15 бізнес-ідей з продажу солодощів

25

Навіть в умовах, коли світовий тренд на здорове харчування діє у всій індустрії громадського харчування, солодощі незмінно користуються популярністю. Гравців на цьому ринку багато. Великі кондитерські фабрики, мережеві продуктові магазини з власної кухні, пекарні, приватні підприємці … Невже цей бізнес настільки популярний? відповідь-так. І головним чином тому що поняття «солодкість» дуже велике. Тут настільки багато варіантів, що очі розбігаються. Банальний приклад. Зараз існують фірми, які готують і продають солодощі для схуднення, солодощі для тих, хто займається фітнесом. До речі, відмінний варіант, який поєднує в собі і світові тенденції і затребуваний товар. 

У цій статті ми подивимося, які ще в сучасному світі є ідеї, що дозволяють отримувати прибуток з такою затребуваною ніші, як солодощі. Розглянемо в першу чергу ті, що найбільш популярні. Але не упустимо і варіанти, які тільки починають підкорювати російський ринок солодкого харчування.

Солодкі ідеї

У цій статті ми поговоримо про популярні варіанти, подивимося на незвичайні ідеї, на ідеї, які ще не встигли сильно прижитися в росії та ідеї, які підійдуть домосідам.

Випічка тортів на замовлення

Сьогодні ідея випікати торти в домашніх умовах на замовлення, а не для власного застілля вже неоригінальна. Але при тому, нічого їй не заважає бути прибутковою. Особливо вона підходить тим, хто захоплюється кондитерським мистецтвом як хобі.

Але так як торти сьогодні пече велика кількість домогосподарок, простими навичками заливання коржів кремом не обійтися. В ідеалі варто пройти профільні курси, які дозволять вам якісно урізноманітнити ваш асортимент випікається солодкого і обзавестися сертифікатом. Так ви зможете і залучати більше клієнтів, і обходити конкурентів, які цим похвалитися не можуть.

Починати варто з простого сарафанного радіо і соціальних мереж. Якщо ви печете дійсно смачні і цікаві торти, робите на замовлення індивідуальні рішення, написи, оформлення і все це за ціну нижче магазинної, то швидко зможете завоювати любов любителів тортів. А найкраща реклама-рекомендації задоволених клієнтів.

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Кафе з пирогами

Пирогами можна торгувати так само як і тортами з дому. Але на відміну від тортів, вони користуються меншою популярністю, тому що не розглядаються як святкові частування. Зате популярність пирогів в останні роки спостерігається в ніші кафетеріїв. Особливо це помітно стало після того, як з’явилися мережеві пекарні, які торгують випічкою.

Але вам не обов’язково відкривати подібну пекарню. Можна просто укласти договір на постійні поставки від кондитерських або тих же пекарень. І закуповувати тільки найпопулярніші і смачні пироги.

Кафе буде користуватися популярністю і відіб’є витрати, якщо буде перебувати в прохідному місці і буде пропонувати клієнтам можливість посидіти всередині за чашкою чаю і смачним пирогом.

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

При цьому потрібно не обмежуватися тільки пирогами цілком. Для підвищення рентабельності в асортимент варто додати чай, зернову каву і продавати пироги не тільки цілком, але і шматочками, щоб клієнти могли покуштувати їх прямо в залі зі столиками.

Відкривати відразу величезне кафе на безліч відвідувачів немає сенсу. Простіше, якщо там буде кілька посадочних місць і прилавок. Таке приміщення простіше знайти там, де ходить багато людей, воно буде коштувати дешевше, не доведеться вкладатися у велику кількість меблів і обладнання.

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Йогурт-бари

Подібні точки відкриваються в першу чергу в торгових комплексах у вигляді острівців на фуд-кортах. Так як товар у них незвичайний і не вимагає установки громіздкого обладнання. Цілком підійде площа в шість квадратних метрів. Хоча зазвичай в торгових комплексах навіть така площа обходиться зовсім недешево.

Зате розташування допоможе отримати об’ємну потенційну аудиторію з постійних відвідувачів фуд-корту.

