Бізнес-ідея розвага для дітей

21

Батьки економлять на дітях

Серед тих, хто тільки планує запускати власний бізнес існує думка, що незважаючи ні на що, люди будуть витрачати гроші завжди на їжу, і на своїх дітей. І якщо про їжу так дійсно можна сказати, то ось з дитячими покупками не все так однозначно. 

В основному такий стереотип склався, тому що дитячі речі коштують дорожче дорослих, і їх все одно купують. Але тут просто у батьків вибору особливо немає. Дитині потрібен одяг, з якої він при цьому швидко виростає. З розвагами ж йде складніше. Якщо назріє питання про економію, то батьки спокійно відмовляться від виділення грошей на розваги, або стануть вибирати більш дешевий варіант. До слова, навіть якщо про економію мови не йде, варіант «дешевше» все одно буде залучати більше.

Так, що ж? бізнес заснований на дитячих розвагах не починати? навпаки, незважаючи на те, що економити люди можуть в тому числі і на розвагах власних дітей, відмовлятися від цієї ідеї не потрібно. Потрібно не ставити на чільне місце стереотип про те, що на дітях не економити. Тому що цей підхід веде до поганого результату. Потрібно відразу враховувати, що свій товар або послугу доведеться просувати і розвивати з такою ж ретельністю, як і в будь-якому іншому бізнесі. І буде вам щастя. Але давайте про все докладніше.

Дитячі розваги

Знову ж можна міркувати на тему економії – що розваги у важкі часи можуть і почекати. І дитячих розваг це теж стосується. Стосується, та не зовсім.

Якось прийнято, що дитині потрібно розважатися. Насправді і правильно прийнято, адже дитинство саме для цього і створено. Але туди навіщось додали школу і всякі секції.

А якщо серйозно, для організаторів дитячих розваг важливі дві речі.

Перша-батьки дійсно в основі своїй розуміють, що розваги їх дітям потрібні як зі звичайної емоційної точки зору, так і для формування характеру (так, не тільки соціалізація і навчання).

Друга-батькам потрібні дитячі розваги, щоб отримувати власний час, вільний від дитини. Це не цинічна, а проста істина. Діти-активні, рухливі і вимагають постійного нагляду. У батьків крім цього вистачає турбот — в першу чергу робота, необхідна, щоб це все у дитини було. Підсумок-часу для себе не залишається. І це негативно позначається на будь-якій людині без винятку. Тому немає нічого поганого в тому, щоб з радістю віддавати дитину в місце, де його розважать вже не батьки. І присвячувати свій власний час собі.

На виході ми маємо складну картину того, які дитячі розваги затребувані і чому.

* це має бути місце, де дитина отримає частку емоційної насолоди.

* це має бути місце, де за дитиною стежитимуть інші дорослі (не батьки).

* це повинно бути місце, де дитина зможе перебувати тривалий час. Бажано від години і більше. Менша кількість вільних хвилин вже не дозволить батькам зітхнути і буде тримати їх в постійній напрузі від розуміння, що ось уже трохи і потрібно буде дитину забирати.

* додайте до цих пунктів ще питання безпеки дитини. У місце, де чадо може легко отримати травму, батьки не підуть. Або підуть, але тільки один раз.

Власне, все це-одна з причин, чому набрали популярність численні гуртки та секції. Так, зрозуміло, туди відправляють для того, щоб дитина отримала знання, вміння, навички та інші необхідні слова. Але аж ніяк не другорядними залишаються фактори»зайнятості дитини не батьками». І знову ж таки, нічого ганебного в цьому немає. Швидше поєднання приємного з корисним.

До речі про «приємне з корисним». До списку критеріїв, за якими батьки зазвичай вибирають розважальні місця для дітей можна приплюсувати ще один.

Мова про «розумну розвагу». Тобто, якщо місце має на увазі розвага для дитини – то це просто добре. А якщо в процесі цієї розваги дитина буде ще й чогось вчитися, розвивати конкретні навички, отримувати знання, то цінність подібного закладу в очах головних споживачів-батьків – виросте в два рази.

Бізнес-ідея розвага для дітей

Які види бізнесу привертають увагу в дитячому секторі

Виходячи з роздумів в першій частині нашої статті, можна скласти збірний образ місця, яке буде користуватися попитом у батьків (адже платять саме вони).

Це місце має відповідати декільком критеріям:

1. Займати дитину на тривалий час

2. Бути безпечним для дитини

3. Розвивати дитину

Найпопулярнішим видом, крім стандартних кіно і кафе, стали парки розваг в торгових комплексах. Мають велику територію, різноманітність розваг, які можуть бути цікаві не тільки дитині, але і тим, хто їх туди приводить – все це відіграє велику роль у виборі батьків. Попутно, додає плюсів в карму сусідство з магазинами одягу, кафе та іншими видами розваги.

Але все ж цей вид бізнесу почати просто так буде проблематично. Як мінімум по пункту вкладень. Та й розгалужені великі мережі подібних парків окупували більшість доступних і цікавих торгових центрів.

Бізнес-ідея розвага для дітей

Тому підприємці-початківці зупиняють свій вибір на бізнесі меншого розміру. Це можуть бути розважальні зони для дітей, де пропонується зайняти дитину захоплюючими іграми, спрямованими на розвиток. Але тут потрібно розуміти ще одну важливу річ.

У таких міні-комплексів є «обмеження» за віком. Тобто не можна розраховувати, що потенційна аудиторія буде складатися з батьків дітей різного віку. Це більше прерогатива якраз-таки великих розважальних комплексів.

