Магазин одягу для повних людей: бізнес план

21

Попит на магазини одягу для повних людей

Перш ніж братися за підприємницьку справу нестандартного зразка (мається на увазі не поширеного повсюдно), потрібно зрозуміти як ви самі ставитеся до свого майбутнього справі.

На жаль в сучасному суспільстві не слабо поширені стереотипи, нерозуміння, а найголовніше нетерпіння по відношенню до людей не потрапляють під віяння моди, в тому числі і до повних людей. Але при цьому в об’єктивному (в першу чергу морально) світі існує таке поняття як свобода вибору і вага власного тіла відноситься саме до нього. Тому ті, хто адекватно і без особистісних претензій сприймає зовнішній вигляд людини розуміє, що це дає додаткові сфери попиту.

А якщо є певний попит, знайдеться і на нього пропозиція. Саме з цієї причини створюються спеціалізовані магазини одягу для повних людей, де продається одяг таких розмірних рядів, яку складно вільно підібрати в стандартному магазині або на ринку. І з кожним роком таких магазинів відкривається все більше.

Рівень попиту, за статистикою, на великі розміри одягу також збільшується. Цифри в 20-25 відсотків пояснюються загальною зміною смакових уподобань і збільшенням середньої маси тіла населення.

Чому варто подумати про відкриття магазину одягу для повних людей?

На терені одягу для огрядних трудяться не тільки підприємці, які торгують в магазинах, але і модельєри. Власне завдяки їм люди, які шукають великий розмір можуть відчувати себе в спеціальному одязі більш комфортно. Причому відноситься це до всіх-і чоловікам, і жінкам, і дітям. З іншого боку, така турбота з боку модельєрів дає більше можливостей і власникам бізнесу з продажу одягу, тому що вони можуть краще задовольняти наявний попит.

Всі разом (і справжня ситуація, і збільшення попиту і увагу великих дизайнерів) створює хороші умови для відкриття магазину. Природно, не в кожному місті і не в будь-яких умовах такий бізнес матиме великий успіх. Тому все до найдрібніших подробиць, починаючи від визначення частки цільової аудиторії, до аналізу рентабельності цін для кінцевого споживача має бути визначено на найпершому етапі, коли створюється бізнес-план підприємства. Туди ж будуть входити дані з підбору приміщення, необхідного для функціонування магазину персоналу, постачальники кінцевого продукту, підрахунок витрат на логістику і навіть планований рівень доходу і подальші перспективи розвитку бізнесу.

Розташування

Для будь-якої точки продажу визначення місця розташування спочатку є важливим елементом планування. Адже від цього буде залежати наскільки магазин буде відвідуємо, чи буде його відвідувати цільова аудиторія, чи будуть клієнти, що побували там один раз повертатися знову за покупками.

У випадку магазину одягу для огрядних людей варто пам’ятати про те які зручності імовірно збільшать відсоток схвалення з боку вашого цільового споживача. Так, якщо магазин буде розташований в торговому центрі на другому або третьому поверсі, але при цьому працюючі ліфти будуть відсутні (так, таке теж буває), то можна забути про часте відвідування клієнтів. Тому в рекомендаціях-тільки перший поверх.

Якщо магазин межує з іншим відділом і має спільний з ним вхід, розділений додатковою перегородкою, то можете забути про хорошу відвідуваність. (такі входи зустрічаються там, де спочатку одна площа здається відразу декільком підприємцям під різні потреби, ось і доводиться створювати вхід всередині входу).

Підсумок-не забувайте про те, що люди, які мають надлишкову вагу не завжди можуть скористатися тим, що підходить всім іншим. Якщо оточення буде створюватися з розумінням того, які запити у цільової аудиторії, то в майбутньому магазин буде мати тільки позитивні відгуки, що безпосередньо позначиться на продажах, а значить – прибутку і розвитку.

Та й про стандартні набори визначення хорошого місця розташування не варто забувати. Місце повинно бути добре прохідним. Люди, які відвідують ваш магазин не повинні відчувати складності з паркуванням і під’їздом до будівлі. Якщо магазин знаходиться в окремій будівлі, то вивіска повинна бути добре видна і не вводити в оману.