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Такі десерти як йогурти користуються популярністю, та й у багатьох містах конкуренція в цій сфері слабка. Щоб підвищити рентабельність цього бізнесу, рекомендується крім свіжих йогуртів пропонувати відвідувачам прості сендвічі та напої. Тому що якщо людина приходить з бажанням ситно поїсти, то він може відмовитися від ідеї покупки вашого товару як неситного. А якщо бере сендвіч, то з більшою ймовірністю спробує і йогурт теж. Це стосується тих, хто пробує вперше.

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Смузі-бар

Ще один варіант невеликого острівця з десертами. Як і йогурт-бари вони зазвичай відкриваються в торгових комплексах і пропонують відвідувачам незвичайні смачні ласощі.

Знову ж таки, конкуренція поки ще в цій ніші мінімальна, особливо якщо пропонувати відвідувачам великий вибір смачних смузі.

Технологія приготування смузі проста, тому знову ж таки не будуть потрібні великі вкладення. Інвестиції в першу чергу підуть в оплату оренди і заробітної плати продавця. За статистикою від підприємців, рентабельність смузі-бару може досягати вісімдесяти відсотків.

рекомендуємо додатково ознайомитися з матеріалом » як відкрити виїзний коктейль-бар » .

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Пекарня

Ми вже згадували їх, коли говорили про кафетерію з пирогами. Пекарні вже давно стали популярними. Цьому посприяв швидкий розвиток мережевих гравців, які поширили формат міні-пекарень з невеликою кількістю посадочних місць. Завдяки їм, ніша досить щільна, багато конкурентів. Тому перш, ніж відкривати свою пекарню, грамотно проаналізуйте ринок і місце розташування можливих конкурентів. А також рекомендуємо розглянути варіант франчайзингової співпраці.

Що в пекарнях добре, так це щоденний попит. Завдяки свіжої випічки, хліба, десертів і гарячих пиріжків, відвідувачі часто стають постійними клієнтами. Та й певною гнучкістю такий вид бізнесу володіє. У разі зміни уподобань аудиторії, завжди можна підлаштуватися.

Є пекарні, які готують свою продукцію прямо в місці, де її і продають. А є варіанти, коли печеться продукція централізовано, а потім швидко розвозиться по точках. Але такий варіант підходить більше для бізнесу, де діє не одна точка.

детальніше про те, як відкрити пекарню, ви можете дізнатися тут .

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Торгівля морозивом

У даного виду бізнесу безліч варіантів. І мова не тільки про види морозива, а й про варіанти самого бізнесу. Можна організувати закупівлю звичайного фабричного морозива для продажу з холодильника. Особливо такий сезонний вид бізнесу популярний для швидкого заробітку на різних літніх свята, урочистостях, міських заходах і т.д.

Можна відкрити острівець в торговому комплексі, можна доповнити продажем морозива свій діючий бізнес в індустрії громадського харчування. Можна дивувати аудиторію цікавими ідеями, такими як смажене морозиво, або м’яке морозиво … Варіантів дійсно дуже багато.

Як і конкурентів у всіх цих варіантах. Тому що морозиво – один з найбільш затребуваних недорогих продуктів. Особливо влітку.

рекомендуємо вам ознайомитися з ідеєю » як відкрити бізнес з продажу морозива » більш детально.

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Кафе-кондитерська

Ми вже обговорювали пирогову і пекарню. А чому б не зосередитися виключно на кондитерських солодощах? такий магазинчик буде користуватися популярністю, якщо пропонувати в ньому велику кількість дійсно смачних солодощів. В цьому випадку займатися облаштуванням власного кондитерського цеху не потрібно, цілком підійдуть поставки цукерок, печива, тістечок та іншого прямо з кондитерських фабрик. Однак пам’ятайте, що вибирати асортимент потрібно ретельно. Якщо зможете запропонувати клієнтам дійсно смачні і не дуже дорогі десерти, то швидко обзаведетеся постійними покупцями.

Розташовувати такий заклад найкраще в спальному районі, щоб відвідувачі змогли купувати собі солодощі додому. Але варто не забувати і про можливість випити кави з якою-небудь солодкістю прямо в магазині.

