Ідея бізнесу: як відкрити міні-кавярню кава з собою

30

Вивчіть попит і ситуацію з конкуренцією у вашому місті. Можливо, об’єктивні обставини просто не дозволять заробити на продажу кави на винос. Від купівельної спроможності населення залежить і вибір сортів і напоїв. На базі отриманих даних ви зможете створити реальний бізнес-план.
Наступний етап-вибір постачальників. Це варто зробити заздалегідь. Від їх пропозицій залежить значна частина ваших поточних витрат. Скласти докладний бізнес-план можна лише після визначення цільової аудиторії і закупівельних цін на інгредієнти для кави.

Перед тим, як почнемо

Для організації гарної кав’ярні з нуля потрібні солідні вкладення. Якщо ви не маєте в своєму розпорядженні потрібної сумою, поцікавтеся франшизами. На ринку багато пропозицій з цієї сфери, можливо, одне з них вам підійде. Можна знайти вихід і з дорогим обладнанням-великі постачальники кави часто пропонують професійні машини для його приготування на пільгових умовах. Про ці можливості також варто дізнатися заздалегідь.

Ідея бізнесу: як відкрити міні-кавярню кава з собою

Основні ризики

Головна небезпека полягає в типових помилках підприємця-новачка:

  1. неправильна оцінка цільової аудиторії, її купівельної спроможності.
  2. вибір місця для кав’ярні.
  3. цінова політика.
  4. низький рівень сервісу.

Попит на каву зростає, і ця тенденція буде розвиватися. Всі ризики цього бізнесу полягають виключно в підході до ведення справ і фінансовій стороні.

Ідея бізнесу: як відкрити міні-кавярню кава з собою

Розташування

Домогтися рентабельності кав’ярні можна лише в місцях з великим потоком людей. Зверніть пильну увагу на ділові квартали – саме офісні працівники є вашою цільовою аудиторією. Принесе гідний прибуток точка біля вузу, студенти із задоволенням купують каву на винос.
Вдалим вибором стане перехрестя жвавих вулиць, близькість до станції метро або зупинок інших видів громадського транспорту. Якщо є можливість зняти приміщення у великому торговому або бізнес центрі, також розгляньте ці варіанти. Спробуйте пробитися в аеропорт або на вокзал – оренда тут дуже дорога, але прибуток покриє всі витрати.
Вимоги безпосередньо до приміщення слід дізнатися заздалегідь у пожежної охорони та санітарно-епідеміологічної служби. Дотримуватися їх необхідно, оскільки ваша сфера діяльності відноситься до продажу харчових продуктів. Вашу кав’ярню перевірятимуть як мінімум раз на рік. Існує норма, згідно з якою площа зони приготування кави повинна бути не менше 20 м2. Якщо ви плануєте відкрити кафе з повноцінним залом і столиками, для 50 відвідувачів достатньо 150 м2. Якщо ж ваша кав’ярня матиме вигляд невеликого кіоску, в якому готуються виключно напої на винос, необхідно передбачити місце для обладнання згідно з вимогами вище зазначених інспекцій.

Ідея бізнесу: як відкрити міні-кавярню кава з собою

Обладнання

У кожному місті маса точок, що пропонують тонізуючі напої і розчинну каву в пакетиках. Постійно збільшується кількість кавових автоматів. Але кав’ярень, в яких пропонують якісний напій на винос, приготований з хороших сортів з використанням професійної техніки, поки мало. Вам варто зайняти цю нішу. Розглянемо, який набір обладнання необхідний для такої спеціалізації:

  1. кавомашина. Краще купувати професійні моделі італійського виробництва. Приблизна вартість-190 000-300 000 рублів.
  2. кофемолка. Ціна залежить від потужності і коливається в межах 25 000-40 000 рублів.
  3. фільтр для очищення води-18 000-20 000.
  4. спеціальні склянки, що закриваються і зберігають температуру напою.

Обмежуватися продажем кави не можна. Адекватна рентабельність досягається продажем випічки, солодощів та інших супутніх товарів. Для їх зберігання знадобляться спеціальні вітрини і холодильне обладнання. Мінімальний набір коштує 60 000-80 000 рублів.
В цілому, на обладнання невеликої точки, що продає каву на винос необхідно близько 400 000 рублів.

Ідея бізнесу: як відкрити міні-кавярню кава з собою

Кадри

Для позмінної роботи в кіоску достатньо 2-х продавців. Для повноцінної кав’ярні необхідно найняти хоча б 2-х професійних барист. Набір додаткового персоналу для роботи з клієнтами (бармен, офіціанти, продавці) залежить від асортименту і місткості залу. Якщо ви плануєте продавати закуски, знадобиться кухар. Типова помилка новачків, що відкривають кав’ярні на винос, – прагнення заощадити на оплаті праці. Якщо ви плануєте продавати якісний і тому більш дорогий кафе, найміть професіоналів, які пройшли спеціальне навчання.
Важливо вміння обслуговувати клієнтів на найвищому рівні, якісний сервіс в цьому напрямку є обов’язковим умовам успіху. Розгляньте можливість організувати додаткове навчання новим співробітникам-вони повинні розбиратися в сортах кави і надавати покупцям консультації щодо вибору того чи іншого сорту.
На початковому етапі для ведення фінансової звітності можна найняти бухгалтера з частковою зайнятістю. Роботу з постачальниками може взяти на себе власник кав’ярні, але в подальшому варто задуматися про пошук менеджера.

