Бізнес план: фарбування рідкої гумою авто

18

Практично кожен автовласник відноситься до свого чотириколісного друга з не меншим трепетом, ніж турботлива мати – до своєї дитини. Автолюбителі готові вкладати гроші не тільки в технічне оснащення і ремонт «улюбленця», але і в його зовнішній вигляд – рідкісний водій не захоче, щоб його машина виділялася із загального потоку незвичайними деталями оформлення або всім своїм «виглядом» в цілому. Крім того, схожість автовласників з турботливими матерями полягає ще і в тому, що і ті, і інші прагнуть захистити свого «улюбленця» від хвороб, пошкоджень і травм – і, знову ж таки, не скупляться на захисні засоби.
Часто автолюбителі прагнуть відразу вирішити два завдання-захисту і креативного перетворення машини, і на допомогу тут приходить фарбування корпусу і колісних дисків. Однак ті варіанти фарбування, при яких власник отримає не тільки перетворилася машину, але і покриття, що захищає від пошкоджень і подряпин, є дорогим задоволенням – так, вінілова плівка обійдеться в суму близько 40 000 рублів, а автоемаль – і того дорожче. У той же час дані варіанти мають свої недоліки і не завжди витримують перевірку на якість і вимагають тривалої підготовки автомобіля до фарбування – іноді до декількох днів.
На допомогу економним і турботливим автовласникам може прийти фарбування автомобіля рідкої гумою-спосіб, який в америці придбав широку популярність ще в кінці 80-х років минулого століття, а на ринок росії і країн снд вийшов порівняно недавно. Рідка я гума в якості фарбувального матеріалу володіє істотно більш високими захисними властивостями, ніж звичні технології, і набагато більшою стійкістю, витримуючи перепади температури від -35 до +94 градусів за цельсієм. Попередня підготовка корпусу до фарбування займає всього кілька годин, сама технологія фарбування досить проста, а період висихання і затвердіння фарби становить від 12 до 24 годин, тобто через два-три дні щасливий клієнт може забирати оновлене авто.
Крім того, спектр колірних рішень практично не обмежений. Автомобіль набуває стильний і яскравий вигляд і виділяється в загальному машинопотоці не тільки за рахунок кольору, але і за рахунок незвичайної текстури покриття. Що стосується мінусів рідкої гуми як матеріалу, то можна з великою часткою впевненості сказати, що на сьогоднішній день такі не виявлені (але ж ця технологія, нагадаємо, з’явилася більше тридцяти років тому і встигла пройти випробування часом).
Переваги відкриття даної справи в якості стартапу очевидні і безперечні. По-перше, сума початкових інвестицій у відкриття справи в середньому становить 15 000 рублів, що підходить навіть для тих підприємців, чий стартовий капітал вкрай обмежений. По-друге, незважаючи на явне переваги і економічність даного типу покриття і.як наслідок, зростаючий попит на послугу, дана ніша автопослуг в росії практично вільна. А, як відомо, одним з головних підприємницьких якостей, що забезпечують прибутковість справи, є вміння вчасно зайняти порожню нішу на ринку і задовольнити споживчі потреби клієнтів.

Обладнання та витратні матеріали

Для відкриття майстерні по фарбуванні рідкою гумою вам потрібні лише пульт для нанесення фарби з розпилювачем, а також сама фарба, розчинник, миючі засоби для попередньої обробки поверхні автомобіля, а також витратні матеріали для захисту тих частин машини, які не підлягають фарбуванню (картон, скотч тощо).
Середня вартість фарбопульта становить 2 500 рублів. Економити на якості техніки не варто, тому що швидка поломка чревата необхідністю заміни, а, значить, і новими витратами. Крім того, саме якість наданої вами послуги буде визначальним фактором ефективності роботи «сарафанного радіо» в плані залучення нових клієнтів. Особливу увагу при покупці слід звернути на розмір бака, оскільки, чим він місткіший, тим рідше доведеться заливати нову фарбу в процесі роботи.
Вартість «гумової» фарби складе від 3 000 до 6 000 рублів за каністру об’ємом в п’ять літрів. Вартість каністри з розчинником такого ж обсягу – приблизно 1 500 рублів. Окремо варто поговорити про витрату фарби. Для автомобіля-малолітражки потрібно близько 5 літрів такої суміші, для машини класу «універсал» — 7 літрів, для кросовера — 11-13 літрів, а для позашляховика – близько 15 літрів і залежності від марки.
Зрозуміло, в роботі майстер використовує не чисту фарбу, а розбавлену розчинником в поєднанні 1:1. Таким чином, собівартість фарбування невеликого автомобіля в залежності від ціни фарби буде варіюватися в діапазоні 4,5 000 – 7,5 000 рублів.

