Актуальність бізнесу
Як би не було забавно в світі, де у кожного є пральна машина, проблема прання – не така і рідкісна для людей. Як правило, це туристи і люди у великих містах. Чому туристи? тому що часто трапляється так, що місце ночівлі – пансіонат або хостел, де подібне питання іноді залишається відкритим.
Поки що люди вирішують цю проблему кількома способами, кожен з яких не може похвалитися зручністю. Перший-вести з собою в поїздку великий гардероб, щоб завжди носити чисті речі. Другий-прати на місці. Але тоді знадобиться знайти тазик і або місце для прання, а також місце для просушування речей.
Вирішити проблему могла б пральня, але зараз це не поширений вид послуг. А значить досить вільний від конкуренції.
Що повинно бути в пральні
— першорядні послуги, що входять в стандартний список пральні – звичайне прання одягу і білизни.
— комфортні умови для очікування клієнтами своїх речей — також невід’ємний атрибут бізнесу пральні, що розраховує на хороший прибуток. Сюди можуть ставитися кава-апарати, журнали, фонова музика, телевізор, зручні дивани.
— прийом і видача замовлень. Пункт повинен бути в самому приміщенні.
— замовлення повинні прийматися як індивідуальні, так і корпоративні.
— не варто обмежуватися стандартним пранням. Пральня повинна надавати послуги відбілювання, прання кондиціонерами, ополіскувачами, ароматизаторами, послуги виведення складних плям, прасування білизни.
— одяг потрібно приймати всіх видів-нижню білизну, сорочки, постільну білизну, скатертини, одяг фасонний і пряму.
Особливості пральні, які допоможуть залучати клієнтів
- терміни виконання замовлення. Не повинні бути тривалими. За швидкість і якість клієнти відплатять постійним відвідуванням. Так-стандартне прання — не більше 2 діб, термінове прання — не більше 6 годин на день замовлення.
- сучасний сервіс, що відповідає стандартам якості. Це відноситься і до фурнітури з мітками.
- замовлення видаються в упаковці. Можна використовувати поліетиленові пакети. Видача без упаковки неприпустима.
- повинні даватися гарантії відшкодування збитку при втраті або псування речі. Інакше репутацію відповідальної фірми, що піклується про своїх клієнтів вам не отримати. А відповідно — не домогтися має рівня замовлень.
- графік повинен бути максимально зручний. Надалі, коли буде дозволяти рівень розвитку і доходів, рекомендується організувати цілодобовий доступ. Хоча, якщо пральня буде перебувати на території тц або молла, питання з часом роботи відпадають самі.
Окупність пральні
— окупність невеликої пральні у великому місті настає за термін в півтора — два роки при щомісячному прибутку в 700 доларів. Звичайно, цифри середньостатистичні, так як на дохід і витрати впливає безліч факторів.
Але є способи збільшити прибуток, поєднуючи пральню з суміжними видами бізнесу, які принесуть додаткове схвалення з боку клієнтів.
— так, наприклад, замість залу очікування можна влаштувати міні-кафетерій, де клієнт зможе не тільки провести час за журналом і телефоном, але і приємно поснідати.
— додатковий дохід можна отримати, ввівши в прейскурант послуги доставки. Два-три кур’єра в штаті цілком впораються з замовленнями, особливо на перших етапах розвитку. До того ж такий тип роботи зможе збільшити географію вашого впливу, захоплюючи додаткові маси потенційної аудиторії. Особливо дієво, якщо кур’єри будуть розвозити замовлення на транспорті з встановленою рекламою вашої фірми.
— ну, і термінові замовлення. Чим швидше вони будуть виконуватися без втрати якості, тим більше позитивних емоцій від звернення у вашу фірму буде отримувати клієнт. А це не тільки шлях до постійної аудиторії, а й додатковий дохід. Тому як за терміновість стандартна націнка не опускається нижче ста відсотків.
— збір замовлень через інтернет-своєчасна можливість поєднати кур’єрську доставку (адже кур’єри зможуть і забирати речі) з сервісом прийняття заявок на дому. За виїзди кур’єрів також можна призначити невелику націнку.
