Бізнес план: фарбування рідкої гумою авто

15

Практично кожен автовласник відноситься до свого чотириколісного друга з не меншим трепетом, ніж турботлива мати – до своєї дитини. Автолюбителі готові вкладати гроші не тільки в технічне оснащення і ремонт «улюбленця», але і в його зовнішній вигляд – рідкісний водій не захоче, щоб його машина виділялася із загального потоку незвичайними деталями оформлення або всім своїм «виглядом» в цілому. Крім того, схожість автовласників з турботливими матерями полягає ще і в тому, що і ті, і інші прагнуть захистити свого «улюбленця» від хвороб, пошкоджень і травм – і, знову ж таки, не скупляться на захисні засоби.
Часто автолюбителі прагнуть відразу вирішити два завдання-захисту і креативного перетворення машини, і на допомогу тут приходить фарбування корпусу і колісних дисків. Однак ті варіанти фарбування, при яких власник отримає не тільки перетворилася машину, але і покриття, що захищає від пошкоджень і подряпин, є дорогим задоволенням – так, вінілова плівка обійдеться в суму близько 40 000 рублів, а автоемаль – і того дорожче. У той же час дані варіанти мають свої недоліки і не завжди витримують перевірку на якість і вимагають тривалої підготовки автомобіля до фарбування – іноді до декількох днів.
На допомогу економним і турботливим автовласникам може прийти фарбування автомобіля рідкої гумою-спосіб, який в америці придбав широку популярність ще в кінці 80-х років минулого століття, а на ринок росії і країн снд вийшов порівняно недавно. Рідка я гума в якості фарбувального матеріалу володіє істотно більш високими захисними властивостями, ніж звичні технології, і набагато більшою стійкістю, витримуючи перепади температури від -35 до +94 градусів за цельсієм. Попередня підготовка корпусу до фарбування займає всього кілька годин, сама технологія фарбування досить проста, а період висихання і затвердіння фарби становить від 12 до 24 годин, тобто через два-три дні щасливий клієнт може забирати оновлене авто.
Крім того, спектр колірних рішень практично не обмежений. Автомобіль набуває стильний і яскравий вигляд і виділяється в загальному машинопотоці не тільки за рахунок кольору, але і за рахунок незвичайної текстури покриття. Що стосується мінусів рідкої гуми як матеріалу, то можна з великою часткою впевненості сказати, що на сьогоднішній день такі не виявлені (але ж ця технологія, нагадаємо, з’явилася більше тридцяти років тому і встигла пройти випробування часом).
Переваги відкриття даної справи в якості стартапу очевидні і безперечні. По-перше, сума початкових інвестицій у відкриття справи в середньому становить 15 000 рублів, що підходить навіть для тих підприємців, чий стартовий капітал вкрай обмежений. По-друге, незважаючи на явне переваги і економічність даного типу покриття і.як наслідок, зростаючий попит на послугу, дана ніша автопослуг в росії практично вільна. А, як відомо, одним з головних підприємницьких якостей, що забезпечують прибутковість справи, є вміння вчасно зайняти порожню нішу на ринку і задовольнити споживчі потреби клієнтів.

Обладнання та витратні матеріали

Для відкриття майстерні по фарбуванні рідкою гумою вам потрібні лише пульт для нанесення фарби з розпилювачем, а також сама фарба, розчинник, миючі засоби для попередньої обробки поверхні автомобіля, а також витратні матеріали для захисту тих частин машини, які не підлягають фарбуванню (картон, скотч тощо).
Середня вартість фарбопульта становить 2 500 рублів. Економити на якості техніки не варто, тому що швидка поломка чревата необхідністю заміни, а, значить, і новими витратами. Крім того, саме якість наданої вами послуги буде визначальним фактором ефективності роботи «сарафанного радіо» в плані залучення нових клієнтів. Особливу увагу при покупці слід звернути на розмір бака, оскільки, чим він місткіший, тим рідше доведеться заливати нову фарбу в процесі роботи.
Вартість «гумової» фарби складе від 3 000 до 6 000 рублів за каністру об’ємом в п’ять літрів. Вартість каністри з розчинником такого ж обсягу – приблизно 1 500 рублів. Окремо варто поговорити про витрату фарби. Для автомобіля-малолітражки потрібно близько 5 літрів такої суміші, для машини класу «універсал» — 7 літрів, для кросовера — 11-13 літрів, а для позашляховика – близько 15 літрів і залежності від марки.
Зрозуміло, в роботі майстер використовує не чисту фарбу, а розбавлену розчинником в поєднанні 1:1. Таким чином, собівартість фарбування невеликого автомобіля в залежності від ціни фарби буде варіюватися в діапазоні 4,5 000 – 7,5 000 рублів.

Бізнес план: фарбування рідкої гумою авто

Приміщення

Важливо пам’ятати, що фарба, що наноситься на корпус і диски, не повинна піддаватися впливу вітру, сонця, дощу і т. Д. Це означає, що вам знадобиться приміщення гаражного типу (однак, якщо початок вашої справи довелося на літню пору, то якийсь час можна обходитися міцним навісом). Бажана площа майстерні — не менше 10 квадратних метрів, при цьому туди необхідно провести воду і електрику, які будуть необхідні майстрам в процесі роботи. Якщо у вашому розпорядженні немає подібного приміщення, то його оренда обійдеться вам приблизно в % 000 рублів щомісяця (точна ціна залежить від регіону). При виборі локації звертайте увагу на шлях до сервісу – він не повинен бути довгим або складним, необхідно, щоб клієнтам було зручно добиратися до майстерні.

