Бізнес-ідея: як заробити на створенні landing page

17

Важливо розуміти, що на відміну від звичайних сайтів з розгалуженою структурою, лендінг простий і зрозумілий. У ньому не може бути декількох товарів, не може бути великих текстів (насправді може, але це поганий лендінг). Інформація розташовується невеликими блоками і фактично веде користувача поетапно за ручку до того самого дії.

Landing page — зараз дуже популярний інструмент. Його використовують для лідогенерації, для реклами тимчасових заходів, для захоплення уваги аудиторії і для багатьох інших речей. Тому попит на виготовлення лендінгу великий.

Але постають питання-хто сьогодні на ринку цим займається? чи є сенс заходити в цей сегмент, скільки з цього можна заробити, і у що доведеться вкластися?

Хто займається розробкою лендінгу

  1. фрілансери
  2. сайти» зроби сам »
  3. професійні агентства

Почнемо з другого, тому що зі списку – це єдиний варіант, де замовник майже не взаємодіють з людьми. Фактично, такі сайти являють собою каталог шаблонів. Шаблони ці можна «крутити і вертіти» як заманеться, наповнювати власним контентом. Все залежить від того-для чого клієнту посадкова сторінка потрібна.

Начебто зручно, начебто легко. І досить популярно, тому що витрати невеликі, фахівці не потрібні, часу займає небагато. Вибирай собі, міняй і користуйся. Ціна починається з 15 доларів. І це дуже дешево. Однак є кілька істотних мінусів у такого підходу.

  • по-перше, шаблонні лендінги ніколи не будуть індвідуальними. Чим ви їх не наповніть. І це відчувається. Відчувається як відвідувачами сайту, так і пошуковими-роботами.
  • по-друге, невелика ціна за покупку шаблону може обернутися великою ціною при складнощах. Наприклад, при зміні шаблону потрібно буде доплачувати, а потреба в цьому іноді з’являється, коли картинки і текст, що називається «пливуть» на конкретному шаблоні.
  • по-третє, ніхто не буде клієнту гарантувати хорошу конверсію. А лендінг саме для неї і потрібен.

Вартість розробки лендінгу

Залишається два варіанти – замовити у фріланесера, або у агентства. І тут вже питання стоїть швидше в ціні і якості. Якщо дуже грубо-то фрілансер може зробити дешево і сердито. А агентство-дорого, але дуже якісно. Якщо трохи докладніше-то фрілансер-це одна людина, яка ніколи не зможе зробити роботу декількох різних фахівців, але і грошей за це візьме відповідно в рази менше.

Середня ціна за розробку посадкової сторінки одним фрілансером варіюється в межах від 100 до 500 доларів. Якщо знайти досвідченого розробника, то можна отримати якісний результат за невелику в порівнянні з цінами агентств вартість. Але знайти саме такого — справа нелегка, і ніхто гарантій вам не дасть. Зате можна буде спілкуватися з виконавцем безпосередньо.

У випадку ж агентства цінник на розробку буде вже зовсім іншим. Від 1000 до 3000 доларів. Але результат буде гарантований. Більш того, це єдиний варіант, коли укладається договір. Над одним проектом працює близько 5 осіб, кожен з яких – фахівець у власній сфері.

І ось тут вже можна задуматися над тим, чи варто починаючому підприємцю лізти в цю сферу. Для того щоб отримати відповідь, потрібно розібратися, що для цього потрібно. Так як можливість будувати бізнес на розробці landing page ми будемо розглядати тільки в рамках третього варіанту – коли задіяна група фахівців (тому що тут найбільші чеки), то подивимося уважніше на роботу самої групи. У чому вона полягає.

Хто потрібен для розробки landing page

  • проект-менеджер

Займається він первинним збором інформації. Обговорює з клієнтом всі деталі, побажання і бачення результатів. Після чого він же буде виставляти іншим членам команди завдання і контролювати процес роботи. Вартість його роботи-близько 15 доларів за годину.

  • інтернет-маркетолог

Ця людина займається отриманням картини бізнесу клієнта. Він аналізує сам бізнес, конкурентів. А ще розробляє маркетингову структуру сайту і дає рекомендації копірайтеру щодо складання утп( унікального торгового пропозиції), так як отримує уявлення про цільову аудиторію, на яку буде розрахований сайт. Вартість роботи-близько 20 доларів за годину.

  • копірайтер

Цей цінний співробітник займається написанням продають текстів, чіпляють заголовків, утп, закликів до дії. Загалом-наповнюємо сторінку текстовим контентом. Вартість роботи-близько 15 доларів за 1 годину.

  • веб-дизайнер

Дизайнер вимальовує екрани лендінга, складає композицію, вибирає шрифти, образи та інші візуальні складові. Вартість-близько 25 доларів за годину.

  • верстальник

Ця людина займається версткою по макетах, розробляє адаптивну версію, працює з cms, впроваджує анімацію і вивантажує сайт на хост. Вартість роботи-близько 25 доларів за годину.

  • аналітик

Створює акаунти в аналітичних сервісах, налаштовує можливість відстежувати конверсію. Вартість роботи-близько 20 доларів. У разі, якщо замовник планує сам зайнятися цими справами, то аналітик не буде потрібно.

  • тестувальник

Фігура, яка перевіряє працездатність готового продукту, правильне відображення сторінки на різних пристроях і в різних браузерах. Знову ж таки, при бажанні, клієнт це може зробити сам. Умови обговорюються. Вартість роботи-близько 20 доларів за 1 годину.

