Бізнес з торгівлі мяким морозивом

26

Це десерт з молока, що подається охолодженим. Має власну нескладну рецептуру і славиться приємним смаком. Як і будь-яке просте морозиво користується постійним попитом, особливо в теплі періоди. Відмінними рисами м’якого морозива з фризера є його збитість, яка досягається спеціальним збовтуванням за допомогою того ж фризера, а також те, що продукт не піддається глибокому заморожуванню. Тому ласощі легке і повітряне, а також має приємний смак і текстуру.

Стандартно його продають з вітрини, а для виробництва не потрібна дорога і складна апаратура. Фризер купується у постачальників, або береться в оренду з подальшим викупом.

Аудиторія

Природно серед потенційних покупців – всі верстви населення. Але переважна кількість клієнтів — серед молоді та батьків з дітьми.

Місце

Знайти вигідне для конкретного бізнесу місце торгівлі-запорука отримання постійного прибутку. Але так як морозиво з фризера як окрема точка розглядається рідко, то варто в першу чергу шукати можливості укласти договірні відносини з власниками продуктових магазинів і розважальних місць. Самі апарати невеликі, тому можливих варіантів дуже багато. Для співпраці під розміщення підійдуть також кафетерії, бізнес-центри, торгові комплекси, і взагалі будь-які багатолюдні приміщення. Така стратегія нагадує пошук місця під розміщення вендінгових апаратів.

Обладнання

Як вже писалося, для реалізації подібного проекту не доведеться замовляти дороге і складне обладнання. І це, звичайно, основний плюс подібної ніші бізнесу, адже чим менше розмір початкових інвестицій, необхідних для старту, тим легше подібний бізнес почати.

Сам фризер — обладнання багатофункціональне. Він може зберігати, збивати і розфасовувати морозиво по стаканчиках. Він не займає багато місця і може бути розміщений в приміщенні не тільки на підлозі, але і на столі.

Якщо говорити про матеріал, який використовується для виробництва у фризері морозива, то для заправки підходять два варіанти. Або купується суха суміш, яка згодом розлучається водою. Або ж спочатку купується готова рідка молочна суміш. Окремо закуповуються стаканчики під морозиво (мова про вафельні стаканчики) і спеціальні рукавички для реалізатора.

Варіантів самого фризера існує безліч. Тому, починаючому підприємцю варто добре ознайомитися з усіма пропозиціями на ринку обладнання і вибрати відповідний за властивостями і ціною.

Моделі

Далі ми наведемо кілька прикладів з коротким описом.

  1. фризер bql-f58

Такий апарат дозволяє виробляти м’яке морозиво п’яти смаків, три з яких стандартні, а два інших – змішані. З основних властивостей-наявність помпи, рухомих коліс для установки і режим нічного зберігання

Технічна продуктивність дорівнює двадцяти п’яти літрам на годину.

Габарити: 51,8 см х 74 см х 148 см.вага – 175 кілограм

Така модель обійдеться в суму близько 150 тисяч рублів.

  1. фризер » b-cream-3»

Ця модель апарату для виробництва м’якого морозива дозволяє робити також і заморожений сік (інакше називається «слаш»). Фризер оснащений трьома спеціальними прозорими ваннами об’ємом шість літрів. Кожна ванна з роздавальним вузлом.

Також в комплекті з агрегатом поставляється панель для миття конденсатора. Фризер оснащений підсвічуванням дисплея, системою кріплення ванн, а також системою блокування лопатей, яка включається при відкритій кришці. Є також піддон для можливих протікань рідин, що дуже допоможе в разі непередбачених обставин.

По продуктивності модель «b-cream – 3» трохи поступається попередній-всього 18 літрів за одну годину роботи. Але при цьому через невеликі габарити, апарат легше розташовується в приміщенні. Розмір: 59,5 см х 49,5 см х 60 см.а вага всього 61 кілограм.

Як видно модель володіє відмінними від першої моделі характеристикам, але ціна приблизно така ж – 150 тисяч рублів.

