Бізнес-ідея розміщення рекламних стендів у місцях скупчення людей

19

Реклама-двигун прогресу. З цим можна сперечатися і погоджуватися, але не можна заперечувати, що рекламний бізнес – дуже динамічний і розвинений. Величезна кількість варіантів-від просування інших фірм в соціальних мережах і онлайн-майданчиків до створення рекламних конструкцій. Постійний попит. Кожен більш-менш розвинений бізнес розуміє, що в умовах глобальної конкуренції, якою характеризується майже кожна сфера, без реклами не обійтися ніяк. 

І те, що одна і та ж фірма може ефективно використовувати різні рекламні інструменти, створює додаткову конкурентну боротьбу і розвиток ринку. Ніша розвивається, нові гравці з’являються постійно. Як в інтернет-середовищі, так і в офлайні. І скільки б не говорили про діджиталізацію, поки що реклама поза інтернетом все також дієва. Більш того, на деяку частину цільової аудиторії діють тільки такі методи реклами.

До чого ми всі це? до того що тим, хто хоче почати свою справу, не варто проходити повз рекламної індустрії. І про це варто поговорити докладніше.

Рекламні стійки

Варіантів рекламного розміщення сьогодні мало не більше, ніж брендів, готових рекламу купувати. Вони не стоять на місці, розвиваються, з’являються нові моделі забезпечення клієнтів потрібною інформацією. Інтернет-канали, радіо, телебачення, газети, візитки, листівки, промоутери, реклама на чекових стрічках і т.д. Щось поступово застаріває і втрачається серед нових способів рекламувати свою продукцію. Щось перетворюється і змінюється. Але існує думка, що зовнішня реклама ніколи не застаріє. Така як банери, рекламні пілони, пілларси, стійки.

Все це залишається актуальним завдяки тому, що може створювати за порівняно невелику вартість дуже велике охоплення потенційної аудиторії клієнта. І тому працює. Такі стійки можуть бути абсолютно різного виду — від найпростіших інформаційних кишеньок, де лежать буклети і візитки (як наприклад в кінотеатрах лежать рекламки майбутніх фільмів) до великих світяться і крутяться стійок з жк дисплеєм, де реклама змінюється автоматично і управляється все дистанційно.

Бізнес-ідея розміщення рекламних стендів у місцях скупчення людей

Кому можна продавати такі рекламні площі

Клієнт цього бізнесу-інший бізнес. Так, наприклад, якщо ви будете розміщувати пілларси на території магазину, то рекламою на них будуть зацікавлені магазини навколо. Природно, мова не йде про створення додаткової рекламної конкуренції. Приклад-ви ставите стійку з рекламною інформацією на території продуктового гіпермаркету. Рекламу самого магазину всередині робити безглуздо. І якщо недалеко є інший продуктовий магазин, то розміщувати його рекламу звичайно ж ніхто не дозволить. А ось рекламувати розташовані поруч послуги друку, тату-салон, перукарню можна і цікаво.

Або інший приклад. Ви домовляєтеся з відділом оренди торгового комплексу про розміщення своєї рекламної стійки на першому поверсі. Платіть їм оренду. Хто буде вашим клієнтом? правильно, орендарі цього торгового комплексу, які розташовані на інших поверхах (а часто і ті, хто на першому). Чому їм це важливо і цікаво? тому що люди, які відвідують торговий комплекс пам’ятають про те, які де магазини знаходяться, тільки якщо відвідують його постійно. В основному відвідувачі йдуть в тц з бажанням купити, наприклад, одяг, але не в конкретному магазині, а там, де вона знайдеться за потрібною ціною і потрібної якості. І «нагадати» відвідувачам, що тут є саме той магазин, який їм потрібен – дієва частина рекламної кампанії цього магазину.

Таким чином, знайти клієнтів для розміщення їх реклами у себе на стійці або пілларсі – не так складно, як може здатися. Швидше у вас більше труднощів виникне з відділом оренди тц, які не захочуть виділяти орендну площу під вашу інформаційну стійку.

Бізнес-ідея розміщення рекламних стендів у місцях скупчення людей

Які варіанти рекламних стійок вигідніше використовувати

Варіантів безліч. Як ми мигцем помітили вище — від найпростіших інформаційних залізних стендів, на яких можна розміщувати паперові буклети або візитки, до наворочено-крутих, що крутяться, світяться і дистанційно програмованих.

