Бізнес-ідея оренда вантажників і різноробочих

25

У цій статті торкнемося такі страшні поняття, як аутсорсинг, аутстаффінг і лізинг персоналу. А якщо простими словами, то – поговоримо про те, як можна створити бізнес з оренди персоналу.

Почнемо з того, що оренда персоналу для різних фірм – це шлях зниження витрат. Банальний приклад. Будівельна компанія тримає в штаті тільки проектувальника і основну робочу бригаду. А різноробочих — не тримає. Чому? тому що замовлення є не завжди. А оклад всім робітникам потрібно платити завжди. Що ж їй робити, коли замовлення є і необхідні руки вантажників, яких в штаті немає? наймати одноразово. Так, так буде трохи дорожче на перерахунок одного робочого дня для власних працівників. Але якщо протягом місяця замовлень допустимо на 5-10 днів, а не на тридцять, то за фактом буде економія.

І так працює величезна кількість фірм. Просто, тому що можна економити. Тому і попит в цій категорії теж великий. Утримання персоналу-значна стаття витрат для будь-якої фірми. 

Тому й існують на ринку так звані агрегатори персоналу, в тому числі і робітника. А початківець підприємець може взяти за основу цю ідею, розвинути її, або звернути свій погляд на існуючі пропозиції від франшиз. Про все це і поговоримо в статті.

Агрегатор персоналу

Існує кілька варіантів роботи з такими компаніями. Найпростіший приклад-агрегатор послуг вантажоперевізників по місту. Фактично такий бізнес являє собою володіння базою контактів. Створюється рекламна сторінка в інтернеті, де публікується контактний номер. Набирається база людей, що мають свій особистий вантажний автомобіль і готових бути частково зайнятими у вантажоперевезеннях. Коли з’являється замовлення на перевезення, він передається власнику авто за невелику комісію. У підсумку ви отримуєте прибуток, автомобіліст-замовлення, а клієнт – послугу.

Це найпростіша початкова схема бізнесу на оренді персоналу. У якої є незаперечні плюси. Але також є і незаперечні мінуси. Так, наприклад, ви не можете знати, чи буде вільний ваш «працівник» коли з’явиться замовлення. А якщо нікого буде на нього підрядити, то клієнт просто відмовиться від ваших послуг. Тому що на ринку-ви не один.

Аутсорсинг, аутстаффинг, лізинг персоналу простими словами

Зараз послуги з оренди персоналу – розвинена інфрастуктура. На ринку діє безліч фірм, які надають не тільки подібний сервіс, але і схожі послуги. Наприклад, оформляють співробітників фірми до себе в компанію (причини у цього можуть бути різні). На різноманітність накладається і бажання «модно обізвати» свою сферу діяльності. У підсумку що ми маємо. При пошуку цілком конкретних послуг, крім власне оренди персоналу зустрічаються такі слова як аутсорсинг, аутстаффінг і лізинг персоналу. Зрозуміло, що всі вони – калька з іноземних слів. Але ситуацію це простіше не робить. Тому коротко пройдемося по кожному з термінів.

Бізнес-ідея оренда вантажників і різноробочих

Аутсорсинг персоналу

Аутсорсинг персоналу простими словами – це коли одна фірма зобов’язується виконати для іншої певні види робіт силами своїх фахівців.

Насправді – це і є оренда персоналу. Фірмі потрібно, щоб маляри пофарбували всі стіни в приміщенні. Але у неї немає своїх малярів. Вона звертається в компанію, яка займається аутсорсингом персоналу, озвучує потребу, платить гроші. А компанія привозить своїх фахівців і робить цю озвучену роботу.

Аутстаффінг персоналу

Аутстаффінг персоналу простими словами – це коли фірма хоче мати в штаті фахівців, але не може з якоїсь причини собі це дозволити (наприклад, система оподаткування не дозволяє). Тоді вона звертається в компанію аутстаффер і та оформляє всіх фахівців на себе. При цьому працювати вони продовжують у фірмі.