  1. модель номер три-фризер «softybar 121» виробництво – італія. Позиціонується як професійний фризер для бізнесу на виробництві м’якого морозива, високотехнологічний.

Основна відмінність-оснащення автоматизованими системами, які контролюють весь функціонал апарату.
З найкориснішого-можна відстежувати за спеціальним індикатором, скільки суміші залишилося в апараті. Оснащений електромеханічною помпою. Завдяки цьому можна регулювати сіу збивання морозива.

Однак морозиво можна виробляти тільки одного смаку.

За технічними відмінності можна також виділити невеликі габарити: 29 см х 58 см х 87 см і вага вісімдесят вісім кілограмів.

А ось за ціною, через технічного оснащення сильно відрізняється в більшу сторону. Подібна модель вже обійдеться в двісті шістдесят тисяч рублів.

  1. також існують альтернативи у вигляді комбо-фризерів. Таким, наприклад, є апарат «carpigiani multiple choice». Він здатний виробляти не тільки морозиво, але і коктейлі з молока. Відмінність в плані характеристика дуже помітне. Цілих 30 літрів за годину! три різних смаку і один додатковий змішаний. Фактично за одну годину може виробити цілих 400 порцій морозива і коктейлі. Але і вартість його також змушує задуматися-1 мільйон триста тисяч рублів.

По суті, це більш професійний апарат, який не має сенсу розглядати починаючому підприємцю через, як мінімум, дорожнечу. Такі машини ставляться в приміщення, де вони зможуть відпрацьовувати всю свою міць.

Це лише кілька прикладів існуючих варіантів. Але ринок сповнений і іншими моделями від різних виробників. Тому потрібно буде витратити ринок для аналізу можливих варіантів. Крім того, навіть якщо одна з моделей здасться вам прийнятною за цінником, не поспішайте зупиняти свій вибір, а розрахуйте яка буде підсумкова сума разом з доставкою. Іноді буває, що більш дорогі моделі обходяться в результаті дешевше тільки завдяки фактору логістики.

Початкові витрати

Нижче наведені усереднені ціни, так як в реальності діє безліч факторів, що впливають на зміну кінцевих цін. Це може бути як просто економічна ситуація в країні, що впливає на ціни обладнання, так і локальні зміни цін на складові для приготування кінцевого продукту – суміші, стаканчики та інше.

В основному ж, статті витрат виглядають так:

  1. придбання обладнання. Якщо брати найбільш стандартні варіанти, то на обладнання потрібно закладати від 150 тисяч рублів.
  2. суміші і вафельні стаканчики в необхідній кількості-20 тисяч рублів.
  3. додаткове оснащення. Тут мова йде про можливі топінгах і джемах для різноманітності смаків, а також про придбання рукавичок і серветок – 10 тисяч рублів.
  4. оренда. Наприклад, якщо ви орендуєте метр торгового приміщення в розважальному комплексі. 20 тисяч рублів. Взагалі ж, що стосується оренди, то ціновий розкид тут найбільший. У столиці і в містах невеликих 1 метр орендованого місця за ціною може відрізнятися в рази. Також різниця може залежати від прохідності торгового комплексу або вулиці за принципом наближеності до центру міста або популярних зупинок громадського транспорту.
  5. реєстрація власного бізнесу, податки і додаткові витрати – 20 тисяч рублів.

Разом, для першого етапу закладати потрібно близько двохсот – двохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Що, насправді, для бізнесу сума зовсім невелика.

Прибуток

Прибуток буде розраховуватися виходячи в першу чергу з обсягів реалізації вашої продукції. Тому тут ми наведемо можливий варіант при середніх темпах розвитку фірми в ніші продажів м’якого морозива з фризера.

— обсяг реалізації продукції за один день – 100 літрів

— кількість змін (робочих днів з нормою реалізації) – 30. Відповідно, за один місяць за планом реалізації буде проходити близько 3000 літрів продукту.

