Бізнес ідея-автоательє

22

З чого почати бізнес

Питання для всіх і ні для кого. На нього немає чіткої відповіді, тому що зазвичай той, хто його задає, має на увазі – як би швидко заробити, або як би швидко що-небудь створити, щоб це приносило дохід. Але проблема в тому, що навіть отримавши якусь ідею, людина найчастіше не знає, що з нею робити. Скаже йому хто – небудь-відкрий магазин з продажу сувенірів.

І починається не пошук можливостей, а пошук причин, за якими відкрити такий магазин у нього не вийде. Причини знайдені, далі можна говорити, що хочеться відкрити бізнес, а який – не знаю.

Якщо ви відносите себе до таких людей, можемо дати пораду. Не факт, що на вас він обов’язково подіє. Але спробувати варто. Як зрозумієте, що ви дійсно готові зануритися в цю справу, виконайте кілька кроків. Потрібно:

1. Зрозуміти, скільки ви можете вкласти в старт бізнесу. Конкретно

2. Сісти і переглянути варіанти бізнес-ідей. Їх дуже багато. Прямо дуже багато. Навіть в нашому каталозі франшиз є окремий розділ, де ви можете ознайомитися з безліччю варіантів. Ось тут. Що вже говорити про сайти, які тільки на статтях з ідеями і спеціалізуються.

3. Відсівайте ідеї, які вам не підходять з об’єктивних причин (не подобається вид бізнесу – теж собі причина, адже займатися тим, що приносить дохід тільки якщо ви переступите через себе – не та справа, якою варто займатися). Відсівати не соромлячись. А то що здалося цікавим, записуйте.

4. Після цього подивіться на складений вами список цікавих і починайте знову відсівати вже з нього, скорочуючи кількість.

5. Коли список складатиметься з декількох варіантів (наприклад, 10 позицій), почніть шукати франчайзингові пропозиції по цій темі. Франшизи не можна відкидати, тому що найчастіше – це єдиний шлях не так болісно почати бізнес, втілюючи в життя ідею, яка вам сподобалася. Але про те, які плюси можна вигадати, укладаючи франчайзингову угоду – потім.

Якщо з ідеєю ви все-таки визначилися, приходить час бізнес-плану. А по цій темі потрібно читати окремі статті. Головне пам’ятати-завжди потрібно щось робити. Без цього, яку б золоту ідею ви не почали, нічого з мертвої точки не зрушиться.

Продаж і виробництво

Що легше організувати на першому етапі – продаж товару, або його виробництво – питання теж не з легких. І в першу чергу залежить від того, про який товар мова. Тому і тут теж не можна знайти універсальної відповіді на питання «який бізнес відкрити». Так, організувати виробництво керамічних виробів-порівняно нескладно, навіть не маючи можливості зняти спеціальне приміщення в оренду. Але ось з виробництвом (наприклад) полімерної пакувальної плівки – вже складніше. Тут потрібне спеціальне обладнання, яке куди попало не поставиш. Доведеться знімати приміщення, яке можна буде оснастити всім необхідним.

Організувати продаж одягу-нескладно. Але організувати продаж брендових речей — вже набагато складніше. Умови роботи з постачальниками завжди різні. Саме тому, коли ви визначитеся з ідеєю, слід приступати до збору інформації. Звідки брати товар. Виробляти його, закуповувати, на яких умовах, де зберігати, як підтримувати оборот, кому збувати, хто ще збуває такої ж поруч з тобою, як просувати, які рекламні засоби, скільки і коли вкласти, коли відіб’ється … Все це потрібно представляти і мати розписаний попунктно план перш ніж стартувати в реальності. Тільки так можна буде уникнути несподіваних проблем.

Ексклюзивні речі

Багато підприємців шукають варіанти, спираючись на думку, заробляти потрібно на тому, що не масово, або хоча б не приїлося. Але така думка-скоріше для тих, хто не наважується занурюватися в нішу з глибокою конкуренцією.

