Бізнес-ідея: кладка каміна і російської печі

20

Потрібно розуміти, що в поданні клієнта являє собою камін:

  1. камін-джерело тепла для великого будинку. Тобто щось практичне, що забезпечить комфорт і затишок.
  2. камін-це красиво. Друга половина клієнтів орієнтується в першу чергу на естетичну складову. Потрібно визнати, іноді це дійсно так виглядає вражаюче. Особливо, якщо дизайн навколишнього кімнати продуманий професіоналом. А в інших випадках-головне щоб клієнтові подобалося.

Що ще потрібно знати, перш ніж розглядати варіант власного камінного справи – більшість ваших майбутніх конкурентів надає додаткові послуги, крім кладки. Наприклад, це може бути установка протипожежної системи. Або ж відразу-дизайн приміщення. 

Додаткові послуги добре позначаються як на заробітку, так і на репутації фірми. Найчастіше клієнту буде охочіше зробити все можливе у однієї людини, ніж домовлятися з різними компаніями. Та й загальну знижку за комплекс послуг можна буде користуватися як інструментом допродажу.

Кваліфікація

Як не дивно, самостійно укладати клієнтам каміни як варіант бізнесу часто вибирають люди, ніде цьому спеціально не вчилися. Але природно з практичним досвідом. Так відбувається тому що камінний бізнес – одна з тих категорій, в яку не потрібно закладати великі інвестиції для старту.

Складнощі в бізнесі з укладання камінів і печей

Основною проблемою залишається пошук клієнтів. Укладання каміна-послуга специфічна. Як вже було сказано вище, частими клієнтами є власники власних будинків. Тому в першу чергу потрібно думати не про місто (хоча і в місті клієнта можна знайти), а про поселення. Елітні селища підійдуть найкраще. Хоча залишається великий ризик, що там вже у кожного другого камін стоїть, або там вже працює інша фірма.

Звідси виникає наступна проблема – конкурентна пропозиція. Для новачка завжди складно протиставити існуючим на ринку компаніям щось серйозне. Адже у нього немає ні портфоліо, ні імені, ні відгуків.

Тому ще до початку пошуку клієнтів потрібно продумати власну пропозицію. За рахунок чого ви збирайтеся отримувати інтерес потенційного клієнта. Основних пунктів кілька:

— ціна. Завищувати ціну немає ніякої практичної користі. Ставити дуже низьку-теж, адже вам потрібно заробляти, а не займатися благодійністю. Проте, можна затвердити таку модель, при якій перший час ви будете працювати тільки на підняття іміджу і запуску сарафанного радіо. А після цього підвищите ціну до норми, щоб почати заробляти на більшій кількості замовлень. Як би там не було-знати цінову політику по округу, в якому ви плануєте працювати – обов’язково.

— якість послуги. Воно повинно бути завжди високе. Навіть якщо ваше замовлення за ціною більше для досвіду, ніж для заробітку. Цінуються тільки професіонали. І тут дуже важливий момент — насправді професіоналів зараз на ринку дуже мало.

Ми вже говорили в розділі «кваліфікація», що починати камінну справу можна не маючи за спиною нічого крім досвіду в пару камінів. На жаль, багато хто з тих, хто так і починає – не користуються сучасними можливостями самонавчання. Вони залишаються завжди на тому ж рівні, що були спочатку. А професійні укладальник буде цінуватися у сто разів дорожче. І головне, що стати ним можна. Але для цього ваша діяльність повинна поєднуватися з постійним навчанням.

Як почати?

Розвідка. Розвідувати доведеться ринок свого регіону і зони майбутньої діяльності. Вам належить дізнатися-скільки на даний момент діє фірм, юросіб, іп в цьому сегменті. Чим більше інформації зберете (ціни, варіанти послуг, стаж роботи, місцезнаходження та інше), тим конкретніше будете представляти свою модель бізнесу.

