Ідея бізнесу: як відкрити броу бар

119

Індустрія краси переживає явну тенденцію до спеціалізації. Поступово відходять у минуле універсальні майстри, які включають в свій асортимент майже всі існуючі б’юті-послуги – від манікюру до епіляції. Професіонали вважають за краще відточувати свою майстерність в якій-небудь одній області, підвищуючи тим самим якість пропонованої послуги. Бажаючі відкрити свою справу в сфері салонного бізнесу тепер нерідко йдуть аналогічним шляхом.
Деякий час тому шаленою популярністю користувалися нейл-бари і студії експрес-манікюру. І на сьогоднішній день в кожному другому великому торгово-розважальному центрі можна знайти точку, де усміхнені майстри приведуть в порядок ваші руки і нігті, поки ви відпочиваєте від шопінгу.
Зараз же обертів набирає популярність так званих броу-барів (від англійського слова «brow « – » брову»)-спеціалізованих міні-центрів, де надаються послуги з оформлення брів, а також по догляду за ними і за віями. Попит на дані види послуг сьогодні обумовлений, перш за все, модою – представниці прекрасної статі, що стежать за останніми тенденціями в області краси, вважають за краще «носити» широкі і виразні брови. Зрозуміло, модні тенденції мінливі і даний тренд не завжди буде таким затребуваним. Однак клієнтки, хоча б один раз отримали шанс порівняти роботу універсальних майстрів і професійних броу-фахівців, в будь-якому випадку зроблять вибір на користь останніх. Універсальний майстер механічно пофарбує вам брови і скоректує їх форму (зазвичай – просто прибере зайві волоски), а броу-фахівець, який володіє потрібними знаннями і розбирається в нюансах, допоможе підібрати колір і форму, які підійдуть саме вам і вигідно підкреслять ваші очі.

Перед тим, як почати

Перш ніж відкрити свій броу-бар, визначитеся, чи будете ви створювати концепцію бізнесу самостійно або ж віддасте перевагу працювати по франшизі вже розкрученого броу-бренду. Купівля права на роботу з використанням відомого товарного знака зажадає від вас додаткових фінансових вкладень, проте мінімізує ризик заплутатися в хитросплетіннях бізнесу і не зробити помилки, які можуть привести до занепаду бізнесу. Франчайзер надасть вам готову бізнес-концепцію, що вже пройшла успішну апробацію, і буде надавати підтримку у всіх напрямках – від рекламної кампанії (на загальноросійському рівні) до системи підбору, навчання та підвищення кваліфікації ваших працівників.
Говорячи про бренди, які вже зробили собі ім’я в броу-напрямку, можна назвати товарний знак «browbar», що належить анастасії біляк і олені кириченко. Спершу дві подруги відкрили свою справу в столиці, на нікітській, тепер же по їх франшизі працюють аналогічні заклади в жуковці, баку і навіть монако.
Якщо ж ви збираєтеся розробляти концепцію самостійно, то насамперед вирішите, на який сегмент клієнтів ви збираєтеся орієнтуватися – на демократичний або більш заможний. Економ-клас зажадає менших вкладень (в оформлення закладу, косметику і майстрів «з репутацією»), проте буде приносити менший дохід.

Ідея бізнесу: як відкрити броу бар

Розташування

Успіх вашого бізнесу багато в чому залежить від вибору локації. Перш за все, на потік клієнтів в даному випадку впливає прохідність місця. Власниці «browbar» радять просто встати поруч зі своєю потенційною майбутньою точкою і оцінити, як багато людей проходить повз неї і який відсоток від загального числа перехожих може бути зацікавлений в даній послузі.
Для новачків найпростіший вихід-це відкрити невелику точку у великому трк, поруч з відділом косметики, одягу, нижньої білизни або яких-небудь інших приємних жіночих товарів. В даному випадку можна обійтися площею буквально у вісім-п’ятнадцять квадратних метрів, і орендна ставка буде низькою в порівнянні з платою за окреме приміщення (за столичними мірками – приблизно 80 000 за квадратний метр). Ще одна перевага точки в торговому центрі-це великий потік потенційних споживачів і» живої реклами » (йшов повз – побачив вивіску – замовив експрес-послугу).
Відкриваючи броу-бар в окремому приміщенні, будьте готові до пошуку більш просторих площ, здатних вмістити зону очікування, місце адміністратора і приміщення для персоналу. Крім послуги корекції брів, такий салон може пропонувати також прості косметичні процедури і макіяж. Ціни за оренду будуть більш високими – в середньому 250 000 рублів за квадратний метр на «першій лінії». Корифеї бізнесу не радять розташовувати заклад далеко від транспортних шляхів, де мало перехожих, так як будь-який проходить повз людина є потенційним клієнтом або рекламним носієм в режимі «сарафанного радіо». Крім того, у точки повинна бути зручна парковка-це особливо важливо, якщо ви збираєтеся орієнтуватися на клієнтів класу «люкс».