Оренда самого приміщення може бути абсолютно різною. Все буде залежати не тільки від того, в якому районі міста і з якою прохідністю ви відкриваєте магазин, але і від того, наскільки місто населене і який відсоток серед цього населен
ня людей з великим розміром одягу. Всі ці дані потрібно отримувати і аналізувати, як і говорилося вище, ще на етапі розробки бізнес-плану.

Магазин одягу для повних людей: бізнес план

Назва магазину

Назва торгової точки в якому буде представлений асортимент одягу для певного типу людей, втім, як і будь-яка назва бренду, або просто магазину має підбиратися з розумом. Тільки тут ще потрібно пам’ятати, що необдумане рішення може просто напросто образити потенційного покупця. Адже завдяки деяким думкам, поширеним в суспільстві, нерідко з надмірною вагою пов’язано безліч комплексів неповноцінності. Завдання ж бізнесу-навпаки залучити якомога більше можливих покупців.

Виходить, що назва повинна з одного боку не виставляти недоліком особливість, на якій будується бізнес, з іншого боку – гранично точно доносити саму концепцію магазину і формат його асортименту. Як варіант можна привести вже існуючі назви:» богатир «або» великі люди » (в якійсь мірі, подібні найменування навпаки показують можливі позитивні якості).

Як би там не було, якщо ви не впевнені в своїх можливостях по креативному створенню концепції бренду, можна звернутися в спеціалізовані фірми. Такі компанії за вашим технічним завданням створять для вас відповідну концепцію і імена. Але природно, за цю послугу доведеться викласти гроші, що також піде в розряд вихідних витрат і фінансових вкладень, які потрібно буде окупити.

Магазин одягу для повних людей: бізнес план

Реклама магазину одягу для повних людей

Те ж саме відноситься і до рекламної стратегії. Рекламні агентства не тільки можуть взяти на себе процес просування вашого магазину, але і розробити ефективні, націлені безпосередньо на цільову аудиторію, кошти.

Втім, можна скористатися і стандартними для багатьох сфер бізнесу способами реклами своєї фірми. Особливо, якщо бюджет на маркетингову складову збільшити на перших етапах побудови бізнесу можливості немає. Головне, щоб у вас було що рекламувати.

  1. реклама в змі. Сюди відноситься і радіо, і телебачення. Сьогодні існує досить великий розкид цін, які визначаються також безліччю факторів. Якщо мова про друковані змі, то на ціну впливатиме місце в тому ж журналі або газеті. Якщо мова про телебачення-то все буде залежати від того, на якому каналі буде крутитися ваша реклама і в який час. Прайм-тайм особливо дорогий, а спокійні годинник – відносно дешеві, але при цьому не настільки ефективні.
  2. зовнішня реклама. Якщо ваша реклама (а зокрема назва магазину) говорить, то сміливо можна використовувати вивіски, банери, піларси, розтяжки, мультимедійні модулі в місцях з великим рівнем прохідності.
  3. роздача листівок. Година роботи промоутера не така дорога, щоб сильно підірвати ваш рекламний бюджет, але потрібно пам’ятати ще про кілька речей. По-перше, якість друкованої продукції, яку роздаватимуть людям має бути на рівні. Тобто листівка також повинна містити всю необхідну інформацію без зайвого матеріалу, щоб людина зрозуміла, що йому пропонують, кинувши один лише погляд (в більшості випадків, більше одного погляду ніхто на листівки і не кидає, після вони відправляються безпосередньо в смітник). А по-друге, промоутер повинен розуміти що і кому він роздає (не кажучи вже про те, що роздавати він повинен сумлінно, інакше для вас справа обернеться даремно витраченими грошима). Розуміти він повинен ще й тому, що також необдуманим зверненням може образити потенційного клієнта. Наприклад, якщо сам вважає, що віддає листівку в потрібні руки, а ось прочитав її людина, зовсім не вважає себе тим, кому потрібен магазин для «великих» людей. Тому метод з листівками-досить спірний.
  4. інші методи, такі як реклама в ліфтах, безкоштовних газетах, метро і розклеювання оголошень.
  5. інтернет ресурси. У наш час-це дуже дієвий спосіб, який вже перейшов в розряд необхідності. Навіть найскромніша фірма зараз має власну сторінку в інтернеті. Хоча б заради контактної інформації.

