Бізнес ідея центр патронажних послуг

19

Розвиток індустрії патронажних послуг у всьому світі йде повним ходом. Систематичний догляд за хворими в лікарнях і вдома, послуги доглядальниць – все це вкрай затребуване скрізь, хоча не скрізь про це говорять. Але навіть в нашій країні, де сфера ще тільки починає розвиватися, попит насправді величезний. Причому попит саме на допомогу кваліфікованого персоналу. в європі та америці патронажний бізнес взагалі виділяється в окрему категорію з великою конкуренцією і безліччю різних варіантів.

Патронажні послуги мають на увазі під собою систематичний догляд за хворими і малорухливими людьми. Займаються цим професійні кваліфіковані доглядальниці, здатні здійснити не тільки мінімальний набір догляду, але і виконувати медичні приписи.

На заході ця категорія бізнесу розвинена і відома під загальною назвою home care. Існують цілі мережі фірм, готових надати фахівців, щоб забезпечити правильний догляд нужденним людям. Більш того, у багатьох країнах ці послуги користуються величезним попитом.

На жаль, в росії такого рівня на даний момент немає. Причому, так було не завжди. У радянському союзі, наприклад, доглядальниці були практично при кожній лікарні. Все вирішувалося на рівні держави. Тепер же стан державного сектору медицини залишає бажати кращого. Лікарів не вистачає, медсестер теж в основному через нестерпні умови і заробітної плати, що вже говорити про фахівців цього напрямку.

З тієї ж причини активувався комерційний сектор медичних послуг. Популярність набирають приватні клініки, приватні центри стоматології та інші медичні напрямки. Причому активність попиту спостерігається з обох сторін. Клієнти з більшою охотою витрачають гроші на сервіс і якісне обслуговування в платних лікарнях. А підприємці активно освоюють цей сектор, заповнюючи вільні ніші.

Що ж стосується патронажної індустрії, то тут до недавнього часу все було складніше. Після втрати можливості вільно знаходити доглядальницю для літніх і хворих людей росіяни стали сприймати всі тяготи цього напрямку як частину важкого життя, з якою потрібно справлятися своїми силами. У тому числі на ситуацію вплинуло нестабільне економічне становище в країні.

Але на щастя, культура турботи про літніх та інвалідів не пішла зовсім. І якщо основні медичні напрямки стали відразу йти в комерційний сектор, то патронажні послуги почали робити це тільки з недавнього часу. Мова, звичайно ж, про загальнодоступні послуги, а не спеціальні центри для багатих громадян, які були завжди.

Попит і пропозиція в патронажних послугах

Отже, на даний момент склалася така ситуація, що люди знову розуміють необхідність найму фахівців для догляду за літніми і хворими. Тобто попит зростає. У відповідь на цей попит з’являється все більше фірм, які такі послуги готові надати. І головне-фахівці для цього теж є. Вони нікуди не поділися, просто відмовилися свого часу працювати на державу, яка така праця відмовляється рівноцінно оплачувати. Що цікаво, при цьому воно активно підтримує комерційні проекти в цій сфері.

Як підсумок – ніша все ще вільна, а попит є. Причому він росте і буде рости далі. Як мінімум тому що кількість людей, яким дійсно потрібен професійний догляд лякаюче величезна. А передумов для того, щоб ця кількість скорочувалася на жаль немає.

Так і виходить, що чим більше в свідомості людей буде вкорінюватися думка про необхідність професійного догляду під час складних ситуацій, чим більше буде створюватися (нехай комерційних) можливостей для доступу до таких послуг по всіх містах росії, тим вільніше люди будуть цими послугами користуватися. Той випадок, коли не тільки попит народжує пропозицію, але і пропозиція може вплинути на зростання попиту.

Бізнес ідея центр патронажних послуг

Агрегатор патронажних послуг

Варіантів розвитку бізнесу в індустрії патронажних послуг кілька. Від найпростішого, де не потрібно відкривати навіть офіс, до максимально комплексного — коли відкривається власний центр зі стаціонаром. Але в даній статті ми останній варіант розглядати не будемо, тому що він мало підходить для підприємців-початківців. Швидше для тих, хто вже управляє приватною клінікою і має великі можливості, як у фінансовому плані, так і в плані підбору кваліфікованого персоналу.

Найпростіший варіант – створити агрегатор патронажних послуг. При цьому вам в лайт-версії навіть не доведеться знімати офіс. З мінімально необхідного знадобляться:

  • контакти з кількома доглядальницями
  • телефонна лінія
  • інтернет
  • вкладення в рекламний розвиток

Тобто вкладатися по суті потрібно буде тільки в рекламу. На першому етапі. Якщо ви хочете розвитку, то офіс все-таки слід знайти.

Щоб зрозуміти, як буде працювати така версія агрегатора – згадайте приклад з компанією, що надає газелі для вантажоперевезень по місту. Якщо це найпростіша фірма, що працює через інтернет, то вона складається з однієї людини, яка весь час знаходиться на телефоні, має зв’язок з декількома водіями, у яких газель у власності і, приймаючи замовлення, роздає їх своїм водіям.

Тут теж саме. У вас є контакти кількох людей, які можуть виконувати роль доглядальниці. Ви запускаєте рекламну компанію в інтернеті. І при надходженні заявок, розподіляєте їх між своїми контактами. Стягуючи тільки комісію з оплати доглядальниці.

Бізнес ідея центр патронажних послуг

Але цей варіант не тільки найпростіший, він не підходить ні для чого, крім старту бізнесу. Для старту його вибирають через низьку вартість входження. Як ми вже писали, основні інвестиції будуть потрібні для реклами.

