Бізнес ідея: як відкрити дитячий коммісійний магазин

24

Криза вносить свої корективи в усі сторони повсякденного життя. Купівельна спроможність основної частини населення падає, і люди вже не так часто набувають собі нові речі. Однак діти-це особлива стаття витрат. Діти ростуть, і новий одяг, взуття та деякі аксесуари нудні їм набагато частіше, ніж дорослим. Що робити батькам, чиї чада з неймовірною швидкістю виростають зі старих одежинок, якщо скромної зарплати не вистачає на постійне оновлення гардеробу?
Відповідь очевидна-йти в дитячий комісійний магазин. Здати сюди те, з чого дитина вже виросла, і придбати йому нові речі, на кілька розмірів більше. Безпрограшна схема-і гаманець не постраждав, і дитина одягнена.
Комісійний магазин дитячих товарів — це перспективний варіант бізнесу, який при грамотній організації буде приносити невеликий, але стабільний дохід. Даний варіант відкриття своєї справи особливо зручний для тих, у кого немає бажання або можливості вкладати велику суму первинних капіталовкладень. Відкриття комісійного магазину обходиться малими витратами, оскільки немає потреби в постійній закупівлі речей для свого складу-цю роботу за вас виконають ті, хто буде приносити свої речі на комісію (тобто ваші комітенти). Не буде проблеми і з таким неминучим елементом торгівлі, як нерозпроданий товар – ті речі, які не знайшли свого покупця за певний відрізок часу, просто повертаються до своїх господарів.

Перед тим, як почати

Почати свою справу в області комісійних продажів дитячих товарів можна навіть без початкових витрат на оренду приміщення. Якщо вас не бентежить зберігання товару у вашій квартирі (будинку) і якщо ви не проти того, щоб їздити додому до постачальників і покупців, то має сенс почати з інтернет-магазину, розміщуючи рекламу в соціальних мережах і на форумах (докладніше про просування ми поговоримо нижче). Коли ви зрозумієте, що справи ваші пішли в гору і обзаведетеся хоча б невеликою кількістю речей для того, щоб ваш торговий зал не виглядав порожнім – тоді і буде сенс орендувати окрему площу.
Також має сенс налагодити відносини з іншими гравцями ринку дитячих товарів в даному випадку нас цікавлять:
— дитячі секонд-хенди і стоки. Якщо закупити одяг, взуття та іграшки оптом, за фіксованою ціною за кілограм, то це не відніме у вас велику грошову суму і в той же час зробить асортимент вашого магазину багатшим, різноманітнішим. Покупці охочіше прийдуть в ваш магазин, якщо вибір товарів там буде досить широким. Ще більш привабливим заклад буде виглядати, якщо в ньому будуть нові, неношені речі з ярликами (сток). З цієї ж причини люди охочіше понесуть до вас свої речі на комісію – вони будуть бачити, що магазин вже активно функціонує і продає свій товар.
— великі універмаги і оптові магазини одягу вашого міста. У чому обопільна вигода співпраці? рідкісні поставки товарів у великі магазини обходяться без «неліквіду» — речей з частковим шлюбом або в зіпсованій упаковці. Такий товар зазвичай підлягає утилізації (тобто його просто викидають). Причому процедура ця досить клопітка. Ви допомагаєте оптовикам позбутися шлюбу і отримуєте безкоштовне оновлення свого асортименту. Окремим пунктом в даному випадку можна виділити магазини дитячих колясок, манежів та інших аксесуарів. Практика показує, що саме серед колясок відсоток шлюбу при вступі найбільш високий. Позбавляючи своїх партнерів від бракованих виробів і комбінуючи їх складові частини (попередньо витративши час на вивчення пристрою даного дитячого аксесуара), можна з десяти не придатних до використання колясок зробити три-чотири якісних і абсолютно «здорових» коляски.

Бізнес ідея: як відкрити дитячий коммісійний магазин

Документи та ліцензії

При відкритті комісійного магазину найзручніше зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю (тов) зі спрощеною системою оподаткування. Реєстрація даної юридичної особи обійдеться вам в 4 000 рублів. Крім квитанції про оплату держмита будуть потрібні установчі документи юридичної особи, рішення про створення тов і його статут. До цього списку потрібно додати заяву, складену за зразком р1101. Процедура реєстрації займе 5 днів.

Бізнес ідея: як відкрити дитячий коммісійний магазин

Розташування та оренда

Власники комісійних магазинів, так само, як і власники будь-яких магазинів класу «дискаунтер», невибагливі в плані вибору локації. Дійсно, якщо ваш основний контингент – це люди зі скромним доходом, то немає сенсу вкладати кошти в оренду дорогих площ в центрі міста . Інша справа, що потік проходять повз людей повинен бути все-таки інтенсивним, тому шукаємо місце , розташоване недалеко від транспортних зупинок, великих продуктових магазинів або інших точок тяжіння народу. Підійде приміщення на першому поверсі середньостатистичного житлового будинку або навіть в підвалі (так як в підвалі немає вікон, то оренда обійдеться значно дешевше).
Для невеликого комісійного магазину буде достатньо площі в 40-60 квадратних метрів. Середня ціна оренди за квадратний метр становить 600 рублів (зрозуміло, в містах-мільйонниках дана ставка може бути вище, а в провінції – нижче). Тобто вартість оренди приміщення зазначеної площі буде варіювати ся від 24 000 до 36 000 рублів на місяць.
Іноді орендарю вдається забезпечити собі безкоштовне користування приміщенням на кілька місяців в рахунок ремонту. Усереднена вартість ремонту зазвичай становить 100 000 рублів, однак приділяти надто пильне наведення лиску на приміщення немає сенсу. Досить, щоб в магазині було світло, охайно, і приємно перебувати. При ремонті має сенс зробити упор на прикрасу фасаду і помітну вивіску, адже, як відомо, театр починається з вішалки, а магазин – з входу.

