Бізнес план: як відкрити кіно-кафе

34

По-перше, в кіно кафе клієнт платить не за послугу, а за час. За винятком, мабуть, їжі і напоїв, але меню не позиціонується як головна можливість. Просто поїсти можна і в будь-який кафешці. А тут ви з цікавістю проводите час і замовляйте закуски або напої рідко, щоб не зголодніти остаточно. Вартість однієї години з людини залежить від залу, але завжди залишається недорогий. Таким чином, велика будь-яка за розмірами компанія може насолодитися часом разом.

По-друге, це можливості. Кіно кафе має на увазі під собою наявність не тільки фільмотеки, але і безлічі інших розваг, доступних як для однієї людини, так і для друзів – фільми, пісні, ігрові приставки, кальян, спорт-трансляції, аерохокей. Такий набір доступного дозвілля укупі з недорогим часом і приємною обстановкою дає купу можливостей і постійний приплив бажаючих. Ви можете посидіти на самоті за чашкою кави, можете з галасливою компанією спробувати себе в караоке за смакуванням кальяну, можете обговорити справи з партнером або другом, в той час як ваші діти будуть зайняті ігровий відео приставкою, можете влаштовувати турніри з аерохокею, і, звичайно ж, коротати вечір за приголомшливою мафією.

По-третє, є можливість бронювати цілий зал заздалегідь. Так як подібний заклад не буде безлюдним навіть в будні дні, а чекати поки звільниться місце під вашу веселу компанію, яка бажає відрепетирувати театральні діалоги і покурити кальян, не хочеться, забронюйте місце заздалегідь. Подібна можливість вкрай сприятливо впливає на думку клієнтів про сервіс подібного закладу. І навіть, якщо людина пішла, не знайшовши в перший раз для себе доступного місця, з великою ймовірністю він скористається послугами бронювання по телефону, тому що вже побачив, як популярно це кафе.

Але нас основа такого закладу цікавить саме з точки зору організації в якості свого бізнесу і заробітку. З відвідуваністю розібралися. Кіно кафе не може бути не популярно серед певного кола людей, так як поєднує в собі всі найпопулярніші розваги – кіно, музика, ігри, а також може надати затишне місце для розмов. Основна аудиторія, звичайно ж, молоді люди, студенти, але все в першу чергу залежить від наповнення. Однак кількість відвідувачів, сталість клієнтів і безперервний потік навіть в будні дні потрібно для початку організувати.

Організація

Організація бізнесу на основі кіно кафе має ряд нюансів, про які ви повинні мати уявлення з самого початку.

Перше-це пошук і оренда приміщення. Складність в тому, що спочатку заощадити на оренді не вийде. Вам не підійде середній зал в п’ятдесят квадратних метрів на околиці міста. Тому що ваше кіно кафе повинно не просто бути здатним вмістити багато народу, а й перебувати в зручному місці. Ні, не обов’язково це повинен бути самий центр міста, можливо дислокацію ви підберете в одному з районів, але щоб не розраховувати тільки лише на аудиторію декількох спальних комплексів, знадобиться місце в яке можна зручно і швидко дістатися. Ідеально, якщо в парі хвилин ходьби будуть знаходитися зупинки громадського транспорту. Причому не тільки автобусна, але краще і метро. Для розкрутки на перших порах буде вигідно, якщо поруч буде пам’ятка знайома всім жителям вашого міста. Тому що вказувати в рекламі просто адресу типу «вулиця іванова будинок 59, вхід з боку смітника» це одне. А ось якщо люди будуть бачити щось типу «навпроти пам’ятника покемону», то в голові ваших потенційних відвідувачів відразу буде спливати потрібний маршрут.

Саме приміщення, якщо ви хочете надати відвідувачам можливість вибір розваг, залів і кімнат, має бути досить великим. Ви ж пам’ятаєте, що стандартна схема заробітку подібного закладу будується на погодинній оплаті з людини. Значить потрібно, щоб в пік завантаженості місця вистачало якомога більшій кількості людей. Це принесе вам більший прибуток, а також скоротить час окупності вашого бізнесу. Сто п’ятдесят квадратів — від такої цифри повинна починатися цікавить вас площа. І не обов’язково це буде новенький зал з підключеною комунікацією. Ви вільні орендувати хоч підвал. Все буде залежати від того, який бюджет буде виділено на ремонт і створення дизайну вашого закладу.  