Ідея бізнесу: як відкрити броу бар

Документи та ліцензії

Відкриваючи броу-бар, можна вибрати два способи юридичної реєстрації – індивідуальне підприємництво (це зручно, якщо ви є єдиним засновником бізнесу) або товариство з обмеженою відповідальністю (якщо ви збираєтеся працювати спільно з партнерами). І в тому і іншому випадку процедура оформлення складе п’ять днів. Реєстрація іп обійдеться в 800 рублів-крім квитанції про оплату держмита, необхідно надати паспорт і заяву за зразком р21001. Для реєстрації тов потрібно оплатити держмито розміром в 4 000 рублів, а також надати рішення про створення тов, статут товариства, установчі документи юридичної особи та заяву у формі р1101. Податкові платежі подібні салони зазвичай здійснюють в режимі енвд.
У тому випадку, коли ви збираєтеся працювати не по франшизі, має сенс також запатентувати товарний знак. Корифеї бізнесу підкреслюють, що в майбутньому це убезпечить вас від «наслідувачів», які бажають зробити собі безкоштовну рекламу на вашому імені. Патент обійдеться в 16 200 рублів (потрібно подати заяву в роспатент, і через два місяці документи будуть готові). Якщо броу-бар стане відомим і успішним, ви зможете помножити свої доходи, продаючи право на роботу під вашим товарним знаком.

Ідея бізнесу: як відкрити броу бар

Устаткування

Одне з величезних переваг вибору броу-бару в якості стартапу полягає в тому, що дана справа не вимагає серйозних фінансових вкладень. Так, покупка меблів і обладнання для середнього броу-бару на три робочих місця обійдеться в 500 000 рублів (сюди входять крісла, столи та інші меблі, стійка адміністратора, робоче обладнання і косметика, вітрини, світильники). Висвітлення слід приділити окрему увагу-світло повинне бути досить яскравим, щоб майстер максимально вірно міг підібрати тон фарби і вивірити форму брови, але і досить м’яким для того, щоб приховати недоліки зовнішності клієнтів. Якщо після закінчення процедури клієнт побачить в дзеркалі не тільки свої оновлені брови, але і своє гарне обличчя в цілому – це підвищить шанси на те, що він прийде в ваш броу-бар знову.

Ідея бізнесу: як відкрити броу бар

Кадри

Чим вже спеціалізація закладу – тим більшого значення набуває професіоналізм працюючих в ньому майстрів. В обов’язковому порядку потрібно не тільки перевіряти рекомендації найманих броу-фахівців, а й дивитися на їх навички в практичному виконанні. Кожен б’юті-майстер з часом обзаводиться власним колом клієнтів, і дуже часто споживачі приходять в салон до якогось конкретного майстра. Тому варто звертати увагу на нюанси роботи вашого потенційного співробітника-від гігієни праці та культури утримання робочого місця до стилю спілкування з відвідувачами.
Класична схема режиму роботи б’юті-майстрів-графік «два через два» з процентною оплатою за кожну надану послугу (зазвичай – 30%).
Крім броу-фахівців вам буде потрібно прибиральниця. Якщо ваш салон займає окреме приміщення, а не точку в трк – також буде актуальна ставка адміністратора (2 людини, графік роботи той же, що у майстрів – «два через два»).

Ідея бізнесу: як відкрити броу бар

Маркетинг

Для розкрутки салону можна повною мірою задіяти соціальні мережі-створити профіль вашого броу-бару або присвячену йому групу, налагодити контакти з публічними персонами і популярними блогерами, проводити розіграші, призами в яких будуть купони на безкоштовні послуги, знижкові карти або карти «постійного клієнта, що передбачають різні бонуси.
Для іміджу закладу корисно, якщо в рекламній кампанії салону «засвітиться» впізнаване обличчя (в даному випадку – зрозуміло, з акцентом на брови). Так, ольга кириченко та анастасія біляк, які радять витрачати на піар 20% від місячного доходу салону, нещодавно запросили для зйомок ксенію собчак, яка ще й прорекламувала «browbar» у своєму «інстаграме».
На стадії розкрутки можна також задіяти традиційні інструменти-роздачу флаєрів і вже згаданих дисконтних карт, банери, рекламу на радіо. Якщо ваш броу-барЗнаходиться в трк, то саме локальне радіо може залучити до вас більшу частину відвідувачів.

Ідея бізнесу: як відкрити броу бар

Рентабельність

Рентабельність броу-барів досить висока. У разі, якщо потік клієнтів вже відносно налагоджений, потенційний дохід одного робочого місця в салоні за деньсоставіт приблизно 11 200 рублів, виходячи з того, що середній чек в броу-барі становить 800 рублів, а обслужити майстер може близько чотирнадцяти чоловік, приділяючи кожному приблизно по сорок хвилин. Невеликому салоні з двома робочими місцями прибутковість за місяць, таким чином, складе близько 492 800 рублів. За вирахуванням регулярних витрат (комунальні платежі, зарплата майстрам, витратні матеріали, реклама, податки, оренда) чистий прибуток буде состалять 278 960 рублів на місяць.
Зрозуміло, якщо заклад знаходиться на початковій стадії розкрутки, то вищезазначені показники слід коригувати на 50% -60% у бік зменшення. Однак навіть в такому випадку рентабельність броу-бізнесу досить висока – експерти відзначають, що він окупає і починає повертати вкладені кошти приблизно за 1 рік.

Ідея бізнесу: як відкрити броу бар

Резюме

Як ми бачимо, відкриття броу-бару має досить просту схему і не вимагає серйозних капіталовкладень і якихось специфічних знань. Процедура реєстрації також не відрізняється складністю. При цьому дана ринкова ніша тільки починає заповнюватися, тому, якщо грамотно вибудувати маркетингову стратегію і найняти досвідчених майстрів, то можна не особливо побоюватися жорсткої конкуренції.