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Кафе-млинцева

Млинцеві давно вже стали популярним видом в індустрії громадського харчування. Популярності їм додало різноманітність начинок і топінгів, за допомогою якого досягається дуже велика різноманітність асортименту. Це можуть бути і ситні млинці з різного роду м’ясом, і десертні зі згущеним молоком, і з сиром, і з варенням, і з кленовим сиропом.

Але за популярністю завжди слід наплив пропозиції. І сьогодні рідко який фуд-корт в торговому комплексі обходиться без кафе, де можна замовити собі пару смачних млинчиків з чаєм або кавою.

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Тому, перш ніжВідкривати таку точку, потрібно добре проаналізувати ринок на момент кількості і якості конкурентів.

Найчастіше на сьогоднішній день, такі млинцеві відкриваються по франшизах. Знову ж таки через зайнятість ніші. Відкрити кафе по франшизі від уже відомого бренду буде простіше, якщо тільки ви не готові надати на суд публіці яке-небудь млинцеве ноу-хау, яке забезпечить вам початковий попит.

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Торгівля солодкою ватою

Жодне міське свято і гуляння не обходиться без продажу солодкої вати. Це улюблені ласощі всіх дітей. Тому бізнес користується такою популярністю. Точки продажу солодкої вати в жаркий сезон можна зустріти в будь-якому парку, де люблять гуляти і відпочивати батьки з дітьми.

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

До того ж у цього товару просто неймовірна націнка – до 4000 відсотків. На жаль, конкуренція тут величезна, як і в будь-якому нескладному бізнесі з затребуваним товаром. Тому, насамперед потрібно проаналізувати можливість входження в цю нішу. Якщо ви знайшли місце в міському парку-вважайте, що вам крупно пощастило. 

До слова, зараз є і просунуті варіанти цього бізнесу. Наприклад, фігурна солодка вата. Таким бізнесом можна зайнятися, наприклад, по франшизі sweet boom.

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Продаж солодких вафель і вафельної їжі

Зазвичай вафлі йдуть як комплектуючий інгредієнт для іншого ласощі. Однак не так давно стали популярні точки продажів вафель з наповнювачами і топінгами. Як і млинцеві, вони надають клієнтам можливість спробувати величезну кількість різних десертів з основою з вафлі.

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Обладнання для такого бізнесу недороге, попит є. А ніша, як не дивно, ще не повністю зайнята. Тому буде нескладно пробитися на ринок, якщо надати аудиторії щось цікаве і смачне.

рекомендуємо ознайомитися з бізнесом на продажу бельгійських вафель .

Пончикова

Нескладно здогадатися, що пончики в сьогоднішньому розумінні прийшли до нас з-за кордону. Так звані донати, які пропонують безліч варіантів начинок і посипань стали популярними в суспільстві любителів солодощів. Але здебільшого ними стали торгувати великі магазини з власним виробництвом. І на жаль це вплинуло на уявлення про пончики. Тому що магазинні були простими і без вишукувань, щоб мінімізувати відпускні ціни. Можливо це стало причиною, що повноцінних пончикових не так вже й багато.

Тим часом, справжні свіжі пончики володіють приголомшливими смаковими якостями і можуть спокусити будь-якого любителя солодкого.

Виходить, що ніша як така ще не зайнята, і увійти на цей ринок можна вільно. Інша справа, що є певні ризики, якщо ви вирішите торгувати тільки пончиками. Тому краще урізноманітнити асортимент, або створити кафетерій з чаєм і кавою, де людина може пригоститися і спробувати різні смаки.

детальніше про те, як відкрити магазин з виробництва та продажу пончиків ви можете в нашій статті .

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Карамелізовані фрукти

Ще один вид солодощів, поряд з морозивом і солодкою ватою, який став популярний на будь-яких відкритих майданчиках, будь то парки, набережні, прогулянкові вулиці, або заходи міського масштабу.