Але також це не означає, що вам дістанеться мало потенційних клієнтів. Ні. Дітей такого віку предостатньо. А між тим, саме діти дошкільного та початкового шкільного віку вимагають особливої уваги. І саме їх батьки готові витратити гроші на те, щоб їх чадо провело час з користю і веселощами, причому без них.

Так що вважати, що ви втрачаєте клієнтів, відмовляючись від орієнтації на середній вік не має сенсу.

Дошкільнят при все при тому легше зайняти іграми та розвагами не відносяться до активних і спортивних.

Тому серед бізнесу такого роду можна зустріти різні простори, де дітям запропонують:

  • ліпити
  • майструвати
  • збирати конструктори
  • прикрашати
  • дивитися мультики

Намагатися охопити відразу все не потрібно. У вас це не вийде з багатьох причин. І в першу чергу через необхідність оренди великого простору. А між тим оренда в торгових центрах, якщо ви маєте намір охоплювати аудиторію таких точок, дуже сильно кусається.

Достатньо зосередити увагу на одному-двох видах розваг і обернути це все в красиву обгортку і ідею.

Так, зустрічаються місця, де діти збирають будинки в свій зріст з великих кубиків за типом лего (тільки дійсно великих з міркувань безпеки).

Зустрічаються простору, де дітей вчать ліпити з різних матеріалів фігурки, а потім прикрашати їх.

Є приклади, де дітям пропонують грати в настільні ігри.

Загалом-то будь-яку ідею гри, яка може бути цікава дитині, можна оформити у вигляді бізнесу. Однак не забувайте, що не всім подобається одне і теж.

І мабуть не забувайте, що зараз в моді не просто розваги, а розваги спрямовані на розвиток тих чи інших якостей у дітей, починаючи від дрібної моторики, закінчуючи знаннями і ставленням до творчості.

Підприємець, який розробляє план стартапу повинен спиратися на те, що буде цікавим для дитини, і корисним з точки зору його батька.

Бізнес-ідея розвага для дітей

Франчайзинг у сфері дитячих розваг

Чому в цій темі важливо згадати продажі франшиз? тому що в сфері, де бажано знати, чи буде та чи інша ідея користуватися інтересом у споживача, набагато простіше знайти рішення, запропоноване сторонньою фірмою.

Відкривати бізнес з нуля можна, якщо ви зі своєю ідеєю впевнені. Між тим в спробах знайти те, що ще не було запропоновано публіці, при цьому одночасно нове, корисне і розважальне, потрапити в просак простіше простого. А ось повернути вкладення-набагато складніше.

А наповненість ринку при цьому представляє безліч варіантів придбання бізнесу за допомогою покупки франшизи. Адже фірми, які відкривають розваги для дітей при вдалому існуванні завжди планують розвиватися в широчінь. І відкривати свої філії не тільки в сусідніх тц по місту, а й виходити за межі міста. Впізнаваність бренду в даному випадку також буде відігравати велику роль. Якщо бренд на слуху у батьків, шанс того, що вони поведуть свою дитину саме туди збільшується.

Франшиза ж –Дієвий варіант обопільної вигідної взаємодії. Початківець підприємець отримує можливість відкрити бізнес, модель якого вже перевірена, а не гадати, чи зайде його ідея в маси. Сам же бізнес при укладанні контракту з франчайзі отримує шанси збільшити свою впізнаваність і розширити ореол впливу і аудиторію.

Бізнес-ідея розвага для дітей

Франшиза» діти у фарбі »

Одним із прикладів, коли бізнес, заснований на розвазі для дітей з ухилом у бік розвитку певних якостей дитини поширюється по системі франчайзингу – є арт-простір «діти у фарбі».

Чому ми взяли за приклад саме цю франшизу?

Тому що по-перше, нам вона здалася дуже цікавою.

Франшиза «діти в фарбі-арт простір для дітей» являє собою творчу майстерню, де дитину не тільки займають, а й направляють на розкриття власного потенціалу.

По-друге, система франчайзингу зараз у цієї фірми має активну фазу. Фірма має на меті відкрити найближчим часом представництва в більшості великих міст, підбираючи майбутніх партнерів. А це завжди цікавіше для активних підприємців, ніж стукати в двері компанії, яка займається франшизою знехотя і оскільки – остільки.

Ну і по-третє, за заявами франчайзера, стартові інвестиції не перевищують двохсот тисяч, що за мірками бізнесу, невелика сума. Особливо, якщо враховувати, що мінімальна чистий прибуток (знову ж за середніми розрахунками франчайзера) становить 165 тисяч рублів на місяць.

Докладний розрахунок цього прибутку ви можете самі побачити на сторінці франшизи «діти в фарбі» у нас в каталозі.

Бізнес-ідея розвага для дітей

Там же знаходиться форма для зворотного зв’язку з представниками франшизи. Якщо ви читали наші статті, то знаєте, що в кожній з них ми невпинно нагадуємо – недостатньо просто ознайомитися з інформацією. Для повноцінного уявлення того, що потрібно від вас і що вам замість грошей, витрачених на покупку франшизи, дається, необхідно цю інформацію вивчити, проаналізувати, скласти список уточнюючих питань і звернутися за роз’ясненнями до франчайзера. Тільки так ви зможете прийняти правильне рішення – працювати з цією фірмою, чи ні. Від цього етапу в разі покупки франшизи залежить вся подальша робота. Так що, вперед. Сподіваємося, що матеріал виявився для вас корисним!