— ціна за 1 літр реалізованого продукту – 60 рублів.

Виручка при таких параметрах складе 180 тисяч рублів на місяць. А прибутковість при мінімальних витратах – 40 тисяч рублів на місяць. Це невелика сума за мірками бізнесу, однак, у порівнянні з коштами, що витрачаються на першому етапі розвитку-цілком нормальна. Окупність при такому темпі складе близько 3-х місяців роботи.

Етапи початку бізнесу на м’якому морозиві з фризера

— складання бізнес-плану. Це найважливіший етап, і підходити до складання плану потрібно вкрай відповідально. Там будуть відображені всі параметри, включаючи повний спектр витрат і плановану прибуток не тільки при старті, але і на наступних етапахРозвитку справи.

— пошук обладнання

— пошук торгової точки. Починати варто з одного-двох місць (так як кожне місце має бути обладнане одним фризером і, відповідно, з кожним наступним місцем сума витрат буде збільшуватися в кілька разів – на вартість фризера, сумішей і оренду).

— закупівля решти обладнання та комплектуючих

— оформлення документів

— укладення договорів з постачальниками та орендодавцями

— пошук персоналу (продавця), або ж укладення угоди з орендодавцем на момент організації продажів.

Оформлення документів та дозволів

1. Реєстрація в державних органах контролю дозвіл на ведення підприємницької діяльності (оформлення іп). Потрібні документи:

— копія паспорта та іпн

— заява

— вибір кодів діяльності ( квед)

— квиток про оплату державного мита

— дозвіл на установку ларька (у разі такого формату продажів продукту)

2.  дозвіл на реалізацію в порядку вуличної торгівлі. Для цього буде потрібно наступне:

— свідоцтво про реєстрацію індивідуального підприємця

— статут юридичної особи

— свідоцтво про постановку фірми на облік в держреєстр

— свідоцтво про постановку на облік в податковій

— дозвіл від санепідемстнції

— дозвіл від пожежнагляду

— довідка податкової про наявність боргу

— паспорт організації

Щоб отримати дозвіл від санітарної служби, що для багатьох підприємців є самим клопітким і складним процесом, вам знадобиться:

— санітарна книжка продавця

— договір на утилізацію відходів та користування каналізацією

— сертифікація всього використовуваного обладнання та матеріалів (вафельні стаканчики, суміші для виробництва морозива, воду для розчинення сумішей)

Персонал

Якщо ви плануєте наймати власного продавця для реалізації морозива з фризера, потрібно враховувати, що від його роботи буде залежати половина успіху всієї компанії. Тому що саме продавець буде взаємодіяти з кінцевим споживачем.

Крім того, в обов’язковому порядку знадобиться, щоб ваш продавець мав на руках санітарну книжку (для оформлення дозволу на торгівлю в санітарно-епідеміологічній службі).

Варіанти оплати праці можуть бути такими:

— оплата за фіксованою ставкою за один день за умови виконання плану продажів

— ставка за день і додатково відсотки з продажів

— ставка плюс відсотки від ставки

За кількістю найманих продавців потрібно буде дивитися по ситуації. Стандартно, це дві людини, що працюють позмінно (у випадку, якщо ваша точка працює кожен день).

Від продавця, його особистих якостей багато в чому залежить успіх торгівлі. Шукати його краще на ринку, розвісивши оголошення. Там співробітники мають санітарні книжки і досвід роботи. Продавець повинен бути комунікабельним, вміти залучити покупців.

Поради

— шукати обладнання краще заздалегідь – за 2-3 місяці до відкриття сезону

— проводите аналіз на конкурентів і вибирайте місце для торгівлі заздалегідь (якщо відкриватися навесні, то місце потрібно вибрати ще на початку року і укласти угоду).

— у деяких містах заборонена вулична торгівля (дізнатися про це також необхідно заздалегідь).

— включайте в бізнес-план можливі штрафи. Найчастіше деякі з них неминучі в силу недосконалості законодавства і дій перевіряючих органів.