Бізнес план відкриття інтернет-магазину apple

18

У 2019 році для будь-якої сучасної людини інтернет став невід’ємною частиною життя, більше 80% будь-яких питань ми можемо вирішити просто отримавши доступ до мережі. Що це означає для початківця і не дуже підприємця? а те, що більшість продажів перетікає з вітрин справжніх магазинів на вітрини інтернет-магазинів.

Сучасна людина роблячи покупку понад 2-3 тисяч рублів вже усвідомлює, що за 5 хвилин може порівняти з десяток цін в різних магазинах і знайти кращу пропозицію. Після цього він шукає пункт самовивозу або торгову точку, їде забирати свою покупку або просто замовляє кур’єра.

Ви можете недооцінювати роль інтернет-магазинів, але такі гіганти, як ельдорадо, днс, зв’язковий, сітілінк, леруа, ікеа залучають до 80% трафіку в свої фізичні магазини за рахунок інтернету, за рахунок вигідних акцій або пропозицій які розміщують на своїх сайтах.

Реклама в інстаграме, 2гіс, яндекс навігаторі, вконтакте, ютубі, статтях, форумах, групах і т.д., зараз дає основний потік клієнтів в будь-який бізнес.

Сьогодні ми поговоримо про таку техніку і її продаж через інтернет, як техніка apple. Я дам вам покроковий план відкриття свого інтернет-магазину.

Бізнес план відкриття інтернет-магазину apple

Вибір концепції інтернет-магазину

Давайте не будемо йти в утопії, що вже завтра у вас може з’явиться налагоджений магазин, з рекламними бюджетами в сотні тисяч рублів, десятками продажів щодня і дивовижним сервісом. Ні, це результат, як мінімум, року роботи, а часто більше.

Я хочу показати вам реальну картину, як ви можете заробляти вже в цьому місяці. І насамперед нам треба вибрати концепцію магазину, або простою мовою вирішити, як буде виглядати інтернет-магазин і звідки в нього підуть відвідувачі.

Тут є кілька основних варіантів:

— магазин на авито
— магазин в інстаграме
— група вконтакте
— лендінг + таргетована реклама
— інтернет-магазин + яндекс маркет

При виборі концепції важливо посилатися на кілька пунктів:

— знання даного майданчика
— наявність іп / тов
— фінансова підготовленість

Бізнес план відкриття інтернет-магазину apple

Instagram

Якщо ви добре знаєте instagram, знаєте, як домовитися з блогерами, знаєте, як націлити через фейсбук, вмієте грамотно налаштувати массфоловінг на друзів ваших передплатників, вмієте робити гарний контент і писати соковиті тексту, робити переглядаються сторіс, працювати з хештегом і гео позиціями, то магазин в инстаграме однозначно принесе вам гроші.

Якщо немає, але сильно хочеться, то спочатку вивчіть, як використовувати instagram для бізнесу, сьогодні є багато курсів на цю тему.

Необхідний бюджет від 10 000 рублів.

Авито магазин

Якщо у вас є досвід в постійних продажах на авито, ви розумієте механіку і сенс цього майданчика, ви розумієте, що 70% трафіку просто будуть витрачати ваш час не маючи грошей, то варто придивитися до неї.

Необхідний бюджет від 3 000 рублів.

Група вконтакте

В першу чергу група це актив, який приносить плоди після довгої роботи. Спочатку ви нарощуєте масу передплатників і контенту, потім група працює на вас і приносить безкоштовні замовлення.

Необхідний бюджет від 0 рублів.

Бізнес план відкриття інтернет-магазину apple

Лендінг + таргетована реклама

Цей спосіб дає вам швидкий результат, буквально за 5 днів можна почати отримувати цільові замовлення, але за них доведеться платити, тому варто розрахувати постійні витрати на отримання замовлень.
Мінусом є низький рівень довіри клієнтів, вам доведеться добре прокачати навички оператора і професіоналізм в спілкування з клієнтами, щоб замовлення не зривалися через низьку довіру. Так само може допомогти група вк, яка має відгуки, передплатників і докази вашої роботи.

