Ідея бізнесу: як відкрити свій пункт видачі замовлень

23

Перед тим, як почнемо

Вивчіть попит на цю послугу у вашому населеному пункті. Жителі великих міст мають можливість вибирати спосіб доставки, куплених через мережу інтернет, адже в їх розпорядженні пропозиції безлічі транспортних фірм. Маленькі міста ці компанії обходять стороною, оскільки організація точки при невисокій чисельності населення і потенційних клієнтів просто невигідна. Але маленьке містечко може стати шикарним стартом для починаючого підприємця, адже його жителі змушені долати великі відстані для отримання свого замовлення.
Якщо ви побачили перспективи і вирішили відкривати свій пункт видачі замовлень, продумайте систему доставки замовлень на вашу точку. Вам необхідно вивчити пропозиції великих транспортних фірм і укласти з декількома з них попередній договір. Має сенс опрацювати торгові платформи на предмет пошуку приватних підприємців, що спеціалізуються на торгівлі через мережу інтернет. Малий бізнес не завжди може собі дозволити укласти договір з великими транспортними фірмами, але співпраця з невеликою фірмою на взаємовигідних умовах їм по плечу. Ви можете не тільки доставляти товари, але і заробляти в ролі торгового агента в зоні своєї діяльності.

Ідея бізнесу: як відкрити свій пункт видачі замовлень

Основні ризики

Ви пов’язані з матеріальною відповідальністю на доставку товарів в цілості й схоронності. Недосконалість системи обліку, недобросовісність співробітників стають серйозною перешкодою на шляху до розвитку. Робота персоналу, спеціальні програми, організація діяльності – все повинно функціонувати чітко і без найменшої затримки. Розхлябаність і небездоганна організація приведуть до фінансових втрат і знищення репутації.
Високий ризик конкуренції. Великі транспортні компанії, що володіють великим капіталом, постійно розширюють сферу свого впливу. В один прекрасний момент їх може зацікавити ваше місто, і ви не зможете протистояти великому конкуренту. Єдина можливість вистояти-постійно вдосконалювати сервіс, пропонувати клієнтам вигідні ціни і розширюватися, займаючи вільні населені пункти. Вельми розумний варіант-шукати таких же представників малого бізнесу і об’єднувати зусилля, створюючи розвинену мережу.

Ідея бізнесу: як відкрити свій пункт видачі замовлень

Розташування

Офіс в центрі-кращий варіант, але вартість оренди починаючому підприємцю може бути недоступною. Альтернативою можуть стати райони в деякому віддаленні від центру. Головний критерій зручна транспортна розв’язка і наявність поблизу парковки або стоянки, адже багато клієнтів будуть приїжджати на власних автомобілях. Важлива близькість зупинки громадського транспорту.
Велике приміщення не потрібно, адже велика частина товарів не залежуватиметься на вашому складі – основна маса клієнтів воліє забирати своє замовлення протягом доби. Для складу і робочого місця оператора досить 15-20 м2. Вимоги безпосередньо до приміщення наступні:

Особливий комфорт і дороге оформлення інтер’єру вам не потрібні. За рахунок цього ви отримуєте більш високі шанси орендувати приміщення в максимальній близькості до центру за невисокою ціною. Існує думка, що при необхідності клієнт готовий поїхати за своєю посилкою навіть на околицю. Але це велика помилка. Дуже важливо знайти для пункту точку, рівновіддалену від усіх районів міста. Вашим клієнтам має бути зручно добиратися до пункту видачі, це різко підвищує кількість замовлень. Якщо ви плануєте пропонувати послугу кур’єрської доставки, таке розташування допоможе економити на транспортних витратах.

  • 1-й поверх.
  • наявність санвузла для співробітників.
  • опалення та сучасна вентиляція-це важливо для належних умов зберігання товарів.

Обладнання

Ідея бізнесу: як відкрити свій пункт видачі замовлень

Оснащення пункту великих капіталовкладень не зажадає. Вам потрібні прості, але міцні стелажі для зберігання товарів і стійка видачі посилок. При наявності знайомого майстра вартість їх виготовлення обійдеться приблизно в 20 000-25 000 рублів.
Для роботи операторів необхідний надійний комп’ютер і з виходом в мережу інтернет і касовий апарат. 30 000 рублів для придбання цього обладнання цілком достатньо. Ви не зможете ефективно працювати без спеціального ліцензованого програмного забезпечення, що дозволяє вести облік отриманих і виданих замовлень, залишків на складі.
Оснащення екстер’єру не обмежується ефектною вивіскою, оформлення якої обійдеться в суму близько 20 000 рублів. Ви несете матеріальну відповідальність за збереження товарів і зобов’язані забезпечити безпеку приміщення згідно з вимогами. Вартість однієї камери відеоспостереження починається від 5 000 рублів. Вартість установки, повний комплект обладнання та сервісне обслуговування системи залежить від обраного типу апаратури і цін спеціалізованих компаній у вашому місті. В середньому, ви повинні вкласти близько 60 000. Варто дізнатися про можливість підключити вашу систему до пульта місцевої охоронної служби. Незважаючи на істотні витрати, економити на безпеці не варто.
Якщо ви плануєте надавати додаткову послугу з доставки замовлень, необхідний транспорт. На старті можна укласти договір з водієм, який має власний автомобіль.

