Бізнес план: як відкрити бізнес на наливних 3d підлогах

19

Основними клієнтами фірми, що займається наливними підлогами, є в першу чергу власники ресторанів, клубів, кафе, деяких барів. До того ж останнім часом все більшою популярністю ця послуга користується у тих, хто хоче вигідно урізноманітнити інтер’єр своєї квартири або будинку. Такі підлоги ставлять як у ванних кімнатах і туалетах, так і в коридорах і віталень і навіть оформляють ними ступені. Ексклюзивний декор приваблює любителів показати своїм гостям щось особливе.

Якщо вірно використовувати технологію виготовлення подібних покриттів, то можна домогтися виключення всіляких шкідливих речовин, тому встановлені 3d-підлоги можуть завдати шкоди здоров’ю людини не більше, ніж інші покриття квартири або меблі.

Технологія

Так чи інакше, якщо ви вирішили увійти в цю сферу бізнесу, вам доведеться досконально вивчити технологію виготовлення і набратися досвіду, вміння і спеціальних навичок. Якщо ви будете не просто мати уявлення про процеси створення наливних підлог, але самі станете в цьому майстром, то зможете пропонувати своїм майбутнім клієнтам високу якість послуг і відмінний кінцевий результат. А це в свою чергу стане безпосередньою запорукою успіху вашої справи і дозволить домогтися зростання прибутку і розвитку.

В першу чергу, для виготовлення наливної підлоги необхідно підготувати поверхню, на яку будуть вставати елементи підлоги. Після підготовки зверху укладається полімерний шар. Цей процес дозволить добре вирівняти поверхню. Наступним кроком наклеюється малюнок. Використовувати можна різні, від фотографій до спеціальних картинок з ефектом обсягу. Далі, в залежності від початкового плану з декорування, можна укласти додаткові компоненти, спеціальні намистини, або черепашки, монети, світловідбиваючі деталі. Якщо нічого з цього не планувалося, переходимо до останнього кроку. Заливка поверхні полімерним прозорим компонентом. Власне тому підлоги і називаються наливними. Останній шар надає підлозі зносостійкість і протиударність, що вкрай важливо, так як по цій поверхні в подальшому будуть постійно ходити і можливо навіть рухати важкі предмети.

Технологію укладання шарів слід дотримуватися дуже чітко. Це відноситься і до черговості укладання. В іншому випадку на виході можна отримати роздувся підлогу, повсюдні тріщини і нерівності.

Перш ніж наносити перший шар на основу, потрібно її ретельно зачистити від будь-якого сміття і забруднень, рекомендується також обробити її ґрунтовкою. А саме полімерне покриття, так як воно виготовляється з двох компонентів – затверджувача і полімеру, замішується за допомогою будівельного міксера.

На етапі викладки фотографії або малюнка, слід бути вкрай обережним, не допускати загинів, заломів і нерівностей. Якщо ж використовується варіант нанесення малюнка на полімерне покриття за допомогою фарби, то обов’язково потрібно дочекатися поки вона висохне і тільки після цього приступати до наступного етапу.

Але і після завершення всіх робіт з укладання наливної підлоги, щоб можна було почати його використовувати має пройти значний час. Від п’яти до семи днів. Природно, клієнт повинен бути заздалегідь проінформований про це, щоб уникнути претензій і негативних ситуацій.

