Бізнес-ідея: як відкрити магазин товарів для дому

14

Індустрія товарів для дому хороша тим, що асортимент магазину може бути який завгодно. До цього напрямку відноситься все — від посуду і поличок, до садового інвентарю і пастельного білизни. Саме така різноманітність допомагає невеликим компаніям успішно діяти там, де присутні світові гіганти. Погодьтеся, складно конкурувати з такими компаніями, як, наприклад «ikea». 

Проте на ринку в цьому сегменті дуже багато гравців і меншого масштабу, які прекрасно справляються. А значить припущення, що відкрити бізнес в такій конкурентній категорії можливо – не безпідставно. Давайте розбиратися. 

Насамперед звернемо увагу на те, що «товари для дому» дійсно користуються попитом. Побічно про це можна судити навіть по тому, що деякі великі фірми створюють додаткові підрозділи, які починають працювати саме в цьому напрямку. Наприклад « «zara home». 

Другою справою повернемося до асортименту. Справа в тому, що товари для дому – це не тільки інтер’єрні прикраси, а й побутові речі, які постійно потрібні в повсякденному житті – починаючи від побутової техніки, закінчуючи рушниками і тапочками, які так подобаються відвідувачам «ікеї». Звідси і сталість попиту.

Але у великого попиту є і свої «каверзні» сторони. І без ретельної підготовки починаючому підприємцю буде складно почати бізнес в індустрії товарів для дому. Тому давайте докладніше зупинимося на тому, як відкрити свій бізнес в цьому сегменті. 

Затребуваність

Якщо ви все ще сумнівайтеся, що товари для дому можуть виступати як окремий вид бізнесу, згадайте найпопулярніший і всім відомий приклад – магазин ikea. Так, для порівняння він не сильно підходить, тому що являє собою величезний великоваговий, продуманий і старий бізнес. Але сам факт його популярності серед жителів будь-яких міст доводить, що попит на товари є.

І чим далі, тим популярнішою стає ідея. Деякі підприємці намагаються її модернізувати. І замість того, що б наповнити свій магазин товарів для дому простими необхідними в побуті речами, придумують власний стиль, де кожна товарна позиція йому відповідає. Такі магазини намагаються заманити зовнішнім виглядом і стилем. Але дуже сильно програють по придатності асортименту, так як роблять упор на зовнішній вигляд і інтер’єр, а не практичність. Проте, і таких магазинів стає все більше.

Що говорити про профільні магазини, які торгують товарами однієї категорії? наприклад-постільної білизни, або магазини посуду. Їх аудиторія-люди, які націлені на покупку конкретних речей. Магазини ж товарів для дому мають більш широку аудиторію, але при неправильній оцінці товарного попиту можуть програвати.

До товарів ми ще повернемося далі. Зараз головне зрозуміти, що попит на асортимент таких магазинів є. І він постійний. Тому що питання благоустрою старих і нових квартир не перестануть бути актуальними.

Бізнес-ідея: як відкрити магазин товарів для дому

Конкуренція

Підприємцям-початківцям конкурувати з такими гігантами, як ikea неможливо, та й не має сенсу. Розміри тягнуть за собою одну особливість. Такі гіпермаркети є тільки у великих містах і не більше ніж по одній штуці. Відповідно, всім іншим учасникам ранка товарів для дому дістається вся територія міста. Тому магазини товарів для дому відкриваються і в торгових центрах, і в спальних районах, відрізняючись один від одного і розмірами, і наповненням. Так, наприклад, відкривати в спальному районі точку, де буде великий вибір інтер’єрного товару, не має сенсу. Тут більше підходить товар побутовий з практичним застосуванням.

Також варто звернути увагу, що конкуренція більше поширена в середньому сегменті. А ось магазинів vip-рівня вже не так багато. Пов’язано це з тим, що витрати на організацію такого бізнесу в рази вище, а потенційна аудиторія – менше. Та й для більшості дрібних міст такий варіант буде занадто великоваговим.

Тому варто оцінити можливості свого місця розташування, перш ніж відкривати магазин в цій індустрії. Якщо в тому місці, де ви плануєте відкривати магазин немає аудиторії з достатком вище середнього, то варто орієнтуватися на середній сегмент. А якщо хтось вже вдосталь на нього поорієнтувався, варто пошукати інше місце для старту.