А ось якщо вам буде потрібно розвиватися далі, то необхідно задуматися про більш «презентабельному» вигляді. Офіс, в який потенційні клієнти можуть прийти і обговорити деталі. Також презентабельності додасть і наявність письмових договорів. Справа в тому, що якщо у вас тільки усна домовленість, то за фактом відповідальності ніхто не несе. А компанія, яка викликає довіру – це компанія, яка готова брати на себе відповідальність. Так, наприклад, якщо клієнта не влаштує запропонований вами варіант доглядальниці, то буде відмінним рішенням запропонувати заміну за рахунок фірми. Це дрібниці сервісу, які формують уявлення клієнта про вашу фірму. І вони ж вам допоможуть «продавати» свої послуги.

До речі, цікавий факт-наданням патронажних послуг займаються також деякі бюро зайнятості. Але так як для них – це побічний заробіток (просто у них велика база за допомогою якої можна швидко знайти фахівця під цю роботу), то вони діють саме як такий агрегатор.

Тому потрібно дивитися далі і при першій можливості йти від найпростішого безофісного підприємництва.

Бізнес ідея центр патронажних послуг

З простого агрегатора в центр патронажних послуг

Ми не просто розглядаємо можливість почати бізнес у вигідній і потрібній індустрії, ми намагаємося зрозуміти, в якому напрямку його розвивати, щоб отримувати максимальну вигоду. І тут напрошується очевидне рішення. Поступово переростати з простого агрегатора без офісу у велику компанію, в базі якої числяться безліч компетентних фахівців. В компанію, яка в очах клієнта виглядає надійною. До якої дійсно можна звернутися за допомогою.

Тому що проблеми, рішення яким ви будете пропонувати часто дуже особисті. І люди чекають рішення відповідального і «учасного», можна навіть сказати індивідуального. Тому, якщо замість звичайної розмови по телефону і усної домовленості вони отримають обговорення проблеми в хорошому офісі, вникання в те, що їм дійсно потрібно і грамотний підбір фахівця для догляду за їх родичем, вони залишаться задоволені. А задоволений клієнт-рекомендуючий клієнт. А, як відомо, сарафанна реклама за відгуками від знайомих – найкраща.

Але тут ми стикаємося з проблемою. Або потрібно плавно і методично розвиватися від найпростішого до більш складного, важливого і прибуткового. Або ж відразу інвестувати гроші в усі.

Ні той ні інший варіант починаючому підприємцю на сто відсотків не підходить. Перший-тому що прибуток буде спочатку мінімальна. І щоб розвинутися в те, що буде приносити більший дохід знадобиться дуже багато часу. Другий-тому що вимагає відразу ж великих витрат. А якщо ви не маєте ні бази контактів можливих доглядальниць, ні уявлення, як працювати з такими клієнтами, то ризики неповернення вкладених коштів подвоюються.

Тому є третій варіант. Франшиза.

Бізнес ідея центр патронажних послуг

Франшиза патронажних послуг

Чим краще покупка франшизи? адже можливо вона обійдеться ще дорожче? тим, що ви зможете заздалегідь більш-менш спрогнозувати разом зі своїм франчайзером чого чекати і що робити в першуЧерга. Досвід франчайзера, якщо він працює в цій сфері давно і якщо вже має досвід відкриття фірм за франчайзинговим договором — не замінимо.

Більш того, більшість франчайзингових пропозицій зараз вже містять в собі навчання, супровід, допомогу в підборі приміщення, надання типової документації та інше, що здатне значно полегшити життя початківцю франчайзі.

Головне не забувайте, що покупка франшизи не позбавить вас від необхідності працювати. Фахівці головного офісу не будуть робити за вас вашу роботу, вони просто нададуть необхідну інформацію. І ще ви будете працювати під брендом (якщо франшиза вже встигла стати відомою, то це дуже важлива частина, так як не доведеться боротися за впізнаваність).

Можна знайти безліч прикладів хороших франшиз. І навіть за такою, поки ще не сильно поширеною тематикою як патронажні послуги. Але ми як завжди порадимо, звернути увагу на конкретну пропозицію.

Бізнес ідея центр патронажних послуг

Франшиза центр соціального обслуговування» близькі люди »

Всю інформацію про цю франшизу ви зможете знайти на їх сторінці в нашому каталозі. Тут же ми швидко позначимо плюси, через які вирішили вам цю франшизу порадити.

  • компанія давно на ринку. З 2011 року. Франчайзинговий напрямок розвиває з 2013ого. Важливий показник, що означає і наявність досвіду і здатність триматися на плаву, і затребуваність послуг.
  • заявлені інвестиції від 130 000 рублів. За мірками бізнесу-зовсім небагато.
  • є система навчання і підтримки франчайзі.
  • є приблизний загальний розрахунок прибутку від самого франчайзера, а не взятий з голови. За їхніми даними в середньому з одного офісу можна заробляти 70 000 рублів чистого прибутку.

До речі, розрахунок можете подивитися тут.

Бізнес ідея центр патронажних послуг

Компанія варта того, щоб звернути на неї увагу. Але як був не було добре все розписано, ми не втомлюємося нагадувати-інформацію, яку надає франчайзер в загальний доступ на ознайомчій сторінці – лише частина того, що потрібно знати. Решта вам обов’язково потрібно дізнаватися у представника франшизи в особистому спілкуванні. Тому, після того, як ознайомитеся, якщо франшиза вас зацікавила, обов’язково зв’яжіться з франчайзером або хоча б запросіть комерційну пропозицію. Зробити це можна також через їх сторінку в нашому каталозі за посиланням вище.