Бізнес ідея: як відкрити кавярню

19

Актуальність бізнесу

У сьогоднішній нашій статті мова піде про такий цікавий бізнес напрямку як відкриття кафе спеціалізується на продажу кави і кавових напоїв — кав’ярні. При згадці слова кав’ярня нас відвідують» зігріваючі » думки, які приносять з собою аромат гарячих напоїв, особливо в холодну пору року. Ми поговоримо і позначимо основні моменти цього виду бізнесу, розповімо про практичні та маркетингові особливості.

Перші кав’ярні з’явилися у венеції і у франції, їх зростання з тих пір збільшується. Якщо брати до уваги москву, статистика показує, що щодня в 10 кав’ярнях люди випивають каву майже на 10 тисяч доларів. Цей ринок не можна назвати перенасиченим. Фахівці виставляють прогнози на користь зростання більш ніж в 10 разів. Перевага бізнесу в тому, що тут немає ніяких вікових обмежень, отже, вашими клієнтами будуть люди від мала до велика-ароматну каву люблять всі! організовуючи бізнес, в людному місці пропускає за весь день (з самого ранку до пізнього вечора) величезний потік, ви не програєте.

Формати і прибуток кав’ярень

Формат кав’ярень може варіюватися в залежності від того на який обсяг ви розраховуєте і в якій точці ви плануєте закріпитися. Класичний формат орієнтує відкриття кав’ярні на площі не менше 100 — 150 кв.м. Даний формат ідеально підходить для розташування в історичній частині або скажімо в діловому центрі вашого міста.
Кав’ярня в бізнес-центрі зручно розташується на 40-70 квадратах.
І самий мініатюрний формат це кава-пойнт-невелика точка продажів на 8-20 квадратних метрах, розрахована на експрес обслуговування без посадочних місць.

Для виходу кав’ярні на беззбитковий рівень достатньо обслуговувати 150-200 відвідувачів на день. Бізнес вимагає вкладення в розмірі 1-3 млн. Скільки можна заробити? грамотно організувавши роботу кав’ярні, обслуговуючи 150 – 180 клієнтів по середньому чеку в 150 р., за місяць можна зібрати виручку близько 600 – 700 т. Р. За вирахуванням всіх витрат у вашій касі залишиться чистий прибуток розміром 120-150 т. Р. Термін окупності складе 1-1, 5 року.

Приміщення

Піднімаючи питання про приміщення під ваш бізнес, ви повинні визначитися з форматом кав’ярні, тобто вибрати квадратуру і розташування. Далі, вибираючи приміщення під бізнес, завжди враховуються три основні чинники:

  • орієнтація під потік клієнтів, помітність
  • інфраструктура необхідна для існування справи
  • зручне розташування відносно жвавих вулиць міста (в даному випадку пішохідних зон, офісних центрів)

У разі якщо приміщення буде знаходиться в житловому будинку вона не повинна порушувати тишу і доставляти дискомфорт мешканцям. Для вирішення даної проблеми при ремонті закладають звукоізоляційну прошарок. Необхідно дотримати всі вимоги пожежної безпеки. І звичайно ж вимоги до санітарно-гігієнічних норм.

Приміщення зажадає якісний ремонт, бажано дизайнерський (по дизайну обмежень немає). Тут головне завдання підлаштуватися під фірмовий стиль кав’ярні. Інтер’єр дуже важливий, він повинен створювати затишок, щоб відвідувачі знову поверталися до вас. Музичний фон, аромат, тематичний дизайн, створіть свою родзинку, експериментуйте. Обладнайте зал місцями різних конфігурацій — для одиничного відвідувача, для пар, сімейний куточок та інше, все залежить від вашої фантазії і особливостей розташування. Наприклад, кав’ярню організованою в бізнес-центрі, можна постачати свіжою пресою ділового характеру. Або створити там домашню обстановку з розслаблюючою музикою для відпочинку відвідувача за чашкою кави від повсякденної рутини. Тобто щоб приміщення, в якому влаштувалася кав’ярня, виглядало привабливим необхідно створити затишок і користь від її відвідування.

