Еще).разговариваю с ней и смотрю в огород. Очень много зелени.все вокруг в зеленом цвете.очень хорошо на душе. Сразу как-то оказалась на улице возле дома. Уже разговариваю со своем матерью (она тоже еще живая, слава богу).я, говорит, уже огурцы засолила в банку и показывает на скамейку. Стоит банка

22

Концепції проведення маркетингових компаній відіграють вирішальну роль для організаторів, тому що безпосередньо впливають на відвідуваність. А цей фактор оцінюється в першу чергу вашими клієнтами-учасниками виставки.

Тому використовувати всі можливі засоби реклами в цьому випадку буде вірним рішенням. Але, природно, з оглядкою на дієвість рекламних акцій на ту чи іншу аудиторію, яку до моменту проведення реклами ви вже будете знати.

Відмінним способом вважається інформування численних видань невеликими прес-релізами. У разі засобів масової інформації, найчастіше вони самі зацікавлені в висвітленні культурної та ділової програми міста, куди безумовно ваш захід буде ставитися.

Крім цього будуть корисні всі можливі недорогі форми реклами-публікація інформаційних оголошень на профільних (або ж, в деяких випадках, масових) порталах у світовій мережі. Радіо і телебачення – одні з найпопулярніших каналів просування, однак і цінник на них відповідний. Тому варто заздалегідь оцінити свої можливості.

Якщо виставка буде розрахована на відвідування середнього прошарку населення, який по суті є найчисленнішим, то завдання з рекламою ще більше спрощується. Інформацію можна розміщувати на пілларсах в торгових центрах, на інформаційних табло в метро. Широко використовуються і зовнішні мультимедійні модулі.

Проведення виставки

Як і у випадку організації самого бізнесу, складає план проведення із зазначення термінів, часу, розкладу. Особливо, якщо виставковий захід міститиме додатковий контент – виступи, презентації, кава-брейк, майстер-класи.

При правильному проведенні попередніх етапів, сам захід пройде гладко і принесе бажаний результат. Головне-вчасно реагувати на всі виникаючі питання і ситуації.

Також, якщо який-небудь товар не користується попитом взагалі, варто замінювати його іншим, заздалегідь підготовленим. І це не повинно стати несподіванкою.

Підведення підсумків

Проведення аналізу минулого заходу – також важлива частина, якщо ви хочете успішно займатися організацією на постійній основі. Потрібно виділити позитивні і негативні моменти, щоб в подальшому передбачити те, що з якої-небудь причини не було передбачено в перший раз. Виявлення лідерів продажів, відгуки споживачів і учасників, помилки, недоліки і дієві ходи, які принесли найбільш бажані результати.

Оцінка ризиків в першому досвіді-складне завдання і більш доступна в подальшій роботі. Але завжди варто заздалегідь подумати про правильність вибору виробника, дати проведення, потреби покупців, їх платоспроможності на конкретному етапі. А реалізація всього цього на практиці повинна стати необхідною опорою при повторній організації. 

Ще 1000 кращих бізнес-моделей, ви можете знайти в розділах: бізнес ідеї або франшиза