Ідея бізнесу: як відкрити магазин канцтоварів

19

Перед тим, як почнемо

Визначитеся, наскільки затребувана ваша послуга. Вивчіть переваги і недоробки вже діючих конкурентів. На ринок необхідно виходити з більш вигідними пропозиціями – цінами, поліпшеним сервісом, товарами, яких немає у конкурентів.
Пошук постачальників надзвичайно важливий. Саме з нього варто починати процес організації магазину канцелярських товарів. Ваше завдання-знайти найякісніші, оригінальні та різноманітні товари за найнижчою ціною.

Ідея бізнесу: як відкрити магазин канцтоварів

Основні ризики

Головна небезпека полягає у високій конкуренції. Аналогічних магазинів дуже багато. Канцелярськими товарами торгують і в інших торгових точках, наприклад, дитячих магазинах. Великі супермаркети також часто відкривають відділи з вашим асортиментом. Виграти цю боротьбу можна лише максимально широким асортиментом, конкурентними цінами і високим рівнем сервісу.
Незначна залежність від сезону має місце. Знизити цей ризик допоможе правильне планування закупівель товарів. Перед початком навчального року слід забезпечити великі обсяги і вибір шкільного приладдя. Перед початком канікул варто зосередитися на розширенні лінійки товарів для розваг і відпочинку. Напередодні свят величезним попитом користуються сувеніри та товари для дитячої творчості. Подібних особливостей досить багато. Досвід і постійне вивчення споживчого попиту допоможуть грамотно планувати розвиток магазину і отримувати вигоду в періоди спаду.

Ідея бізнесу: як відкрити магазин канцтоварів

Розташування

Вибираючи будівлю для магазину, враховуйте-потенційний покупець не буде добиратися через пів міста за дрібницею типу скріпок або декількох зошитів, навіть при дуже низьких цінах. Як правило, канцелярію шукають в найближчих магазинах від місця роботи, навчання або від будинку.
Ваше завдання-вибрати місце біля школи. Це ідеальний варіант. Підійдуть і інші освітні або дитячі розвиваючі центри. Перспективно розташування біля супермаркету або у великому торговому центрі, якщо поруч немає конкурентів. Вирушаючи за продуктами, покупець обов’язково купити канцелярські товари по дорозі, якщо вони йому потрібні.
Шукайте варіанти на жвавих вулицях, біля зупинок. Багатьом батькам знайома ситуація, коли дитина дзвонить і просить купити по дорозі з роботи якісь шкільне приладдя. Варто розглянути варіанти біля жіночих або дитячих магазинів. Відмінний варіант-ділові райони. Розташування поруч з офісними будівлями дає широкі можливості, але вимагає асортименту, відмінного від товарів для школярів.
Можна розглядати і оренду приміщення на першому поверсі багатоквартирного будинку в спальному районі. У новобудовах дефіцит інфраструктурних об’єктів відчувається дуже часто, і у вас буде широке коло клієнтів з місцевих жителів.
Для старту при невеликому капіталі досить приміщення площею 5-6 м2. Найоптимальніший розмір торгового залу зі складськими і підсобними приміщеннями для розміщення гідного асортименту, що дозволяє максимально швидко вийти на окупність, – 30-40 м2. Саме до цього варто прагнути і розширюватися при найменшій можливості.
Шикарний ремонт і розкішний дизайн не потрібні. У приміщенні повинно бути чисто і тепло. При грамотному розподілі простору всі стіни будуть закриті стелажами. Велика частина товарів-яскраві штучки, і нейтральний фон для них ідеальний.

Ідея бізнесу: як відкрити магазин канцтоварів

Обладнання

Знадобляться зручні стелажі і скляні вітрини. Дуже важливо розташувати товари таким чином, щоб дрібниці були добре видно покупцям. А дрібниць у вашому асортименті буде дуже багато. Знадобляться стелажі-сітки, додаткові полки, які можна повести на стіни.
В цілому, для обладнання невеликого магазину слід приготувати близько 40 000 рублів. Заощадити можна на придбанні торгових меблів, що були у вжитку або виготовити частину стелажів і полиць самостійно.