Реєстрація. Потрібно узаконити свою майбутню діяльність, зареєструвавшись в державних органах як підприємець.

Вкладення. Інвестиції хоч і невеликі, але все-таки потрібні. Для початку роботи вам потрібно буде закупити необхідний інструмент.

Знайти перших клієнтів. Якщо дозволяють фінанси, можна організувати невелику рекламну компанію. Починати можна зі сторінок в соціальних мережах і оголошень на в’їздах в поселення.

Документи, дозволи, квед

При реєстрації своєї справи в органах управління, потрібно буде вибрати коди діяльності.  для того, щоб можна було займатися кладкою камінів і російських печей, вам знадобиться вибрати код 43.99 «проведення будівельних спеціалізованих робіт, не включені в інші групи економічної діяльності».

Примітка: якщо ви плануєте надавати додаткові послуги, уточнюйте які додаткові коди діяльності вам будуть потрібні і відразу їх вказуєте при реєстрації.

Документи

Так як мова у нас йде про найменш накладному в плані інвестицій способі заробляти на кладці камінів, то реєструвати слід іп, а не тов. Основні плюси-невеликий термін розгляду заявки, менша мито.

Також буде потрібно визначитися з варіантом оподаткування. Спрощена система підійде найкраще. Вона має на увазі в собі два варіанти сплати податків. Перший-в розмірі 6 відсотків буде збиратися з вас за загальний прибуток. Другий-у розмірі 15 відсотків – з чистого прибутку (дохід мінус витрата). Який варіант підійде більше-вирішувати вам.

Примітка: перед подачею документів ознайомтеся з інформацією щодо податкового законодавства. Вам слід мати чітке уявлення скільки і за що потрібно буде платити і коли звітувати про діяльність. Або ж найміть фахівця для контролю.

Ліцензія

Як такої ліцензії на виконання камінних робіт не потрібно.

Але часто, фірми, які займаються цим ремеслом вступають в одну з багатьох саморегульованих організацій (сро). Це робиться для підняття «статусу» власної компанії. Вважається, що ставлення клієнтів до фахівців, які мають» допуски » сро-вище – до того ж сро надає невелику підтримку власним компаніям, в тому числі в пошуку потенційних клієнтів і з юридичного боку. Однак за членство доведеться заплатити. Та й до індивідуальних підприємців такі організації відносяться поверхнево, не завжди приймаючи їх в свої ряди.

Втім, без сро працюється не гірше.

Навички для кладки каміна

Бути просто новачком в цій справі – дозволено. Але бути новачком, який не має за плечима практичного досвіду – немає. Певні навички повинні бути обов’язково, тому що від цього буде прямо залежати якість вашої роботи і достаток клієнта.

Найкращим варіантом розвитку подій стане наявність досвіду за такими напрямками як муляр, плиточник, облицювальник.

Також, той, хто буде укладати камін, зобов’язаний бути в курсі деяких нормативних актів, які стосуються вентиляції, опалення та кондиціонування (снип 2.04.- 05-91), нпб 03-93. Такі акти містять в собі регламент, узгоджений ліцензуючими структурами типу держпожарнагляду. Також там встановлена характеристика матеріалів, конструкцій, особливостей, які відповідають вимогам з пожежної безпеки.

Технологія камінної кладки

Для початку-камін відноситься до видів печі-теплогенератора, в якій тепло виробляється за допомогою будь-якого виду паливної сировини.

Стандартні види камінів діляться на

— пристінні

— вбудовані

— кутові

— острівні

— підвісні

Деякі з цих видів – досить рідко замовляються, тому що не вписуються в планування і дизайн будинку.

Також каміни поділяють на

— печі-каміни

— вуличні каміни

— каміни-барбекю

— декоративні каміни

По виду топки бувають каміни відкритого типу і закритого.

Характер» видачі » тепла обумовлює каміни з одно -, двох -, трьох — і чотиристороннім виділенням тепла.

