Ідея бізнесу: як відкрити агентство зовнішньої реклами

19

За часів жорсткої конкуренції кожен підприємець хоче виділити свою компанію з безлічі інших, підкреслити індивідуальність, створити неповторний образ і стиль. Тому до зовнішньої реклами вдаються всі без винятку. Студія зовнішньої реклами-вигідний напрямок бізнесу, який ми і розглянемо.
Навіть у складні часи бізнес на виробництві зовнішньої реклами може процвітати. Адже багатьом фірмам доводиться міняти місця розташування через дорожнечу оренди, хтось, на жаль, розоряється, і на їх місце приходять інші. А їм потрібна вивіска для позначення свого місця розташування.
Загалом поняття зовнішня реклама досить широке. Під ним може ховатися безліч видів продукції:
— таблички (офісні, зовнішні);
— плани евакуації (встановлені обов’язковими законодавчо);
— стенди (в освітніх установах « «присутніх» місцях);
— покажчик;
— і, нарешті, рекламні щити і вивіски.
Тобто, не все зветься рекламою, що нею є. Для початку можна виробляти невелику, може навіть не особливо дорогу, але користується попитом продукцію, а потім, розширивши перелік обладнання, відповідно перейти і до більш масштабної і дорогий зовнішній рекламі.

Перед тим, як почнемо

Зовнішня реклама на кожному етапі свого виробництва дозволяє заробити її виробнику:
1. Безпосередньо заробіток на виробництві готового рекламного продукту, вартість якого, як правило, в 2, а то і в 3 рази вище, ніж вартість вихідних матеріалів.
2. Монтаж зовнішньої реклами-дохід від різниці між вартістю установки реклами для замовника і вартістю робіт бригади монтажників.
3. Узгодження з міською владою — ваші додаткові клопоти щодо узгодження розташування зовнішньої реклами з планом містобудування також оплачуються клієнтом, якщо він не віддасть перевагу це питання взяти на себе.
4. Обслуговування об’єктів реклами. Під впливом кліматичних факторів зовнішня реклама втрачає свій «рекламний» вигляд, тому час від часу її потрібно оновлювати, ремонтувати, що призводить до додаткових розтрат клієнта і вашим додатковим заробіткам.
Що ж необхідно врахувати на перших парах? звичайно, початкові витрати. Оренда приміщення, в залежності від місця, обійдеться від 12 тис.рублів, якщо в приміщенні буде необхідно зробити ремонт і закупити меблі, то в кошторис увійдуть ще 55 тис. Найбільшою статтею витрат буде обладнання, яке в стандартному наборі починається від 240 тис. Рублів. Крім того, для початкових замовлень потрібно закупити матеріал на 25 тис. Разом функціонування вашої фірми на перших парах має бути забезпечено мінімум 360 тис.рублями.
Як скоро окупляться такі вкладення? вартість реклами залежить від цінової категорії регіону та виду реклами. В середньому, наприклад, покажчики коштують від 150$, постери міського формату від 115$, light box — 200, розтяжка — 150 і т.д. Разом рентабельність бізнесу варіюється близько 40 %, окупність проекту приблизно півтора року.
Основні ризики: у виробництві зовнішньої реклами досить небезпечно концентруватися на одному вузькому напрямку. Окупність в цьому випадку швидка, але іноді замовлень потрібно чекати досить довго. Тому варто вкластися в додаткове обладнання і виконувати кілька видів реклами. Нові клієнти не завжди схильні давати передоплату новачкам ринку, тому на перших парах ви ризикуєте, виконуючи замовлення без забезпечення.

«покрокова інструкція, як відкрити агентство зовнішньої реклами»

Ідея бізнесу: як відкрити агентство зовнішньої реклами

Розташування

Вибирайте приміщення на першому або цокольному поверсі будівлі. Нести габаритні виделки по сходах буде зовсім незручно. Також подбайте, щоб вхід і коридори були широкими для виносу габаритних виробів.
Можна розділити місце розташування офісної та виробничої площі: наприклад, зняти до 30 м2 в центрі міста під офіс і окремо близько 100 м2 для виготовлення зовнішньої реклами в будь-якому районі з недорогою орендою. В офісному приміщенні можна приймати замовників, там буде працювати менеджер по замовленнях і дизайнер. До виробничого приміщення обов’язково повинен бути зручний під’їзд і виділене місце або приміщення для зберігання готової продукції.

