Бізнес план: як відкрити школу макіяжу

15

Однак для того, щоб вигідно підкреслити подаровані природою гідності і вміло приховати прикрі недоліки, жінці потрібно володіти відповідними знаннями технологій. Тому грамотно наносити макіяж вміє далеко не кожна представниця прекрасної статі.
Ось чому в наш час все більшим попитом користуються всілякі школи краси, що пропонують всілякі формати навчальних курсів – від базового «макіяжу для себе» до ексклюзивних майстер-класів, що дозволяють освоїти останні розробки в області індустрії краси. На прагненні жінок навчитися виглядати привабливими і звабливими можна зробити непоганий прибуток, і, якщо ви самі є корифеєм салонного бізнесу і розбираєтеся в необхідних тонкощах, то ідея відкриття школи макіяжу – якраз для вас.
Втім, відкрити свою справу в області навчання мистецтву макіяжу і візажу можна, і не будучи корифеєм салонного бізнесу. Ви можете виступити в якості інвестора-однак тоді проект зажадає набагато більших вкладень, оскільки ви будете повністю спиратися на досвід ваших викладачів, і тоді вони точно повинні бути першокласними фахівцями (а, як відомо, чим вище кваліфікація майстра, тим більше його запити в області оплати праці).

Перед тим, як почати: вибираємо формат школи

Перш ніж закуповувати матеріали та обладнання, шукати місце для оренди, наймати викладачів і вирішувати інші організаційні питання, вирішите, для кого саме ви збираєтеся працювати. Хто стане вашими учнями-жінки, які бажають освоїти основи макіяжу» для себе » або ті, хто хоче навчитися прийомам професійного візажу з метою подальшого працевлаштування в індустрії краси?
Потрібно чітко розуміти, чим відрізняється макіяж від візажу. Принципова різниця полягає в тому, що макіяж – це просто техніка правильного нанесення косметики з метою підкреслити достоїнства і заретушувати недоліки, тоді як візаж – це ціле мистецтво створення образу, причому такого, який висловлює певну ідею і провокує глядача на певні емоції. Макіяж використовується в «звичайному» житті, по святковим і повсякденним приводів, а візаж – це вже професійна індустрія. Візажисти співпрацюють з фотографами і з організаторами свят, без їх послуг не обходиться жодна постановочна зйомка і, звичайно, жоден модний показ. Макіяж може виконувати будь-який обиватель, а для візажу необхідний професійний рівень. Таким чином, профіль вашої школи безпосередньо буде залежати від того, що можете і вмієте ви самі.
У школі макіяжу основною метою занять є навчання роботі з власним обличчям, з урахуванням всіх його природних особливостей. Заняття, як правило, проводяться у формі індивідуальних консультацій, рідше-міні-груп (по шість-сім осіб). Для кожної окремо взятої учениці підбираються колірна палітра і оптимальні техніки нанесення макіяжу. В ході курсу (зазвичай він не займає багато часу – всього 5-6 занять, перше з яких вступне) жінки отримують практичні рекомендації щодо денного і вечірнього макіяжу і відпрацьовують засвоєні уроки самі на собі. Середня вартість подібних приватних курсів-приблизно 5 000 рублів.
Школа візажу, в свою чергу-це повноцінні навчальні курси, головна мета яких-підготовка професійних майстрів, тобто тих людей, яким візаж потрібен не для себе самих, а для своїх майбутніх клієнтів. Курс займає в середньому 54 академічних години, і його вартість становить від 20 000 до 25 000 рублів. Після закінчення навчання видається диплом з печаткою вашого навчального закладу та підписами викладачів. Його цінність безпосередньо залежить від вашої власної репутації і від репутації і кваліфікації ваших викладачів.
Також в школі візажу можна проводити майстер-класи з нових і найбільш затребуваним технікам-наприклад, з боді-арту, мехенди (татуажу хною) або макіяжу в техніці «аirbrush» (тобто з використанням елементів аерографії). Подібні курси візажисти зазвичай відвідують для підвищення кваліфікації та отримання нових навичок, які роблять їх професійну репутацію більш вагомою. Якщо дозволяє бюджет, то для проведення майстер-класів можна запрошувати визнаних фахівців в області візажу-оплата їх праці може бути високою навіть за один-два уроки, проте гучне ім’я допоможе вам залучити більше учнів, а співпраця з висококваліфікованими майстрами, поза всяким сумнівом, піде на користь вашої репутації.

Бізнес план: як відкрити школу макіяжу

Приміщення

Приміщення для школи макіяжу (візажу) не зажадає великих площ – досить буде, якщо в ньому помістяться п’ять-шість навчальних місць (дзеркало з полицею або столиком для розміщення всіх необхідних приладдя, а також кріслом). Більш просторе приміщення вам знадобиться, коли ви будете планувати розширення свого бізнесу і відкривати філії школи.
Головна вимога до приміщення – щоб воно було затишним і стимулюючим творчість. Втім, робити креативний ремонт не обов’язково-достатньо буде привести навчальний зал в охайний і приємний вигляд. Як правило, ремонт та обладнання приміщення необхідною технікою разом з першим внеском за оренду вимагає близько 150 000 рублів. Точні ціни на оренду у вашому місті краще дізнаватися самостійно, зробивши добірку цікавлять вас офісів і зв’язавшись з їх господарями (для цього вам навіть не обов’язково витрачати гроші на телефонний зв’язок – досить буде електронного листування).
Цікавим і оригінальним рішенням може стати оренда точки з прозорими стінами в якомусь торговому комплексі. Тоді сам процес навчання, видимий всім відвідувачам, що проходять повз, стане вашим рекламним інструментом. Однак оренда подібного приміщення може зажадати більш високих витрат, ніж знімання звичайного офісу.

