Бізнес план: як відкрити магазин дитячого харчування

21

А якщо вірити підрахункам, то народжуваність в росії тільки збільшується. Останній перепис населення проводився в 2010 році, і на той момент зростання народжуваності в порівнянні з попереднім періодом взагалі виріс більш ніж на двадцять відсотків.

І якщо ви замислюйтеся про відкриття власної справи, то не поспішайте відкладати в довгий ящик ідею про продаж товарів для дітей. Зараз це перспективна гілка, яка при належному підході може принести хороший прибуток. Адже вираз» все краще – дітям » відноситься абсолютно до всіх верств населення. Найчастіше батьки готові витрачати більше саме на дітей, ніж на себе.

Далі буде розглянута схема магазину дитячого харчування, із зазначенням мінімальних вимог і витрат, а також підрахунком прибутку. Бізнес-план магазину дитячого харчування, як і будь-який інший починається завжди з розуміння того, що потрібно зробити.

Підбір торгової площі для магазину дитячого харчування

Для будь-якого магазину, якщо мова йде не про інтернет-просторах, необхідно підібрати приміщення. І так як ми з вами хоч і початківці, але підприємці, давайте підійдемо до цієї справи серйозно.

Спочатку варто визначитися, де наш магазин буде розташовуватися. Звичайно, якщо відкрити точку в самому центрі міста, де-небудь поруч з парковою зоною, то можна очікувати велику прохідність, тільки тому що магазин буде у всіх на виду. Але тут відразу потрібно розуміти, що стаття витрат на оренду стане непотрібним подорожчанням нашому бізнесу.

Тому, зверніть увагу на спальні райони. Де безліч будинків-висоток, де по спокійних дворах з дитячими майданчиками гуляють наші потенційні покупці.  швидше за все, краще примітити саме новобудови, або нові мікрорайони. Саме там селяться молоді сім’ї, у яких вже або незабаром з’явиться діти.

Саме приміщення в такому випадку може розташовуватися на першому поверсі житлового будинку. При цьому воно не повинно бути дуже великим. Можна почати з 20-30 квадратів, оптимальним буде 70 квадратів. Так як потрібно врахувати ще площу, використовувану під складську програму.

Брати приміщення краще в уже чистовому варіанті. Щоб не витрачатися додатково на ремонт. Нам з вами на цьому етапі грошима розкидатися не можна. (строго кажучи, ними ніколи не можна розкидатися, але це вже інша історія).

Окрему увагу зверніть на зручність. Наші покупці в більшості своїй будуть ходити з громіздкими колясками. І підніматися їм по сходах ну ніяк не сподобається. Тому, обов’язково повинен бути зручний пандус. Тут вже не економимо. Якщо зробити неякісно, то на виході отримаємо результат як у чиновників, які будують пандуси по ширині відповідні товарному поїзду, а ліфти при переході строго непрацюючі.

Зовні магазин повинен говорити сам за себе: «тут – товари для дітей!»нехай це будуть приємні світлі тони і плакати з ідилічними картинками, що зображують задоволених і ситих діточок з мамами.

Бізнес план: як відкрити магазин дитячого харчування

Реєстрація своєї справи

Природно, перед тим як бігти і укладати договір оренди так ретельно підібраного вами приміщення, потрібно узаконити свої права підприємця.

Ідеально в нашому випадку підійде іп. Реєстрація не займає багато часу. Держ. Мито теж не особливо висока. Купу довідок не зажадають, пакет досить стандартний. Відповідна система оподаткування в даному випадку-енвд (єдиний податок на поставлену вартість). Але інформація в нашому світі — і валюта, і захист. Тому, не гребуйте почитати додатково про всі підводні камені і приховані можливості індивідуального підприємця.

І так, ведення податкового обліку та бухгалтерії вашого іп не зайвим буде передати знає людині, або ж найняти компанію, на цьому спеціалізується.

