Бізнес ідеї для дитячих садків і шкіл

14

Індустрія дитячих товарів і розваг стоїть відокремлено від інших. З одного боку, дитячі товари дорожчі за товари для дорослих, з іншого – батьки готові витрачатися на дітей незалежно від «погоди в економіці».

З цієї причини, більшість варіантів бізнесу в дитячій індустрії переповнені. Підприємці, які не володіють давно перевіреним в ніші бізнесом, намагаються або вдосконалити вже діючі форми, або придумати нові інструменти і схеми, здатні залучити на свою сторону велику аудиторію.

Але по факту все залишається на своїх місцях. Знову ж таки через переповненість ніші. Є основні місця, за які тримається діючий не перший рік бізнес. Розважальні комплекси в торгових центрах, дитячі кафе, сезонні виїзні розваги типу батутів на свята.

Паралельно їм відкриваються в тих же торгових центрах стартапи, націлені на дитячу аудиторію з іншими варіантами розваг. Але більшість з них закриваються вже до кінця сезону, так як не можуть конкурувати зі звичними для аудиторії, та й не порівнянними за масштабами видами бізнесу.

Інша сфера індустрії дитячого бізнесу бере навчальною начинкою. Чимало відкривається всіляких шкіл і курсів навчання, де застосовуються авторські методики, вчителі та тренери працюють за відокремленими програмами.

Процеси поєднують в собі ігрові напрямки і навчальні завдання. Як показує практика, такі «гуртки» від приватних підприємців цілком актуальні для дітей та їх батьків, якщо можуть зайняти дитину на кілька годин. Знову ж таки не всі витримують випробування термінами. Але тут вже багато в чому вина самих підприємців, які просто загорілися ідеєю відкрити подібний бізнес, розраховуючи на постійний прибуток від проекту. При цьому, проблема відсутності клієнтів може полягати в простому сусідстві з більш просунутим і відомим центром дитячого розвитку.

Вік аудиторії індустрії дитячих розваг

У цій індустрії як і раніше вся увага сконцентрована на дітях віку садка або молодшого шкільного. Причин багато, але вирішальним фактором стають дві ідеї.

  • перша-вік найбільш підходящий для того, щоб формувати навички соціалізації серед інших дітей. Та й посилювати навантаження знань.

Так повелося вже давно. І спортивні секції, і навчальні гуртки роблять упор в наборі саме на молодший вік, щоб працювати і формувати якості дитини з чистого аркуша.

  • друга причина-саме в цьому віці з дитиною повинен постійно хтось перебувати. Відповідно, для працюючих батьків, у яких немає можливості залишати його на бабусь і дідусів, проблема полягає саме з зайнятістю в денний час. Секції для дітей, як і дитячий сад частково розвантажують і вирішують цю проблему.

Надалі, дитина набуває велику самостійність, формується як особистість, соціалізується, і необхідність в подібних додаткових курсах навчання відпадає.

Власне, тому і виходить, що акцент робиться або на молодший шкільний і дошкільний вік, або вже на дорослих людей. Для других навчання йде не як ініціатива батьків, а власне самовдосконалення і розвиток. Але ця частина відноситься до іншої бізнес-індустрії.

Бізнес ідея для дитячих садків і шкіл

Є ще третя гілка бізнес-індустрії дитячих розваг. Відноситься вона безпосередньо до роботи з дитячими садами і школами. Полягає в організації спеціалізованих дитячих програм навчально-розважального характеру. І заснована на співпраці з дитячими садками та іншими навчальними закладами.

Як приклад – організація мобільного планетарію, або зворушливого зоопарку.

Природно, організація подібних видів бізнесу має один значний мінус в порівнянні з іншими сферами. Це-необхідність домовлятися з безпосереднім керівництвом навчальних закладів. І тут питання вирішити не завжди просто, особливо в рамках російських реалій. З одного боку, у кожного державного навчального закладу, як і у дитячого садка є програма, за якою дітей необхідно водити на різні заходи, екскурсії, розважальні та навчальні івенти. Однак на ділі все складніше.

Керівництво багатьох навчальних закладів виступає проти. Причин багато. Неперевіреність, заборона зверху, особиста небажання, зайнятість місця «своїми», складність документального оформлення і т.д.

Ось і виходить, що ніша ця одночасно начебто пустує (як мінімум там немає ні монополій, ні повсюдної зайнятості). А з іншого боку-влаштуватися в ній теж нелегко.

Перед підприємцями постає питання – намагатися, чи ні. На жаль, універсальної відповіді на нього не існує. Все залежить від безлічі факторів. Особистих і оточуючих.

  • чи є фінансовий резерв для покупки обладнання (якщо не вдасться реалізувати проект саме через перешкоди з боку навчальних закладів).
  • розташування потенційних конкурентів. І варіанти їх бізнесу. Якщо в обраному навчальному закладі вже хтось діє, це не означає, що домовитися про надання послуг не вийде. Навпаки, цей факт може свідчити про те, що є грунт для ведення діалогу. Тому своїх опонентів потрібно «знати в обличчя».
  • платоспроможність населення. Багато що залежить і від населеного пункту, кількості клієнтів, загальної економічної атмосфери. Наприклад, якщо ситуація із зарплатами в місті залишає бажати кращого, то навіть за згодою керівництва садка або школи, можна наштовхнутися на небажання самих батьків.

Таких пунктів ще багато, тому кожна ситуація повинна бути проаналізована зсередини.

Підприємець повинен розуміти, що чим краще співвідношення новизни / дешевизни його майбутнього бізнесу, тим більше шансів на успішний результат його проекту. Тому і до вибору варіантів подібного бізнесу потрібно підходити максимально критично.

