Бізнес план: як відкрити кисневий бар

21

Актуальність бізнесу

Для тих, хто постійно проживає в мегаполісах, та й взагалі у великих містах, а особливо живуть за рахунок промислових комплексів вже непомітно, наскільки сильно зіпсована екологія їх місця проживання. Не звертають уваги люди і на те, скільки від промислових зон і нескінченного потоку машин викидається в повітря над містом шкідливих речовин. Люди звикли дихати тим, що є. А між тим, людині, що живе біля природи і в невеликому поселенні, різниця між їх повітрям і загазованістю міст буде дуже добре помітна.

Що далеко ходити? варто з’їздити у відпустку на морське узбережжя, два тижні подихати солоним бризом і по приїзду назад, ви самі помітите наскільки все погано. Правда, вже на наступний день знову звикніть.

Однак факт залишається фактом. І це основна причина, чому люди позитивно реагують на всі можливі способи оздоровлення, які можуть дарувати хоча і примарну, але надію на благотворний вплив цих способів на організм.

Один з таких способів хоча б трохи наситити організм корисними речовинами і зміцнити імунітет, є кисневий бар. Поряд з продажем свіжовичавлених соків, кисневий бар вважається хорошим прибутковим бізнесом у сфері здоров’я. Тому як не зажадає від вас ніяких надприродних зусиль і за мірками бізнесу швидко окупається.

Що таке кисневий коктейль?

Нічого складного в приготуванні подібного роду коктейлів немає. По суті, це повітряна маса, яку отримують шляхом суміші фруктових соків і спеціального піноутворювача з великою кількістю чистого кисню. Як показує практика, багато людей дуже позитивно ставляться до подібних оздоровчих нововведень.

Вигода, яку бачать для себе клієнти подібних закладів – омолодження організму. Саме так подається основна користь кисневого коктейлю. І навіть якщо насправді, частка омолодження і насичення корисними речовинами не так велика, як її малюють маркетологи, нічого шкідливого в подібних «мікстурах» вже точно немає. Та й приємний смак, незвичайність і самонавіювання — відмінні способи проводити час з користю і отримувати гарний настрій.

Для починаючого ж підприємця користь в проекті кисневого бару ще більш очевидна-немає необхідності вкладати великі суми грошей, щоб створити діючий бізнес. Тим більше статистика попиту на кисневі коктейлі обнадіює, а конкуренція ще недостатньо сильна, щоб було неможливо увійти на ринок таких оздоровчих систем.

Звичайно, як і в будь-якому бізнесі, в проекті кисневого бару існують свої складності і ризики. Справа ця, як і будь-яке інше потрібно продумати, щоб не зустріти на шляху несподіваних складнощів і не стати жертвою непередбачених обставин. Тому, постараємося виділити кілька основних особливостей, які потрібно врахувати при складанні бізнес-плану свого майбутнього.

Особливості старту

Вибір приміщення

У випадку з кисневим баром, вам не доведеться великі кошти вкладати в оренду. Тому що приміщення для реалізації подібного бізнесу може бути зовсім невеликим. 12-15 метрів цілком підійдуть. Нагадаємо, ви відкривайте не бар з крафтовим пивом і живою музикою щоп’ятниці. Ви відкривайте бар кисневих коктейлів.

Однак важливо, щоб весь асортимент було видно покупцям, і чим він буде більше, тим краще. Також важливо, щоб приміщення було добре помітно зовні. Або ж організувати вивіску так, щоб потенційні клієнти вас помічали.

Природно, найкраще розташування – поблизу того місця, де ходять люди, які піклуються про своє здоров’я і займаються спортом. Мова про спортивні комплекси, куди відвідувачі приходять потренуватися в спорт-залі, плавати в басейні і займатися йогою. 

Також може бути цікава площа під оренду в торгово – розважальному центрі, куди люди ходять відпочити і за покупками. Прохідність в цьому випадку буде ще більше, проте потрібно враховувати, що вона не гарантує тієї ж кількості реальних клієнтів.