Бізнес план: як відкрити магазин дитячого харчування

Внутрішнє наповнення магазину дитячого харчування

Отже, приміщення у нас є. Але товару теж потрібно місце. Тому, ще однією необхідністю стане покупка (або можливо оренда) торгового обладнання. Це-вітрини, стелажі, полиці, стенди. А так як магазин у нас невеликий, потрібно продумати, що, як і де буде розташовуватися. Благо зараз на ринку немає браку пропозицій такого роду обладнання. І виготовлять, і порадять і привезуть безкоштовно.

Касові апарати теж не можна забувати. У тому числі і еквайринговий. Буде прикро втрачати клієнтів, яким просто-напросто зручніше розплачуватися карткою.

Витрати:

В середньому – 350 000 р.на обладнання.

100 000 р. — на обробку і ремонт приміщення.

Бізнес план: як відкрити магазин дитячого харчування

Асортимент товару магазину дитячого харчування

Щоб було розуміння, цей крок – не наступний в ланцюжку. Пошуком своїх майбутніх постачальників потрібно займатися і заздалегідь, і під час, і після відкриття. Нам важливо, щоб було недорого, але безумовно якісно. Мова все-таки про харчування для дітей.

І тому, перед укладенням договору про поставку, потрібно запросити всю необхідну документацію на товар. У договорах же головне, щоб були прописані терміни поставки, асортимент, порядок оплати і т. Д.

Неважко зрозуміти, що конкуренти у вас будуть в будь-якому випадку. Зараз кожна поважаюча себе торгова мережа має в асортименті хороший вибір дитячого харчування, виділяючи часто під нього окремий стенд. Тому, якщо по ціноутворенню вам вдасться не дуже сильно від них відрізнятися, буде цілком собі робоча схема. Адже при належному підході, ваш магазин в головах споживачів буде спливати при кожній необхідності купити для дитини харчування.

Для того, щоб це спрацювало, краще знайти спосіб безпосередньо закуповувати товар у виробників. Це дозволить нам ставити адекватні і конкурентноздатні ціни.

Зараз на ринку дитячого харчування діють кілька великих виробників. «фрутоняня» («прогрес фуд»), «агуша» («вімбільданн»), тема («юнімілк»), «бабусине козуб». Але зайвий раз дізнатися про те, які виробники і які товари користуються найбільшою популярністю не завадить. Якщо під рукою немає ніяких статистичних даних, то найбільш недорогий спосіб – форуми в інтернеті. Це не жарт. Більшість з потенційних покупців харчування для дітей спілкуються між собою не тільки на дитячих майданчиках поруч з будинком.

В асортименті у вас може бути що завгодно, але так як ми тут розглядаємо саме дитяче харчування, то для початку нам підійдуть молочні суміші, каші молочні і безмолочні, дитяче пюре, соки і напої для дітей, дитяча питна вода. Хорошим доповненням (можна сказати навіть необхідним) послужать підгузники.

Купувати все це тільки у одного виробника сенсу не має, тому що асортимент відіграє найважливішу роль у формуванні рівня магазину. Тим більше хтось купує принципово найдорожче, хтось-тільки конкретну марку.

Витрати:

Товарний запас (повинен включати в себе мінімум 2 місячних обсягу реалізації, краще-три)

1 400 000 р.

Бізнес план: як відкрити магазин дитячого харчування

Персонал магазину

Тут все просто. Нам потрібні продавці. А ні, виявляється не просто. Так як ми з вами продаємо товари харчові і для дітей, то абсолютно не зайвим буде найняти продавця з досвідом роботи в цій сфері. Або ж можливо пройшов навчання в спеціалізованому закладі. Не поспішайте відкидати цю ідею. Ви не тільки витратите більше коштів, але і зробіть хороше вкладення в майбутнє магазину. Якщо ваш продавець буде не тільки пробивати товар і брати гроші, а ще зможе і консультувати мам, тат, бабусь і іже з ними, то до вас будуть повертатися і приводити з собою нових клієнтів. Сервіс відіграє велике значення.