Ідея бізнесу: як відкрити агентство зовнішньої реклами

Обладнання

Набір необхідного обладнання варіюється в залежності від спектру обраних послуг, якщо він буде досить широким, то зажадає великих початкових вкладень. Але бізнес може розширюватися поступово:
1. Якщо ви володієте спеціалізованими програмами, такими як фотошоп, то можна почати з мінімуму: комп’ютера і принтера (побутового). Ваша робота буде полягати в пошуку замовників, складанні дизайну реклами, а друкувати її можна у сторонньої організації.
2. Першою власною технікою повинен стати широкоформатний плоттер. Він дозволить вирізати по контуру зображення майбутньої реклами з ряду матеріалів: самоклеящейся плівки, банерів, вінілу та ін.це основний інструмент роботи, тому до його вибору варто підійти серйозно.
3.обладнання для широкоформатного друку-вельми дороге, довгий час ви можете користуватися послугами друкарських фірм. Сюди входить цифровий сольвентний принтер і широкоформатний ламінатор, а також розпилювачі.
Для виготовлення рекламних щитів знадобитися зварювальне обладнання, болгарка і дриль. Крім того, необхідний верстат для різання і згинання металу, гравірувально-фрезерний верстат і монтажне обладнання. Для виготовлення неонових вивісок можна організувати міні світломайстерні, купивши комплект обладнання: скляні трубки, газові пальники, електроди, компресори, вакуумні насоси.

Ідея бізнесу: як відкрити агентство зовнішньої реклами

Кадри

Працювати поодинці досить складно і рано чи пізно доведеться наймати людей і розширювати штат. Передоручайте все, що можна зробити чужими руками, шлях технічні процеси виконують наймані працівники, а ви керуєте бізнесом. Робота агентства по зовнішній рекламі ділиться на наступні блоки:
Адміністративну роботу і пошук клієнтів може виконувати сам власник бізнесу. До того ж необхідний бухгалтер, при невеликому завантаженні можна найняти стороннього на неповний робочий день.
Проектування реклами виконує дизайнер. Часто при великому завантаженні штатному дизайнеру не уникнути шаблонності, тому для свіжості ідей скористайтеся послугами фрілансера, а версткою шлях займається ваш дизайнер.
Виготовлення. Фахівці з друкарського обладнання безпосередньо виготовляють рекламну продукцію.
Установка. У деяких випадках знадобитися фахівець з світлового освітлення, який розробить схеми освітлення і надасть інструктаж для монтажників. Для невеликої фірми 2-х монтажників буде достатньо.

Ідея бізнесу: як відкрити агентство зовнішньої реклами

Документи та ліцензії

Перед тим як зробити першу угоду, необхідно стати на облік в податкову. Якщо власник виконує роботу самостійно, або в штаті буде не більше 2-х чоловік, досить зареєструватися як приватний підприємець. Це дозволить працювати за спрощеною системою оподаткування та фінансової звітності. Однак для масштабного виробництва зовнішньої реклами краще вибрати тов.

Ідея бізнесу: як відкрити агентство зовнішньої реклами

Маркетинг

Пошук клієнтів починається зі складання переліку послуг і прайсу. Не варто вирішувати про ціну в процесі, так би мовити «по клієнту» — це покаже вас не з кращого боку і відлякає замовників.
На перших порах важко буде відхопити великого замовника, тому орієнтуйтеся на дрібного підприємця. Методом хорошого просування послуг буде надання розстрочки на масштабне замовлення, також надання знижок. Додайте в прайс-лист безкоштовні послуги. Наприклад, безкоштовна установка або розробка макета. Можливо, вартість цих робіт буде включена в ціну готового продукту, але покупця приверне сам факт безкоштовних пропозицій.
Проявіть творчий підхід до власної реклами. Нехай вона буде вашою візитною карткою. Збирайте своє портфоліо, нехай замовник бачить, що ви зробили і як це вийшло. Його необхідно розмістити на фірмовому сайті або одностаничнику.

Ідея бізнесу: як відкрити агентство зовнішньої реклами

Резюме

Виготовлення зовнішньої реклами – це багатопрофільний бізнес. У цій сфері можна як виконувати частину робіт, так і весь процес від а до я.все залежить від обсягу початкових вкладень.
Найменш творчою, але найбільш поширеною може стати на перших порах виготовлення не самої реклами, а вивісок, стендів, табличок і покажчиків для держустанов. Це типові замовлення, але вони досить стабільні. Повноцінна зовнішня реклама вимагає творчих здібностей і досвіду, але при цьому приносить і більше доходу. Окупність вкладень в невелике агентство по зовнішній рекламі варіюється від року до півтора років.