Наприклад, відкривати простий продуктовий магазин в більшості випадків не має сенсу, тому що швидше за все в межах п’яти будинків в окрузі їх як мінімум штуки три. А ось відкрити продуктовий магазин з упором на екологічно чисту їжу, або фермерські товари – вихід з проблеми. Але знову ж таки, для початку потрібно проаналізувати, чи будуть на обраній території такі товари користуватися попитом.

Цікаві тенденції спостерігаються в сфері одягу. Так, популярність швидко набрали секонд-хенди. Але це скоріше більше пов’язано з економічною ситуацією в країні. Ніша секонд-хендів сформувалася після того, як на стандартний одяг довелося підвищувати ціни під час загального спаду заробітних плат.

Бізнес ідея-автоательє

У гонитві за ексклюзивністю постійно відкриваються і закриваються безліч видів бізнесу пов’язаного з нішею подарунків. Чому відкриваються і закриваються? тому що незважаючи на те, що подарунки – сфера, попит в якій буде постійним, а в свята типу нового року ще й збільшеним, універсального підходу тут також не існує. І взагалі створити щось, що буде працювати стабільно і завжди – вкрай складно. З однієї простої причини — подарунки-це не щось конкретне.

Можуть бути подарунки з приколами, можуть бути подарунки колекційні, можуть бути подарунки ручної роботи, листівки, ляльки, солодкі набори, подарунки для автомобілістів, подарунки для жінок, для чоловіків, для дітей … Їх така безліч, що просто відкрити магазин з подарунками не вийде. Обов’язково потрібна концепція.

Цікаві приклади, які свого часу набули широкого поширення та популярності – такі магазини, як «експедиція» та «інші подарунки». А зовсім недавно стали відкриватися магазини, де зібрані забавні дрібнички, об’єднані одним брендом, на що і робиться наголос. Причому в такому магазині можуть бути представлені якраз-таки різні речі-від кулькових ручок, до шампунів, подушок і пледів. В цьому випадку, виробник у цього всього, або хоча б постачальник – один. А всі речі марковані брендовим логотипом.

Існують приклади більш ексклюзивних напрямків подарунків. Наприклад, подарункові абонементи в спа-салон. Вузька спрямованість при цьому не заважає товару бути популярним, тому що упор робить на важливому питанні – легкому подарунку для жінки. Легкому — в плані того, що замислюватися дарувальнику особливо не потрібно. Сама собі дівчина такий абонемент навряд чи буде купувати. На думку чоловіків, такі подарунки — не те ж саме, що подарункові карти в який-небудь ювелірний. І на цьому грає підприємець. Абонементи дійсно користуються популярністю.

Бізнес ідея-автоательє

Автоательє

Ми занурилися в роздуми про індустрію подарунків. І останнім прикладом була точка продажів абонементів в салон-спа. І цікаво, що такий вид бізнесу є суміжним. Адже покупцем може бути не тільки людина, яка бажає знайти подарунок для другої половини або родички. Допускається, що частина споживачів будуть купувати його для себе.

З цієї точки зору можна спиратися на ідею відкрити магазин, де будуть продаватися цікаві речі, або робитися на замовлення. Головне-по максимуму розширити коло потенційної аудиторії. Інакше ви ризикуєте потрапити в ситуацію, коли подарунки почнуть набридати. На жаль, для цієї ніші – це поширена річ. Навіть, якщо повернутися до прикладів з «експедицією» і «іншими подарунками». Ажіотаж тримався досить довго. Але за підсумком, коли аудиторія була познайомлена з асортиментом, продажі впали. І це було закономірно.

По-іншому діє бізнес, орієнтований на індивідуальні замовлення. Тут більше простору для маневру і всю рекламну компанію можна зосередити на тому, що для кожного випадку підбирається своє рішення. Це продовжить життя оригінальності ідеї.

Причому видів бізнесу в цій ніші «індивідуальності» — багато. Починаючи від кухлів з фотографіями (там же – футболки, так), на які є попит завжди і часто, закінчуючи тими ж іменними ложками. Недорогі, необтяжливі подарунки на будь-який святковий випадок.

