Бізнес план: як відкрити магазин з продажу взуття

19

І одяг, і взуття практично кожен росіянин купує регулярно. Якщо одяг можна отримати в подарунок, або знайти дешеві моделі по оголошеннях, то взуття, як правило, ретельно підбирається і приміряється безпосередньо тим, хто буде її носити. Дослідження показали, що середньостатистична сім’я знайде кошти на покупку взуття.

Ті, хто купує нові моделі взуття, керуються різними мотивами. З одного боку, сезонність (на літо потрібні сандалі, на зиму – чоботи, на весну – черевики і т.д.), з іншого – мода. Люди намагаються періодично оновлювати гардероб, не пропускаючи останні новинки. Через постійні переміщень, особливо тих, хто багато ходить пішки, взуття незабаром зношується, тому доводиться шукати натомість нову пару. Зараз взуттєві майстерні виставляють за ремонт взуття такі суми, що споживач вважає за краще йти відразу у взуттєвий магазин. Що стосується дитячих ніжок, вони весь час ростуть. Куплене в минулому сезоні, швидше за все, заподіє дискомфорт, і дитина попросить «інші туфельки».

Звідси напрошується очевидний висновок, що навіть люди, які мають низькі і середні доходи, змушені періодично відвідувати магазини в пошуках відповідних чобіт або сандаль. Так що відкриття салону взуття ми відносимо до розряду хорошої бізнес-ідеї.

У цьому матеріалі ми розглянемо особливості відкриття салону взуття «з нуля», допоможемо визначитися з форматом, підкажемо, на які моменти звернути увагу при реєстрації документів, пошуку приміщення під взуттєвий салон і наймі персоналу, розповімо як краще просувати цей вид бізнесу.

Відкриваємо взуттєвий салон» з нуля »

Перші питання, якими спантеличений практично кожен новоспечений бізнесмен-звідки знайти фінанси на відкриття салону взуття? яка зажадає сума? коли вона окупиться? зрозуміло, що створити бізнес «з нуля» непросто, тому таких сміливців можна перерахувати на пальцях. Якщо говорити про взуттєвому магазині, потрібно запастися стартовим капіталом для оренди приміщення, закупівлі товару, вкладень в рекламу, зарплати співробітникам. Не варто вішати ніс, адже нерозв’язних завдань не буває!

Одним з частих відповідей на питання: «де дістати гроші?», буде: «банківський кредит». Щоб вам схвалили позику для бізнес-старту, заповніть надані документи і чекайте рішення банку. Навіть якщо заявка буде позитивною, ретельно обміркуйте цей серйозний крок, беріть до уваги всі можливі ризики для підприємців.

Існують інші заходи отримання грошей: допомогу від держави відкидати не варто. Для російських бізнесменів працюють спеціально розроблені програми підтримки молодих підприємців. Щоб скористатися цією квотою, вас попросять стати на облік в місцевий центр зайнятості в якості безробітного. Потім буде потрібно скласти грамотний і переконливий бізнес-план відкриття своєї справи і, представивши всі необхідні папери, чекати перерахувань фінансової допомоги від держави.

Є варіант відкриття взуттєвого салону спільними зусиллями. Для цього треба знайти (а можливо відповідна кандидатура у вас вже є) надійного компаньйона. Він також додасть свою частину капіталу в розвиток цього магазину. Співтоваришів, готових допомогти вам» відкритися » може виявитися кілька. Заздалегідь обговоріть, а краще в письмовій формі завірте у нотаріуса, яким чином, в які терміни і за яких умов вони отримають свої гроші назад. Отже, ви набрали необхідну суму, щоб відкриття салону взуття відбулося.

Бізнес план: як відкрити магазин з продажу взуття

Реєструємо свою справу

Перший крок у великий (середній або малий) бізнес – реєстрація своєї справи в податковому органі. Налаштуйтеся, що вас попросять зібрати / оформити значний набір документів. Щоб отримати дозвіл на відкриття взуттєвого салону, необхідні наступні папери:

  • свідоцтво іпн; 
  • реєстрація виду діяльності в податковій службі;
  • свідоцтво про держреєстрацію підприємства (тов, або вп);
  • статут підприємства, якщо реєструється юрособа (тов);
  • договір оренди площі, або документ, що підтверджує право власності на приміщення;
  • асортимент товару, погоджений з росспоживнаглядом;
  • дозволу санепідслужби про відповідність приміщення, а також обладнання санітарним вимогам;
  • дозволу на експлуатацію вашого приміщення від пожежної служби; 
  • сертифікати на ваш товар.