Центральний міський парк — також підійде як варіант, проте заздалегідь розгляньте фактор сезонності його відвідування. Тому що в холодну пору і погану погоду людям набагато зручніше відвідувати перераховані вище місця.

Придбання обладнання

Що характерно і позитивно для все підприємців, початківців бізнес в даній сфері, на відміну від виробничих баз, для кисневого бару не потрібно дороге і громіздке обладнання. І це помітний плюс для всієї справи.

Основними апаратами, які допоможуть вам організувати створення коктейлів з соків і кисню, стануть концентратор і міксер.

  • – спеціальний пристрій, який дозволить вам виробляти головний інгредієнт напоїв у своєму барі. Цей пристрій з повітря виокремлює чистий кисень. Міксер ж, як і випливає з назви, призначений для змішування всіх інших складових кисневого коктейлю в повітряну масу.

Два простих пристрої вже здатні поставити вашу справу на ноги. Але все ж не потрібно забувати про прості складові будь-якого закладу, де людині пропонують відпочити. Обладнання на зразок стійки бару, столиків, стільців, келихів, контейнерів, музики і всього іншого, що буде складати стиль вашого бару потрібно розраховувати індивідуально, виходячи зі специфіки місця розташування, кількості відвідувачів та інших факторів. Однак, що добре, все це можна буде докуповувати послідовно, не витрачаючи початкові фінансові зусилля.

Сировина для кисневого коктейлю.

Природно, на одних тільки міксерах і концентраторах далеко не заїдеш. Потрібні ще й самі інгредієнти. Розрахунок вартості виділяється окремо, після того як ви будете знати, за якою ціною є можливість їх закуповувати. Роздрібна закупівля не дозволить зробити ціну коктейлів прийнятною, тому варто подумати і знайти шляхи оптової закупівлі. Але враховуйте, що брати таку ж кількість соків, як це роблять мережеві продуктові магазини, ви не будете, тому потрібно заздалегідь ознайомитися з умовами всіх постачальників і вибрати оптимальні.

Важливо пам’ятати, що чим більший асортимент ви зможете запропонувати своїм покупцям, тим більший попит і інтерес зможете у них викликати, що безпосередньо пов’язано з відвідуваністю вашого закладу і його прибутком. Тому по можливості розширте варіанти соків, які будете використовувати в приготування коктейлів.

Спочатку буде складно визначити який сік, в якій кількості потрібно закуповувати, тому що смаки у споживачів різні, переваги не збігаються, багато хто любить експериментувати. Таким чином, тільки практичний досвід зможе вас привести до потрібних пропорцій закупівлі.

З часом, коли будуть обслужені багато відвідувачів і виявлені їх переваги, ви зможете сформувати свій список смакових переваг вашої аудиторії. Спочатку ж, потрібно замовляти все що можна. Це призведе до більших, ніж потрібно витрат. Але по-іншому ніяк. Тільки якщо серед знайомих у вас є власники подібних барів, які дадуть рекомендації. Або ж ви проведете маркетингове дослідження.

Для вищої якості своєї продукції та сервісу, рекомендується використовувати виключно натуральні соки. Але, по-перше, знайти багато з них важко. А по-друге, це призведе до подорожчання собівартості коктейлів, що на першому етапі не найкращий варіант. З іншого боку, використовувати найдешевшу продукцію також не дозволено. Ви повинні брати як асортиментом, так і якістю. В іншому випадку, не чекайте подяки і повторного відвідування від клієнтів.

Крім соків знадобиться піна. Тут два варіанти. Перший-готувати піноутворювач самому. Робиться він просто. Використовується екстракт кореня солодки і яєчний білок. Але такий кустарний спосіб може привести до того, що отриманий коктейль буде мати не дуже приємний смаковий відтінок. Тому, наполегливо рекомендуємо використовувати спеціалізовані піноутворювачі, хоч і цінник на нік буде вище.