Мінуси при старті пральні
- площа приміщення. Щоб повноцінно реалізувати проект розвитку пральні, потрібно орендувати досить велике приміщення, щоб там можна було помістити і робочу зону, і зону очікування, і зону кур’єрської збірки.
- витрати на воду і електрику. Так як ці складові відносяться до першої необхідності, то заощадити на них не вийде. Єдиний спосіб-купувати обладнання з функцією економії води і витрати електроенергії. Однак все одно економія буде не значною.
- загальні інвестиції, куди входять обидва перерахованих вище пункти, складають немаленьку суму.
Приміщення
По-перше, міні — пральні, та й взагалі їх будь-який формат, дозволено відкривати тільки в нежитлових приміщеннях або на нежитлових поверхах. Тому частина здаються в оренду місць відразу відпадає.
Є варіант-знайти власника якого-небудь фітнес-центру, магазину або салону краси і взяти в оренду вільні метри. Але це складніше, тому що занадто маленькі приміщення не вмістять все необхідне. І є площа не буде перевищувати 20 квадратів, то максимум, що вийде вмістити-одну пральну машину. Розраховувати на великий прибуток в такому випадку навряд чи можливо.
А ось пральні, організовувані в торгових центрах або бізнес-комплексах повинні розраховуватися виходячи з оренди залу площею мінімум 100 квадратів. І тут вже можна буде повноцінно розвертатися з метою розвитку і розширення.
Персонал автоматичної пральні
В міні-пралень з реалізованим самообслуговуванням персонал, який відповідає за прийом речей не потрібен. Процес обслуговування відбувається через спеціальний автомат – монетоприймач. Все, що потрібно зробити клієнту – опустити жетон і вибрати необхідну програму для обслуговування.
Але, тим не менш, технік в штаті при такому варіанті обов’язковий. Він буде відвідувати пральню два рази на день і контролювати процес роботи автоматичних машин.
Також знадобляться:
— бухгалтер
— прибиральниці
— приймальники замовлень
— директор
Для всього персоналу необхідно проводити навчання роботи з обладнанням. Навчання техніка повинна виробляти фірма постачальник, так як правильне і довге функціонування апаратів в її інтересах.
Обладнання для пральні з самообслуговуванням
Оснащувати пральню обладнанням слід за допомогою одного постачальника. Це підвищить ефективність, спростить завдання і дозволить отримати додаткову знижку за обсяг.
Міні-пральні будуть оснащені стандартною технікою. Сюди входять пральні машини, сушильні камери, центрифуги.
Окремо купуються аксесуари і хімічні засоби для реалізації прального процесу. Для невеликої фірми слід вибирати професійну техніку з оптимальними параметрами витрати коштів, енергії і води. А також з максимальною можливістю завантаження білизни.
Серед постачальників безліч імпортних пропозицій. Однак якісне обладнання можна знайти і на російському ринку. Наприклад, обладнання» вязьма » від вяземського машинобудівного заводу. Або нова за мірками бізнесу фірма»антарес». Серед іноземних виробників виділяється техніка від європейських фірм з німеччини, швеції, бельгії, італії та інших країн.
А взагалі, при виборі обладнання варто орієнтуватися на кілька факторів:
- співвідношення ціни і якості. Так як ціна може варіюватися в залежності від популярності бренду.
- репутація постачальника. Який час він працює на ринку, які рекомендації від клієнтів. І головне — які гарантії він дає при покупці обладнання.
- надання спеціалізованої допомоги при підключенні та контролі обладнання. Якщо фірма постачальник не надає такі послуги, то варто утриматися від співпраці. Тому що зламана техніка – втрачені клієнти, постраждає саме ваша репутація в першу чергу.
- наявність сервісної служби на території країни. Чи буде можливість швидко купувати запчастини, чи швидко здійснюється сервісний ремонт.
Клієнти і попит
Важливий фактор, як і в більшості бізнес починань – місцезнаходження виший нової пральні. При виборі приміщення, потрібно завжди пам’ятати, що основна клієнтура – люди, у яких немає часу або можливостей вести домашнє господарство або користуватися пральною машиною. Хто може відноситься до такої категорії? так, хоча б і студенти, холостяки, люди в гуртожитках, або дуже зайняті люди.