Зауважимо, у кожного взуттєвого салону повинні бути свої сертифікати якості та безпеки реалізованого товару. За нормами російського законодавства, обов’язково сертифікуються наступні види взуття: шкіряна, гумова (і спеціальна, і як дитяча).

Декларуванню відповідності підлягає взуття:

  • гумова, крім дитячої;
  • спортивна (кросівки, мокасини і т. П.);
  • товар з синтетичної шкіри і з текстильним верхом (повсть), що не відноситься до армійської;
  • повсякденне взуття з верхом зі штучної шкіри;
  • хромова і юфтевая взуття, за винятком дитячої.

Крім підготовки всіх необхідних документів, господареві салону взуття буде не зайвим ознайомитися з законом про захист прав споживачів і з правилами торгівлі непродовольчими товарами. Ці положення повинні вивчити і ваші продавці-консультанти.

Бізнес план: як відкрити магазин з продажу взуття

Визначаємо формат взуттєвого магазину

Давайте визначимося з форматом вашого салону (це напрямок товару, на яке ви будете робити акцент). Звичайно, ви можете закупити і запропонувати своїм покупцям взуття на всю сім’ю, тобто і чоловічу, і жіночу, і дитячу. Але при цьому існує ризик втратити на якості товару. Розглянемо аргументи на користь того чи іншого напрямку вашого бізнесу.

салон взуття для дітей

Відкрити спеціалізований салон для самих маленьких покупців-непогана ідея для бізнесу. Достатньою мірою вона буде приносити прибуток. Аргументів на користь такого виду діяльності безліч.

Продавати взуття для дітей вигідно, тому що. Ноги дітей швидко ростуть, і батьки / тітки / бабусі постійно знаходяться в пошуку хорошої обновки. На відміну від дорослої, дитяче взуття рідше несуть в черевикові майстерні на ремонт. Як правило, у найважливіших членів сім’ї взуття в рази більше: чобітки, сандалі, черевики, туфельки, мокасини – і це далеко не повний перелік того, що міститься в обувницях дітлахів наших російських співгромадян.

Напрошується висновок, що самі звичайні сім’ї з будь-яким достатком час від часу витрачають гроші на покупку взуття своїм улюбленим чадам. Найчастіше батьки, які не мають зайві кошти, вважають за краще ходити в «торішніх» черевиках, але малюкові набувають те, що йому потрібно. Причин продажу взуття саме для дітей-пристойно, цей формат цілком рентабельний.

салон взуття для жінок

Взуття для прекрасної половини людства завжди в тренді, незалежно від пори року і погоди за вікном. Дівчата і жінки не зупинять вибір на одній-єдиній парі чобіт або туфель. При будь-якому розкладі можливостей справжня леді буде поповнювати гардероб новими, сучасними, модними моделями. Відкриття салону взуття для жінок-бізнес не менш рентабельний, ніж дитячий.

салон взуття для чоловіків

Відкривати салон взуття для сильної половини — рішення сміливе. Відразу попередимо, попит на чоловіче взуття менше в рази. Не сказати, що цей формат збитковий, просто треба заздалегідь продумати всі нюанси торгівлі взуттям для чоловіків. Окупність цього формату, природно, буде не швидким.

Коли ви визначитеся з напрямком вашого взуттєвого магазину, приступайте до пошуку приміщення.

Бізнес план: як відкрити магазин з продажу взуття

Шукаємо приміщення під свій магазин

Головне завдання бізнесмена – залучити потенційних покупців до своєї торгової точки. А яким чином цього досягти? яскрава вивіска, вигідні ціни, зручне місце розташування салону – ось основні компоненти залучення клієнтів. 

Магазин взуття потрібно відкривати в місцях великого скупчення людей з дуже хорошою прохідністю, в ідеалі – в центральному районі місті, в діловому кварталі або ж на ринку. Вигідно взяти в оренду павільйон у відомому торгово-розважальному центрі.

Бажано, щоб площа орендованого приміщення становила не менше 40 «квадратів», щоб презентабельно розмістити весь асортимент. Якщо ж орендувати місце в центрі фінанси не дозволяють, можна запустити свій салон на ринку, або в спальному районі. Прохідність людей, як правило, досить висока. Орієнтуйтеся на платоспроможність проживають/ проходять/ приходять в цей район покупців. Погодьтеся, було б безглуздо серед бараків на околиці місті створювати елітний бутік.

