Event-бізнес. Ідея агентства дитячих свят

26

Організація свят

Що любить російська людина? правильно-свята. Тому що їх можна відзначити. Жарт. Насправді, свята люблять всі. А добре організовані свята люблять ще більше. І якщо на щось є попит, значить хтось вже заробляє на цьому гроші.

Дійсно, якщо подивитися на те, хто займається організацією свят, можна побачити цікаву картину. У цій індустрії працюють підприємці абсолютно всіх категорій. Від найбільших агентств з великим штатом, до одинаків, що діють в тіньовій сфері економіки, або вже оформлених як самозайняті. Відповідно і рівень організації теж різний, і можливості організаторів, і прейскурант, і варіативність послуг.

Ні, ми не говоримо, що ті, хто займається поодинці, або має штат з трьох осіб свідомо надає послуги низької якості. Просто потреба в святах є на всіх соціальних рівнях. Це і корпоративи великих фірм, міські свята, ювілеї. Окремими видами організації урочистостей йдуть весільні заходи та дитячі свята.

Чому окремими? тому що, багато фірм і підприємці, хто зайнятий в цій індустрії, роблять упор на чомусь одному, вважаючи за краще ростити майстерність і досвід в одній сфері. Тим більше, наприклад, весілля, якщо ми говоримо про повну її організації, вимагають різнобічного і комплексного підходу. Та й коштують аж ніяк недешево. І розпорошуватися на інші торжества-значить ризикувати.

Що ж стосується дитячих свят, то ця гілка індустрії також виділилася в окрему сферу. Але в першу чергу це проявляється у невеликих агентств, або людей, хто самостійно цим займається. Там потрібен інший підхід, інший персонал, зайнятий в аніматорах, інша маркетингова політика.

Організація дитячих свят

Окремою сферою індустрії виділяється організація дитячих заходів. Цей різновид івент-бізнесу часто вибирають підприємці-початківці, коли намагаються відкрити бізнес з мінімальними вкладеннями. Тому що почати тут можна дійсно не маючи практично нічого в кишені. Наприклад, знайти першого клієнта, написати сценарій свята, орендувати костюми і провести. Весь. Перший крок-перші гроші. Легкий бізнес.

Почати бізнес без вкладень з нуля

Знайти першого клієнта можна серед друзів і знайомих. Природно, не загинаючи при цьому ціну, тому що поки ще нема за що загинати. Але і не працюючи безкоштовно. З таким підходом справу не побудуєш.

З написанням сценарію свята все одночасно простіше і складніше. Якщо ви володієте хоча б на простому рівні навичками для того щоб придумати цікаву історію для дітей, то проблем немає. Фактично, це шлях для економії. Звичайно, є простий спосіб-завантажити з інтернету. Але при використанні колишніх в обороті сценаріїв, можна зіткнутися з деякими проблемами (дивлячись де і коли використовувався цей сценарій). У будь-якому випадку, написаний індивідуально, він принесе більший успіх.

Якщо ж з текстами проблема, то відразу в розрахунок закладайте витрати на покупку послуг людини, який цей сценарій буде писати.

З костюмами проблем також виникнути не повинно. Зараз їх можна спокійно орендувати. Є й спеціалізовані магазини, та й деякі театри також такі послуги надають.

З аніматорами, які беруть участь в дитячому святі трохи складніше. Якщо ви один, то в будь-якому випадку доведеться когось наймати. Чим професійніше аніматор, тим дорожче він бере. Звертатися в агентство, яке «надає в оренду» аніматорів не так вигідно (тому що фірма буде брати свою комісію), але надійніше. Тому що, наймаючи просто людину з боку, ви не знаєте на що можна розраховувати і самі несете повну відповідальність.

У будь-якому випадку, вартість витрат повинна бути меншою, ніж прибуток, який ви отримаєте. А далі-по наростаючій. Якщо все робите добре, то у вас – більше замовлень. Більше замовлень-більше припливу клієнтів (сарафанне радіо). Більше клієнтів-більше грошей на подальший розвиток.

Далі-можна буде шити костюми для своєї справи, або замовляти їх. Тому що постійно брати в оренду — не варіант. Іноді може не бути потрібних костюмів в наявності. Або вони будуть поганої якості. Або знадобляться терміново.

Приміщення для зберігання костюмів. Спершу-власна квартира. Потім-оренда невеликої коморки. І так по наростаючій.