Ось такий набір фахівців потрібен для створення ексклюзивної, а головне – дійсно працюючої посадкової сторінки. І якщо ви плануєте побудувати бізнес, який буде приносити хороший прибуток саме на дорогих якісних послугах, то варто зайнятися пошуком саме такої команди (останні два фахівці – на старті бізнесу не обов’язкові).

Скільки можна заробити на розробці landing page

Прогноз робити важко, тому що факторів, що впливають на результат як мінімум кілька. Чи багато у вас замовлень, або велика частина клієнтів проходить повз в сусідні двері конкурента? які витрати ви терпите, оплачуючи оренду приміщення. Скільки отримують ваші фахівці.

Щоб було зрозуміліше – в нашому розрахунку вище можна знайти приблизну вартість роботи кожного фахівця за одну годину. Це за умови, що фахівець дійсно фахівець, а не сусід зі сходового майданчика, який колись читав самовчитель по веб-дизайну.

Оплата роботи вашої команди може проходити і за фіксованою ставкою. Але якщо проект береться індивідуальний, набагато простіше оплачувати роботу по годинах, так як легше буде розрахувати вартість всієї роботи, закласти туди витрати і виставити клієнту рахунок.

Якщо брати приблизну мінімальну вартість такої роботи, то виходить, що з одного замовлення можна отримати близько 60 000 – 100 000 рублів. Більше половини цієї суми піде на оплату заробітної плати і витрати фірми. Відсотків 80%. Відповідно виручка складе 20 000 рублів.

Якщо виконувати 10 таких замовлень на місяць, то вдасться заробити близько 200 000 рублів. Фірми, які мають хорошу репутацію, досвід і можливість гарантувати якісну роботу заробляють інші суми. У них і цінник вище і кількість замовлень більше.

Оформлення підприємницької діяльності

У разі створення веб-сторінок на замовлення клієнтів спеціалізованих дозволів не потрібно. Буде потрібно узаконити своє підприємницьке право, зареєструвавшись в державних органах як підприємець або юридична особа.

Що стосується системи оподаткування, то найпростіші варіанти будуть оптимальними. Як варіант-використовувати ссо, вибравши найбільш підходящий податок з двох запропонованих:

6% від прибутку або ж

15% від різниці між доходом і витратою

Також доведеться вибрати коди квед:

  • 72.10 – консультування з апаратних засобів обчислювальної техніки.
  • 72.20 – розробка програмного забезпечення та консультування в цій галузі.
  • 72.30 – обробка даних
  • 72.40 – діяльність зі створення та використання баз даних та інформаційних ресурсів.
  • 72.60 – інша діяльність, пов’язана з використанням обчислювальної техніки та інформаційних технологій.
  • 74.14 – консультування з питань комерційної діяльності та управління.

Що потрібно для старту

Команда. Від того, хто буде задіяний у виконанні замовлень, буде залежати успіх вашої компанії в цілому, і кількість замовлень в майбутньому. Природно на старті бізнесу наймати професіоналів найвищого класу не обов’язково. Тому що їх послуги будуть коштувати занадто багато.

Приміщення. Це не обов’язкова умова. Теоретично всі можуть працювати віддалено, проте невеликий, але офіс допоможе вам швидше виконувати роботу, команді — налагоджувати процес, а також при необхідній зустрічі з замовником дасть свою частку довіри.

Обладнання. У кожного задіяного в команді людини повинен бути відповідний для завдань комп’ютер з виходом в інтернет.

Власний сайт. Це важлива частина. Саме по сайту буде створюватися перше враження про вас, як про команду професіоналів. І якщо ви зможете створити якісний лендінг собі, то зможете переконати потенційних клієнтів, що відмінно справляєтеся з власною роботою.

Інвестиції

У разі веб-розробки можна при належному бажанні обійтися мінімальними вкладеннями. Фактично сума інвестицій буде 20 000 рублів, які підуть на реєстрацію іп.

Але щоб вийшло почати бізнес з такого «низького» старту, доведеться постаратися. Ви як-мінімум, повинні будете знайти замовлення «по знайомству». Тобто знайти клієнта, який просто довіритися вам, враховуючи, що ні репутації, ні прикладів роботи, крім своєї сторінки у вас немає.

Якщо таке замовлення знайдеться, то можна буде відкласти на час оренду приміщення, а всю роботу фахівців організувати дистанційно. При цьому кожен буде працювати зі свого комп’ютера віддалено. А винагорода за фактом виконаної роботи отримає з гонорару від клієнта. Це ідеальний варіант, але труднореализуемый.

В інших випадках, для пошуку замовлень вам знадобиться вкластися в рекламу. Це 40 – 60 тисяч рублів.

Оренда приміщення обійдеться також приблизно в 40 000 рублів. При бажанні можна знайти офіс поменше.

Обладнання, якщо ви вирішили закуповувати його відразу для кожного співробітника буде найдорожчою статтею витрат на старті. На кожен комп’ютер потрібно буде закладати від 40 до 100 тисяч рублів.

Разом, середня сума інвестицій може варіюватися від 20 000 до 600 000 рублів.

У разі ідеального розкладу, окупність настане відразу після першого замовлення. Але саме тоді вам потрібно буде думати про вкладення в повноцінний офіс.

У разі реального розкладу, окупності можна буде досягти протягом 3-4 місяців старанної роботи і хорошого клієнтопотоку.

Висновок

Більшою мірою такий бізнес схожий на організацію повноцінної веб-студії, де працюють над створенням сайтів, займаються просуванням та іншими видами робіт. Однак така студія вимагає набагато більшого досвіду, кваліфікації фахівців і звичайно ж вкладень. Створення ж тільки лендінгів-це частина роботи веб-студії, але така частина, яка має самостійну нішу. І, що головне-це затребуваний зараз продукт.