Бізнес план: організація походів для дітей і дорослих

24

Відоме прислів’я говорить:»знайди справу, яка тобі до душі, і тобі не доведеться працювати жодного дня в житті». Насправді мало хто щасливці здатні отримувати високі доходи від улюбленого заняття, адже, щоб перетворити хобі в прибутковий бізнес, адже, крім великих знань в обраній області, для цього також необхідні і підприємницькі якості. Однак, якщо ви є завзятим любителем походів і вечір біля багаття віддасте перевагу будь – якому п’ятизірковому готелю, якщо ви не ходите однією і тією ж дорогою, а віддаєте перевагу освоювати нові маршрути, якщо знаєте, як планувати похід і що потрібно взяти з собою-то ваше захоплення можна без особливих зусиль перетворити в спосіб заробляння грошей.
Люди, які планують вихідні або їдуть у відпустку, втомилися від однотипних пропозицій турагентств, складених за форматом «все включено». Споживачеві хочеться вийти за рамки пасивного відпочинку в шезлонгу і відчути себе сильним, здатним на рішучі дії і виживання в незвичних умовах. Або просто-змінити обридлі «пляжні» канікули на що-небудь більш цікаве.
Тому і набирає обертів такий напрямок відпочинку як самостійний (або самодіяльний) туризм. Від інших видів активного відпочинку його відрізняє самостійна розробка маршрутів походу (ці маршрути можуть бути випробувані особисто вами або ж ви візьмете ідею у інших досвідчених інструкторів). Варіантів відпочинку в даному форматі безліч — від програм «вихідного дня» до багатоденних подорожей з виїздом в інші регіони. Споживача в даній послузі приваблює, по-перше, відсутність необхідності самому піклуватися про організаційні моменти (таких, як транспорт, нічліг, продукти і, в деяких випадках, необхідне спорядження), а, по-друге, звичайно, новизна відчуттів і контраст з монотонною повсякденністю.
Існує безліч класифікацій самостійного туризму-в залежності від мети, тривалості і т.д. Зрозуміло, відкриваючи свою справу, в першу чергу надійніше всього «вводити в експлуатацію» ті маршрути, які вже добре вам знайомі, однак для створення більш повного огляду даної галузі ми наведемо вам і загальну схему.
Отже, головний критерій відмінності видів самодіяльного туризму-це мета. Залежно від мети, турпоходи включають в себе який-небудь визначальний елемент (то головне, за що туристи в даному випадку платять гроші):

  1. — відвідування заповідників і просто красивих природних пам’яток
  2. — відвідування історичних об’єктів
  3. — відвідування зон катастроф
  4. — полювання або риболовлю
  5. — «фотополювання»
  6. — подолання будь-якої перешкоди – екстремальний туризм-сходження на вершину або сплав по гірській річці)
  7. — розваги (пригодницькі тури із залученням аніматорів) і т. Д.

За тривалістю походи діляться на» тури вихідного дня » і багатоденні маршрути. Залежно від пори року-на сезонні та несезонні. За спрямованістю-на тематично-екскурсійні, фізкультурно-оздоровчі та комбіновані.

«що необхідно для початку бізнесу»

Отже, бізнес з організації походів дійсно не являє собою нічого надскладного, особливо для людини, яка вже звикла сама організовувати подібне дозвілля. І все ж вам не обійтися без певного «стартового набору».

Кадри

По-перше, людина, що відповідає за групу безпосередньо в поході, він же «майстер на всі руки», оскільки коло його обов’язків досить широкий. Дана людина повинна досконально знати весь маршрут (бажано на практиці) і вміти орієнтуватися на кожному його етапі. Він повинен бути досвідченим туристом, тобто вміти і поставити намет, і розпалити багаття, і налагодити рибальські снасті. Крім цього, дана людина повинна бути душею компанії і при цьому – досвідченим керівником, оскільки без дисципліни в поході не обійтися.
Зрозуміло, організатор бізнесу може сам якраз бути такою людиною. Однак у нього повинен бути хоча б один помічник подібного профілю (особливо це важливо в тому випадку, якщо ви одночасно організуєте відразу кілька різних маршрутів або водите великі групи)
По-друге, кухар. У керівника групи і так багато обов’язків і нюансів, які потрібно брати до уваги, тому в поході необхідна людина, яка буде відповідати безпосередньо за приготування їжі. У некомерційних походах туристи зазвичай готують їжу спільно, проте одним з плюсів вашої послуги є якраз позбавлення ваших клієнтів від необхідної рутини.
По-третє, медик або хоча б людина, що володіє навичками надання першої допомоги (втім, цілком можливо, що цю функцію теж буде виконувати керівник групи як досвідчений «похідник»).

