Ідея бізнесу: як відкрити бізнес з продажу морозива

17

Перед тим, як почнемо

Вивчіть, які види морозива пропонують найближчі конкуренти. Ви можете отримати своїх клієнтів за рахунок продажу нових або більш якісних продуктів. Велике значення в торгівлі морозивом має правильний вибір місця для торгової точки. Розгляньте всі можливі варіанти.
Перед складанням бізнес-плану вивчіть пропозиції виробників обладнання. Не завжди висока продуктивність апарату доцільна.

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес з продажу морозива

Основні ризики

Залежність від сезону не є найголовнішою проблемою для торгівлі в приміщенні. Любителі морозива купують його в будь-яку, навіть саму несприятливу погоду. Можливість організувати торгівлю влітку на відкритому повітрі, а з настанням холодів перебратися в приміщення знижує цей ризик.
Продаж морозива-дуже популярний напрямок. Конкуренція надзвичайно висока. Мінімізувати цей ризик допоможе покупка сучасного апарату, вдале розташування і продаж супутніх товарів.
М’яке морозиво має дуже короткий термін придатності. При виборі продуктивності апарату слід враховувати цей фактор. Продаж продукту з вичерпаним терміном реалізації чревата серйозними штрафами.

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес з продажу морозива

Розташування

Головний критерій вибору місця розташування – жвавість і відсутність поблизу конкурентів. При вдалому виборі місця для торгівлі морозивом початкові витрати окупаються протягом 1-2 місяців.
Оренда невеликої площі в торговому центрі або будь-якому іншому приміщенні з великою кількістю відвідувачів коштує дорожче, але знімає проблему з отриманням великої кількості дозвільних документів, підключенням до електроенергії та водопостачання, зберіганням обладнання.
Продаж м’якого морозива на вулиці більш вигідна влітку. Шукайте місця з жвавим рухом жителів міста, біля парків, навчальних та розважальних закладів. Розглядайте варіанти з урахуванням можливості підключення до електроенергії, водопостачання. Також, продумайте, де буде зберігатися обладнання.

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес з продажу морозива

Обладнання

Апарати для виготовлення м’якого морозива пропонують і вітчизняні, і зарубіжні виробники. Важливими критеріями для вибору тієї чи іншої моделі є:
— продуктивність.
— габарит.
— споживання електроенергії.
— гарантійний термін служби.
Різниця у вартості вітчизняних і зарубіжних апаратів також істотна. Проведемо порівняльний аналіз двох найпопулярніших і рекомендованих експертами зразків.
Saniserv (сша). Продуктивність – до 15 кг/год.вага-70 кг. Надійний, дозволяє виготовляти м’яке морозиво. Вартість-близько 150 000 рублів.
Рікон — 30 (росія). Продуктивність – до 30 кг/год.вага-160 кг. Морозиво дещо гірше за консистенцією. Вартість-близько 75 000 рублів.
Для торгівлі морозивом потрібно купити стандартний скляний скриня-холодильник, прилавок.
Також, варто враховувати, з якими спеціальними сумішами краще працює апарат. Найпопулярнішими через відмінних смакових якостей і простоти приготування є американські суміші frosty freeze. Ціна упаковки вагою 1,25 кг – 480 рублів. Ці суміші розводяться водою в пропорції 1/5. На виході ви отримуєте близько 6 кг морозива. Паралельно можна пропонувати покупцям заморожений йогурт. Суха суміш yosogood – сша) — найвигідніший і популярний варіант. Ціна упаковки вагою 1,25 кг – 600 рублів.
Оптова вартість вафельного ріжка – 1,5 рублів; пластикових стаканчиків і ложечок-1 рубль.

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес з продажу морозива

Прибутковість

З однієї упаковки сухої суміші в середньому виходить 55-60 порцій (100 г) м’якого морозива. При сприятливих погодних умовах протягом дня можна продати 350-400 порцій. Середня вартість морозива в ванільному ріжку – 20 рублів, з пластиковому стаканчику-17-18 рублів. Денна виручка однієї точки становить близько 7 500 рублів, місячна – близько 200 000 рублів. Далеко не кожен день погода буде сприяти продажу морозива, але у вихідні і спекотні дні продажі різко зростають.
Поточні витрати:
Сировина та витратні матеріали – близько 80 000 рублів.
Заробітна плата-50 000 рублів.
Оренда, податки, оплата електроенергії та непередбачені витрати – 10 000-12 000 рублів.
Таким чином, чистий щомісячний прибуток становить близько 58 000 рублів .

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес з продажу морозива

Кадри

Для роботи однієї точки слід наймати двох продавців з позмінним виходом. Пропонуйте співробітникам оклад і доплату в розмірі певного відсотка від продажів. Продавці повинні мати санітарні книжки з дозволом працювати у сфері торгівлі харчовими продуктами.
При наявності 2-3 точок з продажу морозива роботою з постачальниками сировини та іншими організаційними моментами може займатися власник. При розширенні мережі для управління слід наймати адміністратора.
Для ведення фінансової та податкової звітності можна найняти бухгалтера з неповною зайнятістю.

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес з продажу морозива

Документи та ліцензії

У податковій інспекції можна оформити іп. Оптимальний вид оподаткування-енвд. Для торгівлі в приміщенні укладається договір оренди з власником. Для торгівлі на вулиці — з міською владою.
Для отримання дозволу від санепідемстанції необхідно надати договір на вивезення сміття, водо — та електропостачання, сертифікати від виробника обладнання та сировини. Також, ця організація дуже жорстко контролює наявність медичних книжок з пройденим у передбачений законодавством час медоглядом у співробітників.

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес з продажу морозива

Маркетинг

Рентабельність торгівлі м’яким морозивом надзвичайно висока. Для зниження ризиків від невдалого розташування або погодних умов при найменшій можливості розширюйте асортимент і мережу торгових точок.
Пропонуйте прохолодні мінеральну воду, напої, приготовані з натуральних інгредієнтів, солодку вату, морозиво інших видів, заморожені йогурти, солодощі.
Поставте біля апарату кілька столиків під парасольками. Створіть затишок. Квітучі рослини, приємна музика-все це змусить покупців затриматися біля вашої точки довше і купити додаткову порцію.

Ідея бізнесу: як відкрити бізнес з продажу морозива

Резюме

Незважаючи на високу конкуренцію і сезонність, продаж м’якого морозива може стати успішним і високоприбутковим бізнесом. Правильний вибір розташування, розширення асортименту і мережі точок продажу дозволить швидко вийти на окупність і отримання чистого прибутку.