Бізнес план: як відкрити справу на реставрації ванн

20

Актуальність бізнесу

Ванна-такий атрибут будь-якої квартири на сьогоднішній день, який використовується щодня і постійно. Якщо в квартирі живе велика сім’я, то використання ванни перетворюється в нескінченний марафон. Не дивно, що зовнішній вигляд ванни з часом приходить в непривабливий стан, як би вона добре не ополіскувалася після кожного використання.

Закономірне питання будь-якої людини, так чи інакше небайдужого до чистоти у власній квартирі — що робити? звичайно, найпростіший варіант-купити нову. Але, по-перше, це дороге задоволення. По-друге, потрібен час, щоб її встановити.

Другий з простих і поширених варіантів-купити засіб для чищення, як зазвичай і надходять господарі більшості квартир. Благо, в магазинах побутової хімії зараз полки просто ломляться від «універсальних» засобів по очищенню. Однак у цього способу є істотний мінус. Використання сильних миючих засобів призводить до швидкої втрати якості зовнішнього вигляду ванни. З’являються не відмиваються плями, втрачається блиск, з’являється каламутність.

І тому, на ринку послуг з’явився новий спосіб відновити вигляд вашої ванни-реставрація старої ванни. І бізнес «очищення ванн» набирає зараз все більшої популярності. Як наслідок, пропозицій стає все більше і більше. Але ніша все ще відносно вільна.

Економія на очищенні ванни

Економія коштів в даному випадку прозора. Ванни бувають різні, але нова обходиться близько 300 – 500 доларів. До цього ж додайте необхідність виносити ванну, яка не в кожен ліфт поміститься. Якщо наймати вантажників-доведеться платити ще за кожен поверх. Та й сам винос ванни з ванної кімнати загрожує наслідками у вигляді подряпаного кахлю і виламаних косяків. У старих квартирах взагалі бувають невеликі дверні прорізи, через які ванна в принципі не здатна пройти. Значить, з’явиться необхідність у вибиванні отвору і подальшому ремонті.

Тому реставрація ванни може стати затребуваною пропозицією при потрібному рівні реклами. Основними клієнтами компаній, що надають послуги з реставрації ванни є люди із середнім і низьким рівнем доходів. Саме їм важливіше буде заощадити гроші на непотрібному ремонті та купівлі нового сантехнічного обладнання. Відповідно, сегмент потенційної аудиторії-дуже великий.

Середня вартість реставрації однієї ванни-від 2 до 5 тисяч рублів. І така процедура дозволяє використовувати сантехніку як нову ще кілька років. Головне, щоб послуги надавала дійсно відповідальна і перевірена фірма. Підприємцю ж потрібно домогтися, щоб у його фірми була саме така репутація.

Клієнти знайомі з послугою очищення ванни

Одним з плюсів організації бізнесу з очищення та реставрації ванни стане той факт, що послуга в принципі не нова. Ще за радянських часів на вітчизняному ринку діяла фірма» зоря», яка надавала подібні послуги. Надавала якісно і професійно. Тому у того покоління залишилися ще спогади про хорошу якість реставрації ванн.

З іншого боку, після змін в економіці країни, послуга пішла з ринку на деякий час. Більш того, стали з’являтися організації, нелегально займаються реставраційною діяльністю чисто через прибуток. Ясна річ, якості від них чекати не варто було. Тому, підприємцю не доведеться знайомити потенційних клієнтів з небаченою до цього дня послугою з одного боку, але і репутацію свою заробити буде необхідно з іншого. Конкуренції об’єктивно небагато, проте ж, ніша ринку розвивається ще з 2000-х років.

Рентабельність бізнесу

Щоб «вичавити» рентабельність з діючого в цій сфері бізнесу, потрібно орієнтуватися на кілька факторів в підході до організації справи.

