Ідея бізнесу: як відкрити бізнес на продажу хот-догів

15

Перед тим, як почнемо

Вивчіть попит на хот-доги і ситуацію з конкурентами в своєму місті. Заздалегідь продумайте, де ви будете купувати інгредієнти. Краще шукати постачальників, які працюють у вашому населеному пункті або в максимальній близькості.
Складіть докладний бізнес-план, постарайтеся передбачити всі ризики і можливі додаткові витрати.

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес на продажу хот-догів

Основні ризики

У зв’язку з невеликим стартовим капіталом і простими умовами для старту конкуренція в цьому напрямку значна. Це варто враховувати при складанні бізнес-плану, виборі місця розташування та обладнання.
На роботу пересувних точок серйозно впливає погодний фактор. Бажано шукати місця в павільйонах, торгових центрах або продумати можливість установки навісу, що захищає від дощу або снігу.

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес на продажу хот-догів

Розташування

Для торгівлі хот-догами необхідно вибирати жваві місця. Розглядайте будь – які варіанти-ринки і торгові центри, вокзали, ділові райони, майданчики біля вузів, парки, пляжі та інші місця відпочинку.
Оренда площі, яка знаходиться в приватній власності, оформляється швидко на будь-який період.
Орендувати ділянку, яка знаходиться в комунальній власності міста, складніше. Для цього потрібно звернутися до комітету управління міським майном. Після подання заяви ви можете укласти з адміністрацією договір тимчасової оренди. Можливий варіант участі в торгах на право укладення тривалого договору, оскільки інші підприємці також будуть претендувати на цю ділянку. Процедура може тривати 1-2 місяці.

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес на продажу хот-догів

Обладнання

Виробники пропонують кілька видів обладнання для приготування хот-догів. Воно може працювати від газу-цей варіант вигідний для мобільних точок. Харчування від електричної мережі або барбекю частіше використовуються в стаціонарних кафе.
Найдоступніший варіант-торговий прилавок (міні-юніт). Пересувний газовий, укомплектований під ключ прилавок площею 2-3 м2 коштує 50 000-60 000 рублів. Потужність дозволяє готувати до 60-и хот-догів на годину.
Другий варіант-торговий причіп. Нова пересувна точка з повним комплектом обладнання коштує близько 400 000 рублів. Комплекси з шасі на базі газ коштують близько 600 000 рублів. В авто-буфеті створені умови для продажу гарячих і холодних напоїв, інших товарів фаст-фуду. Продуктивність торгових причепів для продажу хот-догів також набагато вище. Ще одна перевага-мобільність. Ви отримуєте можливість швидко змінювати розташування, якщо вибране місце не приносить очікуваного доходу.
Для організації повноцінного кафе з широким асортиментом, основу якого складають хот-доги, необхідно близько 1 500 000 рублів. Крім закупівлі обладнання, значні вкладення будуть потрібні для придбання торгових меблів, ремонту та дизайну приміщення. Цей вид торгівлі хот-догами є найприбутковішим.

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес на продажу хот-догів

Кадри

Для забезпечення роботи торгового прилавка слід найняти 2-х продавців, які працюють позмінно. Найкраще з цією роботою справляються жінки молодого і середнього віку. Вивчити технологію приготування хот-догів нескладно. Можна наймати співробітників без досвіду. Головне-бажання виконувати свої обов’язки найкращим чином і сумлінність. Обов’язкова умова-наявність медичної книжки з допуском до роботи на підприємствах громадського харчування.
Торгівля на причепі передбачає великі обсяги приготування хот-догів і широкий асортимент товарів і напоїв. Для однієї зміни бажано наймати 2-х продавців.
Ведення фінансової звітності можна довірити бухгалтеру з частковою зайнятістю. Заробітна плата продавців повинна складатися з фіксованого мінімуму і певного відсотка від продажів. Ця система мотивує співробітників активно працювати над підвищенням рівня продажів.
Для роботи в кафе потрібні досвідчені кухарі, офіціанти та прибиральниця. Бухгалтера і менеджера необхідно наймати на порожню ставку.

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес на продажу хот-догів

Прибутковість

Цей показник безпосередньо залежить від розташування точки і собівартості хот-догів. Більшість підприємців робить ставку на придбання дешевих сосисок, стандартних булочок і соусів. Якщо сировина має сертифікати і допустимий термін придатності, претензій до продавця не буде навіть при відсутності видатних смакових якостей.
Деякі продавці хот-догів вибирають оригінальність і високий рівень сервісу. Вони укладають договори на поставку інгредієнтів з фермерськими господарствами і невеликими цехами ковбасних продуктів. Для залучення покупців винаходяться особливі соуси, в рецепти додаються додаткові інгредієнти. Собівартість і продажна ціна цих хот-догів буде трохи вище середньостатистичних показників, але за високу якість готові платити дуже багато споживачів.
Можна просто урізноманітнити меню і пропонувати покупцям хот-доги з різними видами булок, тіста, сосисок і соусів.
Експерти рекомендують вивчити ціни найближчих конкурентів і визначити середню вартість хот-догів. Собівартість з урахуванням всіх поточних витрат повинна становити 50-60% від кінцевої ціни. Нормальним для малих торгових точок вважається вихід на окупність через 3-4 місяці.

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес на продажу хот-догів

Документи та ліцензії

Для продажу хот-догів ідеально підходить організаційно-правова форма іп. Заповнюючи заяву на реєстрацію, вкажіть код квед 55.30. Цей код включає продаж підприємствами громадського харчування кулінарних виробів поза територією. Процес реєстрації повинен зайняти 5 робочих днів і коштує близько 800 рублів.
Продаж хот-догів відноситься до напрямків, для яких передбачений енвд. Підприємцю не обов’язково встановлювати касовий апарат, сплачувати податок на прибуток, майно та пдв. При енвд розмір податку розраховується з торгової площі.
У кожній точці торгівлі хот-догами повинні бути наступні документи:
Свідоцтво про реєстрацію та взяття на облік в податковій.
Дозволи від сес.
Медична книжка продавця.
Договір оренди.
Сертифікати, договори, товарні накладні та чеки на інгредієнти та продукцію.

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес на продажу хот-догів

Маркетинг

Найефективніша реклама для крамниці, що продає хот-доги – висока якість і швидке обслуговування. Чистота, ввічливі продавці, смачні сосиски і широкий вибір соусів обов’язково забезпечать вашій торговій точці постійних покупців.
Важливий момент-наявність зручних упаковок і серветок. Замовте логотип своєї мережі і надрукуйте його не тільки на вивісці, але і на пакетах, склянках для гарячих напоїв і пакувальних матеріалах. Це істотно підвищує впізнаваність бренду.
Постійно працюйте над розширенням асортименту. У періоди спаду купівельного попиту пропонуйте акції та знижки. Організуйте доставку хот-догів.

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес на продажу хот-догів

Резюме

Продаж якісних хот-догів і широкого асортименту супутніх товарів, організована в жвавому місці, принесе стабільний дохід. Експерти рекомендують при найменшій можливості розширювати мережу торгових точок і невпинно підвищувати рівень сервісу – це зменшить ризики втрат через появу нових конкурентів.