Кращі і незвичайні ідеї бізнесу з усього світу

17

Власний бізнес-це не тільки можливість поліпшити фінансове благополуччя. Підприємці отримують шикарний шанс поліпшити світ і подарувати оточуючим нові перспективи. Багато хто вважає, що сучасний світ пропонує все менше можливостей для старту, всі ніші зайняті, а сфери впливу розподілені. Епоха отримання прибутків, лише дотримуючись мінімальні вимоги в плані задоволення потреб клієнтів, дійсно пройшла. Споживач дійсно має право отримувати найкращі послуги та товари. Але також кожен з нас з нетерпінням чекає чогось новенького. Клієнти, немов діти, бажають, щоб їх дивували і балували новими «іграшками». Світ розвивається, і з’являються нові потреби. Їх задоволення, свіжі та оригінальні ідеї стають основою вдалих бізнес-проектів. З такими ідеями ми вас і познайомимо.

«свіжі та вдалі ідеї для торгівлі»

Магазин, в якому платять за вхід

У невеликому австралійському містечку курпару є магазинчик, який спеціалізується на продажу безглютенових продуктів, називається він «celiac supplies». Віднедавна магазин прославився, а його назва почала миготіти навіть у заголовках іноземних видань. Причина-нововведення, придумане господинею. Відвідувачі платять за право зайти в магазин. Ціна вхідного квитка невисока і становить 5 австралійських доларів. Пенсіонери, люди з обмеженими можливостями та діти від оплати звільняються. Відвідувач, який купив товар в магазині, отримує знижку, яка дорівнює сумі, сплаченій за вхід.
Власниця магазину джорджина пояснює суть нововведення досить розумно: «люди заходять, розглядають товари і ціни, йдуть і купують ті ж товари в іншому магазині. Чому я повинна витрачати час і сили даремно і працювати безкоштовно?»джорджина намагається донести просте поняття — у світі є речі, які дістаються безкоштовно (сонце, повітря, спів птахів), але чужу працю слід цінувати гідно.
Новаторський підхід до торгівлі був сприйнятий неоднозначно. Багато хто критикує підприємницю, хтось відверто піднімає її на сміх. На сторінці магазину в мережі facebook ведуться неабиякі суперечки про доцільність таких підходів.
Але певного результату джорджина все ж домоглася. Хоча відчутного підвищення прибутків і не відбулося, в магазині стало набагато менше крадіжок і пустих роззяв. Але з точки зору реклами джорджина домоглася видатного результату.
У чому суть прикладу цього австралійського магазину? шукайте нестандартні варіанти підходу до залучення покупців. Оголошення з пропозиціями «найкращих» або «найнижчих» цін порядком набридли і не викликають очікуваного напливу відвідувачів. Рекламний плакат з написом » ми-самі жадібні продавці в місті. Ми настільки знахабніли, що вимагаємо гроші за вхід!» справить ефект бомби, що розірвалася і приверне в ваш магазин безліч нових клієнтів. До вас будуть заходити тільки заради того, щоб подивитися і повеселитися. І обов’язково куплять хоча б якусь дрібницю.

Без упаковки

Кращі і незвичайні ідеї бізнесу з усього світу

Відсутність упаковки відчутно знижує вартість будь-якого товару. Спрацьовує цей прийом не завжди, але в деяких ситуаціях приносить додатковий дохід. Цей принцип використовується в роботі фірми bulk barn (канада). Мережа торгових закладів встановила спеціальні скляні автомати, в яких покупці можуть вибирати різні товари. Без упаковки продаються більше чотирьох тисяч найменувань: листовий чай і кавові зерна, крупи, борошно, спеції, горішки, сухофрукти, солодощі та безліч інших. Крім приємної ціни мережа розвиває нову течію по відмові від пластикових пакувальних матеріалів, що забруднюють планету. Варто зауважити, що ідея працює і приносить власникам компанії величезні прибутки.