Бізнес план: як відкрити бізнес на наливних 3d підлогах

Що потрібно буде робити, щоб бізнес запрацював

  • перше, що потрібно зробити (ще на етапі написання бізнес плану) – вивчити ринок. Так як подібна послуга ще набирає оборот, то зайнятість ринку буде невеликою, в попит швидше за все навіть перевищить пропозицію. Але ви все одно повинні знати, які компанії стануть вам конкурентами, як довго вони на ринку, що пропонують і скільки коштують їхні послуги. Тільки володіючи повною інформацією про ситуацію в цій сфері, ви зможете грамотно вибудувати свою стратегію.
  • вивчити технологію. Як вже було сказано, будь-яка справа вимагає майстерності, щоб в результаті ви змогли запропонувати своїм клієнтам якісну і затребувану послугу. І навіть якщо ви відразу не зможете дати такі ж ціни як ваші конкуренти, якість зможе згладити цей недолік. Зверніть увагу на те, що в інтернеті, хоча і є матеріали за технологією, всі вони містять тільки загальні відомості і схему роботи. Тому буде не зайвим вкласти невелику частину коштів в платні курси, де вам зможуть не просто дати інформацію, але і на практиці показати всі деталі, попутно відповівши на що з’явилися питання. Якщо ж коштів під це не знайти, шукайте в доступному просторі (як віртуальному, так і реальному) якомога більше даних.
  • дізнатися, у кого ви будете закуповувати вихідний матеріал. Пошук постачальників-процес, яким потрібно займатися завжди. Незалежно від того, складаєте ви ще бізнес план, або вже щосили розвиваєте свій бізнес. Тому що матеріали завжди повинні бути в легкій доступності, а якість і ціни у різних постачальників можуть варіюватися. Сталість теж добре, але завжди потрібно бути готовим до непередбачених ризиків, наприклад такої ситуації, що ваш постійний продавець раптом закрився, а замовлення висять. Витратите тут зайвий час – втратьте частину замовлень, а значить-прибутку і репутації.
  • визначитися з ціною. У пункті про конкуренцію було зазначено, що ви повинні спочатку знати, хто і як діє у вашому регіоні. Тільки так ви зможете поставити адекватну ціну, не завищуючи і не занижуючи її. Тим більше велике значення має і платоспроможність населення вашого регіону.
  • грамотно заявити про себе. Маркетингова компанія в бізнесі наливних підлог практично найважливіший етап. Так як поки про вас ніхто не знає, замовлень можна не чекати. Використовуйте всі можливі варіанти. Газети, журнали, банери, дошки оголошень і звичайно ж інтернет, де можна розміщуватися як на бізнес-майданчиках і рекламних дошках, так і в соціальних мережах і на власному сайті. Головне заздалегідь оцініть свої можливості, щоб не витратити левову частку закладеного бюджету тільки на розкрутку. Інакше ризикуєте залишитися із замовленнями, але без грошей на їх реалізацію. А ось в наступних етапах розвитку можна вже більш спокійно використовувати рекламні компанії. Так як буде працювати і сарафанне радіо. Клієнти будуть ділитися зі своїми знайомими отриманим диво-декором, викладаючи і в мережу фото готових підлог. Звичайно ж якщо залишаться задоволені вашою якістю. Попит стане рости.

Важливим фактором, який ви також повинні будете врахувати при формуванні своєї стратегії-сезонність. За статистикою на зимовий період в сфері 3d-підлог йде спад замовлень. Не дивно. Адже влітку люди менше відвідують ресторани і частіше проводять час на природі і у відпустках. Тобто саме тоді громадським закладам вигідніше встановити новинку, втрачаючи мінімум прибутку, а приватним клієнтам легше пережити ремонт в квартирі, виїхавши хоча б навіть на присадибну ділянку.

Але зовсім простоювати взимку немає потреби. Замовлення все одно будуть. А якщо присмачити ситуацію сезонними акціями, то можна отримати достатню кількість клієнтів. Крім цього ви можете витратити час, що звільнився на вивчення нових технологій або послуг, які потім зможете пропонувати клієнтам як супутні до полам, підвищуючи і прибуток і зростання організації.

Що стосується ціни, то в середньому за один квадратний метр наливної підлоги беруть двісті сорок доларів. А між тим, приміщення, які ви будете обслуговувати цією послугою можуть бути набагато більше звичайних квартир. Звідси і досить швидка окупність цього виду бізнесу. Якщо на запуск йде від семи тисяч доларів, то при достатній успішності своєї справи, вийти на чистий прибуток можна буде вже через півроку-рік. Ми вже говорили про сезонність попиту на наливні підлоги, тому при побудові стратегії відкриття фірми, пам’ятайте, що краще починати справу навесні.

А для цього знадобиться до цього часу закупити всі необхідні матеріали. У тому числі гідроізоляційні матеріали, всілякі просочення, грунти, поліуретанові лаки і фінішні покриття. У будь-якому випадку, до першого замовлення ви вже повинні не просто мати на руках достатню кількість «інгредієнтів», але і повністю володіти технологією. Можливо, корисним буде починати з дрібних замовлень від знайомих і родичів, щоб уникнути зайвих ризиків і так би мовити потренуватися.

Що стосується фотографій або малюнків, які будуть основою декоративного вигляду, то зазвичай вони заздалегідь узгоджуються з замовником і їм же вибираються. В процесі роботи ви можете скласти якісний каталог цікавих варіантів. Це допоможе вам зарекомендувати себе як клієнторієнтовану фірму і підвищить попит надалі.