Необхідний бюджет від 50 000 рублів.

Інтернет-магазин + яндекс маркет

На мій погляд, це найкрутіша концепція, особливо, якщо поєднати з групою вк або інстаграмом. Тому що, яндекс маркет має величезний трафік цільових клієнтів, які готові купувати прямо зараз. Цей трафік дуже дешевий, від 30 руб/день.

Сам інтернет-магазин, якщо він має грамотний дизайн і хорошу реалізацію, з кошиком, сторінкою оформлення, вбудованою касою, акціями та іншими примочками, то він викликає значно більше довіри і безпеки у клієнта, це дасть більш високі показники в продажах.

Але у цієї концепції є пара мінусів, по-перше ціна від 150 тис за реалізацію і необхідність мати іп або тов. А по факту, вам ще буде потрібно досвід роботи з підрядниками і технічна підкованість у багатьох питаннях. Або це можна компенсувати додатковим бюджетом на тих людей хто цим займеться за вас.

Необхідний бюджет від 150 000 рублів.

Бізнес план відкриття інтернет-магазину apple

Сформувати пропозицію

Після того, як концепція магазину обрана, необхідно зосередиться на рекламному пропозицію, рекламна пропозиція повинна бути зрозумілою і цікавою. Його формування може зайняти тривалий час, так що паралельно ви можете робити всі інші пункти, але до запуску реклами його потрібно сформувати.

Воно повинно вміщатися в пару рядків і зацікавлювати ваших клієнтів. Оскільки, ми робимо дуже маленьку націнку і заробляємо на обсязі, до того ж маємо і додаткову знижку у постачальника, я сформував в своєму магазині наступну пропозицію:

Купіть оригінальний iphone за оптовою ціною в роздріб. Чохол silicon case і 3d скло по 490 руб. Доставка до дверей, допомога в активації і налаштуванні.

Така пропозиція вже хоч якось виділяє вас з натовпу і змушує залишити замовлення.

Визначити робочі моменти

Тепер треба визначитися із зоною роботи, товарною матрицею, часом роботи, способами доставки, способами оплати, кол-вом співробітників, приблизною прибутком, на яку хочете вийти.

Зона доставки повинна бути зрозуміла, ви повинні вміти пояснити клієнту за якою схемою він може купити телефон. Перебуваючи в іншому місті або у вашому, це повинно бути просто і зрозуміло.
Я рекомендую вам взяти просто своє місто, не доставляти в найближчі села і т.д, зробити платну доставку ціною від 300 до 500 руб, щоб відсіяти сумнівних клієнтів.

Товарна матриця-це товари на яких ви заробляєте, логічний товар — це iphone. Так само раджу використовувати аксесуари, такі як, чохол і скло, послуги, такі як, активація айфона, настройка, установка додатків, можлива страховка, якщо у вас є іп або тов. Завжди намагайтеся збільшити дохід з одного продажу і кількість продажів.

Обмежити час роботи не пізніше 21.00, а в ідеалі до 19.00 годин. Час доставки можна призначати на наступний день, якщо замовлення прийшов після обіду, і на сьогодні якщо прийшов до обіду, так ви зможете виключити хаос в роботі. Ввести поняття термінова доставка і зробити її по повній передоплаті.

Способів оплати повинно бути, як мінімум, два, переклад на карту і готівку. В ідеалі, підключити термінал і кредит, але вам знадобиться іп або тов. Ще можна поставити онлайн касу, щоб видавати клієнтам чеки, але якщо ви цього не зробите, то я раджу використовувати чеки від постачальника або кур’єрських служб.

Вам знадобиться один оператор, один кур’єр, один рекламщик.