Продаємо мюслі

Кращі і незвичайні ідеї бізнесу з усього світу

Ця бізнес-ідея отримала в 2013 році звання кращого молодого підприємства німеччини. Бізнес створили троє друзів з міста пассау. Молоді підприємці зуміли вкластися в стартовий капітал 3 500 євро.
Суть ідеї проста і геніальна. Хлопці створили інтернет-магазин з продажу мюслі. Покупцям надається можливість вибирати різні, але обов’язково тільки екологічно чисті інгредієнти і змішати їх на свій розсуд. В асортименті кілька видів злакових основ, величезна кількість різноманітних фруктових добавок, горіхів. Магазин пропонує і якісні сорти чаю, фреші, корисні каші, кава.
У 2007-му, коли бізнес лише створювався, він складався з однієї торгової точки та інтернет-магазину. Зараз це розвинена мережа, в якій працює близько 200 співробітників.

Майстер-клас з правильного продажу чоловічих джинсів

Кращі і незвичайні ідеї бізнесу з усього світу

Прийнято вважати, що шопінг — виключно жіноче заняття. Для більшості чоловіків будь-який похід на ринок або в магазин перетворюється на справжні тортури. Стандартні полки, на яких в кілька рядів стопками розкладені різні предмети одягу, викликають у чоловіків тугу і зневіру. Пошук і примірку потрібного розміру більшість з них вважає марною тратою часу.
Надя шурабура, яка створила в американському місті сіеттл новаторський магазин джинсів «hointer», прийняла мудре рішення враховувати особливості чоловічої психології і створити для покупців максимально комфортні умови.
У магазині продаються тільки чоловічі джинси, зграйки і вибирають товари дам не відволікають і не бентежать представників сильної статі. Тут відсутні безкраї стелажі зі складеними джинсами. Тільки вішалки, розташовані на балках. Товар звернений до покупця передньою частиною. Кожна модель представлена в залі лише одним розміром, хоча на складі є всі варіанти.
Покупцям пропонується зручний додаток для мобільного пристрою. З його допомогою можна відсканувати qr-код вподобаної моделі і вказати свій розмір. Буквально протягом декількох секунд на пристрій покупця приходить повідомлення із зазначенням, в якій з примірочних кабінок його чекають замовлені джинси. Модель, яка сподобалася і підійшла, оплачується на касі. Все, що не задовольнило покупця, відправляється в спеціальний отвір в примірювальній кабінці.
Чоловіки погодяться, що такі умови для покупок можна вважати ідеальними.

Freeosk-спеціальний автомат для дегустації

Кращі і незвичайні ідеї бізнесу з усього світу

Найперші пристрої подібного типу створила німецька кондитерська фірма stollwerck в 1887 році. Покупцям пропонувалася можливість спробувати солодощі перед покупкою. З 2013 року в чиказьких супермаркетах відродили цю традицію і встановили спеціальні автомати freeosk. Для установки автомата безкоштовної дегустації важливо вибрати правильне розташування і місце максимального скупчення цільової аудиторії.
Вигода покупців очевидна-можливість безкоштовно спробувати нові продукти. Вигода супермаркету менш очевидна для непосвяченого обивателя – дешеві маркетингові дослідження інтересів і смаків покупців. Про те, наскільки піднімається позитивний імідж торгової мережі, говорити не варто.

Доставка покупок в аеропорт

Кращі і незвичайні ідеї бізнесу з усього світу

Популярна австралійська торгова магазинів woolworths пропонує своїм клієнтам нову послугу-можливість замовити і оплатити товари через мобільний додаток. Купівля доставляється в аеропорт і передається клієнту після посадки літака.
У ділових людей і туристів ця послуга викликала величезний ентузіазм і моментально почала користуватися колосальним попитом. Втомленому мандрівникові по прибуттю в місто тепер не потрібно направлятися в магазин, щоб заповнити порожній холодильник продуктами. Все можна замовити заздалегідь і отримати на виході з аеропорту.