Бізнес план: як відкрити школу макіяжу

Купівля обладнання та матеріалів

Як вже було сказано вище, вам буде потрібно закупити обладнання для навчальних місць – дзеркала, зручні крісла, столики або полиці для розміщення робочого інвентарю візажистів, а також умивальник з сушаркою для рук (в ідеалі такий умивальник повинен бути у кожного місця). Якщо ви початківець підприємець з обмеженим стартовим капіталом, то не варто купувати брендові меблі – досить, щоб вона була комфортною у використанні і пристойно виглядала. Можна придбати меблі, що вже були у вжитку — так можна заощадити ще більше.
А ось на чому не варто економити-так це на косметиці, кистях, спонжах та іншому інвентарі, необхідному безпосередньо для нанесення макіяжу. Витратні матеріали, якими користуються ваші учні, повинні бути якісними, інакше ви не зможете підтримувати імідж вашої школи на належному рівні і збільшите свою конкурентоспроможність. Крім того, професійні фахівці-викладачі можуть просто відмовитися працювати з низькопробної косметикою.
Деякі школи макіяжу стягують з учнів додаткову плату за надання косметики, проте не варто брати з подібних закладів приклад – це погіршить вашу репутацію серед потенційних споживачів ваших послуг. Доцільніше буде включити вартість наданої» безкоштовно » косметики в підсумковий чек за курс.
Суму, необхідну для закупівлі меблів, косметики та інших пристосувань, пропонуємо вам оцінити самостійно – для цього складіть список необхідних статей витрат по конкретних параметрах і маркам і скористайтеся інтернетом, щоб зробити добірку цін.

Бізнес план: як відкрити школу макіяжу

Маркетинг

Конкуренція в індустрії краси дуже висока, тому просуванням бізнесу необхідно буде потурбуватися впритул. Для того, щоб заявити про себе потенційним учням, можна використовувати наступні рекламні ходи:
— вкладіть гроші в проведення фешн-заходу. Оголошення назви вашої школи в списку спонсорів якогось конкурсу краси або модного фестивалю допоможе вам відразу ж вийти на тематичну аудиторію.
— замовте рекламну статтю про свою школу в спеціалізованому журналі. Тоді ваші потенційні клієнти зможуть прочитати докладну розповідь про те, чого можна навчитися на ваших курсах, про кваліфікацію ваших викладачів та інші конкурентні переваги.
— випустіть серію подарункових сертифікатів на оплату навчання. Їх можна поширювати самостійно, а можна реалізовувати через агентства практичних подарунків.
— розповсюдьте рекламні листівки по поштових скриньках вашого району або найміть вуличних промоутерів. Щоб листівка не вирушила в сміття за непотрібністю, зробіть її купоном на отримання знижки при оплаті навчання. Навіть якщо людина, яка отримала дану рекламу, не вдасться до ваших послуг, то є великий шанс, що він збереже її з ощадливості і вона попадеться на очі вашому потенційному учневі.
— запрошуйте учнів на безкоштовні пробні заняття. При запуску проекту можна влаштувати «день відкритих дверей» , в ході якого всі бажаючі зможутьПознайомитися з роботою вашої школи.
Вкладати кошти в рекламну кампанію потрібно систематично-тільки за рахунок постійного інформування про вашу діяльність ви зможете домогтися бажаного припливу учнів. Не забувайте вести групу в соціальних мережах-крім робіт і досягнень ваших учнів, туди варто викладати і тематичний контент: поради з макіяжу та догляду за собою, різні б’юті-лайфхаки і просто красиві мотивуючі фотопідбірки. Тоді в вашу групу буде цікаво заходити, і рекламні пости будуть приносити більше віддачі. Крім того, соціальні мережі можна використовувати і для розіграшів «за репост», де з числа передплатників, що розмістили ваше оголошення, випадковим чином вибирається переможець – і ця людина отримує, наприклад, кілька безкоштовних занять, вагому знижку на оплату курсу навчання або який-небудь б’юті-аксесуар. Зробіть такі конкурси регулярними-і ви отримаєте хороший онлайн-канал для безкоштовної (за вирахуванням вартості призу) реклами.

Бізнес план: як відкрити школу макіяжу

Вкладення і окупність

Як було сказано вище, розмір вкладень у відкриття школи макіяжу (візажу) найдоцільніше оцінювати самостійно – він залежить і від регіону, в якому ви збираєтеся робити бізнес, і від конкретної локації офісу, і від того, яке обладнання та витратні матеріали ви будете закуповувати і яких викладачів наймати. У будь-якому випадку, мінімальний «стартовий внесок» в дану справу починається від 200 000 рублів. При регулярно проведеної рекламної кампанії і хорошою конкурентоспроможності школи окупність проекту становить 1-2 роки.