Чомусь, з численних варіантів таких ласощів наші підприємці зупинилися на карамелізованих яблуках на паличці. Іноді зустрічаються і ще банани в шоколаді. Швидше за все причина в універсальності яблук, їх дешевизні і популярності. Організація точки з іншими фруктами більш складна і ємна.

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Все що потрібно для такого бізнесу-апарат, який буде вставляти палички в яблука і апарат для карамелізації. І те, і інше не зажадає великих вкладень.

Але як нескладно здогадатися, ніша сповнена конкурентів. Тому рекомендуємо розглянути спочатку незвичайні варіанти.

радимо звернути увагу на статтю« 11 бізнес-ідей для стріт-фуду ».

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Магазин фігурного шоколаду

Шоколад – ще одне ласощі, яке ніколи не перестане користуватися популярністю. Але так як звичайного шоколаду повно в будь-якому магазині, рекомендуємо вам звернути увагу на нестандартні його види.

В першу чергу мова йде про так званому шоколаді ручної роботи. Це надзвичайно легкий в освоєнні бізнес, який підходить тим, хто багато часу проводить вдома і може присвятити себе цьому заняттю.

Технологія виготовлення та заливки дуже проста. Навчитися цьому можна просто заглянувши на ютуб, де безліч безкоштовних майстер-класів. З матеріалами і формами також нічого складного. Зараз досить багато кондитерських магазинів, які мають хороший асортимент.

Після того, як ви освоїте процеси, потрібно буде задуматися про те, де масово шукати клієнтів. Відразу відкривати точку продажів не радимо. На це піде багато грошей, а на початковому етапі ви не зможете покрити витрати.

Для повноцінної точки потрібно профільний бізнес-план і впевненість, що ваш продукт буде затребуваний. А для цього потрібно не тільки потурбуватися смаковими якостями і різними формами, а й розробити правильну упаковку. Тому починати краще з простого і просуватися через соціальні мережі. А потім поступово виходити на великі обсяги і власну точку.

Є й інші види цього бізнесу. Наприклад шоколадні фонтани і майстер-класи з виготовлення шоколаду.

Рекомендуємо вам звернути увагу на франшизу шоколадних фонтанів bantino proviani

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Продаж арахісової пасти

Ніша продажу арахісової пасти на вітчизняному ринку не зайнята. Конкуренції тут дуже мало. Швидше за все, таке явище пов’язане з тим, що цей продукт не характерний для нашого ринку. В першу чергу його популярністю може похвалитися америка.

Хоча технологія виготовлення арахісової пасти проста в освоєнні і не вимагає великих витрат на обладнання.

Тим, хто планує освоїти цю справу, ми рекомендуємо не ризикувати, зупинивши асортимент своєї точки тільки на цьому продукті, так як попит спочатку буде дуже низький. Продукт сам по собі не характерний і люди просто не знають про його смакові якості. Тому краще, якщо це буде доповненням до інших видів солодощів.

У той же час можна просувати свій продукт по незайнятій ніші інструментами, які не зажадають великих вкладень – виставляти арахісову пасту на ярмарках, продавати і рекламувати через соціальні мережі. А вже після того, як у вас з’явилися постійні покупці, запускати виробництво у великих обсягах.

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Магазин солодощів зі сходу

На відміну від горіховою пасти, східні солодощі у нас дуже популярні. Як мінімум, тому що давно відомі нашим споживачам. Та й смакові якості укупі з різноманітністю мають вагомі переваги над багатьма іншими продуктами.

Серед них-пахлава, кята, рахат-лукум, пастила, шакер, халва та інші. При цьому, впоратися з їх виготовленням насправді нескладно. Цим промишляють багато кондитерів, поставляючи такі частування у великі магазини.

У нашому випадку є сенс відкривати комплексну точку, де покупцям будуть представлені численні варіанти.

15 бізнес-ідей з продажу солодощів

Чи робити самому їх, або закуповувати оптом у виробників-вирішувати вам. У будь-якому випадку, єдиними конкурентами будуть продавці з ближнього зарубіжжя, які власне і ввели моду на ці десерти.

дивіться також матеріал « як відкрити магазин екзотичних фруктів з таїланду ».