Примітка: у 2015 році всі говорили про те, що законодавство незабаром зміниться так, що ніякої аутстаффінг дозволений не буде і цій галузі прийде кінець. Багато хто вважає, що це сталося і до цього дня. Так, в 2016 році був прийнятий ряд поправок в цій області. Але за фактом ніхто нічого не заборонив. Були лише законодавчо врегульовані деякі терміни і поняття, щоб надати більшу безпеку учасникам аутстаф-угод.

Лізинг персоналу

Лізинг персоналу – за фактом та ж оренда персоналу. І взагалі не зовсім коректний термін. Тому що він прийшов з економіки і означає довгострокову оренду з правом подальшого викупу речі. А людина як, сподіваємося, всі розуміють — не річ. Але термін все одно використовується. Більш того, в теорії співробітник дійсно може надалі піти у фірму, якій надається послуга. Але такі випадки вкрай рідкісні.

Ми коротко пройшлися по сучасних термінах, які багато фірм люблять використовувати, щоб вам надалі легше було здійснювати пошук, якщо ви націлені на відкриття власного бізнесу в індустрії оренди персоналу.

Бізнес-ідея оренда вантажників і різноробочих

Що потрібно знати перед тим, як відкривати свій бізнес з оренди персоналу

  • затребуваність
  • напрямок. Який персонал пропонувати в оренду
  • конкуренція

Попит на послуги найманого персоналу дуже великий. Як ми вже згадували вище, багато фірм не можуть, або не хочуть утримувати в штаті певну посаду. З різних причин. Так, наприклад, величезна частина невеликих компаній передає ведення бухгалтерії сторонньому співробітнику, або фірмі. Це якраз чистий аутсорсинг.

Інший приклад-будівельні фірми. Справа в тому, що багатьом будкомпаніям вигідніше наймати на певні види робіт бригади робітників. В основному це різноробочі і вантажники. Особливо актуально, коли мова йде не про постійну роботу, а про періодичні замовлення. Компанія може складатися з декількох фахівців високого рівня і основної бригади, яка займається вузькопрофільними роботами. Але коли береться замовлення, мається на увазі, що робота буде виконана комплексна. Аж до прибирання будівельного сміття. А таких-99 відсотків замовлень.

Ось і виходить, що орендні робітники – вкрай затребувана тема. Тому ті, хто вирішують запускати власний бізнес в цьому напрямку, найчастіше зупиняються на наданні послуг різноробочих і вантажників.

  • тут завжди є попит на послуги
  • на такі послуги не потрібні фахівці профільного рівня
  • проста організація

Але там де є великий попит, звичайно ж є і велика пропозиція. Конкуренція в сфері оренди вантажників і різноробочих дуже велика. Свої послуги пропонують як невеликі бригади робітників, так і великі компанії, що займаються наданням персоналу в найм великим компаніям. І вижити на цьому ринку зможуть лише ті, хто надаватиме послуги якісно.

Бізнес-ідея оренда вантажників і різноробочих

Ось тут ми і підходимо до основної проблеми фірм оренди вантажників і різноробочих. У цій справі нерідкі випадки, коли люди не можуть виходити «на роботу» за першим викликом, або відносяться до такого підробітку без будь-якої відповідальності.

В результаті людина (фірма), що зголосився надати послуги найманих вантажників ризикує просто не виконати замовлення, або виконати його дуже погано. І той і інший варіанти ведуть до одного і того ж-втрати клієнта і придбання поганої репутації. В індустрії, де настільки сильна конкуренція, подібні обставини неприпустимі і найчастіше можуть привести до плачевних результатів для підприємця. Аж до згортання бізнесу.

В цьому і полягає основна складність для підприємців-початківців в цій сфері. Потрібно дожити до такого моменту, коли в своїх бригадах робітників ви будете впевнені на сто відсотків. Тоді і репутація буде будуватися успішно, і замовлення з’являтися все частіше і частіше, і можна буде розширювати зону охоплення потенційних клієнтів.

