Ідея бізнесу: як відкрити магазин косметики та парфумерії

19

Перед тим, як почнемо

Вивчіть попит, купівельну спроможність і ситуацію з конкурентами в своєму місті. Це дозволить вибрати відносно вільну нішу по виробникам і ціновому діапазону товарів, скласти реальний бізнес-план і зосередитися на пошуку приміщення віддаленні від конкурентів.
Знайдіть надійних постачальників, що пропонують продукцію за вигідними цінами.

Ідея бізнесу: як відкрити магазин косметики та парфумерії

Основні ризики

Головна небезпека-висока конкуренція. Мінімізувати ризики дозволить якісна продукція, зразкове обслуговування, грамотна і гнучка цінова політика, вдало вибране приміщення для магазину.

Ідея бізнесу: як відкрити магазин косметики та парфумерії

Розташування

Не рідко духи, нова помада або мила дрібничка купуються жінкою тому, що йшла повз магазин, вирішила заглянути і зробити собі приємно. Ось чому вдале розташування є дуже важливим моментом.
Шукайте приміщення на перших поверхах дуже жвавих вулиць на віддалі від конкурентів. Вашу вітрину і вивіску має бачити максимальна кількість мешканок міста, що йдуть у своїх справах. Можна орендувати приміщення в популярному торговому центрі, біля ринку або розважальних центрів.
Сподіватися на невисоку вартість оренди в таких районах не варто. Якщо ви маєте в своєму розпорядженні фінансовим капіталом для покупки приміщення, є сенс розглянути цей варіант. Експерти рекомендують визначати максимально допустиму вартість оренди в межах 10% від товарообігу.

Ідея бізнесу: як відкрити магазин косметики та парфумерії

Обладнання

Для розміщення товарів потрібні спеціальні стелажі і полиці із загартованого скла. Оформлення вітрини, вивісці та дизайну магазину слід приділити особливу увагу. Дорогий ремонт робити не обов’язково. Колір стін краще вибрати з нейтральних відтінків, на їх тлі яскраві упаковки товарів будуть виглядати більш ефектно. Скляні полиці, дзеркальні поверхні заграють при правильній підсвічуванні. Запросіть дизайнера по освітленню, за допомогою світлодіодних світильників можна створити недорогий, але дуже ефектний інтер’єр.
Має сенс розвісити на стінах великі рекламні плакати виробників косметики і прикрас, продукція яких представлена у вашому магазині. Стелажі і полиці слід розмістити таким чином, щоб товари кожної марки знаходилися на своєму, спеціально оформленому місці.
Важливий момент-обладнання для роботи продавців-консультантів. Зручний стіл, касовий апарат, комп’ютер з програмним забезпеченням, що дозволяє контролювати наявність товарів і обсяги продажів кожного продавця, обов’язкові.
Поставте в торговому залі невеликий диван, кілька комфортних стільців. Це додасть затишку і розповість покупницям, що ви дбаєте про них. Загальна сума для придбання обладнання становить 250 000-450 000 рублів.

Ідея бізнесу: як відкрити магазин косметики та парфумерії

Кадри

Набір на роботу молоденьких і недосвідчених продавців не принесе успіху і може погубити репутацію навіть самого шикарного магазину з відмінним асортиментом і цінами. Обов’язкові вимоги до персоналу:
— глибокі знання про кожен бренд і запах.
— володіння повним обсягом інформації про всі види декоративної косметики та переваги засобів по догляду.
— ввічливість і хоча б мінімальні знання про психологію покупця.
Знайти таких фахівців дуже складно, оплата їх праці повинна бути гідною, але результат вартий найсерйозніших зусиль. В ідеалі, для повноцінного обслуговування покупців в магазині середніх розмірів потрібно 2 старших і 4 молодших продавця, що працюють позмінно. Обов’язково приймайте участь в презентаціях, які організовують виробники, виводячи на ринок нові продукти, направляйте співробітників на навчальні курси. Все це обов’язково принесе плоди у вигляді підвищення рівня сервісу.
На початковому етапі управлінням магазином і роботою з постачальниками повинен займатися власник. Надалі можна запропонувати посаду директора самому досвідченому і сумлінному продавцеві. Додавайте до фіксованої ставки співробітників відсоток від продажів. Це стане потужним стимулом не залишати без уваги кожну відвідувачку магазину і надавати максимально якісне обслуговування. Установка спеціальних програм на комп’ютері в торговому залі дозволить контролювати рівень продажів кожного співробітника і заохочувати самих працьовитих.
Вести фінансову звітність невеликого магазину може досвідчений бухгалтер з неповною зайнятістю.

Ідея бізнесу: як відкрити магазин косметики та парфумерії

Документи та ліцензії

Магазин косметики та парфумерії можна зареєструвати як іп. Для оформлення підприємництва в податкову інспекцію слід подати наступний набір документів:
— заява про реєстрацію іп, завірена нотаріусом.
— заява щодо вибору системи оподаткування (усно або енвд).
— ксерокопія ідентифікаційного номера платника податків.
— ксерокопія паспорта (всі сторінки).
— квитанція про сплату державного мита.
Після отримання свідоцтва іп слід купити касовий апарат, зареєструвати його в податковій інспекції і укласти договір на обслуговування в спеціалізованій фірмі.
Також, потрібно отримати дозволи пожежного нагляду та сес. Вимоги цих служб слід дізнатися ще до пошуку приміщення і початку ремонту. Для отримання дозволів необхідно підготувати документи на власність або договір оренди, санітарний паспорт приміщення, акт з бті про здачу в експлуатацію.
Наявність співробітників має на увазі реєстрацію в пенсійному та інших позабюджетних фондах.

Ідея бізнесу: як відкрити магазин косметики та парфумерії

Маркетинг

Оголошень в змі про новинки косметики і елітних салонах-магазинах надзвичайно багато. Новачок з невеликим стартовим капіталом не зможе привернути до себе увагу стандартними прийомами. Більший ефект дає оригінальна і яскрава зовнішня реклама біля магазину і на найжвавіших вулицях міста.
Використовуйте можливості інтернету. Популяризація групи в соціальних мережах вимагає мінімальних вкладень, але приносить значну вигоду.
Пропонуйте тільки ліцензовані та оригінальні товари-це зажадає значних коштів на формування асортименту, але в комплексі зі зразковим обслуговуванням принесе стабільні прибутки і відданість клієнтів з високою купівельною спроможністю.
Акції, накопичувальні системи знижок, співпраця з салонами краси також принесе відчутну вигоду.

Ідея бізнесу: як відкрити магазин косметики та парфумерії

Резюме

Для організації магазину косметики та парфумерії потрібен стартовий капітал в розмірі 1 000 000 — 2 000 000 рублів. Середня щомісячна виручка становить 350 000 рублів, після вирахування поточних витрат залишається 100 000-150 000 чистого прибутку. При таких показниках можна розраховувати на успіх і вихід на окупність через рік-півтора.