Другий складністю є якраз дизайн. Потрібно розуміти, що відвідувачі будуть приходити не тільки подивитися фільм або заспівати в караоке. Вони йтимуть на» дух » закладу. Тому, якщо ви мало розумійте в дизайні, якщо у вас не вистачає ідей створити оригінальний образ (цього не потрібно соромитися, тому що не кожному дано), найміть фахівця або консультанта. Ви повинні зробити внутрішній образ свого закладу винятковим. Таким, де в єдине зберуться затишок, атмосферність і виразність. На створення стилю, дизайн, обробку і ремонт приміщення можна зі спокійною душею закладати близько 500 000 рублів.

Але крім власне обробки, вам знадобиться і внутрішнє наповнення. Починайте з перегородок для зонування залу, якщо планом не передбачено початковий поділ на кілька приміщень. Також вам знадобляться столи і стільці. І звичайно, необхідно, що б вони вписувалися в загальний вигляд інтер’єру і відповідали заданому стилю. Купуючи меблі, пам’ятайте, що зручніше столи на низькій ніжці і м’які дивани. Якість повинна відповідати, щоб не було облізлих спинок через місяць роботи кафе. Хоча, хто знає, який стиль ви віддасте перевагу. В антуражі постапокаліпсису можливо облізлі дивани і обгорілі шпалери будуть доречні.

На покупку техніки також доведеться викласти суму в районі півмільйона. Але тут потрібно виходити з початкового зонування вашого кафе. Дивлячись скільки ви плануєте залів оснастити телевізорами, скільки буде одночасно працюючих відеоприставок, яке обладнання потрібно буде для караоке. Чи буде передбачений справжній домашній кінотеатр з об’ємним звуком і трансляцією зображення через проектор. А може бути ви захочете поставити міні студію з інструментами, де зможуть виступати музиканти з вашого міста, додаючи і вашому кафе статусу та іміджу, і притягуючи додаткову аудиторію.

До внутрішнього інтер’єру віднесіть і стійку адміністратора. Нехай це буде на просто офісний столик з комп’ютером, а також відповідна всім іміджу закладу окрема зона з крутим антуражем і яскравими штучками. Адже у людей перше враження буде складатися саме на вході. І нехай хтось не знайде в перший раз собі місця, але він запам’ятає те, як його зустріли і захоче прийти ще раз.

Крім іншого, якщо ви плануєте зону куріння кальяну, приміщення повинно бути додатково оснащено хорошою вентиляцією. Інакше будуть проблеми, як з відвідуванням, так і з пожежною інспекцією.

Про всякого роду інстанціях, які будуть вас перевіряти можна говорити окремо. Просто пам’ятайте, що отримувати ліцензії та дозволи вам доведеться до того, як заклад відкриє двері для відвідувачів. Тому продумувати як, що і де буде відповідати все необхідним вимогам пожежної безпеки, санепідемстанції та інших державних органів потрібно буде попередньо. Оптимальний спосіб-запросити експерта. Або ж знайти всю необхідну інформацію самому. Благо доступ до неї не закритий, а у всіх відомчих органів є свої інтернет-ресурси з викладеними постановами.

Отже, інвестувати в приміщення доведеться багато. Сума в два мільйони рублів-оптимальна, але аж ніяк не наближається до верхньої межі. І це найскладніша частина організації всього бізнесу. Однак якщо ви маєте можливість це зробити, то не пошкодуйте. Як мінімум, тому що такий заклад здатний на окупність і розвиток. Та до того ж, сама ідея кіно кафе містить в собі елементи творчості на всіх етапах реалізації. А цього дуже цікаво.