Ще один цікавий приклад – автоательє. Основа-пошиття чохлів і продаж супутніх товарів. Характерний представник бізнесу індивідуальних подарунків, де є розрахунок, що аудиторія буде робити замовлення не тільки для інших, але і для себе. Тому що йде розрахунок на значимість «індивідуальних» рішень. Мається на увазі, що виділятися серед маси за допомогою таких побутових способів (чохли на автосидіння не як у всіх) – завжди цікаво і затребувано.

Але щоб відкрити подібний бізнес, потрібно як мінімум добре організована точка виробництва. І виходить, що спочатку потрібно здійснити ту частину старту бізнесу, яка створить виробництво, а потім ту частину, яка просуне його в маси, створюючи замовлення на виробництво (так, робити потрібно паралельно).

Бізнес ідея-автоательє

Франчайзинг спрощує

Інша справа, коли вам цікава тематика, але немає об’єктивної можливості створювати виробництво. Викуп у виробника товару для подальшого перепродажу не завжди доречний. Якщо мова про індивідуальні замовлення, тоТаким чином ви просто створите конкуренцію самому виробнику. І тут же в ній програєте, тому що виробник завжди зможе продавати дешевше вас.

З такої ситуації хорошим виходом стане покупка франшизи виробника, якщо, звичайно, це самим виробником передбачено.

У разі, коли виробник використовує франчайзингову схему, обом сторонам ставати зручніше вести бізнес. Виробник відсіває необхідність самому шукати клієнтів для продажу, так як розраховує, що продавати будуть його партнери. А тим хто продає легше уникати непотрібної конкуренції. Тому що все систематизується і контролюється.

Про те, які ще плюси дає покупка франшизи там, де не виходить самому створити бізнес, ви можете прочитати в інших наших статтях.

Ну а ми повернемося до нашого прикладу. Автоательє. По-перше, далеко не кожен таке виробництво зможе налагодити. Це вузька спеціалізація, що вимагає не тільки обладнання, але і фахівців.

По-друге, мається на увазі, що випускатися будуть не тільки чохли, а й інші супутні товари, щоб по-максимуму зможуть розширити асортимент, а відповідно залучити велику аудиторію.

Тому конкретно в даному випадку, покупка франшизи буде дуже навіть до речі, якщо ви подібним видом бізнесу зацікавилися. До слова, ми якраз хотіли порадити звернути увагу на одну франшизу, безпосередньо пов’язану з цією тематикою.

Бізнес ідея-автоательє

Франшиза «автопрестиж»

Компанія якраз базується на пошитті індивідуальних чохлів для авто. Створена ще в 2009 році і розвивається за допомогою франчайзингу за закономірною схемою. Франчайзі сам не виконує замовлення, виробництво зосереджено в руках франчайзера. Всі партнери виконують роль точок продажів. Причому ці точки продажів оформляються у вигляді магазинів. Відповідно і супутні товари там теж продають. Це збільшує і прибуток і інтерес аудиторії.

Чому ми звернули увагу на цю компанію?

* тому що у неї вже багатий досвід.

* вона діє в досить своєрідній сфері, де небагато конкурентів (і бути їх там багато не може).

* у франчайзинговій пропозиції відсутня роялті та паушальні внески. Незважаючи на те, що це звичайна схема для такого франчайзингу (коли франчайзі тільки продає і надає послуги, а виробляє – франчайзер), все одно приємно.

* середній обсяг інвестицій для старту. За заявами франчайзера — 300 000 рублів.

* ну, і заявлена чистий прибуток в місяць (природно не відразу після старту) – 182 000 рублів. Знову ж таки за заявою франчайзера. До речі, докладний розрахунок цього прибутку ось тут.

Нагадуємо: недостатньо просто ознайомитися з пропозицією і прийняти рішення! пропозиція-це в першу чергу реклама. Будемо чесними. Всі і так всі знають і розуміють. Тому порада — після ознайомлення з пропозицією, якщо воно вас зацікавило – складіть список своїх питань, відповіді на які зможуть дати вам повне уявлення про те, що вас чекає в разі, якщо ви захочете стати франчайзі. І задайте ці питання, зв’язавшись з представником фірми. Зробити це, зазвичай, можна на сторінці франшизи в нашому каталозі.