В якості сировини використовуються різні матеріали. Звідси бувають каміни:

— дров’яні

— газові

— електричні

— біо

— на пелетах

Каміни поділяються також за зовнішнім виглядом. Основні типи, це:

— класичні

— сільські

— модерністські

— хай-тих

Який камін буде – вирішує клієнт. Але завдання виконавця-надати йому 3д-модель для візуалізації. Найчастіше надається кілька варіантів на вибір, так як камін може включати в себе різні додаткові деталі, типу кованих елементів, облицювання і відповідають за функціональність параметрів.

Після того, як макет клієнтом затверджений, потрібно закупити весь необхідний для виготовлення і будівництва матеріал. Часто індивідуальні елементи каміна виконуються на замовлення, а тому на них йде більше часу. Але це не означає,Що потрібно чекати їх готовності. Якщо основний матеріал закуплений, слід приступати до роботи, доповнюючи напів-готову конструкцію додатковими деталями.

Завершальним етапом будівництва будуть роботи навколо каміна. Найчастіше це роботи на підлозі.

Вся робота повинна виконуватися гранично якісно. Це основний фактор, який вплине на розвиток вашої фірми в подальшому. А якщо його ще й вміло поєднувати з цінами, то успіх-забезпечений.

Реклама

Залучення клієнтів у цій сфері бізнесу-справа не дуже легка, тому доведеться розглядати всі можливі рекламні стратегії та інструменти.

Для початку можна орієнтуватися на самі не витратні:

— друк оголошень. У тому числі і в засобах масової інформації (але це вже буде дорожче). В основному багато хто використовує звичайні друковані оголошення, які клеяться на стовпах і дошках інформації в передбачуваному місці знаходження потенційних клієнтів. Як варіант-на в’їздах в селища з приватними будинками.

— створення сторінок в соціальних мережах, а також публікація оголошень на спеціалізованих форумах і групах.

— інформування знайомих і друзів. Так, теж відноситься до реклами.

— ведення власного блогу. Такий вид реклами відноситься до повільнодіючих. Але якщо ви будете вести друкований або відеоблог про те, як робите свою роботу, з часом зможете зайняти хороші позиції. І це буде найкращим прикладом, що пояснює чому вам можна довіряти.

Ціни

Ми вже говорили про те, що ціни повинні встановлюватися виходячи як мінімум із загальної цінової ситуації у вашому регіоні. До того ж, каміни, як і печі, бувають різних видів. І що найголовніше — їх розміри залежать від розмірів приміщення, яке повинно опалюватися за допомогою цього каміна. А значить, від цього буде залежати і ціна.

Ось приклад цін на 2018 рік:

Піч-камін. Приміщення від 40 до 100 квадратів. Вартість від 75 до 180 тисяч рублів.

Барбекю. Не призначена для опалення. Вартість від 40 до 200 тисяч рублів.

Розмір і призначення каміна відіграють важливу роль у формуванні ціни, просто тому що розраховується і кількість матеріалу і вид матеріалу, який має свою закупівельну ціну.

Приклади додаткових послуг:

Виїзд фахівця на об’єкт. Вартість 500 – 1500 рублів.

Робота з фундаментом. Вартість 7 – 20 тисяч рублів.

Безкоштовні послуги. Повинні бути і такі. Але в основному це послуги, які в будь – якому випадку потрібно виконувати, але з усього іншого-вони найменш ресурсомісткі. Тому їх позиціонують як безкоштовний сервіс. Що вкрай позитивно позначається на сприйнятті клієнта. Так, наприклад, сюди можна віднести замовлення і доставку матеріалу.

Висновок

Камінна справа – заняття досить прибуткове, якщо вміти знайти клієнта і надавати якісну роботу. В іншому — воно ідеально підходить тим, у кого немає великих сум для інвестування в перші етапи бізнесу, але є знання і навички роботи з цього напрямку. Дохід буде залежати тільки від кількості клієнтів, яких ви зумієте залучити.