Бізнес план: організація походів для дітей і дорослих

Спорядження

Ще одним вагомим перевагою походу з досвідченими організаторами перед походом самостійним для багатьох туристів-новачків є відсутність необхідності самим дбати про заготівлю необхідного спорядження (мало хто стане, наприклад, купувати намет, щоб один раз сходити в похід або купувати байдарку, щоб спробувати такий вид активного відпочинку як сплав). Тому у вас повинен бути повний комплект спорядження, необхідного для тих маршрутів, які ви збираєтеся пропонувати. Якщо ви-досвідчений турист, то напевно вже орієнтуєтеся в цінах і фірмах, тому здатні самі вибрати вигідні та якісні пропозиції. Якщо ж ні — вас проконсультують ваші співробітники, яких ви найняли в якості керівників групи.
У той же час не варто відразу обзаводитися занадто великою кількістю спорядження, якщо ви збираєтеся починати свій бізнес з малих груп.

«організація туру»

Бізнес план: організація походів для дітей і дорослих

Набір групи

Основну ставку при рекламі своїх послуг і наборі туристів групи за маршрутами доцільно робити на онлайн-середу-форуми і групи в соціальних мережах, локальні сайти і сайти дружніх туристичних фірм. Учасники походу повинні володіти порівняно рівними фізичними можливостями і витривалістю, тому при комплектуванні груп обов’язково враховуйте рівень підготовки.
Інформуючи потенційних клієнтів про пропоновані маршрутів, обов’язково надавайте їм детальну програму всього походу з розкладом кожного дня і уточненням всіх нюансів (де буде ночівля або обід, будуть потрібні додаткові витрати або своє спорядження і т.п.), і, зрозуміло, кінцеву вартість туру.

Бізнес план: організація походів для дітей і дорослих

Планування маршруту

Якщо ви збираєтеся складати маршрут «з нуля«, а не використовувати вже випробувані вами або колегами схеми, то почати краще з коротких екскурсійних поїздок і турів»вихідного дня». Визначтеся з ключовими точками подорожі, складіть графік пересування групи з урахуванням обідів і ночівель, обов’язково узгодьте цей графік з розкладом транспорту. Графік пересування групи повинен враховувати особливості фізичної підготовки учасників і не бути для них непосильним або надто вимотуючим. Ще один момент-графік обов’язково повинен включати» часовий резерв», необхідний у разі виникнення непередбачених обставин (наприклад, різкого погіршення погодних умов).
Якщо планується ночівля в готелі, то заздалегідь забронюйте необхідну кількість номерів. Місця для нічних і денних стоянок обов’язково повинні бути оснащені запасом палива. При складанні маршрутів довжиною в кілька днів обов’язково узгодьте траєкторію пересування з місцями, де можна поповнити запаси води.
Розрахуйте і заздалегідь закупіть необхідну кількість продуктів. Складіть кошторис необхідних витрат на кожного учасника походу і включіть її в кінцеву вартість туру.

Бізнес план: організація походів для дітей і дорослих

Спорядження

Необхідне для походу спорядження ділиться на три категорії: особисте, групове і спеціальне. Особисте спорядження — це в більшості своїй предмети індивідуального користування (рюкзаки, спальні мішки, посуд і килимки-пінки, умивальні приналежності і т.п.). За даний вид спорядження кожен учасник групи відповідає самостійно, проте не у кожного вдома є рюкзак або спальник, тому організатор походу повинен бути готовий надати своїм клієнтам оренду відсутнього спорядження.
До групового спорядження відноситься все, що необхідно для організації спільного «похідного» побуту: сокири і інші інструменти, посуд для приготування їжі, намети, байдарки, маршрутні матеріали і т. Д. До категорії спеціального спорядження входять страхувальні матеріали (мотузки і рятувальні жилети), льодоруби, сітки від комарів і т. Д.

«ідеї турів і приблизні ціни»

Нижче наведені деякі тури, які вже пройшли успішну апробацію на практиці і завоювали свій контингент споживачів — із зазначенням вартості на одну особу. Може бути, саме ці ідеї ви візьмете вОснову розробки власних маршрутів.

  1. гірські походи. Сходження на ельбрус-30 000 рублів (об’єднання «клуб пригод» — також організовує подорожі практично в будь – яку точку земної кулі-від камчатки до криму і байкалу).
  2. комплексний тур-похід 12 днів (включає сплав – 3 дні). Близько 33 000 рублів, окремо оплачуються транспортні витрати і додаткові послуги (клуб «мандрівник»).
  3. велосипедний тур по карелії – 12 днів. 40 000 рублів, додатково оплачується оренда велосипеда і одномісне розміщення в готелі.
  4. тури по підмосков’ю: велопохід – 2 500 рублів, сплав по річках ведмедиця і волга-6 000 рублів (сімейна фірма «похід тут»).
  5. тематичний дитячий туристичний табір на білому морі. Вартість зміни тривалістю в 14 днів – близько 50 000 рублів. Програма включає морські подорожі і тренування, навчання туристичним основам. Кожна зміна стилізована під певну епоху і носить відповідну назву: «рим: північний легіон», «скарби білого моря», «легенда білого моря» і «вікінги» для повного занурення в тематичну атмосферу дітям пропонується навіть поміняти одяг і взяти собі псевдонім (підприємець денис орлов).