Бізнес план: як відкрити магазин з продажу взуття

Закуповуємо торгове обладнання

Свій салон обладнайте красиво, затишно іБізнес план: як відкрити магазин з продажу взуття

І одяг, і взуття практично кожен росіянин купує регулярно. Якщо одяг можна отримати в подарунок, або знайти дешеві моделі по оголошеннях, то взуття, як правило, ретельно підбирається і приміряється безпосередньо тим, хто буде її носити. Дослідження показали, що середньостатистична сім’я знайде кошти на покупку взуття.

Ті, хто купує нові моделі взуття, керуються різними мотивами. З одного боку, сезонність (на літо потрібні сандалі, на зиму – чоботи, на весну – черевики і т.д.), з іншого – мода. Люди намагаються періодично оновлювати гардероб, не пропускаючи останні новинки. Через постійні переміщень, особливо тих, хто багато ходить пішки, взуття незабаром зношується, тому доводиться шукати натомість нову пару. Зараз взуттєві майстерні виставляють за ремонт взуття такі суми, що споживач вважає за краще йти відразу у взуттєвий магазин. Що стосується дитячих ніжок, вони весь час ростуть. Куплене в минулому сезоні, швидше за все, заподіє дискомфорт, і дитина попросить «інші туфельки».

Звідси напрошується очевидний висновок, що навіть люди, які мають низькі і середні доходи, змушені періодично відвідувати магазини в пошуках відповідних чобіт або сандаль. Так що відкриття салону взуття ми відносимо до розряду хорошої бізнес-ідеї.

У цьому матеріалі ми розглянемо особливості відкриття салону взуття «з нуля», допоможемо визначитися з форматом, підкажемо, на які моменти звернути увагу при реєстрації документів, пошуку приміщення під взуттєвий салон і наймі персоналу, розповімо як краще просувати цей вид бізнесу.

Бізнес план: як відкрити магазин з продажу взуття

Відкриваємо взуттєвий салон» з нуля »

Перші питання, якими спантеличений практично кожен новоспечений бізнесмен-звідки знайти фінанси на відкриття салону взуття? яка зажадає сума? коли вона окупиться? зрозуміло, що створити бізнес «з нуля» непросто, тому таких сміливців можна перерахувати на пальцях. Якщо говорити про взуттєвому магазині, потрібно запастися стартовим капіталом для оренди приміщення, закупівлі товару, вкладень в рекламу, зарплати співробітникам. Не варто вішати ніс, адже нерозв’язних завдань не буває!

Одним з частих відповідей на питання: «де дістати гроші?», буде: «банківський кредит». Щоб вам схвалили позику для бізнес-старту, заповніть надані документи і чекайте рішення банку. Навіть якщо заявка буде позитивною, ретельно обміркуйте цей серйозний крок, беріть до уваги всі можливі ризики для підприємців.

Існують інші заходи отримання грошей: допомогу від держави відкидати не варто. Для російських бізнесменів працюють спеціально розроблені програми підтримки молодих підприємців. Щоб скористатися цією квотою, вас попросять стати на облік в місцевий центр зайнятості в якості безробітного. Потім буде потрібно скласти грамотний і переконливий бізнес-план відкриття своєї справи і, представивши всі необхідні папери, чекати перерахувань фінансової допомоги від держави.

Є варіант відкриття взуттєвого салону спільними зусиллями. Для цього треба знайти (а можливо відповідна кандидатура у вас вже є) надійного компаньйона. Він також додасть свою частину капіталу в розвиток цього магазину. Співтоваришів, готових допомогти вам» відкритися » може виявитися кілька. Заздалегідь обговоріть, а краще в письмовій формі завірте у нотаріуса, яким чином, в які терміни і за яких умов вони отримають свої гроші назад. Отже, ви набрали необхідну суму, щоб відкриття салону взуття відбулося.

Бізнес план: як відкрити магазин з продажу взуття

Реєструємо свою справу

Перший крок у великий (середній або малий) бізнес – реєстрація своєї справи в податковому органі. Налаштуйтеся, що вас попросять зібрати / оформити значний набір документів. Щоб отримати дозвіл на відкриття взуттєвого салону, необхідні наступні папери:

  • свідоцтво іпн;
  • реєстрація виду діяльності в податковій службі;
  • свідоцтво про держреєстрацію підприємства (тов, або вп);
  • статут підприємства, якщо реєструється юрособа (тов);
  • договір оренди площі, або документ, що підтверджує право власності на приміщення;
  • асортимент товару, погоджений з росспоживнаглядом;
  • дозволу санепідслужби про відповідність приміщення, а також обладнання санітарним вимогам;
  • дозволу на експлуатацію вашого приміщення від пожежної служби;
  • сертифікати на ваш товар.

