Піца за 15 хвилин як бізнес-ідея

21

Причому в цій ніші можна виділити такі проекти, як фаст-фуд від великих франшиз, моделі бізнесу на продажу екзотичного виду перекусу, типу корн-догів або спіральних чіпсів на паличці. Зустрічається також безліч варіантів, заснованих на вендінгових апаратах, які готують їжу прямо на очах споживача. Піца швидкого приготування відноситься саме до таких. І в цьому полягає один з головних плюсів організації справи. Додаткове залучення потенційної аудиторії без докладання зусиль. З’їсти смачну піцу-відмінно! бачити, як тобі її робить автомат за п’ять хвилин – безцінно. Сама по собі ідея готування піци може бути розвинена у вкрай різноманітних напрямках, тому що блюдо має на увазі величезну кількість варіацій. Але ось основа завжди одна-кругла коржик з тіста з певною начинкою (томати, курка, ковбаси, м’ясо, овочі, фрукти, морепродукти, маслини, сир та інше..). Також відрізнятися піца може і тестом-на тонкому тесті або на товстому, закрита, або відкрита.

Ця варіативність також послужить в бізнесі виготовлення піц, так як для споживача важливо мати вибір. Тісто використовується вже готове в замороженому вигляді.

Реалізація продукту

Взагалі, в рамках проекту швидкої піци, можна розглядати два варіанти. Перший-покупка вендінгового апарату, який самі виготовляє продукт для споживача. Другий-організація торгового намету, де при покупцеві готується піца вручну, але також швидко, за рахунок використання замороженого тіста і готового набору всіляких добавок. В обох випадках, немає необхідності витрачатися на оренду та організацію місця під сидіння для відвідувачів, так як піца позиціонується на винос і віддається в зручних упаковках. Відповідно, споживач може з’їсти таку піцу там, де буде йому зручно.

Технологія

Якщо розглядати варіант організації точки продажів, де для відвідувачів піца буде готуватися вручну, то технологія буде полягати в декількох простих кроках:

  1. придбання замороженого тіста і додаткових продуктів, які складуть варіанти начинок для піци. Тут же передбачається обробка всіх продуктів-нарізка, очищення, термообробка. Всі ці «подшаги» можна організувати в домашніх
  2. умовах, щоб на торговій точці не потрібно було витрачати додатковий час, адже принцип говорить про швидке приготування піци.
  3. після замовлення клієнтом піци починається процес її приготування-кухар наливає потрібну кількість соусів на коржик.
  4. за вказівками покупця складається начинка піци з овочів, м’яса, фруктів, сиру та іншого.
  5. напів-готова піца відправляється в спеціальну піч на 10 хвилин.
  6. після приготування кухар упаковує піцу в спеціальну тару. Звичайно, це квадратна коробка під розмір самої піци.

За один раз кухар може готувати кілька піц відразу (для одного клієнта, або для декількох). Все відбувається на очах у відвідувачів, які самі стають учасниками процесу, вибираючи не з заздалегідь запропонованих варіантів, а обумовлюючи свої бажання.

Обладнання

Знову ж таки, далі слід список мінімально необхідного обладнання при організації торгової точки з кухарем. Автоматично системи приготування і видачі піци сюди не відносяться.

Отже, для запуску однієї торгової точки знадобиться:

— піч для виготовлення швидкої піци

— спеціальна вітрина. Спеціальна, тому що потрібна підтримка певної температури всередині вітрини. Потрібно це для того, щоб виставкові зразки піци мали свіжий і привабливий вигляд. Тому замовляти потрібно тепловий вітринний стелаж.

— морозильник. Необхідний для можливості зберігання заготовок тіста для піци. Для свіжості не можна допускати постійної заморозки і розморожування. Розміри і модель морозильної камери вибирається індивідуально, виходячи з того, які потреби за кількістю збережених заготовок має місце. Якщо ви тільки починаєте справу, і поки не можете спрогнозувати кількість покупців, то варто купити невелику модель.