Ще один інгредієнт, який дозволить вам урізноманітнити асортимент – відвар з трав’яних зборів. За допомогою нього можна отримувати специфічні коктейлі, а корисні властивості привернуть більше любителів здорового способу життя, на кого і націлений ваш бізнес.

Персонал

Залежно від графіка роботи вашого кисневого бару, потрібно буде набирати персонал. Однак пам’ятайте, що якщо ви відкриваєтеся на території будь-якого комплексу, спортивного клубу, або ж розважального центру, працювати ваша фірма буде по їх годинах, що в принципі на краще.

Для хорошої щоденної роботи без вихідних для бару досить буде найняти двох барменів — касирів, які працюють позмінно два через два. Хоча ви можете спочатку самі виступати в ролі одного з барменів, скоротивши витрати ще й наЗаробленій платі. А після виходу на чистий прибуток при бажанні найняти ще одну людину для комплектності персоналу.

Дохід від кисневого бару

Собівартість ваших коктейлів буде залежати в першу чергу від цін на вихідний товар, який може відрізнятися за якістю і виробнику. Також впливають інші витрати підприємства, які ви будете включати в цінник – зарплата персоналу, орендна плата, податки, обладнання, щоденні витрати.

Сама ж по собі початкова вартість одного коктейлю зовсім невелика і може починатися від 10 рублів. Тому власник бізнесу має право робити дуже велику у відсотках націнку, розраховуючи всі перераховані вище витрати.

При 10 рублях собівартості, роздрібна ціна навряд чи буде опускатися нижче 100 рублів. Таким чином на виході виходить сума достатня, щоб включити в неї всі інші витрати і залишитися в прибутку. І справа встане тільки за кількістю продаваних коктейлів.

Якщо вам вдасться відкритися в правильному місці, де ви завоюєте аудиторію і придбаєте постійних клієнтів, то вихід на окупність не змусить себе чекати. Враховуючи зростаючий інтерес жителів міст до подібних речей, а також стрімку пропаганду здорового способу життя, зробити це буде зовсім неважко.

Також, якщо ви зможете домогтися стабільного попиту, і в день буде продаватися не менше півсотні коктейлів, то саме час буде замислюватися про розширення. Але як би не йшли справи, а розповісти і правильно подати свій кисневий бар публіці необхідно. Тому краще спочатку задуматися про хорошу маркетингової стратегії і каналах реклами. Якщо дозволяють фінанси, варто найняти спеціалізоване рекламне агентство, яке зможе виокремити необхідний напрямок і проведе грамотний маркетинг.

Реклама

Реклама при цьому буде ефективніше, якщо піде націлено на вашу аудиторію, а не просто буде інформувати всіх проходять повз. Хоча і серед праздношатающихся теж є ваші клієнти. Адже як і раніше кисневий бар може викликати інтерес, пов’язаний з фактором нововведення. Особливо, якщо мова йде про невеликі міста, де поки ця сфера бізнесу майже не освоєна.

Цільова ж реклама – це в першу чергу інформаційні канали спортивних клубів, секцій йоги, а також групи в соціальних мережах, присвячені здоровому способу життя. Така реклама не буде сильно дорогої для починаючого підприємця, але зможе привернути увагу до нового місця для оздоровлення і гарного проведення часу.

Після невеликої розкрутки вже почне діяти і сарафанний маркетинг. Звичайно, якщо клієнти побачать прийнятні ціни, гарна якість і зручність. А це власнику кисневого бару і потрібно. Тому що, бізнес на кисневих коктейлях повністю залежить від своїх покупців.

Не забудьте також перед плануванням провести невелике дослідження на наявність діючих конкурентів. В першу чергу в тому районі міста, де ви відкриваєтеся самі. У другу — у всьому місті. Щоб точно знати середні ціни і стан справ на ринку. 

Ще 1000 кращих бізнес-моделей, ви можете знайти в розділах: бізнес ідеї або франшиза