Бізнес-ідея: як відкрити магазин товарів для дому

Середній-клас і преміум-сегмент

Принципова різниця між магазином середнього класу і преміум в наступних позиціях:

  • аудиторія
  • вкладення
  • якість товарів

З аудиторією все зрозуміло. Ціни в магазині преміум-класу будуть вище (обгрунтовано), тому дозволити їх собі зможуть не всі. Не те, щоб ви будете забороняти їх всім купувати, сервіс повинен бути на рівні в будь-якому випадку, але багато параметри магазину будуть залежати від цього. Наприклад, реклама.

Деякі канали просування втратять сенс, як наприклад реклама в громадському транспорті. Антураж магазину повинен буде справляти враження дорогого, навіть якщо за фактом ви продаєте подушки і ковдри. Розташування має бути зручним для того, щоб потенційні клієнти могли легко дістатися. До цього ж параметру відноситься доступність паркувальних місць.

Вкладення будуть різного рівня. І, ясна річ, відкрити магазин середнього рівня простіше. Він швидше окупається. Але якщо правильно вибудувати бізнес, преміум-клас буде в підсумку приносити більше прибутку.

Товари-основа всього магазину повинні бути якісними в будь-якому випадку. Ніхто не захоче повертатися до вас, якщо ви будете пропонувати товар низької якості. Але у випадку з середнім сегментом, доведеться вибирати постачальників, які пропонують оптимальне співвідношення ціна/якості. У віп-магазині товарів для дому будуть запропоновані якісні дорогі товари відомих брендів.

Бізнес-ідея: як відкрити магазин товарів для дому

Розташування

Про місцезнаходження магазинів товарів для дому ми вже трохи говорили. Стандартно, для бізнесу такого формату розглядаються кілька варіантів:

  • тц
  • вулиці з великою прохідністю
  • спальні райони

Торгові центри — найоптимальніший варіант. Хоча і вони також мають свої підводні камені. Якщо це великий торговий центр, то розраховувати на низьку оренду не варто. Взагалі. З іншого боку, можна розраховувати на їх відвідуваність. Цікаво, що аудиторія торгового центру дуже різна, тому такий стан підходить як для дорогих магазинів, так і розрахованих на середній сегмент.

Вулиці з великою прохідністю можуть похвалитися щільною прохідністю, центральні – туристичною аудиторією (що не сильно допоможе в нашому випадку), але при цьому там щільна заселеність орендарями, швидше за все поруч є конкуренти, і оренда там вище середнього. Ці зони підходять для магазинів товарів для дому з дорогим асортиментом.

Спальні райони-відмінний варіант, щоб почати бізнес в індустрії товарів для дому для середнього сегмента. Якщо робити упор на практичні речі, які потрібні в кожному господарстві, то ви швидко придбаєте аудиторію житлових будинків. Важливо оцінити рівень конкуренції навколо, тому що боротися доведеться за одних і тих же покупців.

Бізнес-ідея: як відкрити магазин товарів для дому

Товари

Головне в цій індустрії-правильний підбір товарів, який буде затребуваний аудиторією. В цьому плані, звичайно, найпростіше інтернет-магазинам. У них більше можливості представити свій товар, зберігаючи при цьому його на складах. З іншого боку, вони не можуть зачепити ту частину аудиторії, яка точно не знає, що хоче. А грамотна розкладка товару на полицях фізичного магазину дозволить розраховувати на додаткові продажі.

Асортимент магазинів товарів для дому стандартно дуже широкий. До нього відноситься:

  • текстиль
  • посуд
  • освітлення
  • штори
  • декор
  • килими
  • дзеркала
  • госптовари
  • аксесуари для ванної

В принципі, обмежень по наповненню мало. Головне не намагатися увібрати все і відразу, інакше ви ризикуєте перетворити свій магазин просто в розвал. Зрозуміти, який товар необхідний-складно, але можна для початку оцінити асортимент ваших потенційних конкурентів, щоб знати на що орієнтуватися.

Бізнес-ідея: як відкрити магазин товарів для дому

Постачальники

Якщо з товаром ви приблизно визначилися, то знайти постачальників не складе особливих труднощів. Їх багато. Більш того, багато хто пропонує відразу кілька лінійок якраз для таких магазинів. Єдине, що потрібно буде співвіднести зі своїми планами і можливостями – їх ціни і якість.

