Ідея бізнесу: як відкрити свій ювелірний бутік

20

Ювелірні вироби вважаються найкращим подарунком, так як символізують міцність і довговічність відносин. А які квіти найбільше люблять жінки? правильно, золоті, і на своєму пальці. Та й чоловіча частина населення до дорогоцінного металу небайдужа. Так що … Відкриваємо ювелірний магазин.
У цьому бізнесі є два основних моменти: по-перше, ювелірний ринок характеризується високою конкуренцією, по-друге, попит на ювелірні прикраси, особливо ексклюзивні або унікальні, є завжди. З цього випливає, що почати ювелірний бізнес непросто, але при правильному підході і виборі вільної ніші висока прибутковість забезпечена.

Перед тим, як почнемо

Перш за все, необхідно визначитися яким видом послуг ви будете займатися. Крім продажу готових ювелірних виробів, можливе виготовлення прикрас на замовлення, також здійснення ремонту і скупка брухту. Якщо це невеликий бутік в торговому центрі або ювелірний острівець, то подбайте про унікальність або особливості своїх виробів. Наприклад, можна виготовляти прикраси самостійно за індивідуальними ескізами, орієнтуватися на певну категорію населення (дитячі прикраси та вироби).
Для початку вивчіть ринок ювелірних послуг у вашому регіоні. Які види ювелірних магазинів найбільш поширені, де вони зосереджені, які вироби користуються найбільшим попитом і хто може стати вашим потенційним конкурентом — ось найменший перелік питань, на які потрібно відповісти перед організацією цього бізнесу. Також проаналізуйте можливість франшизи. Такий підхід позбавить вас від багатьох проблем: визначення своєї стратегії і пошуку товару, знизить рівень ризику при старті, але не дозволить отримати високий дохід, як від успішної власної справи.
Основні ризики: на рівень продажів ювелірних прикрас значно впливає сезонність (свята, весільний період тощо). Персонал повинен володіти високим ступенем відповідальності і пильності, необхідний професійний рівень захисту від зломів і крадіжок.

«5 етапів організації ювелірного бізнесу»

Ідея бізнесу: як відкрити свій ювелірний бутік

Розташування

Розташування магазину залежить від тієї цільової аудиторії, на яку ви орієнтовані. Для ексклюзивних, дорогих прикрас потрібно відкрити окремий, шикарно оформлений салон-магазин, для невеликої колекції унікальних прикрас для вузької аудиторії підійде невеликий магазинчик в торговому центрі або недалеко від метро.

Ідея бізнесу: як відкрити свій ювелірний бутік

Обладнання

Дизайн вашого магазину повинен бути респектабельним і унікальним (якщо тільки він не є частиною мережі). Однак основною складовою є вітрина: вироби повинні бути добре проглядаються, освітлення при цьому дуже важливо. Камені грають тільки при правильно спрямованому світлі, такому, як, наприклад, дають газорозрядні лампи.
Скло вітрини повинно витримувати високе навантаження. Також вітрина обладнується сигналізацією. Пам’ятайте, що згідно із законом, охорона обладнання ювелірного магазину повинна бути довірена тільки ліцензованим фірмам, обов’язкова наявність тривожних кнопок.

Ідея бізнесу: як відкрити свій ювелірний бутік

Кадри

Ваш штат може включати від 2 до 10 осіб. При цьому для маленького магазину необов’язково наймати постійного бухгалтера, можна скористатися послугами аутсорсингу. Продавці-консультанти-це обличчя вашого магазину. Всупереч розхожій думці, чоловіки є ефективними продавцями ювелірних прикрас, особливо якщо вони розбираються в процесі виготовлення і властивості металу і каменів.

Ідея бізнесу: як відкрити свій ювелірний бутік

Документи та ліцензії

Для ведення бізнесу необхідно зареєструвати юридичну особу, також буде потрібно ліцензія на здійснення торгівлі ювелірними виробами. Дана діяльність регулюється безліччю законодавчих актів, які включають порядок ввезення дорогоцінних металів, правила обліку та зберігання ювелірних виробів. Продаж дорогоцінних каменів можливий тільки при наявності сертифіката.

Ідея бізнесу: як відкрити свій ювелірний бутік

Маркетинг

Ювелірний магазин вимагає постійних рекламних витрат. Тимчасові акції можуть бути приурочені до якоїсь події (наприклад, знижки для закоханих на день святого валентина, новорічні пропозиції, весільні акції), але нагадувати про себе потрібно і в міжсезоння. Розробіть календар акційних пропозицій. Визначте, яким чином ви будете доносити інформацію до покупця: телевізійна реклама, листівки, інтернет, зовнішня реклама (не виключаючи транспорт).
Потужним джерелом реклами є інтернет-магазин, який надає віртуальну виставку, забезпечує онлайн-замовлення виробів та їх доставку кур’єром.

Ідея бізнесу: як відкрити свій ювелірний бутік

Резюме

Вартість бізнесу на ювелірних прикрасах залежить від ряду факторів: розмірів і рівня помпезності салону, асортименту продукції, її цінової категорії. За деякими оцінками, початковий внесок при відкритті ювелірного магазину становить мінімум 20-30 тисяч доларів.

Франшизи

На ринку франшиз ми знайшли франшизи «епл. Якутські діаманти »