Бізнес план: фарбування рідкої гумою авто

Технологія роботи

Як вже було сказана, технологія фарбування автомобіля рідкою гумою досить проста і складається з наступних основних етапів:

  1. миття машини, обробка поверхні засобами, що видаляють бруд, жир, віск і .д. Продування щілин, просушування основи.
  2. захист тих частин автомобіля, які не підлягають фарбуванню (радіаторної решітки, гальмівної системи, бамперних решіток, фар, стекол заднього виду і вікон машини і т.д.
  3. власне фарбування – виконується шарами, кожному шару необхідно дати засохнути протягом 40-60 хвилин. При розпиленні фарби кисть тримається перпендикулярно поверхні, на відстані 16-16 сантиметрів (якщо зменшити цей інтервал, то фарба може утворити бульбашки, якщо збільшити – то поверхня буде виглядати шорсткою). Не варто переживати, якщо при нанесенні першого шару залишилися непрокрашенние місця – вони згладяться при подальшому розпиленні фарби. Приділяти увагу дрібним деталям-ручкам, вигинів, краях і т.д. – досвідчені майстри радять на стадії нанесення другого шару.
  4. коли прокраска закінчена, необхідно видалити захисний матеріал з закритих деталей, а також очистити ці деталі, якщо на них все-таки випадково потрапила фарба. Для очищення зазвичай використовуються рушники, ножі і площинні викрутки. Після того, як машина приведена в «чистовий вигляд», потрібно повільно і акуратно нанести на поверхню глянцеватель.
  5. повне висихання і затвердіння рідкої гуми – займає от12 до 24 годин після закінчення фарбувальних робіт. Протягом цього часу автомобіль краще не чіпати.

Бізнес план: фарбування рідкої гумою авто

Персонал

Зазвичай автомобільний бізнес є сімейною справою. Члени сім’ї спільно працюють в майстерні, нерідко переобладнаної зі звичайного гаража, прилеглого до будинку. У разі успішності бізнесу його засновники починають думати про розширення справи, орендують або викуповують більш просторе приміщення, закуповують додаткове обладнання і наймають помічників. Також нерідкі випадки, коли в ролі компаньйонів і помічників в роботі виступають друзі, які ділять з підприємцем обов’язки (а попутно – і витрати на оренду і закупівлю фарбувальних матеріалів).
Якщо ж у вас немає друзів і родичів, які могли б стати вашими помічниками, то додаткового майстра можна і найняти (зрозуміло, це додасть витрат на заробітну плату сторонньому співробітнику). Ніяких додаткових працівників на першому етапі вам не знадобиться — всі переговори з постачальниками і клієнтами ви можете вести особисто.

Бізнес план: фарбування рідкої гумою авто

Маркетинг

Як відомо, одним з кращих способів просування послуги є наочний приклад. Жива реклама привертає увагу потенційних споживачів, особливо якщо пропонована послуга виглядає незвично і виділяється серед міської сірості. Тому почніть з власного автомобіля-пофарбуйте його за пропонованою технологією, і нехай він стане вашим першим рекламним носієм (до речі, на корпусі або склі машини можна розмістити контакти майстерні, де виконана настільки незвичайна фарбування). Спробуйте вчинити аналогічним чином з машинами ваших родичів і друзів – запропонуйте їм провести роботи з облагороджування їх авто, при яких оплата буде братися тільки за вартість витратних матеріалів.
Використовуйте в якості засобу просування вашої послуги інтернет.Розміщуйте оголошення на локальних формумах і на форумах для автолюбителів. Заведіть в соціальних мережах групу і наповніть її прикладами ваших робіт-особливо ефективний буде формат » до » і «після», що дозволяє оцінити, як можна недорого і швидко зробити з типової машини унікальний екземпляр. Допоміжним експериментом можуть стати розіграші за репост, суть яких полягає в тому, що учасники конкурсу розміщують в своїх профілях ваше рекламне оголошення, а приз отримує переможець, обраний за допомогою онлайн-генератора випадкових чисел. У вашому випадку може стати який-небудь тематичний автоаксесуар, знижка на послугу, або, якщо ви хочете влаштувати більш масштабну акцію – повністю безкоштовна послуга. Проводьте подібні конкурси з невеликими призами регулярно, і у вас не буде нестачі в безкоштовній онлайн-рекламі – російські споживачі не забудуть скористатися шансом отримати товар безкоштовно, навіть якщо його реальна вартість не особливо висока.
І, звичайно, не забувайте про зовнішню рекламу. Почніть з помітною вивіски-ваша майстерня повинна бути помітна здалеку, тоді підвищуються шанси на залучення випадкових клієнтів, які просто проходили повз. Також можна розмістити банери на шляхах під’їзду до майстерні, розклеїти оголошення по районних стендах і домовитися про розміщення листівок в локальних закладах вашого профілю – наприклад, в найближчих автомагазинах і сервісах.

Бізнес план: фарбування рідкої гумою авто

Рентабельність

Рентабельність даного бізнесу досить висока – витрати на відкриття починають окупатися вже з другої наданої послуги. Як було сказано вище, початкові витрати (оренда приміщення під майстерню, закупівля обладнання та необхідних матеріалів), складуть приблизно 15 000 рублів. Собівартість фарбування невеликого автомобіля в середньому становить близько 6 000 рублів, а вартість даної послуги для споживача – 20 000 рублів (втім, на початковому етапі розвитку справи можна знизити ціни, щоб залучити більшу кількість клієнтів, які допоможуть швидше окупити витрати і згодом стануть вашим «сарафанним радіо»).