Ідея бізнесу: як відкрити свій пункт видачі замовлень

Кадри

Для забезпечення безперебійного функціонування одного невеликого пункту видачі необхідно найняти двох операторів, які будуть виходити на роботу позмінно і в разі хвороби підміняти один одного. На першому етапі краще наймати чоловіків, хоча з обов’язками оператора відмінно справляються і жінки. Справ у тому, що серед товарів є певна частка габаритних вантажів. Якщо у вас будуть працювати жінки, доведеться додатково наймати вантажника. У період створення бізнесу дуже важливо мінімізувати витрати, в тому числі і на заробітну плату.
Але найголовніший критерій в підборі персоналу-чесність і досвід роботи. Оператор повинен розуміти, наскільки висока його відповідальність. Втрата посилки може призвести до фінансових втрат, адже ви повинні не тільки відшкодувати її вартість, але і сплатити штраф, якщо клієнт вирішить звертатися до суду. Один інцидент цілком здатний повністю зруйнувати вашу репутацію. Навіть у великих містах оператори отримують невисоку зарплату (близько 20 000 рублів). Якщо ви розраховуєте на чесність з боку співробітників, не економте на оплаті їх праці і встановіть більш високі тарифи, продумайте справедливу і зрозумілу систему штрафів і заохочень.
Має сенс найняти кур’єра. Багато клієнтів згодні доплатити за те, щоб їх посилку доставили додому. Можливо, на початковому етапі бажаючих буде небагато, але сам факт наявності подібної послуги буде працювати на підвищення вашої репутації і створювати позитивний імідж бренду.

Ідея бізнесу: як відкрити свій пункт видачі замовлень

Документи та ліцензії

Оформлення починається з процедури реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності. Краща форма-іп, вона підходить для вашого напрямку діяльності і оформляється з мінімальними витратами. Вибирайте окпд 47.91, він охоплює широкий спектр послуг: роздрібна торгівля поштою або з використанням мережі інтернет. В середньому, державне мито становить 10 000 рублів. Але в залежності від особливостей конкретного регіону може виникнути необхідність оформляти додаткові документи. Краще відкласти на процедуру реєстрації та отримання необхідних дозволів близько 20 000 рублів.
Сплата податків проходить у формі ссо. Для ведення діяльності потрібно оформити рахунок платіжного агента в банку. Всі операції проводяться через касовий апарат.
У зв’язку з тим, що ви не розпаковуєте замовлення і просто передаєте їх в тому вигляді, в якому отримали, вимоги сес будуть мінімальними, але дозволу цієї служби необхідно. Також, вам знадобиться дозволу протипожежної охорони, вимоги до приміщення бажано дізнатися заздалегідь.

Ідея бізнесу: як відкрити свій пункт видачі замовлень

Маркетинг

Барвиста вивіска, реклама в місцевих змі і оголошення приведуть у вашу фірму певної число клієнтів, але найефективнішим інструментом стане інтернет. Створіть якісний сайт. Ви будете співпрацювати з інтернет-магазинами і отримаєте доступ до їх каталогів. Пропонуючи свої послуги, ви зможете рекламувати клієнтам товари своїх партнерів. Можливість купити максимальну кількість речей з мінімальними витратами часу і відразу ж оформити доставку на пільгових умовах приверне дуже багатьох. Для вас вигода очевидна.
Рекламуйте свою службу через соціальні мережі, торгові платформи, міські форуми. Обов’язково створіть на сайті можливість залишати відгуки. Так ви отримаєте зворотний зв’язок і зможете оперативно виправляти помилки в своїй роботі. Відкриті відгуки сильно підвищують довіру до компанії. Навіть при наявності негативних коментарів і скарг, але з відповідями і, вПри необхідності, вибаченнями, ви отримаєте зростання репутації.
Приділяйте пильну увагу розвитку транспортної логістики. Якщо ви не володієте власними транспортними засобами і не відповідаєте за доставку товарів до певного пункту, вибір надійного і недорогого партнера в особі транспортної компанії стає дуже важливим завданням. Продумайте будь-які варіанти розвитку подій і підготуйтеся до них. Ні запізнення, ні передчасна доставка товарів не повинні створювати зручності вашим клієнтам. У першому випадку у вас повинен бути запасний план по прискоренню процесу, у другому – досить вільного місця на складі. Постійно вивчайте пропозиції нових перевізників. Нові компанії з’являються на ринку регулярно, і ви обов’язково знайдете гідного партнера, який влаштує і вас, і інтернет-магазини.
Не зупиняйтеся на одному місті або одній послузі. При найменшій можливості розширюйтеся, освоюйте нові напрямки в суміжних областях. Тільки так ви зможете протистояти великим компаніям і створити успішний бізнес. Паралельно постійно підвищуйте рівень сервісу, використовуйте нові технології, мобільні додатки та інші цікаві розробки. Це допоможе оптимізувати витрати і безперервно збільшувати коло клієнтів.

Ідея бізнесу: як відкрити свій пункт видачі замовлень

Резюме

Пункт видачі замовлень — дуже перспективний напрямок, адже з кожним днем все більше людей вважають за краще купувати товари через мережу інтернет. Прибуток безпосередньо залежить від кількості замовлень і організації роботи. Прогнозувати вихід на окупність дуже складно, адже ваш заробіток становить 1-1,5% від вартості замовлення. Все залежить від вашого вміння залучити і утримати клієнтів.