Або, є варіант-найняти продавця і оплатити йому навчання і курси. Багато часу це не займе. Близько місяця. Зате ви придбаєте в особі професіонала хорошу конкурентну перевагу.

Але вирішувати вам. Для зниження початкових і щомісячних витрат можна обмежитися і простим продавцем.

Чисельність продавців-мінімум дві людини. Працювати вони будуть позмінно. Оптимальний графік для такої точки-ковзний, два через два, один через два.

Також потрібен керуючий. Його функції-стежити за роботою і функціональністю магазину, регулювати складські запаси, замовляти товар у постачальників і звітувати. Можливо на першому етапі ви вирішите самі виконувати роль цього співробітника. Але роботи у нас з вами дуже багато, тому не варто виключати і наймання керуючого відразу. Тим більше, якщо найняти людину з досвідом роботи.

Витрати:

— керуючий-1 людина.  30 000 р.

— продавець – 2 людини. 2х20т. Р = 40 000 р.

Бізнес план: як відкрити магазин дитячого харчування

Реклама

Це окремий пункт, що вимагає серйозного підходу і грамотного розрахунку. Вкладатися в усе, що тільки побачите – безглуздо і невигідно. Потрібно продумати на що звертають увагу ваші потенційні покупці. Що дивляться, що слухають, де ходять. Але професійний підхід до реклами свого дітища дастьПотрібні результати. Збільшиться приплив клієнтів, а відповідно-і прибуток.

До реклами буде відноситься і зовнішнє оформлення вашого магазину, проведення акцій, конкурсів і т.д.

Поки що на початковому етапі, візьмемо середні витрати на рекламу – в межах 30 000 рублів.

Бізнес план: як відкрити магазин дитячого харчування

Реалізація

Взагалі, місячна виручка магазину дитячого харчування, невеликого, як у нас, становить від одного до двох мільйонів рублів. Для зручного прорахунку можна взяти 1 мільйон. 

Те, яку націнку ставити на товар потрібно буде вирішувати виходячи з різних факторів. Але середня націнка становить 40% від ціни виробника. Природно потрібно буде виходити з того, яка ціна на ідентичний товар по району в якому буде розташований магазин.

Капітальні витрати:

На торгове обладнання – 350 000 рублів

На товарний запас – 1 400 000 рублів

На ремонт приміщення – 100 000 рублів

Разом – 1 850 000 рублів

Основні витрати йдуть на закупівлю товару, тому ще раз варто нагадати, що він становить три (мінімум два) місячних обсягу реалізації вашого магазину.

Місячні витрати магазину:

Оренда – 50 000 рублів

Есн – 25 000 рублів

Зарплата співробітникам – 70 000 рублів

Витрати на рекламу – 30 000 рублів

Бухгалтерія – 5 000 рублів

Ком. Витрати-5 000 рублів

Інші витрати – 10 000 рублів

Загальне: 195 000 рублів

При місячній виручці в 1 000 000 рублів і 40% націнці на товар прибуток складе 90 000 рублів на місяць. А так як капітальні вкладення становлять 1 850 000 рублів, то окупність магазину буде 20-21 місяць.

Розрахунки зроблені за умови мінімальної виручки і максимальних витрат.

Щоб скоротити термін окупності, потрібно збільшити щомісячну виручку. А для цього потрібно безперервно підвищувати прохідність магазину, чому сприятиме правильний асортимент, реклама і скорочення витрат на закупівлю товару за допомогою прямої роботи з постачальниками і збільшення обсягу закуповуваного у них товару.

Не можна забувати і про роботу з клієнтами, посилення сервісної складової і престижу магазину. Різні бонусні програми, системи знижок і накопичень, грамотно сформована політика заохочення допоможе магазину швидко вийти на новий рівень і збільшити прибуток.

Ще 1000 кращих бізнес-моделей, ви можете знайти в розділах: бізнес ідеї або франшиза