Бізнес ідеї для дитячих садків і шкіл

Свій бізнес або франшиза

Ще одне часте питання, яке задають собі підприємці-початківці при пошуку бізнес – старту-відкривати власний бізнес або вкластися в відповідну франшизу.

І у того, і в іншого варіанту є плюси і мінуси. Коли ви відкриваєте власну справу, то розраховувати можна тільки на себе, свій досвід і здатність прораховувати можливості. При покупці франшизи можна спиратися на досвід франчайзера і розраховувати на його підтримку, але тільки будучи впевненим в його пропозиції і власному прагненні працювати. Часта помилка, яка призводить до неможливості спрацюватися франчайзеру і його партнеру – наївна думка, що раз за франшизу заплачено, то і робити нічого не доведеться.

Детальніше про те, чому це не так, і на яких граблях ще люблять топтатися франчайзі, ви можете прочитати в наших матеріалах. Наприклад, тут.

Зрозуміло, що універсальної відповіді на питання, що краще – свій бізнес, або франшиза – знову ж таки, ніхто не дасть. Але!

У випадку з індустрією дитячих розваг, якщо ви розглядайте варіанти, радимо повз аналіз пропозицій ринку франчайзингу, ні в якому разі не проходити.

Чому?

Як мінімум, тому що увійти на цей ринок з нуля непросто. Як ми вже сказали, ніші заповнені, стартапи, на жаль, часто терплять невдачі вже до кінця сезону. А зайняти своє місце під сонцем, маючи за плечима розроблену механіку і досвід, а ще краще – знайоме аудиторії ім’я, може стати відмінним порятунком ситуації.

Зовсім інша справа-вибрати. Ми багато писали про те, що до вибору франшизи потрібно підходити уважно і обережно. І вважаємо, що зайвим, нагадати ще раз не буде.

Бізнес ідеї для дитячих садків і шкіл

Після того, як ви ознайомилися з пропозицією франчайзера, проаналізуйте отриману інформацію і співвіднесіть зі своїми можливостями і бажаннями. А далі, в обов’язковому порядку, складіть для себе список уточнюючих питань і зв’яжіться з представником франшизи. Зробити це легко, наприклад, прямо через наш каталог.

Так як бізнес в індустрії дитячих розваг-популярна тематика, як для» досвідчених » бізнесменів, так і для підприємців-початківців, франчайизнгових пропозицій теж хоч відбавляй. Якщо ви губитеся, то пропонуємо для початку визначитися, з якою аудиторією ви хотіли б працювати і в якому форматі. Чи буде це чисто розважальний проект, або вам до душі освітня програма. Чи хочете ви, щоб ваш бізнес діяв в рамках торгових комплексів. Або може бути вам більше підходить те, що вимагає менше витрат (як фінансових, так і робочих).

Цікава сфера-робота з дитячими освітніми закладами, де завжди є потенційна аудиторія. І складності лише в тому, щоб знайти підхід і зайняти своє місце.

Оцініть, який рівень доходу в співвідношенні з витратами на старті і витратами постійними ви хотіли б бачити і могли бПодужавши.

Так, організація цілого розважального комплексу, наприклад, буде свідомо дорожче і складніше, ніж організація пересувного планетарію для дитячого садка, або гуртка настільних ігор для школярів.

Бізнес ідеї для дитячих садків і шкіл

Новинки дитячих освітніх розваг

Тонка грань у справі освоєння бізнесу дитячих розваг проходить між перевіреними видами і новинками. З одного боку, випробувані іншими підприємцями види бізнесу вселяють впевненість, що справа працює. З іншого боку-те, що відчувалося не раз і, наприклад, не в одному освітньому закладі, могло просто приїстися потенційній аудиторії. І тут мова не про дітей, а про тих, хто за них платить – батьків.

Новинки ж у сфері освітніх розваг в цьому плані виграють, хоча, на жаль, не гарантують успіх тільки цим фактом. Але шансів більше.

Так, якщо раніше можна було зустріти в дитячих садах максимум куполи мобільних планетаріїв, то зараз і технології пішли далі і переваги аудиторії.

Наприклад, можна організувати перегляд освітніх фільмів для малюків в 3д.

До речі, нововведення рекомендується одночасно намагатися просувати і в приватних дитячих садах, і в державних.

Якщо вам припала до душі ідея нових освітніх розваг для дітей, але ви поняття не маєте, як і звідки починати проект (взагалі – хоча б з моніторингу цін і наявності обладнання), то рекомендуємо відразу звернути уваги на сучасні франшизи. В цьому випадку ви зможете заощадити на пошуку перевіреного обладнання (а воно потрібно максимально якісне, так як робота того вимагає). Та й способи взаємодії з клієнтами – дитячими садками і школами вже розроблені і перевірені.

Бізнес ідеї для дитячих садків і шкіл

Франшиза panorama-освітній 3d кінотеатр

Як завжди, в кінці статті, без пропозиції ми вас не залишимо. Крім того, що ви зможете знайти на просторах мережі, рекомендуємо звернути увагу на таку франшизу, як panorama.

Не найдешевша з франшиз. Заявлений розмір стартових інвестицій — 450 тисяч рублів. Але термін окупності при цьому вельми і вельми вражає. За словами представників франшизи-всього 4 місяці.

Відразу відзначимо, приблизний розрахунок заробітку для підприємців є у них на сторінці в нашому каталозі, ось за цим посиланням.

З плюсів ще-те, що обладнання для організації дитячого 3d кінотеатру входить у франчайзинговий пакет. З мінусів-чималий відсоток роялті.

Як би там не було, франшиза нова і цікава, варта вашої уваги. Головне, не обмежуйтеся інформацією, представленою на рекламній сторінці. Цього ніколи не може бути достатньо. Зв’язуйтеся з франчайзером, дізнавайтеся і приймайте рішення, спираючись на інформацію.