Якщо ви розглядаєте варіанти такого бізнесу і вибираєте між варіантами стійок, в першу чергу потрібно визначитися з декількома пунктами:

  • який ваш бюджет
  • з ким ви плануєте працювати
  • яка ситуація у вашому місті

Яким чином ці три пункти будуть впливати на ваш вибір?

Бюджет. Різні варіанти стійок природно мають різні ціни. Потрібно розуміти, що почати з однієї стійки можна (і навіть найчастіше саме з цього і рекомендують почати). Але факт в тому, що з однієї простої стійки, навіть якщо ви по максимуму заб’єте її рекламою ваших клієнтів, багато не заробити. Тому або ви методично набираєте обертів, але робите це довго, або відразу вкладаєте в старт більше грошей і (в разі, якщо все зроблено правильно) отримуєте більше прибутку за раз і швидше виходите за лінію чистого доходу.

Бізнес-ідея розміщення рекламних стендів у місцях скупчення людей

Не забудьте і те, що це не єдина частина витрат. Розміщувати інформаційні стійки-значить платити оренду тому місцю, де ви їх встановлюєте. І звідси виникають витрати на оренду. Логічно, що в тц оренда (навіть з урахуванням того, що стійка зазвичай займає один квадратний метр) буде вище ніж, наприклад, на вході звичайного магазину.

Загалом-то, на цьому основні витрати закінчуються. Так, будуть дрібні. Наприклад, витрати на дорогу, інтернет, мобільний зв’язок. Їх теж потрібно включати в бізнес-план, якщо ви хочете все правильно розрахувати.

Ще можна відразу розглянути варіант додаткового заробітку, коли ви не тільки розміщуєте рекламну стійку, де будуть розташовуватися буклети ваших орендарів, але і пропонувати їм послуги дизайну і друку цих буклетів і візиток. Такий сервіс посприяє кращим продажам, так як фірмі, що купує у вас рекламне місце, буде легше придбати все в одному місці.

З ким ви плануєте працювати. Це до питання про те, де будуть розташовуватися ваші рекламні стійки. Чому це важливо? тому що для різних майданчиків підходять різні варіанти рекламних стійок. Так, наприклад, в тц встановити звичайну інформаційну «залізяку» для розміщення буклетів вам не дадуть. У кожного комплексу є внутрішні правила оформлення. І не дозволяється порушувати загальний стиль. Тому потрібно буде орієнтуватися на щось більш цікаве, інтерактивне і сучасне. Відмінно підійдуть рекламні пілони з екраном, де видається інформація про той чи інший магазин.

Бізнес-ідея розміщення рекламних стендів у місцях скупчення людей

Або ж взяти приклад зворотний-навряд чи когось зацікавить найсучасніший рекламний пілон з рідкокристалічним дисплеєм висотою в два-три метри в звичайному продуктовому магазині. Так, він буде кидатися в очі. Але реклама на ньому в цьому місці діяти не буде. І увагу він буде залучати тим, що просто сильно виділяється на тлі іншого. Та й оренда такого місця буде занадто дорога для клієнтів, на яких потрібно орієнтуватися в цьому місці.

Ось так і виходить, що доводиться прогнозувати можливості заздалегідь. Але це і на краще. У вас буде чіткий план дій і розвитку.

А тепер про ситуацію в місті. Що це і для чого? при плануванні бізнесу, навіть такого, як розміщення рекламних стійок вам потрібно розуміти заздалегідь, з чим ви будете стикатися. І мова про конкурентів. Найпростіший приклад-в торговому центрі, на який ви націлилися, вже стоять рекламні стійки. Трохи. Але стоять. З дуже великою часткою ймовірності відділ оренди відмовить вам у співпраці. Просто тому що їм це не потрібно. Справа в тому, що для всього тц та оренда, яку будуть стягувати з одного вашого метра під рекламну стійку практично ніякої цінності не несе.

Їм в рази більше платять великі магазини щомісяця. А змушувати вільний простір рекламними стійками-шкодити загальному образу центру. Так, далеко не скрізь така ситуація. Але потрібно розуміти причини і наслідки і не розраховувати на те, що скрізь вашим стійок будуть раді.

Володіючи інформацією про те, які конкуренти і де у вашому місті розташовані, ви зможете запланувати свій підхід до старту і просування бізнесу.