  1. набір кадрів повинен бути професійним. Ви не просто будете продавати послугу, ви будете продавати якісну послугу, після якої замовник залишиться задоволеним. Інакше, сенсу у вашій діяльності не буде і ваш бізнес не протягне до виходу на чистий прибуток. Потрібні люди з відповідальною та організованою поведінкою.
  2. діюча реклама. Сьогодні будь-яка підприємницька діяльність вимагає реклами. А бізнес з очищення та реставрації ванн – особливо. Ваші клієнти повинні знати, що не тільки вони про вас чули, але і їхні сусіди, друзі та знайомі. Тому-зв’язки зі змі, робота з просування послуги в рамках соціальних мереж, розкрутка сторінки в інтернеті з відгуками і питаннями від клієнтів – обов’язкові речі.
  3. в рамках просування створіть власний сайт. Він замінить вам офіс. І обійдеться значно дешевше. А орендувати приміщення потреби немає. Ви будете отримувати замовлення через інтернет і по телефону, самі виїжджати до клієнта. Тому орендну плату за офіс зі списку витрат можна викреслити. До слова, сайт обійдеться вам в доларів 500, в залежності від того, до кого ви звернетеся за послугою. Але порада одна — не економте на ньому. Це буде той фактор, за яким клієнт створить у себе в голові перше враження про фірму та її послуги.
  4. досягніть частоти замовлень. Саме розгін в отриманні замовлень виведе вас на трасу прибутку. А для цього, як мінімум потрібно мати в персоналі кілька людей. Одні майстер зможе працювати за схемою-максимум одне замовлення в день. І навіть якщо він буде робити це кожен день, багато ви з нього не отримаєте.

Фактори, що впливають на прибуток

Також враховуйте сезонність. Так, вона, на жаль, присутня в сфері реставрації ванн. Тому що влітку люди можуть виїхати з дому, залишивши ремонтні роботи на відкуп майстру і не беручи участь в процесі. Взимку це зробити складніше. Тому вкладіть в прогнози прибутку і цей важливий фактор.

Не зупиняйтеся на одному виді послуг. Включайте в прайс очищення душових кабін, гідромасажних ванн, акрилових ванн. Чим більше ви зможете надати якісних послуг, тим більше клієнтів до вас звернеться.

Цінова політика

Цінова політика підприємства формується на початковому етапі виходячи з середньостатистичних цін конкуруючих компанії на ринку. Можливо, для набору замовлень доведеться зробити певні знижки, щоб отримати перші запити від клієнтів.

Але зі зростанням репутації і числа замовлень можна буде повільно переглядати цінові категорії, виходячи з витрат і темпів виходу на чистий прибуток. Головне-нарощувати базу клієнтів, просувати свій бізнес і не знижувати темпів зростання і якості послуг, що надаються. Якщо клієнти будуть залишатися задоволеними після відходу вашого майстра, почне діяти так зване сарафанне радіо, яке збільшить і ваш прибуток і популярність фірми на ринку.

Якість

Так як мається на увазі тільки якісне виконання роботи, формується необхідність використання і якісних засобів і матеріалів відповідно.

Враховуйте, що помилки трапляються завжди, і ваша фірма не стане винятком. Навіть найдосвідченіший майстер може допустити помилку. Тоді клієнт залишиться з шлюбом після реставрації. Головне в такому випадку-надавати клієнтам якісний сервіс. Нехай краще один клієнт отримає право на безкоштовну переробку роботи, ніж стане глашатаєм вашої невдачі, після чого ваша репутація може значно постраждати.

До того ж, завжди з першого разу підібрати кваліфікований штат не завжди виходить. Тому, якщо у вас серед співробітників є хоч один професіонал, задумайтеся про посаду майстра — реставратора. У його завдання буде входити практичне навчання новачків і перевірка їх можливостей. Платити потрібно буде більше, але так ви позбавите свою організацію від частини ризиків.

В ході роботи, наставник зможе вчасно побачити помилки новачка, виправити їх, і дати в подальшому характеристику. Що дозволить вам приймати вірні рішення щодо продовження контрактів з новими співробітниками. Так ви зможете вчасно відсівати нездатні кадри і будете стабільно тримати планку якості.

До того ж, майстер зможе сам після виконаної роботи розповісти клієнту, як використовувати ванну правильно, щоб уникнути швидкого погіршення зовнішнього вигляду. Які засоби використовувати, як будуть впливати абразивні засоби на емаль і глянець, як правильно очищати поверхню від мікробів і бактерій.