«ідеї для ресторанного бізнесу»

Вхід за заздалегідь купленими квитками

Кращі і незвичайні ідеї бізнесу з усього світу

Власник чиказького ресторану nextrestaurant грант ахатц підгледів цю ідею у авіакомпаній. Ви можете потрапити на територію аеропорту лише за квитком на літак, купленим за допомогою онлайн-сервісу. Аналогічна система працює і в цьому ресторані. Відвідувачу «з вулиці» потрапити в нього просто нереально. Вхід дозволений лише для тих, хто заздалегідь оплатив певне меню заздалегідь через систему заявок в мережі інтернет.
Нововведення сподобалося відвідувачам, яким тепер не потрібно чекати звільненого столика і виконання замовлення. Ціни меню залежать від дня тижня і часу доби. Найдорожчий варіант-вечір суботи, в будні дні і в обід вартість замовлення помітно нижче.
Меню ресторану кардинально змінюється не рідше, ніж раз на 3 місяці. Попередній варіант не повторюється ніколи. Ресторан пропонує страви різних національних кухонь і має в своєму розпорядженні неосяжним запасом ідей. Заклад надзвичайно популярний, вільних столиків тут не буває.

Креатив від blockbuster

Кращі і незвичайні ідеї бізнесу з усього світу

Під час перегляду фільму в кінотеатрах пропонують стандартний набір: напої, поп-корн та інші закуски.Перебуваючи вдома, дуже багато хто любить добре поїсти під хороший фільм.
Підприємцям, які обслуговують відвідувачів одного з кінофестивалів в торонто, прийшла в голову ідеальна ідея-пропонувати гостям ресторанів страви з фільмів, які сьогодні представлені у фільмах.

Ресторан, в якому рахують спожиті калорії

Кращі і незвичайні ідеї бізнесу з усього світу

Ресторан hitzberger (швейцарія) пропонує гостям оригінальний сервіс. Офіціант приносить рахунок, в якому вказуються не тільки ціни, але і кількість калорій в кожній з’їденої порції.
Цю ідею можна розвивати. Наприклад, пропонувати меню з низьким вмістом жирів або вуглеводів. Можливі білкові варіанти для тих, хто стежить за вагою і піклується про здоров’я. Можна влаштовувати конкурси та нагороджувати клієнтів, які вжили найбільшу кількість калорій.
Ідея користується успіхом, адже велика частина закладів громадського харчування пропонує дуже калорійну і нездорову їжу. Додаткова можливість контролювати склад страв і їх вплив на здоров’я викликає подяку гостей.
Ресторан, в якому гості створюють власні напої
Просту і дуже класну ідею запропонували відвідувачам власники японського бару logbar. Тут клієнту надається можливість створювати нові коктейлі, змішуючи різні інгредієнти. Обов’язково придумати оригінальну назву напою, який вноситься в меню бару і пропонується іншим гостям.
Якщо напій користується успіхом, його творець непогано заробляє. За умовами проекту частина прибутку бару пропонується творцеві коктейлю.

«ідеї для готельного бізнесу»

Twitter-готель

Кращі і незвичайні ідеї бізнесу з усього світу

На острові мальорка є цікавий готель solwave, який використовується для залучення гостей цю супер-популярну соціальну мережу. Кожному постояльцю надається можливість завантажити фірмовий додаток і отримати доступ до оригінальних розваг. Фірмова соціальна мережа дозволяє брати участь в конкурсах, спілкуватися з іншими гостями і призначати зустрічі на готельних вечірках, знайомитися і фліртувати.
Є в готелі і оригінальні номери. В одному з них на стіні висить величезне дзеркало з намальованими розкішними вусами. Веселу фотку зі своїм відображенням в цьому дзеркалі можна моментально відправити друзям. Використовуючи спеціальні хештеги, можна замовити напої адміністратору.

«заробіток в мережі інтернет»

Онлайн-динінг

Кращі і незвичайні ідеї бізнесу з усього світу

Товариськість, привабливість і вміння готувати є характерними рисами багатьох дівчат. Сео-юн парк з південної кореї, що на цих недооцінених по достоїнству талантах можна непогано заробити. Дівчина кинула нудну роботу в офісі, купила камеру і почала транслювати в мережу свої обіди. З прикольного хобі розвинувся гідне джерело доходів. На рекламі та переглядах сео-юн щомісяця заробляє близько $10 000.
Секрет популярності цього шоу простий. У розвинених країнах помітно збільшується число самотніх людей, цілком зосереджених на кар’єрі. Для них обід з віртуальним співрозмовником стає справжньою знахідкою, приносить радість спілкування і скрашує самотність. Дівчина надає допомогу і тим, хто змушений сидіти на дієті, але не готовий відмовитися від традиційного обіду в суспільстві і приємної розмови.