Реєстрація

Правильно документально оформлений бізнес не створить проблем надалі. Для початку необхідно зареєструвати підприємство в податковій інспекції. Організаційно правову форму власності вибирайте іп або тов. Оскільки бізнес з відкриття кав’ярні відноситься до діяльності ресторанів і кафе, код за квед буде значитися 55.30. Після отримання документів на відкриття кав’ярні в податковій інспекції, не варто зволікати в подачі заяви про зміну податкового режиму.

У разі потрапляння вашого бізнесу під систему енвд, якщо енвд на даний вид діяльності введений в вашому регіоні або муніципальному освіті, то ви зобов’язані застосувати його. При даній системі податковим періодом є квартал. Якщо енвд застосувати не можна тоді вибір повинен бути на користь ссо, з податковим періодом – 1 рік. Якщо при енвд податковою базою є базова прибутковість, то при ссо – це дохід або прибуток по 6% і 15% відповідно.

Для старту бізнесу ніяких ліцензій не потрібно. Після реєстрації фірми вам необхідно укласти договір з орендодавцем. У разі придбання приміщення у власність необхідно свідоцтво на право власності. Дозвіл від сес не буде потрібно. Досить буде заповненої форми повідомного характеру в росспоживнагляді, аналогічна ситуація з комітетом по ринку споживання адміністрації району. Якщо ваше приміщення раніше не було точкою громадського харчування, то вам в цій ситуації буде необхідно технічний висновок, архітектурні та планувальні рішення по обладнанню кав’ярні та комунікацій. Отримані документи передати на узгодження потім підписувати договір на обслуговування.

Витрати

Займемося тепер основним організаційним питанням – витрати на персонал, обладнання, рекламу та інше. Щодо персоналу необхідні будуть:

  • менеджер (керуючий з досвідом не менше 5 років, відповідальний сумлінний)
  • офіціанти 4-5 чоловік (в залежності від площі і посадочних місць відповідно), бармени якщо будуть готуватися свої коктейлі)
  • грамотний технолог, з досвідом роботи не менше 5 років, який буде займатися питаннями складання меню, закупівлею продуктів для страв, адже кав’ярня може не тільки продавати, але і готувати щось своє, фірмове
  • кухар також якщо буде своя кухня
  • прибиральниці 2 позмінно
  • водія і бухгалтера можна наймати на непостійний графік

Але навіть якщо у вас все буде привізне, тимчасово найняти технолога все одно рекомендується, для складання та оформлення меню. Наймання персоналу завдання непросте, економити на управлінцях не варто. Офіціанти народ не постійний, щоб уникнути плинності введіть стимулюючі умови праці з можливістю кар’єрного росту. Пам’ятайте, туди де сервіс закладу на висоті відвідувачі завжди повертаються.

Для кав’ярні необхідно закупити посуд, прилади, обладнання:

  • 2 холодильника по 40-50 т.р.
  • кава-машина по 50-60 тр.р
  • міксер 3 т. Р.
  • вітрина 150 т. Р.
  • мийка посуду до 150 т. Р.
  • мікрохвильова піч, 3 т. Р.
  • шафа для випічки 60 т. Р.

З меблів:

  • барна стійка
  • сервант офіціанта
  • столові прибори та набори посуду
  • предмети інтер’єру.

Висновок-велику частку витрат несе закупівля обладнання. Загальна сума витрат на обладнання складе близько 1 млн.р. У розрахунок бралася кав’ярня площею до 100 кв. Метрів.

Реклама

Реклама повинна працювати постійно, і не менше ніж в інтернеті або змі, мова йде про промоушен рекламі на жвавих точках: на зупинках, біля виходу станцій метро, переходів, торгових центрів, як правило розташованих поблизу кав’ярні. Встановіть штендер на прохідному потоці людей. Реклама повинна приводити гостя в кав’ярню що називається за руку, ось чому ми говоримо про рекламу на вулицях міста в районі розташування кав’ярні. Дисконтні карти теж як один з варіантів, знижки на дні народження та інше, все це зачепить клієнта. І на завершення знову нагадаю вам про якісний і швидкий сервіс, це дуже важливий фактор який чіпляє клієнтів.