Ідея бізнесу: як відкрити міні-кавярню кава з собою

Документи та ліцензії

У податковій інспекції можна вибрати іп або тов. Тут все залежить від розміру вашого бізнес і наступних планів щодо його розвитку. Спеціальної ліцензії на продаж кави не потрібно, але санітарно-епідеміологічна служба висуває солідний перелік вимог до інгредієнтів, з яких готується кава, кондитерських виробів, обладнання, приміщення і наявності у всіх співробітників медичних книжок. Все, з чим ви будете працювати, повинно мати сертифікати відповідності та необхідні документи.

Ідея бізнесу: як відкрити міні-кавярню кава з собою

Маркетинг

Якість напою і популярність бренду-найважливіші фактори для успіху кав’ярні. Саме тому новачкам рекомендується звернути пильну увагу на франчайзингові пропозиції. Франшиза відомої торгової марки дає доступ до кращих постачальників, ефективної реклами та навчання персоналу.
Якщо ж ви організовуєте свій бізнес самостійно, відразу задумайтеся про створення власного бренду. Оригінальна назва, логотип і унікальна ідея стануть потужним фактором для залучення нових клієнтів. Утримати їх допоможе якість кави і найкращий сервіс.
Використовуйте будь-які способи реклами, які можете собі дозволити. Вибір способу поширення інформації про вашу кав’ярню залежить від цільової аудиторії. Якщо ви розраховуєте на офісних працівників, подумайте про оголошення та банери в бізнес-центрах, розташованих поблизу, доставку напоїв, знижки для постійних клієнтів.
Якщо ви націлені на молодь, рекламуйте себе в соціальних мережах, створіть сторінку або сайт своєї кав’ярні. Пропонуйте цікаві, можливо, смішні акції-оригінальність і можливість повеселитися дуже подобаються не тільки студентам.

Ідея бізнесу: як відкрити міні-кавярню кава з собою

Резюме

Рентабельність кав’ярні коливається в межах 40-60%. Це високий показник, хоча в реальності на нього впливає дуже багато змінних. Вдалий підхід до закупівлі сировини і вибору місця розташування, грамотна маркетингова і цінова політика, якість роботи ваших співробітників – все буде мати значення для ваших прибутків і періоду виходу на окупність. Статистика говорить, що одні кав’ярні досягають його за 1 рік, інші можуть працювати 3-4 роки і закриваються, так і не досягнувши очікуваного результату.

Ми перерахували покроковий план, який ви будете розробляти і прописувати, наповнюючи його точними даними, актуальними саме для вас – ваші фінансові можливості, потенційна аудиторія навколо, можливі конкуренти, постачальники обладнання та матеріалів, купівельна спроможність населення вашого міста, попит на конкретний продукт.

Але перш ніж ви приступите до цієї нелегкої справи, ми порадимо вам звернути увагу на ще один інструмент, який може полегшити старт власного бізнесу. Мова про франчайзинг.

Франчайзинг

Вже пройшли ті часи, коли франчайзинг на території нашої країни був чимось незрозумілим і невипробуваним. Сьогодні — це найбільш затребуваний і популярний інструмент, який дозволяє починаючим підприємцям швидше і ефективніше стартувати в підприємницькій сфері. Головне знайти хорошу франшизу. Зробити це ви можете в нашому каталозі по цікавить вас тематиці.

Ідея бізнесу: як відкрити міні-кавярню кава з собою

Франшиза cofee way

Але якщо вже ми говоримо про індустрію «кави з собою», то рекомендуємо звернути увагу на франшизу coffee way.

Досвідчена фірма, що працює з 2010-ого року, налічує вже більше 40 кавових барів власної мережі в 10 містах,152 партнерських бару відкритих по франшизіІ продовжує розширювати свою мережу.

Стартові інвестиції-від 850 000 рублів.

Паушальний внесок — від 199 000 рублів.

Роялті – 3%.

Франшиза coffee way пропонує майбутнім партнерам повний супровід у відкритті власного бізнесу під їх брендом, з повноцінним навчанням, аудитом і постійним контролем якості.

Ідея бізнесу: як відкрити міні-кавярню кава з собою

За запевненнями франчайзера, середня місячний прибуток діючого бару їх франшизи становить 180 960 рублів. Детальніше дізнатися про те, як виходить така цифра ви можете на сторінці їх франшизи в нашому каталозі. До слова, там же ви зможете зв’язатися з представником франшизи і задати всі необхідні питання.