Також пам’ятайте, що якщо аніматорів ви будете наймати, то швидше за все до місця проведення свята ви повинні будете їх довозити самі. І постачати костюмами самі (інакше цінник ще виросте). Але такі моменти вирішуються по ходу. Головне-завжди бути готовим до того, щоб робити роботу самому.

Event-бізнес. Ідея агентства дитячих свят

Організація дитячих свят від фірми

Ми коротко описали старт невеликого містечкового справи, яке може принести перший прибуток для людини, готового займатися організацією дитячих свят.

Але деякі підприємці-початківці дивляться відразу ширше і націлюються на відкриття повноцінної фірми, яка буде зайнята в цій індустрії. Воно і зрозуміло. Адже серйозної компанії завжди більше довіри. Та й справи є можливість робити професійно. Починаючи від утримання в штаті професійних аніматорів, закінчуючи повноцінним офісом, приміщенням для зберігання костюмів, місцем для репетицій.

Але як може фірма, яка тільки почала свій шлях відразу обзавестися достатньою базою клієнтів і замовлень,щоб рентабельно було взагалі існувати?

Так, можна значну частину стартового бюджету закласти на маркетинг, грунтовно з ходу зайнятися поширенням інформації про власні дивовижні послуги. А потім вже брати замовлення. Але реклама нині-задоволення недешеве, та й гарантій, що такий підхід спрацює вам ніхто не дасть.

Тому, якщо вже ви задумалися про відкриття власної справи в індустрії організації дитячих свят не з рівня самозайнятого, а вище, де мешкають невеликі іп і тов, то першою справою промоніторьте ринок франчайзингу.

Event-бізнес. Ідея агентства дитячих свят

Франшизи організації дитячих свят

Причому тут ринок франчайзингу? при тому, що зараз кількість франчайзингових пропозицій безліч по всіх сферах бізнесу. Це відмінний інструмент (в умілих руках), щоб нарощувати мережу своєї фірми і заходити в інші міста і регіони.

По івент-індустрії також можна зустріти безліч пропозицій. Не відстають і агентства організації дитячих свят. І тут важливо розуміти, що саме може дати вам франшиза. Ми вже описали схематично, як нескладно можна почати власну справу в рамках цієї сфери підприємництва. Але такий бізнес на коліні, хоч і буде цілком вашою справою,» вирощувати » занадто багато і довго. Поки ви самі розкуштуйте нішу, поки наберете клієнтів, поки зрозумієте, де втоплені підводні камені, поки самі пройдете через провали і успіхи, пройде багато часу. А буває так, що на старт гроші є, а чекати вихід на повноцінну чистий прибуток – ні.

Темна сторона франшиз

Ось тут і розумієш всю красу якісних франчайзингових відносин. Чому ми постійно робимо наголос саме на якості відносин франчайзер-франчайзі? тому що, на жаль, як і скрізь, зустрічаються ті, хто загальну картину франчайзингу псує. Це фірми, які прагнуть продати франшизу заради єдиномоментного заробітку. Або ще гірше, фірми, які, не розуміючи як повинен працювати франчайзинг, думають, що якщо вони продали франшизу, то тепер їм забезпечений постійний приплив грошових коштів у вигляді щомісячних відсотків роялті.

Ті ж, хто за допомогою продажу франшизи вибудовують мережу свого бренду, розуміють, що без постійної взаємодії з партнерами, що входять в мережу, все швидко завалиться, так і не встигнувши нормально стартувати. Більш того, після таких «невдач» втрачається і довіра до бренду з боку споживача. У століття інформації, відгуки про фірму (особливо негативні, на жаль) поширюються зі швидкістю інтернету.

Тому, кожному, хто вибирає франчайзингову пропозицію, ми радимо бути максимально уважними і не шкодувати часу для з’ясування всіх спірних питань і принципів спільної роботи.

Event-бізнес. Ідея агентства дитячих свят

Світла сторона франшиз

Але все-таки у франчайзинговому морі чимало і добропорядних акул бізнесу. Це фірми, які працюють зі своїми партнерами по всіх можливих фронтах. Фірми, які не просто вимагають дотримуватися своїх правил, а діляться накопиченим досвідом і піклуються про репутацію всієї мережі.

Саме досвід – і є та частина франшизи, за яку дійсно не варто шкодувати грошей. Тому що абсолютно в будь-якому бізнесі є складні ситуації. Є незадоволені клієнти, є проблеми з документацією і правами, є форс-мажори та інші купини. Досвідчений і грамотний франчайзер допомагає уникати більшої частини вже на етапі запуску бізнесу. Економляться час, а значить і гроші.