В ідеалі вивчити всі три питання разом і мати уявлення в який бік вам потрібно рухатися. Інакше ви ризикуєте просто витратити гроші на придбання рекламної стійки.

Бізнес-ідея розміщення рекламних стендів у місцях скупчення людей

Де брати рекламні стійки

Фірм, що поставляють торгове обладнання предостатньо. Точно також, як спокійно можна знайти і більш складні конструкції-рекламні пілони з дисплеями, що крутяться колони та інше. Відкриваємо інтернет, вбиваємо в пошуковику і губимося в їх величезній кількості.

Але тут важливе інше питання. Чи будете ви просто купувати рекламні конструкції, або ж шукати пропозиції від фірм, готових посприяти розвитку вашого бізнесу в цій індустрії. Справа в тому, що фірмі, якаРозробляє і поставляє такі рекламні конструкції вигідно, щоб ваша справа пішла, і ви купували у них і далі. Тому такі компанії намагаються разом з постачанням надати додаткові сервісні послуги. Це може бути навчання по роботі з клієнтами. Це може бути допомога в знаходженні орендних місць і договорах з відділами оренди торгових центрів.

Якщо ви починаєте свій бізнес, краще буде знайти саме таку фірму, якій важливо не просто продати вам свій товар, але зробити все можливе для розвитку. Адже ваш розвиток буде безпосередньо впливати на їх розвиток.

Бізнес-ідея розміщення рекламних стендів у місцях скупчення людей

Франчайзинг

В даному напрямку франшизи теж продають, як і в будь-якому іншому. Природно, в загальному розумінні співпраця з такою фірмою не буде франчайзингом в звичному розумінні. Тут скоріше-просто поставка з невеликим супроводом. Чому ж це все одно називається франчайзингом?

Така ситуація склалася через те, що зараз реклама у франчайзингу діє дуже ефективно. І фірмі легше заявити, що вона продає франшизу, створити договір франчайзингу і супроводжувати своїх клієнтів, замість того, щоб заявлятися на рекламні майданчики з найпростішою пропозицією – купити їх розробку.

У цьому немає нічого поганого. Навпаки, такий стан речей змушує компанії використовувати інструменти франчайзингової взаємодії для розвитку свого бізнесу.

Далі ми наведемо приклад як франчайзингові реалії можуть ефективно діяти в пропозиції від фірми, що торгує рекламними конструкціями.

Бізнес-ідея розміщення рекламних стендів у місцях скупчення людей

Франшиза медіаполіс-рекламні відеопанелі

Компанія поставляє рекламні відеопанелі переносного типу-пілони. Існує на ринку вже кілька років і активно просуває свою пропозицію в сфері франчайзингу.

Чому вона може бути цікава для тих, хто хоче почати свій власний бізнес в індустрії зовнішнього рекламного розміщення? з кількох причин.

  • по-перше, у них є кілька пропозицій, що відрізняються за ціною, що дає невелику свободу.
  • по-друге, за ці гроші, вони не тільки постачають конструкцію, але також проводять повний курс навчання за темами пошуку рекламодавців і договорів з орендодавцями.
  • по-третє, вони постачають свого партнера повною документацією-кп, договорами, шаблонами візиток, контактами підрядників зі створення відеороликів для клієнтів. Дають і шаблони розвитку реклами в інтернеті. Тобто надають всю необхідну інформацію — по суті, готові рейки для розвитку бізнесу.

На їх сторінці в нашому каталозі можна почитати про це докладніше і знайти схему розрахунку прибутку для франчайзі. За заявами франчайзера, на чистий прибуток можна буде вийти протягом 3х-7ми місяців. Це не супершвидкий старт. Однак терміни для бізнесу прийнятні і цікаві.

Зв’язатися з представником франшизи і дізнатися подробиці можна прямо через їх сторінку.

Бізнес-ідея розміщення рекламних стендів у місцях скупчення людей

Приклад ми привели для тих, хто хоче використовувати сучасні технології, розраховані на роботу з клієнтами з розряду великих мережевих магазинів.

Якщо ж ви націлені на старт в сегменті бюджетних рекламних конструкцій, то можливо має сенс шукати фірми, які торгують простим рекламним обладнанням без подальшого супроводу, щоб знизити витрати. Однак на відміну від роботи за договором франчайзингу вам доведеться розраховувати тільки на свої сили і досвід.