Але є і варіант-побудувати бізнес не з нуля, самостійно долаючи всі перешкоди і досліджуючи граблі цієї індустрії. А скористатися пропозицією компанії, яка продає франшизу.

Бізнес-ідея оренда вантажників і різноробочих

Франчайзинг в сфері оренди персоналу

Розвиток франчайзингу закономірно призвело до того, що в будь-якій індустрії можна знайти пропозицію по створенню бізнесу на основі вже наявної схема і популярного бренду. І якщо для того ж громадського харчування це масово і характерно, то для такої послуги як оренда персоналу – швидше несподіванка. Але такі компанії є. В основному це ті фірми, які домоглися вже на своїй ниві певних успіхів і тепер розглядають франчайзинг як інструмент для розширення власного впливу на ринку.

Для початківця підприємця, у якого досвіду побудови бізнесу немає взагалі – це буде гарною підмогою. Так як на руку гратиме великий досвід франчайзера.

Але, як і завжди, у франчайзингу потрібно бути акуратним. Фірма, яка пропонує купити франшизу, щоб викликати довіру, повинна відповідати декільком критеріям:

  • перший-мати досвід.Якщо компанія почала пропонувати франшизу як тільки сама з’явилася на ринку, то ні про який досвід не може бути й мови. Чи не з’ївши собаку у власній справі, навчити чогось іншого-неможливо.
  • другий-франчайзингова пропозиція. Компанія, яка нічого крім роботи під власним «брендом» не може запропонувати за гроші франчайзі – просто хоче заробити грошей, а не розвинути власну мережу, зробивши і себе, і свого партнера успішніше. Досвідчені франчайзери пропонують комплексний супровід, юридичну консультацію, допомогу в підборі персоналу, навчання та інші послуги, з яких власне і набирається сума паушального внеску (так, вона береться не зі стелі).
  • третій-конкретна схема заробітку. Якщо франчайзер не може сказати, від чого саме ви будете отримувати прибуток, покриваючи власні інвестиції, то виникає питання – а що, власне такий франчайзер продає?

Якщо ви звертали увагу, на сторінках франшизах в нашому каталозі представлені навіть приблизні розрахунки щомісячного прибутку для франчайзі. А це, на хвилину, тільки загальна інформація, а не приватна, яка надається після того, як ви зв’язуйтеся з представником фірми (зробити це можна також через сторінку франшизи в каталозі).

Так як в індустрії оренди персоналу франчайзингових пропозицій в принципі не так багато, як в інших сферах (наприклад кав’ярні), то будьте подвійно акуратніше при пошуку. Не зупиняйтеся тільки на загальній інформації, запитуйте у представників кп, зв’язуйтеся з ними, задавайте питання і оцінюйте.

А ми, як завжди, зробимо все можливе, щоб полегшити вам завдання. Рекомендуємо почати пошук з франшизи » персональне рішення»

Бізнес-ідея оренда вантажників і різноробочих

Франшиза персональне рішення

Заявлені інвестиції на старті-258 000 рублів

Термін окупності – 4 місяці

Паушальний внесок – від 258 000 рублів

Роялті – 2% від виручки

Чому варто звернути увагу:

  • компанія з великим досвідом роботи. На ринку — з 2007 року. Франчайзинг розвиває з 2012.
  • надає покрокову інструкцію з розвитку бізнесу в сфері оренди вантажників і різноробочих.
  • дає комплексні консультації з грамотного просування свого бізнесу.
  • навчає продажам
  • бренд «персональне рішення » має вагу
  • власна hrm-система

За заявою франчайзера, при 22 двох робочих прибуток складе 200 000 рублів на місяць. Докладний розрахунок цієї цифри можна знайти на сторінці франшизи в нашому каталозі. Там же можна залишити запит на те, щоб з вами зв’язався представник франшизи.