Бізнес план: фарбування рідкої гумою авто

Приміщення

Важливо пам’ятати, що фарба, що наноситься на корпус і диски, не повинна піддаватися впливу вітру, сонця, дощу і т. Д. Це означає, що вам знадобиться приміщення гаражного типу (однак, якщо початок вашої справи довелося на літню пору, то якийсь час можна обходитися міцним навісом). Бажана площа майстерні — не менше 10 квадратних метрів, при цьому туди необхідно провести воду і електрику, які будуть необхідні майстрам в процесі роботи. Якщо у вашому розпорядженні немає подібного приміщення, то його оренда обійдеться вам приблизно в % 000 рублів щомісяця (точна ціна залежить від регіону). При виборі локації звертайте увагу на шлях до сервісу – він не повинен бути довгим або складним, необхідно, щоб клієнтам було зручно добиратися до майстерні.

Бізнес план: фарбування рідкої гумою авто

Технологія роботи

Як вже було сказана, технологія фарбування автомобіля рідкою гумою досить проста і складається з наступних основних етапів:

  1. миття машини, обробка поверхні засобами, що видаляють бруд, жир, віск і .д. Продування щілин, просушування основи.
  2. захист тих частин автомобіля, які не підлягають фарбуванню (радіаторної решітки, гальмівної системи, бамперних решіток, фар, стекол заднього виду і вікон машини і т.д.
  3. власне фарбування – виконується шарами, кожному шару необхідно дати засохнути протягом 40-60 хвилин. При розпиленні фарби кисть тримається перпендикулярно поверхні, на відстані 16-16 сантиметрів (якщо зменшити цей інтервал, то фарба може утворити бульбашки, якщо збільшити – то поверхня буде виглядати шорсткою). Не варто переживати, якщо при нанесенні першого шару залишилися непрокрашенние місця – вони згладяться при подальшому розпиленні фарби. Приділяти увагу дрібним деталям-ручкам, вигинів, краях і т.д. – досвідчені майстри радять на стадії нанесення другого шару.
  4. коли прокраска закінчена, необхідно видалити захисний матеріал з закритих деталей, а також очистити ці деталі, якщо на них все-таки випадково потрапила фарба. Для очищення зазвичай використовуються рушники, ножі і площинні викрутки. Після того, як машина приведена в «чистовий вигляд», потрібно повільно і акуратно нанести на поверхню глянцеватель.
  5. повне висихання і затвердіння рідкої гуми – займає от12 до 24 годин після закінчення фарбувальних робіт. Протягом цього часу автомобіль краще не чіпати.

Бізнес план: фарбування рідкої гумою авто

Персонал

Зазвичай автомобільний бізнес є сімейною справою. Члени сім’ї спільно працюють в майстерні, нерідко переобладнаної зі звичайного гаража, прилеглого до будинку. У разі успішності бізнесу його засновники починають думати про розширення справи, орендують або викуповують більш просторе приміщення, закуповують додаткове обладнання і наймають помічників. Також нерідкі випадки, коли в ролі компаньйонів і помічників в роботі виступають друзі, які ділять з підприємцем обов’язки (а попутно – і витрати на оренду і закупівлю фарбувальних матеріалів).
Якщо ж у вас немає друзів і родичів, які могли б стати вашими помічниками, то додаткового майстра можна і найняти (зрозуміло, це додасть витрат на заробітну плату сторонньому співробітнику). Ніяких додаткових працівників на першому етапі вам не знадобиться — всі переговори з постачальниками і клієнтами ви можете вести особисто.

Бізнес план: фарбування рідкої гумою авто

Маркетинг

Як відомо, одним з кращих способів просування послуги є наочний приклад. Жива реклама привертає увагу потенційних споживачів, особливо якщо пропонована послуга виглядає незвично і виділяється серед міської сірості. Тому почніть з власного автомобіля-пофарбуйте його за пропонованою технологією, і нехай він стане вашим першим рекламним носієм (до речі, на корпусі або склі машини можна розмістити контакти майстерні, де виконана настільки незвичайна фарбування). Спробуйте вчинити аналогічним чином з машинами ваших родичів і друзів – запропонуйте їм провести роботи з облагороджування їх авто, при яких оплата буде братися тільки за вартість витратних матеріалів.
Використовуйте в якості засобу просування вашої послуги інтернет.