Інвестиції

Інвестиції будуть залежати від багатьох факторів. Основні витрати це:

  • оренда та ремонт
  • витрати на закупівлю партії товару
  • реклама

Саме вони з’їдають більшу частину вкладень. І від обраного вами сегмента буде залежати їхФактичний розмір. Однак нагадаємо, що економія не завжди призведе до вигоди в майбутньому. Якщо ви маєте можливість вкласти велику суму грошей, то є сенс розглянути преміум-сегмент. Так, можливий термін окупності при цьому сильно відсунеться, але в подальшому прибуток буде незрівнянна зі звичайним магазином.

Франчайзинг

Ще один варіант, який в індустрії товарів для дому обов’язковий до розгляду. Основний плюс покупки франшизи в нашому випадку-асортиментна матриця. Тобто франчайзер, коли ви запускаєте свій бізнес під його брендом постачає вас не тільки всією інформацією про необхідний товар, навчає грамотному мерчендайзингу, але і або сам вам цей товар поставляє, або включає в замовлення загальних постачальників. Тобто відразу ви вирішуєте два серйозних питання-який товар продавати і де його брати.

Так, у франчайзингу свої негативні сторони. Так, ви будете обмежені у виборі безлічі речей. Необхідно буде діяти за корпоративними принципами франчайзера, слідувати рекомендаціям, брати товар на певну суму. І головне, що часто відлякує (хоча насправді даремно, якщо франшиза стоїть) паушальний внесок, який необхідно вносити після підписання договору. Причому багато втрачають з уваги, що часто паушальний внесок вже містить в собі статтю витрат на товар.

Тим часом, плюсів у покупки франшизи ніяк не менше. Крім того, що ми вже позначили вище, це:

  • консультації з ведення бізнесу
  • консультації з юридичного оформлення
  • спільна оцінка перспектив
  • часто – покрокова схема розвитку бізнесу
  • підтримка з усіх питань
  • супровід з моменту підписання договору. Деякі франчайзери навіть надають окрему групу фахівців, які виїжджають до вас і допомагають з відкриттям.
  • можливість користуватися перевіреним брендом
  • федеральна реклама, якщо це передбачено специфікою

В індустрії товарів для дому всі ці плюси особливо очевидні, тому що бізнес вимагає грамотного розподілу ресурсів і організації.

Як завжди, ми підібрали для вас цікавий приклад. Але так як в цій статті було розглянуто два варіанти – магазини середнього сегмента з великим рівнем конкуренції, і преімум-сегмент, ніша якого не так заповнена, пропонуємо вам розглянути пропозицію саме по другому варіанту. Він хоч і вимагає великих, навіть за мірками бізнесу, вкладень, все ж безумовно вартий вашої уваги.

Бізнес-ідея: як відкрити магазин товарів для дому

Франшиза євродом

Євродом – перша в росії мережа універмагів, в яких представлені товари для дому преміум-сегмента. Всі товари найвищої якості і відповідають найновішим європейським стандартам, в тому числі і по екологічності. А цей напрямок зараз особливо активно розвивається в усьому світі.

Серед постачальників – такі бренди, як gant home, nina ricci, asa selection, leifheit, spirella, leonardo, pappel та інші.

Паушальний внесок-відсутній

Роялті-відсутній

Інвестиції – 10 мільйонів рублів

Франчайзер надає:

  • безкоштовний дизайн-проект магазину
  • безкоштовний фірмовий одяг для персоналу
  • виїзд фахівця з декору та оформлення приміщення
  • навчання
  • покрокову інструкцію по старту прибуткового бізнесу
  • централізовані закупівлі товару для всієї мережі і формування асортименту в головному офісі
  • маркетингову інструкцію з матеріалами
  • особистого куратора вашого проекту

Бізнес-ідея: як відкрити магазин товарів для дому

У магазинах мережі євродом представлені кращі дизайнерські бренди і колекції, які цінуються по всьому світу — в росії, європі та америці. А ексклюзивні марки дозволяють вигідно відрізнятися від будь-яких можливих конкурентів.

Зв’язатися з представником франшизи, щоб отримати від нього комерційну пропозицію і задати питання можна на сторінці фірми в нашому каталозі.