Взагалі, фотографії, презентації та візуальні матеріали повинні бути тільки вищої якості, так як клієнт вибирає те, на що потім буде дивитися і показувати іншим. Навіть фотографії на вашому особистому сайті краще замовляти у професіонала, якщо ви самі таким не є. У фірми, де б вона не була представлена повинен бутиБездоганний візуальний стиль. Тільки так можна донести до клієнта, що ви відповідально підходите до якості своєї роботи.

І звичайно ж сайт, якщо вже мова зайшла про нього повинен бути інформативний. В першу чергу це пов’язано з тим, що потенційний покупець навряд чи має уявлення про всі позитивні якості наливних 3d-підлог. А отримавши не тільки фото, яке йому сподобається, але і додаткову інформацію, він стане на кілька кроків ближче до укладення з вами угоди.

Але і ви повинні знати свій продукт як свої п’ять пальців, тому що не всі покупці будуть відвідувати сайт, в більшості своїй з ними будете спілкуватися ви особисто.

І так, в залежності від обсягів ваших замовлень, можливо знадобиться наймати і навчати персонал. У будь-якому випадку, працювати одному в цій сфері не вийде. Тому краще заздалегідь потурбуватися своїм штатом.

Бізнес план: як відкрити бізнес на наливних 3d підлогах

Види наливних підлог і їх особливості

Взагалі наливні підлоги виконуються не тільки з 3d-малюнком. Це тільки один з можливих видів. І швидше за все ви не будете спеціалізуватися тільки на одному виді, це не так вигідно.

Адже бувають ще підлоги зі звичайним графічним зображенням, з популярною на багатьох поверхнях фотодруком. Є декоративні підлоги з вкрапленнями (як ми писали вище – черепашки. Прикраси, намистини, флуоресцентні елементи). Замовляють і підлоги з ручним розписом, і імітують природні матеріали, наприклад дерево або камінь, і однотонні. Якщо ваша фірма зможе запропонувати всі типи подібного продукту, то кількість замовлень різко зросте, ви зможете охопити набагато більше потенційної аудиторії, а різноманітність послуг дозволить ще й вигідно відрізнятися від деяких конкурентів.

Але, так як мова в першу чергу йде про підлогах в 3d-виконанні, важливо знати в чому ж їх позитивні якості полягають.

По-перше, це унікальне дизайнерське рішення. Клієнт отримує не просто послугу, а ексклюзивну річ. У найближчому його оточенні він навряд чи знайде подібне виконання приміщення. А люди люблять вигідно виділятися.

По-друге, подібна підлога екологічно чиста. І якщо у нас в країні екологічність ще не зайняла перші позиції в умах людей, то наприклад в європі та америці, це самий що ні на є тренд. А для тих, кому все ж не важлива екологія повідомте, що така підлога позбавлений неприємних запахів, а відсутність шкідливих випарів дозволить не нашкодити його здоров’ю.

По-третє, за такою підлогою легко доглядати. На поверхні наливної підлоги немає ні тріщин, ні пір, ні зазорів. А тому він буде гірше схильний до забруднення і його легко чистити. До речі, відсутність тріщин і стиків – саме по собі додаткова перевага.

По-четверте, наливні підлоги вкрай міцні, пожежобезпечні і водонепроникні. Чим не універсальність?

У підсумку ми отримуємо відмінний бізнес, який володіє незаперечними перевагами:

  • немає необхідності вкладати дуже великі гроші. Навчання, матеріали, інструменти, реклама.
  • мала поширеність на ринку дозволить щільно влаштуватися в своїй ніші в залежності від регіону. Не доведеться виривати зубами частку ринку у конкурентів.
  • сам по собі наливна підлога з декоративними елементами несе в собі творчий підхід, ви зможете з душею підходити до підбору варіантів для своїх майбутніх клієнтів.
  • швидка окупність. Так як серед клієнтів будуть потрапляти як приватні власники квартир, так і інші бізнесмени, які бажають вигідно змінити вигляд свого закладу, при належному підході вкладені кошти окупляться протягом невеликого періоду часу. Півроку-рік.

Ще 1000 кращих бізнес-моделей, ви можете знайти в розділах: бізнес ідеї або франшиза