Такий підхід дасть вагомий плюс в скарбничку вашого бізнесу, тому що клієнти зможуть по достоїнству оцінити сервіс і допомогу майстра.

Бізнес план: як відкрити справу на реставрації ванн

Засоби очищення ванни

Якісні засоби для реставрації, які буде закуповувати ваша фірма для проведення своїх робіт, також допоможуть відповідати заявленим стандартам. При роботі використовується професійна емаль на основі епоксидної смоли з титановим наповнювачем. Технологія, до слова, розроблена в росії, а матеріали зазвичай використовують імпортні. Тому важливо знайти хорошого і перевіреного постачальника.

Тільки так, ви зможете давати гарантію своїм клієнтам, які, подивившись в інтернеті інформацію, будуть чекати семирічного прогнозу міцності. Саме стільки на сьогодні дають в рекламних оголошеннях ваші майбутні конкуренти.

Реставраційні роботи проходять в кілька етапів:

  1. очищення спеціальними приладами, в які включаються необхідні насадки на дрилі. За допомогою цих інструментів знімається старий шар верхнього глянцю ванни. Також використовуються абразивний камінь та інші засоби.
  2. далі йде змивка крихти і піни від засобів. Потім-травлення лугом нерівностей і іржі.
  3. знезараження ванни гарячою водою протягом 15 хвилин і її подальша сушка. Подібні етапи вкрай важливі для повноцінної реставрації.
  4. нанесення реставраційного складу на стінки ванни. До слова, клієнт може захотіти надати ванні інший відтінок. Будьте до цього готові, і заздалегідь обговорюйте завдання.
  5. завершення-нанесення шару емалі. Після грунтування йде нова просушка, яка займає від 15 хвилин до півгодини. Потім наноситься шар глянцю.

Весь цикл займає кілька годин. Але використовувати ванну можна буде тільки через 7 діб з просушуванням при температурі + 23 градуси за цельсієм. Про це також важливо заздалегідь попереджати клієнта. І саме тому на даний вид послуги існують сезонні спади. Як говорилося раніше, не кожен може собі дозволити протягом тижня не користуватися сантехнікою.

Інвестиції в бізнес

Вкладення в створення бізнесу на основі реставрації ванни будуть варіюватися виходячи з положення цін на ринку на імпортні матеріали для роботи, виходячи їх сезону, якості попередніх робіт по запуску фірми.

Так, потрібно буде враховувати вкладення:

  1. реєстрація власного бізнесу та підприємницького права в державних органах. Якщо, ви користуйтеся послугами аутсорсингової фірми, яка зробить за вас всю роботу по реєстрації, то закладайте і оплату їх послуг.
  2. створення власного сайту. Як вже було сказано, не економте на якісному сайті. Можете замовити лендінг-пейдж з описом вашої фірми, прайсом на основні послуги та контактами. Але основне завдання-зробити так, щоб клієнт, вперше зайшовши на ваш ресурс, по-перше, знайшов те, що шукав, по-друге, не захотів відразу покинути його через дизайн рівня початку 2000-х років і брижі в очах.
  3. закладайте початкову закупівлю інструментів і спеціалізованих засобів в обсязі на планований план місячних замовлень. І подбайте про те, щоб, була можливість отримати ще партію швидко і без зволікань. Інакше, справа може застопоритися.
  4. вкладення в рекламу на перших етапах будуть великими. Але це робота на майбутнє. Далі, як і заліковка студента, якісно виконана робота стане працювати на вас.
  5. враховуйте обсяг інвестицій в зарплатний фонд. Тому що в цій сфері бізнесу почати працювати тільки лише поодинці складно. Якщо ви користуйтеся послугами hr-агентства, потрібно враховувати оплату їх послуг.
  6. і, звичайно, потрібно мати в запасі кошти для того, щоб протриматися без великого прибутку певний етап, коли замовлень буде занадто мало, щоб покривати витрати. Особливо, якщо попереду маячить сезонний спад попиту.