Крім того, крім реклами, що проводиться з метою залучення нових клієнтів, повинна діяти і стратегія по утриманню клієнтів, які вже зробили покупку. І якщо ви не єдиний в місті магазин, що задовольняє потреби людей з великим розміром одягу, про цюСтратегії варто задуматися відразу.

До методів утримання також можуть відноситися різні способи. Як варіант добре діє накопичув
альна система знижок, бонусних карт та інших заохочень, що дають привілеї тим, хто здійснює у вашому магазині повторні покупки.

Якщо ж, в стратегії розвитку вашої фірми передбачений і інтернет-магазин, то карти приналежності до клієнтів «клубу» просто необхідні.

Магазин одягу для повних людей: бізнес план

Персонал

Цікава статистика деяких експертів у сфері економіки, яка свідчить про те, що успіх тієї чи іншої підприємницької справи на вісімдесят відсотків залежить від персоналу. Точніше від правильної його добірки.

У випадку з магазином одягу для людей з надмірною вагою, таке твердження здається вірним без додаткових перевірок. Далеко за прикладом ходити не потрібно. Так, тільки вірно навчений персонал допоможе магазину інтим-товарів не втрачати клієнтів на етапі продажів. Там до клієнта потрібно ставитися з певним рівнем уваги, продавці повинні бути абсолютно адекватні в сприйнятті товару і» заражати » цією адекватністю клієнта, щоб той міг спокійно, комфортно, а головне правильно підібрати товар.

У нашому випадку продає персонал також повинен абсолютно комфортно почувати себе при конкретних клієнтах. І клієнти повинні розуміти і бачити це ставлення. В іншому випадку, втратити аудиторію вийде ще до виходу на етап окупності магазину.

Між тим, питання, якої статури повинні бути продавці-консультанти вашого магазину стоїть гостро і задається починаючим підприємцем в першу чергу. Навряд чи етично буде ставити на продажу худих дівчат модельної зовнішності (хоча зараз модельний бізнес також відкритий і для людей з великою вагою). Також логічно виглядає той факт, що» нехрупкі » продавці краще зрозуміють всі можливі проблеми (нехай навіть морального або особистісного плану) покупців.

Варто обмовитися, що для підбору співробітників, що відповідають конкретним вузьким параметрам швидше за все доведеться звертатися в кадрове агентство. Знаходити самому буде важко і як мінімум дуже довго.

З іншого боку, ви вільні самі робити вибір, орієнтуючись на власну думку з приводу відповідності продавця тим чи іншим параметрам. Але єдиним критерієм, якому точно повинен відповідати персонал стане впевненість. Якщо консультант буде відчувати себе впевнено і вселяти впевненість в покупця, то співвідношення ваги взагалі не зіграє ролі.

Магазин одягу для повних людей: бізнес план

Цільова аудиторія

У вашому бізні-плані повинна чітко визначатися, в тому числі і цільова аудиторія точки продажів. За даними статистичних агентств, основними клієнтами подібних магазинів одягу складають жінки. Від загальної частки вони займають близько 70 відсотків. Що ж стосується віку, то близько 40 відсотків відводиться людям середнього віку. Рівень молоді-лише 25 відсотків.

Грунтуючись на таких фактах (а краще на свіжому аналізі, проведеному безпосередньо для вашого регіону розвитку бізнесу) і повинна будується модель асортиментного ряду. Але в будь-якому випадку, щоб покрити якомога більшу частку попиту вашої цільової аудиторії, потрібно розраховувати і на менші в процентному співвідношенні групи споживачів.

Магазин одягу для повних людей: бізнес план

Рентабельність

Як вже було сказано, фактори впливають на витрати і прибутковість різняться в залежності від місця дії вашої фірми як мінімум. Але за деякими даними, щоб відкрити подібний магазин в регіоні знадобиться сума в межах 3,5 мільйона рублів. Для столичних міст ця цифра звичайно зросте.

Але потрібно розуміти, що велика частина цієї суми піде на закупівлю потрібного асортименту.

Рентабельність же бізнесу, заснованого на одязі для повних людей на думку експертів становить від двадцяти до тридцяти відсотків. Що зовсім непоганий показник для підприємництва в сфері одягу.