Тим більше, якщо ви починаєте бізнес на території організації дитячих свят під брендом вже діючої франшизи, то можете розраховувати і на те, що збирати по крихтах перших клієнтів не доведеться. Маркетингова система у подібних компаній повинна бути хоча б на середньому рівні розвинена. Можливо фірма зможе запропонувати крім цього і допомогу в підборі і наймі аніматорів для проведення свят на постійній основі. В ідеалі, співробітники франчайзера, які супроводжують франчайзі при запуску, навчають всіх, включаючи самого партнера. Тому що від того, наскільки керівник, тобто сам франчайзі розуміє те, чим займається його фірма, залежить в принципі все. Та й ніхто не збирається вести його за ручку протягом усього часу співпраці.

Франчайзинг так не працює. Так, від франчайзера потрібні активні дії. Але більша частина в кінцевому підсумку залежить від франчайзі і його здатності працювати заради успіху. А якщо вже ми говоримо про» світлі сторони » франчайзингу, то саме в можливості цих спільних зусиль і полягає жирний такий плюс.

Event-бізнес. Ідея агентства дитячих свят

Які франшизи дитячих свят можна купити

Їх багато. Навіть якщо просто набрати в пошуковику» франшизи дитячих свят купити » (ох вже ці ключові слова – пережиток минулого …) видача буде багатою на улов. Попадуться як івент-агентства загального призначення, так і конкретно франчайзингові пропозиції щодо дитячих свят.

Ви зможете знайти чисто науково-пізнавальні варіанти, які пропонують організовувати свята не тільки з веселощами, але і з користю. Знайдете і сумнівні, які більше схожі на те, про що ми писали в статті (коли франшиза створюється лише заради одноразових вигод).

Та що там, в будь-якому каталозі франшиз, обов’язково є хоча б одна франшиза з цієї тематики.

Що з цього випливає? а те, що при виборі пропозиції, слід бути в три або чотири рази уважніше і наполегливіше.

  • не обмежуйтеся інформацією, яку видає рекламна пропозиція про франшизу.
  • зв’язуйтеся з представниками франшизи.
  • якщо є можливість, зв’язуйтеся з тими, хто цю франшизу купував, або працює по ній (франчайзі).
  • не просто запитуйте на пошту кп, а просите, щоб з вами зв’язалися по телефону.
  • складіть уявлення про те, що, коли і куди доведеться платити, і що ви натомість отримуєте. Від і до.
  • дізнайтеся про досвід роботи з франчайзі на схожій з вашою територією. Якщо франшиза розрахована виключно на міста-мільйонники, а ви збираєтеся відкрити її в населеному пункті, де проживає від сили тисяч 400 чоловік, то варто переглянути плани.

Раз вже ви читаєте цю статтю на нашому порталі, то варто нагадати, що більшу частину необхідного ви зможете зробити не виходячи з нього. Наведемо приклад на конкретній (і треба помітити цікавою) франшизі по темі.

Event-бізнес. Ідея агентства дитячих свят

Франшиза» талантенок – агентство дитячих свят »

Відразу скажемо, франшиза нова. Заснована в 2018 році. Але сама фірма працює з 2016 року. Так що про відсутність досвіду можна сильно не переживати.

Що добре – почала діяти фірма в пензі. Чому добре? тому що часто буває, що фірма, що діє по москві, виходячи на всеросійський ринок франчайзингу, трохи наївно уявляє собі процеси, які впливають на бізнес в інших містах.

З основних плюсів пропозиції:

  • у компанії власні сценарії для свят.
  • проходить повне навчання франчайзі і його співробітників.
  • займаються організацією свят під ключ. Тобто не буде таких ситуацій, коли клієнт хоче все і в одному місці, а ви можете надати тільки частину послуг.

Що викликає питання:

Франчайзер говорить про те, що бізнес підходить для тих, хто хоче поєднувати заробіток на власній справі з іншими справами (навчання, робота). Чому це викликає питання? тому що, якщо ви з таких, то перш ніж радіти, дізнайтеся у самої фірми, що під цим мається на увазі. Власна справа завжди забирає багато часу і сил.

Що може зацікавити франчайзі:

Компанія надає приблизний розрахунок чистого прибутку. Його ви можете подивитися тут.

На сторінці франшизи є відповіді на багато питань, які швидше за все виникнуть в ході знайомства з умовами. Наприклад, в яких містах варто відкривати франшизу. Або скільки потрібно співробітників для успішного запуску. Які витрати понесе франчайзі на етапі запуску. Загалом, інформації предостатньо. Є з чим познайомитися.