Кількість співробітників для повноцінної роботи магазину досить 3 чоловік, не рахуючи власника, але зрозуміло, що якщо у вас бюджет дуже маленький і немає постійного прибутку покриває 2 зарплати (кур’єр самоокупний), податки і рекламу, то співробітники не рентабельні і вони вб’ють бізнес.

Оператор повинен отримувати гроші за продажі, щоб була мотивація закривати замовлення і так само мати оклад, щоб була мотивація просто бути на робочому місці, його можна найняти віддалено, працювати потрібно обов’язково в гарнітурі з шумозаглушенням. Так само мотивуйте його продавати аксесуари та послуги.

Кур’єр-це та людина, яку ви недооцінюєте, він повинен бути культурним, приємним і вміти спілкуватися з людьми, він повинен бути мотивований робити продажі телефонів, аксесуарів і послуг. Інакше ви просто втратите до 80% прибутку, якщо він просто буде возити замовлення і при найменшому питанні або запереченні клієнта зливати продаж. Захистіть себе від крадіжки, продзвоном клієнтів, які купили і не купили, а також величезними штрафами за злодійство, аж до звільнення.

Рекламщик-це людина, яка стежить за функціонуванням реклами, має фіксовану оплату за факт робочої реклами, так само рекомендую його мотивувати продажами телефонів і зменшенням рекламного бюджету, щоб він сам думав, як знизити бюджет і отримати більше продажів. Цей показник називається romi, під час роботи ви самі зможете в цьому розібратися.

Бізнес план відкриття інтернет-магазину apple

Створення інтернет-магазину та реклами

Буду короткий, тому що, це дуже складний процес, самі ви сайт не напишіть, на конструкторах ви його не зберете, навіть простий і односторінковий, навіть неНамагатися. Звичайно ж, якщо ви не присвятили пару років маркетингу на практиці. Тут найпростіше звернутися в агенство по створенню сайтів і рекламі, щоб вони вам допомогли.

Ніяких приватних фахівців, одна людина не зможе зробити все сам, як мінімум зробити дизайн, і написати програмний код.

Вибирати можна приблизно за ціною, але це далеко не показник:

Приблизні ціни:

— лендінг-30-60 тис
— налаштування яндекс директа 15-25 тис (можливо з веденням 1 міс)
-інтернет — магазин-100-200 тис
— профіль instagram з просуванням і контент планом 15-50 тис
— підключення срм-системи-10 тис
— телефонія, смс і подібне — від 3 тис
— креатив ютуб — від 35 тис

Увага! ці ціни не включають рекламні бюджети, це створення під ключ, де з вами будуть працювати не новачки, але і далеко не професіонали. Якщо ви бачите ціни нижче, то варто просто бігти звідти. Т. К., там новачок (ки) і дилетант(ти).

Ціна нижче може бути, тільки за умови, що ви самі даєте докладне технічне завдання дизайнеру або програмісту, самі продумуєте маркетинг, всі прототипи і креативи.

Ні в якому разі не намагайтеся випробовувати долю, якщо вам пропонують зробити дешевше і розповідають, що вони(він) професіонал і має досвід 5-15 років, робив сайт ощадбанку і т. Д. Ні в якому разі!!! ви втратите гроші!

Бізнес план відкриття інтернет-магазину apple

Аналіз ринку

Тепер варто провести повний аналіз ринку, щоб зрозуміти поточну ситуацію на ринку. Треба визначити ціни і попит на моделі. Тут нам допоможе яндекс маркет і авіто.

Переглядаємо всі оголошення за тиждень і місяць на авито, робимо таблицю з цінами. У ній повинна бути мінімальна ціна на телефон (і б / у і нові) і середня. Знайдіть найпопулярніші моделі за переглядами. Спробуйте викласти кілька моделей за мінімальною ціною і подивіться на яку модель приходить найбільше звернень.

Якщо звернень немає, значить аналіз зроблений не вірно, повторюйте.