Бізнес план: як відкрити кіно-кафе

Дохід від закладу

Якщо проаналізувати розділ бронювання місць на сайтах вже діючих кіно кафе, то можна помітити, що місця на вихідні дні займаються мало не за тиждень. Як і для всіх торгово-розважальних місць, пік прохідності припадає на вечір п’ятниці. Воно й зрозуміло, кінець робочого тижня — саме час відпочити з друзями і суєти буднів. Починаючи з шостої-сьомої години вечора і до самої останньої години роботи (зазвичай опівночі, але у вашому випадку на пікові дні в графіку можна вказувати і до третьої години ранку) в заклад без заздалегідь заброньованого місця не потрапити. Природно, в будні дні все зовсім по-іншому. Там навіть графік роботи можете спокійно зміщувати на кілька годин вгору від початку робочого дня. А взагалі, відвідуваність в робочі дні становить за статистикою близько тридцяти відсотків від відвідуваності у вихідні.

Щоб ви розуміли, мова зараз вже про діюче кафе, яке відкрилося не вчора і вже встигло зібрати для себе аудиторію постійних клієнтів.

Якщо провести скромний середньостатистичнийПідрахунок, то ось що вийде. При трьох невеликих залах в кафе кожен з них здається приблизно по 700 рублів на годину. Це не з людини. Це з невеликої компанії, яка цей зал знімає. Можливо, для залучення більшого числа відвідувачів, ви навіть організуйте знижки на знімання залу за кількістю осіб. Наприклад, при бронюванні залу на 5 осіб, шостий сидить в ньому безкоштовно. Але це вже інший розділ.

У вихідний день (їх три, включаючи п’ятницю) зали зайняті 60-70 відсотків робочого часу, тобто близько чотирнадцяти годин. Це сорок дві години на тиждень. У будні-це 7 годин. Тобто 21 оплачену годину в день за три зали. Всі разом-двісті десять оплачених годин на тиждень. Шляхом нескладних підрахунків отримуємо місячну виручку 588 000 рублів.  

Але крім виручки, ви будете також щомісяця витрачати кошти на такі речі, як оренда приміщення (поставимо 100 000 рублів), зарплата персоналу (100 000 рублів в середньому на 6 осіб), прибирання (10 000 рублів), оплата комунальних витрат (8 тисяч рублів), витрати на рекламу, яку потрібно буде підтримувати не тільки на етапі розкрутки (15 000 рублів). Не зайвим буде внести графу «інші витрати», яка обов’язково себе в чому-небудь проявить. (віднесемо до неї 20 000 рублів). В цілому 273 тисячі рублів щомісячних витрат. Чистий прибуток складе 315 000 рублів. Треба визнати, сума для такого бізнесу непогана. І, природно, вона не кінцева. Ніхто не завадить після набору певної відвідуваності продовжити розкручувати кафе далі, розширюючи і додаючи нові і нові фішки і послуги.

Бізнес план: як відкрити кіно-кафе

Розкрутка

Але на розкрутку, як не крути, потрібно буде витратити і час і гроші. Способів прорекламувати свій заклад-маса. З найдієвіших-реклама в соціальних мережах. Так як вашою потенційною аудиторією буде якраз контингент, в цих мережах зареєстрований і активно спілкується. Крім усього іншого, маючи свою групу або співтовариство в соціальних мережах, ви зможете просуватися, надаючи додаткові бонуси новоприбулим клієнтам, влаштовуючи розіграші і всіляко спонсоруючи відвідування кіно кафе. А вкладені в розкрутку самої групи гроші дозволять досить швидко набрати аудиторію. Найкраще буде звернутися до фахівця або компанії, яка цим займається. Гроші заплатити доведеться невеликі, а ефект буде позитивним.

Є варіант створення бонусної системи для клієнтів. Як це зроблено, наприклад, в популярному барі кіллфіш, або якимось іншим способом, де клієнт, приводячи в кафе знайомого, отримує додаткові можливості і привілеї.

Способів багато. Це може бути і сарафанний маркетинг, і оголошення в навчальних закладах, метро і автобусах. І домовленість з іншими клубами. У будь-якому випадку, реклама на перших етапах повинна бути посиленою, переслідуючи мету-створити коло людей, які будуть знати про вас, говорити і відвідувати. Двох-трьох місяців на початкову розкрутку при належному підході цілком вистачить. А окупність всього закладу при такому підході вкладеться в один рік, або навіть менше. Потім же потрібно буде підтримувати рівень і створювати всі умови, щоб клієнти не припиняли до вас ходити.

Ще 1000 кращих бізнес-моделей, ви можете знайти в розділах: бізнес ідеї або франшиза