Ідея бізнесу: як відкрити магазин канцтоварів

Кадри

Навіть в найменший магазинчик бажано найняти двох продавців. У години напливу клієнтів одна людина з обслуговуванням справлятися не зможе. Демонстрація маси дрібниць, консультація забирає багато часу. Часто виникають ситуації, коли необхідно вийти з торгового залу в складське приміщення. Одному співробітнику буде надзвичайно важко впоратися з цим завданням. Заробітну плату бажано встановити в розмірі не менше 20 000 рублів і додати певний відсоток від продажів – це завжди стимулює співробітників працювати більш старанно.
Наймання додаткових продавців залежить від площі залу і кількості найменувань товарів. Якщо ваша цільова аудиторія учні та студенти, обов’язково передбачте різке зростання покупців у серпні та вересні. На цей період припадає пік продажів, і потрібна додаткова робоча сила.
Ведення фінансових документів в невеликому магазині можна довірити професійному бухгалтеру з частковою зайнятістю. Дуже важливо найняти досвідченого товарознавця, в обов’язки якого входить пошук нових постачальників і робота з тими, які вже є в наявності. На початковому етапі ці обов’язки може виконувати власник магазину.

Ідея бізнесу: як відкрити магазин канцтоварів

Документи та ліцензії

Для відкриття точки з продажу канцелярських товарів необхідно отримати дозволи від пожежної інспекції та санітарно епідеміологічного нагляду. Вимоги цих служб слід дізнатися до вибору приміщення і початку проведення ремонтних робіт.
У податковій можна оформити іп або тов. Другий варіант кращий, якщо у магазину кілька власників або ви плануєте продавати товари юридичним особам. Код квед для роздрібної торгівлі канцелярськими товарами-52.47.3.
Кожен співробітник повинен мати документи, що підтверджують проходження медичної комісії. Наявність найманих співробітників має на увазі реєстрацію магазину в службі соціального страхування, зайнятості та інших некомерційних організаціях. Детальніше про всі нюанси можна дізнатися в міському муніципалітеті.

Ідея бізнесу: як відкрити магазин канцтоварів

Маркетинг

Перший за важливістю фактор-асортимент. Експерти відзначають цікаву тенденцію зростання вимог до якості. Домогтися процвітання пропозиціями найнижчих цін на товари низької якості навряд чи вийде. Необхідно балансувати між хорошими товарами і конкурентними цінами і робити упор на збільшення обороту.
Обов’язково організуйте торгівлю в мережі інтернет. Таких магазинів все більше, і виручку вони приносять солідну. Інтернет торгівля дозволяє знизити поточні витрати, відчутно розширити коло потенційних покупців і додатково прорекламувати свій магазин.
Барвиста вивіска і цікава вітрина необхідні. Вони відіграють величезну роль у залученні нових покупців. Постійно придумуйте цікаві акції — до свят, на час канікул, для оптових покупців. Створіть вигідну комерційну пропозицію для керівників компаній, навчальних закладів, організацій і шукайте будь-яку можливість роздобути великих клієнтів. Це дає можливість поставляти значну частину товарів безпосередньо зі складу покупцеві і виграти за рахунок високого обороту.

Ідея бізнесу: як відкрити магазин канцтоварів

Резюме

В цілому, для відкриття невеликого магазинчика канцелярських товарів необхідний стартовий капітал у розмірі 150 00 рублів. Левова частка цієї суми піде на закупівлю першої партії товарів. При правильному виборі місця для магазину, грамотному плануванні роботи і ефективному маркетингу вихід на окупність досягається протягом 6-и місяців.
Найкращий час для початку роботи магазину – середина серпня, адже саме на цей період до жовтня припадає пік попиту на канцелярські товари. При правильному виборі основного асортименту можна повернути значну частину вкладених коштів тільки за рахунок підвищеного попиту на шкільне приладдя.