Бізнес ідея: як організувати квіз

17

Багато починаючі підприємці, під час генерування майбутньої прибуткової ідеї, вибирають спершу з найцікавіших сфер, затребуваних споживачем, а вже потім, маючи фундамент, розбирають по поличках варіанти.

На жаль, як наслідок, ми маємо рясний урожай однотипних пунктів швидкого харчування, кафе, кава-шопів і тому подібного. Ясно, що їжа у всіх на першому місці. А вибравши громадське харчування, далеко не всі стартапери морочаться з придумуванням чогось нового. Навіщо, якщо фуд-корти і так скрізь і завжди добре працюють (насправді – ні)?

Ще одній популярній сфері бізнес-ідей пощастило більше.

В індустрії розваг придумати щось цікаве хоча і нелегко, але все-таки простіше. Втомленим працюючим людям завжди хочеться розважитися, а багато стандартні варіанти вже приїлися. Тому і нове пробується охочіше, ніж в тому ж громадському харчуванні.

Так було, наприклад, з квест-кімнатами. У пік зростання, подібні атракціони відкривалися з вражаючою регулярністю, набуваючи все нову аудиторію.

Чому для прикладу були взяті саме квест-кімнати? тому що вони змогли довести одну важливу для індустрії річ – в століття спілкування через соціальні мережі, люди скучили за спільними розвагами у фізичному світі.

Але не одними квестами багата індустрія розваг. І тут різноманітність грає на руку тим, хто шукає грунт для реалізації свого потенціалу в бізнесі.

Чому варто вибрати квіз?

Придумувати щось зовсім нове завжди складно. А часом навіть і фінансово невиправдано. Тому рекомендуємо вам звернутися до вже існуючих ідей, які не настільки масово розвинені на території нашої країни. Це дасть вам певну впевненість в починанні, можливість хоч якось спрогнозувати інтерес потенційних покупців і уникнути зайвих початкових витрат.

Наприклад, квіз.

Квіз, або quiz-інтелектуальна командна гра. Але на відміну від тих же квест-кімнат, вона може проводитися не в спеціально обладнаному приміщенні, а, наприклад, в барі або кафе! що наділяє цей вид дозвілля незаперечними перевагами для підприємців.

Переваги:

  • підприємці, які організовують квіз, можуть щільно співпрацювати з кафе і барами.
  • база для пошуку майданчиків вже є в будь-якому місті. Будь-який заклад, де люди можуть відпочити, поїсти і випити вже потенційно є майданчиком для квізу.
  • співпраця з барами вигідно обом сторонам. Для підприємця-це майданчик, для бару – нова розвага для постійних відвідувачів, зміцнення власної бази клієнтів і її розвиток.
  • поєднання двох сфер діяльності. Окремо пощастило тим, хто вже володіє кафе або баром, так як він може зробити квіз фішкою свого закладу і додатково на цьому заробляти.

Ми не дарма згадали, що квіз відмінно розвивається в барах. Тому що сама історія розвитку цієї інтелектуальної гри безпосередньо пов’язана з барами і пабами.

Паб-квіз – різновид вікторини, яку запустили у великобританії ще в 1970-х роках. З тих пір, паб-квіз не тільки став частиною англійської культури, але і широко поширився в інших країнах. А з 2010-х років паб-квіз пішов у бізнес вже у вигляді франшиз.

Власне, саме франшизи квізів і є зараз відмінним рішенням для російського сегмента стартового підприємництва. Ті, хто зацікавився розвитком індустрії розваг просто зобов’язані хоча б зупинити свій погляд на цій тематиці.

Квіз-відмінний незатратний, а головне – ще й не затертий до дірок варіант старту бізнесу.

Бізнес ідея: як організувати квіз

Що там з франшизами?

Діючих франшиз по квізу на території нашої країни не так багато. Тому, якщо зосередити увагу на цій сфері, то можна буде спокійно скласти шорт-лист і вибрати найбільш підходящі для себе варіанти.

Але не забувайте!

Квіз-це вікторина. І якщо серед квест-кімнат можна вибрати десять і жодна не буде повторювати іншу, то в нашому випадку урізноманітнити вікторину можна хіба що питаннями. У будь-якому випадку, це буде командна гра на ерудицію і знання. Природно, звідси виникають певні труднощі.

Бізнесмен-початківець, при розробці бізнес-плану, або підборі франшизи може прийти в глухий кут тільки тому що не вийде знайти варіант, який би сильніше відрізнявся від інших і міг у конкурентній боротьбі мати фору.

І знову але!

Хто шукає, той завжди знайде. Ну, а ми в цьому допоможемо. Спеціально для тих, хто поставив собі за мету знайти цікаву франшизу в індустрії розваг, рекомендуємо звернути увагу на франшизу квіз » тримай п’ять!».