Бізнес ідея: як відкрити дитячий коммісійний магазин

Основні принципи співпраці з комітентами

— комітент і комісіонер укладають договір про комісію, яку комісіонер отримує після реалізації наданого товару за зазначену ціну. Зазначена ціна не повинна перевищувати половину середньої ринкової вартості даного товару.
— комісіонер несе перед комітентів матеріальну відповідальність за взятий на реалізацію товар. У тому випадку, якщо комітент вирішує забрати назад непродану річ, то він виплачує комісію за її зберігання в розрахунку 5% від її початкової вартості.
— якщо товар не був куплений протягом певного терміну (20-30 днів), то комісіонер без повідомлення клієнта має право знизити ціну на певний відсоток (зазвичай – на 20%). Якщо зазначений термін закінчується повторно, а товар за зниженою ціною так і не знайшов свого покупця – то відбувається ще одне зниження ціни. Як правило, якщо річ не продається і в цьому випадку – то відбувається переоцінка товару в присутності комітента або повернення йому даної речі.
— покупець має право повернути в магазин річ, яка не підійшла за розміром або якістю, протягом двох діб після покупки при пред’явленні паспорта і товарного чека.

Бізнес ідея: як відкрити дитячий коммісійний магазин

Маркетинг

Просування дитячого комісійного магазину необхідно почати з інтернет-простору. Створіть найпростіший веб-сайт (робота програміста обійдеться вам в 10-15 000 рублів) — головним його елементом буде каталог товарів. Це особливо важливо, якщо ви вирішили скористатися порадою, наведеному на початку статті, і почати даний бізнес без оренди приміщення. Крім цього, каталог буде корисний, якщо крім одягу, іграшок та інших товарів, не вимагають великих площ зберігання, ви збираєтеся продавати більш громіздкі предмети – коляски, манежі, ліжечка і т. Д. Не обов’язково витрачатися на оренду великих площ для їх розміщення – покупці зможуть оцінити асортимент на сайті, або ж у вигляді роздрукованого каталогу, який ви запропонуєте їм магазині. Також ваша віртуальна візитка обов’язково повинна включати прості і зрозумілі вказівки з приводу того, як до вас дістатися (особливо якщо точка знаходиться в «спальному» районі). Ідеальним варіантом буде прикладена карта.
Більш економічним варіантом створення сайту є група в соціальних мережах-галерею товарів можна створити і на її основі, до того ж за допомогою цього інструменту зручно повідомляти своїх передплатників про поповнення асортименту. Фотографуючи ту чи іншу річ, не забувайте про освітлення, тлі і простих прийомах фото постановки. Чим привабливіше і гармонійніше виглядає товар на знімку, тим більша ймовірність, що покупець приїде за ним в магазин. Розміщуйте рекламу свого магазину на тематичних форумах і в групах – наприклад, для молодих мам, або для жителів певного міста або району.
Що стосується оффлайн-реклами, то тут можна зробити упор на флаєри і рекламні листівки – роздавати їх в довколишніх районах на вулиці, або опускати в поштові скриньки стоять поруч будинків. Щоб ваша рекламна листівка не була викинута як паперовий спам, можна перетворити її вЗнижковий купон, що дає право на зниження ціни в процентному вигляді або еквівалентний невеликій сумі в в 50-100 рублів. Психологічні установки, пов’язані з ощадливістю, не дозволять вашим потенційним покупцям викинути флаєр і, навіть якщо вони не вирішать скористатися цією знижкою, то листівка, швидше за все, все одно залишиться у них і тим самим буде нагадувати про існування вашого магазину.
Крім того, не варто забувати про зовнішню рекламу – примітному вході в магазин і розклеювання оголошень по району. Поступово на вас почне працювати і «сарафанне радіо», проте покладатися в просуванні торгової точки виключно на нього однозначно не варто.

Бізнес ідея: як відкрити дитячий коммісійний магазин

Рентабельність

Витрати на відкриття комісійного магазину дитячих товарів вкрай скромні – приблизно 250-300 000 (сюди включені витрати на приведення приміщення в належний вигляд, закупівлю скромного набору необхідного обладнання – касового апарату, вітрин, полиць і вішалок, первинну оренду і оплату послуг продавця, якщо ви вирішите найняти собі в допомогу ще одну людину).
Рентабельність даного виду бізнесу зазвичай становить 12-15% від загального товарообігу. Якщо середній обсяг продажів за день становить 15 000 – 20 000 рублів, то при відрахуванні комісії і щомісячних витрат (оренда, комунальні послуги, заробітна плата продавця), то за місяць ваш магазин буде приносити вам близько 30 000 чистого доходу.