Зауважимо, у кожного взуттєвого салону повинні бути свої сертифікати якості та безпеки реалізованого товару. За нормами російського законодавства, обов’язково сертифікуються наступні види взуття: шкіряна, гумова (і спеціальна, і як дитяча).

Декларуванню відповідності підлягає взуття:

  • гумова, крім дитячої;
  • спортивна (кросівки, мокасини і т. П.);
  • товар з синтетичної шкіри і з текстильним верхом (повсть), що не відноситься до армійської;
  • повсякденне взуття з верхом зі штучної шкіри;
  • хромова і юфтевая взуття, за винятком дитячої.

Крім підготовки всіх необхідних документів, господареві салону взуття буде не зайвим ознайомитися з законом про захист прав споживачів і з правилами торгівлі непродовольчими товарами. Ці положення повинні вивчити і ваші продавці-консультанти.

Бізнес план: як відкрити магазин з продажу взуття

Визначаємо формат взуттєвого магазину

Давайте визначимося з форматом вашого салону (це напрямок товару, на яке ви будете робити акцент). Звичайно, ви можете закупити і запропонувати своїм покупцям взуття на всю сім’ю, тобто і чоловічу, і жіночу, і дитячу. Але при цьому існує ризик втратити на якості товару. Розглянемо аргументи на користь того чи іншого напрямку вашого бізнесу.

салон взуття для дітей

Відкрити спеціалізований салон для самих маленьких покупців-непогана ідея для бізнесу. Достатньою мірою вона буде приносити прибуток. Аргументів на користь такого виду діяльності безліч.

Продавати взуття для дітей вигідно, тому що. Ноги дітей швидко ростуть, і батьки / тітки / бабусі постійно знаходяться в пошуку хорошої обновки. На відміну від дорослої, дитяче взуття рідше несуть в черевикові майстерні на ремонт. Як правило, у найважливіших членів сім’ї взуття в рази більше: чобітки, сандалі, черевики, туфельки, мокасини – і це далеко не повний перелік того, що міститься в обувницях дітлахів наших російських співгромадян.

Напрошується висновок, що самі звичайні сім’ї з будь-яким достатком час від часу витрачають гроші на покупку взуття своїм улюбленим чадам. Найчастіше батьки, які не мають зайві кошти, вважають за краще ходити в «торішніх» черевиках, але малюкові набувають те, що йому потрібно. Причин продажу взуття саме для дітей-пристойно, цей формат цілком рентабельний.

салон взуття для жінок

Взуття для прекрасної половини людства завжди в тренді, незалежно від пори року і погоди за вікном. Дівчата і жінки не зупинять вибір на одній-єдиній парі чобіт або туфель. При будь-якому розкладі можливостей справжня леді буде поповнювати гардероб новими, сучасними, модними моделями. Відкриття салону взуття для жінок-бізнес не менш рентабельний, ніж дитячий.

салон взуття для чоловіків

Відкривати салон взуття для сильної половини — рішення сміливе. Відразу попередимо, попит на чоловіче взуття менше в рази. Не сказати, що цей формат збитковий, просто треба заздалегідь продумати всі нюанси торгівлі взуттям для чоловіків. Окупність цього формату, природно, буде не швидким.

Коли ви визначитеся з напрямком вашого взуттєвого магазину, приступайте до пошуку приміщення.

Бізнес план: як відкрити магазин з продажу взуття

Шукаємо приміщення під свій магазин

Головне завдання бізнесмена – залучити потенційних покупців до своєї торгової точки. А яким чином цього досягти? яскрава вивіска, вигідні ціни, зручне місце розташування салону – ось основні компоненти залучення клієнтів.

Магазин взуття потрібно відкривати в місцях великого скупчення людей з дуже хорошою прохідністю, в ідеалі – в центральному районі місті, в діловому кварталі або ж на ринку. Вигідно взяти в оренду павільйон у відомому торгово-розважальному центрі.

Бажано, щоб площа орендованого приміщення становила не менше 40 «квадратів», щоб презентабельно розмістити весь асортимент. Якщо ж орендувати місце в центрі фінанси не дозволяють, можна запустити свій салон на ринку, або в спальному районі. Прохідність людей, як правило, досить висока. Орієнтуйтеся на платоспроможність проживають/ проходять/ приходять в цей район покупців. Погодьтеся, було б безглуздо серед бараків на околиці місті створювати елітний бутік.

&1&

Закуповуємо торгове обладнання

Свій салон обладнайте красиво, затишно і