Чому на неї?

Тому що вона володіє важливою якістю, здатним значно полегшити життя підприємцю, готовому спробувати себе в ролі франчайзі. «тримай п’ять» відноситься до роду вікторин, в яких учасники задіють не знання і ерудицію, а логіку та інтуїцію.

Здавалося б незначні зміни, але по факту, ми отримуємо значне розширення потенційної аудиторії.

Плюсом йдуть вікові обмеження. За заявами власників франшизи « «тримай п’ять» підходить майже для будь – якого віку – від 7 до 70 (потрібно зауважити, що 70 тут-скоріше для краси, ніж для визначення верхньої планки).

Бізнес ідея: як організувати квіз

Незвичайний квіз

Ще одним цікавим і привабливим фактом «тримай п’ять» можна вважати його формат. Знову ж таки за запевненнями авторів, учасники отримають саме шоу, а не просто набір питань.

Як з’ясувалося, питання подаються у форматі шоу, яке вже давно отримало популярність на просторах ютуба. І швидше за все, ви з ним знайомі. Це формат народного опитування на камеру. Що цікаво, саме відповіді перехожих стають як основою для квізу (учасникам потрібно вгадувати найпопулярніші версії), так і для додаткової розваги. Цікаві моменти, зафіксовані оператором на камеру, незвичайні відповіді і смішні ситуації монтуються в окремі ролики і демонструються учасникам гри.

Загалом, отримуємо універсальні рецепт розваги, перетвореного в бізнес.

Адже, якщо придивитися окремо-все це вже колись десь було. І до інтернету, і в різних шоу. Тільки від цього ні на гран гірше квіз не стає, а навпаки, виграє своєю одночасною нестандартністю і перевіреністю.

Що отримує франчайзі «тримай п’ять»

Примітка: ми лише висвітлюємо загальну інформацію, надану у відкритий доступ власником франшизи. При цьому, нагадуємо всім, що максимально достовірні умови роботи по франшизі ви можете дізнатися тільки від самого франчайзера. Тому, при аналізі пропозицій завжди зв’язуйтеся безпосередньо з представником фірми. (зробити це можна легко через наш портал, досить залишити заявку на сторінці франшизи).

З цікавих моментів, на яких варто зупинити погляд – нічого не потрібно орендувати, відкривати або будувати. А відповідно не потрібно замовляти вивіски, отримувати ліцензії, обладнати склади і так далі. Погодьтеся, при старті підприємницької кар’єри, скорочення до мінімуму необхідних витрат – приємна плюшка.

Присутня і необхідна підтримка франчайзі. Так, цим нікого не здивуєш, але все-таки приємно бачити, що в список супроводу партнерів входять такі пункти, як власна crm, сайт, техпідтримка, макети і шаблони для соцмереж, фото і відео контент для розміщення, ну і покрокове керівництво старту.

До речі, займатися питаннями, зйомкою людей і їх відповідей, монтажем та іншим, що зажадало б або конкретних навичок, або найму фахівців не доведеться. Цим якраз таки і займається головний офіс. Завдання франчайзі-організувати гру, набрати людей, проводити і заробляти.

Бізнес ідея: як організувати квіз

Скільки можна заробити на квізі?

Так, ми знаємо, що всіх це цікавить в першу чергу.

Компанія «тримай п’ять» стверджує, що щомісячний заробіток починається від 41 000 рублів. Це з урахуванням витрат на роялті, персонал, заклад і деякі інші моменти. А взагалі, вам краще самим для початку подивитися план отримання прибутку, який склав франчайзер (на сторінці компанії в нашому каталозі). Цікаво, що там представлено два сценарії. І другий має на увазі заробіток в 147 000 рублів на місяць.

Підходить така франшиза для багатьох. В першу чергу — для арт-директорів, івент-фахівців, блогерів, власників кафе і ресторанів … Список великий. Та й не є якимось залізним обмеженням. Адже керівнику можна просто грамотно управляти і розподіляти ресурси, а не робити все самому.

Не забувайте

Наш каталог – рекомендаційний ресурс. Мета-показати вам дійсно цікаві, вартісні пропозиції від франчайзерів по всій росії і не тільки. І ми не втомимося нагадувати, що після попереднього ознайомлення зТієї чи іншої франшизою, обов’язково потрібно зв’язуватися або з відділом продажів, або з керівництвом цієї франшизи, якщо ви хочете отримати повне уявлення і зробити правильний вибір.

Тільки так ви отримаєте результат. Тільки так ви зможете вибрати хороший варіант з численних пропозицій.

Тому, якщо вас зацікавила наша рекомендація по франшизі квіз «тримай п’ять», зв’яжіться з її представниками. Або хоча б, докладніше розгляньте інформацію від самої фірми. Зробити і те, і інше можна тут.