Тепер відкриваємо яндекс маркет і складаємо другу таблицю, в ній вказуємо мінімальну і середню ціну в вашому місті. На яндекс пишеться і мінімальна і середня, але врахуйте, що в кожному місті ці значення різні.

За підсумком, ви повинні зрозуміти найбажаніші телефони. Зазвичай, це перед або перед-перед останні моделі. На початок 2019 року — це iphone x в новому стані і 7-ка в б/у. Крім цього, ви повинні відчути при якій ціні кількість запитів вже відчутне і попит живий.

Завищувати ціни на старті не можна. Хоч 500 рублів націнки ставте, найголовніше, щоб магазин почав продавати.

Бізнес план відкриття інтернет-магазину apple

Пошук і спілкування з постачальником

Тепер вам потрібен постачальник і з ним потрібно домовитися. Я рекомендую використовувати наступну схему роботи:

Спочатку ви відправляєте клієнтів безпосередньо до нього і він продає за вашою ціною, практично всі йдуть на ці умови. Тут ви зможете перевірити постачальника на чесність, щоб він віддавав вам ваші гроші і не приховував продажу.

Потім попросіть один телефон, щоб відвезти клієнту і оплатити після продажу. Оскільки, ви вже працюєте з ним і знайомі, то він погодиться з імовірністю 95%. Якщо не погодиться, то залишайте заставу в перші рази, потім точно погодиться.

Тепер ви продаєте його телефони, можете відправляти клієнтів за своєю ціною прямо до нього і не витрачаєте гроші на закупівлю і постачальник вам довіряє, і дорожить вами, як постійним клієнтом. Далі потрібно щомісяця протягом 6 місяців просити знижку на продукцію, щоб прожати постачальника по максимуму і отримати максимальну маржу.

Ні в якому разі не торгуйтеся з постачальником, до початку реальних продажів, інакше ви приречені бути послані, тому що, він нічого не втрачає.

Щоб знайти постачальника, відкрийте оголошення авито, перегляньте, все що є, напишіть всім повідомлення або зателефонуйте, хто схожий на магазин, перекупу, постачальника і т.д, загалом пропускаємо тільки приватників.

Якщо результати погані, то їдемо на ринки, і запитуємо у всіх хто потенційно пов’язаний з електронікою, де взяти постачальників apple, шукаємо в вк, шукаємо в пошуку. У підсумку постачальників ви просто зобов’язані знайти. У будь-якому мільйоном місті від 10 великих постачальників, з якими можна працювати.
Якщо знайти не виходить і ваше місто більше 300.000 населення, то 99% що проблема саме в вас, а постачальники є.

При першому спілкування, варто бути максимально коротким і конкретизованим, постачальника цікавить в першу чергу приблизні обсяги продажів в місяць, він розраховує скільки заробить на вас і від цієї суми залежить ваше подальше спілкування і його зацікавленість.

Бізнес план відкриття інтернет-магазину apple

Запуск реклами

Ось ніби все підійшло до справжніх продажів і у вас є магазин, є розуміння ринку і його цін, є постачальник і залишилися тільки клієнти.

Рекламу варто запускати з мінімуму, якщо директ, то клік поменше, якщо instagram, то менше блогерів і бюджету, якщо авито, то менше оголошень.

Після запуску потихеньку підвищуйте кількість реклами до отримання перших клієнтів, після цього почекайте близько тижня і зробіть аналітику реклами. Внесіть необхідні правки, щоб реклама була більш ефективна. Повторювати.

Обов’язково потрібно домогтися, щоб з одного продажу ви заробляли більше, ніж вкладаєте в рекламу.

Тепер залишається розширювати і масштабувати свій магазин, щоб він захоплював якомога більше ринку у вашому місті, показував хорошу репутацію і згадувався скрізь якомога частіше.

Я не буду розбирати інструменти ведення магазину, техніки роботи з репутацією і т.д., так як в цій статті ми запускаємо стійку модель по заробітку грошей з мережі інтернет на техніці apple.