— торгове обладнання. Сюди можна віднести торгові намети, вітрини і стелажі, які знадобляться виходячи з того, де буде організована ваша точка продажів.

З усього перерахованого найбільш важливу функцію виконує грубка, так як саме від цього обладнання буде залежати якість готового продукту, а відповідно попит покупців. Якщо не зосереджувати на цьому уваги, то успіху ваша справа не матиме. На даний момент на ринку обладнання можна знайти безліч різних варіантів грубок. Розрізняються вони як технічними характеристиками, ціною, виробником, так і умовами використання. Тому потрібно приділити більше часу попередньому аналізу всіх можливих пропозицій після того, як ви визначитеся з потребами. На першому етапі, при відкритті однієї невеликої точки продажів не буде потрібно сама наворочена модель.

Основні характеристики печей, на які потрібно звернути увагу в першу чергу:

  1. кількість камер для піци
  2. кількість приготованого за одну годину
  3. ціна

Так, наприклад, можна порівняти два варіанти грубок:

  1. піч для піци fimar mini

Характеристики:

— двокамерна

— продуктивність: 12 штук за одну годину

— вартість: 50 000 рублів

2. Піч для піци електрична пеп-4

— однокамерна

— продуктивність: 24 штуки за одну годину

— вартість: 30 000 рублів + підставка для печі пеп-4 6 000 рублів

Другий варіант при порівнянні виграє і ціною (навіть з урахуванням підставки для печі), і кількістю щогодинного виготовлення продукту. Також в цьому варіанті варто відзначити те, що в одну камеру для піци вміщується до чотирьох штук, а в перший варіант – тільки дві (по одній на кожну камеру). Однак на ділі, для початківця підприємця, може підійти і перший варіант, так як перші кроки будуть пов’язані з невеликим попитом. Але з іншого боку, моментальна піца за 15 хвилин буде не моментальною, якщо у вас при великому попиті просто не вистачить робочого простору печі для виготовлення всіх замовлень, що надходять із заявленою швидкістю. Тоді те, що служить фішкою фірми, стане працювати навпаки, і ви будете втрачати в репутації і популярності своєї точки.

Та ж ситуація йде з додатковим обладнанням. Якщо ви використовуєте вітринний стелаж з функцією підтримки температури, то варто попередньо старанно підійти до вибору всіх можливих варіантів, що є на ринку подібних агрегатів. В середньому, ціна такого обладнання починається від двадцяти – тридцяти тисяч рублів.

Морозильник можна придбати за суму від 10 тисяч рублів.

Торгове обладнання, яке дозволить вам встати в критому приміщенні (наприклад торговому центрі) має різну конфігурацію, площа, складові (стелажі, полиці, вітрини і т.д.) і може починатися від 50 тисяч рублів.

Розрахунки

Для покупки стартового комплекту обладнання краще закладати близько двохсот тисяч рублів.

На покупку початкового набору інгредієнтів (заморожені коржі тесту, добавки, соуси, начинка і спеції) буде потрібно близько 15 – 20 тисяч рублів.

Інші витрати, куди входять також податкові мита за реєстрацію, додаткові і непередбачені витрати – 50 тисяч рублів.

Підсумок: для старту подібного бізнесу потрібно сума в районі 250 – 300 тисяч рублів.

Якщо задатися питанням про вихлопі з однієї точки, то можна підрахувати приблизний дохід за середньостатистичним планом:

  1. денний обсяг продукту, що продається: 50 штук (піца береться стандартного розміру в тридцять сантиметрів)
  2. кількість робочих днів за місяць – тридцять.
  3. ціна однієї піци на реалізацію – 150 рублів (ціна варіюється в залежності від місця продажу. Може доходити до 200-250 рублів за штуку).
  4. виручка за один місяць (тобто за 1500 тисячі проданих піц) – 225 000 рублів.
  5. приблизний термін окупності однієї точки — 5 -7 місяців.

Розташування

Наведені вище дані вкрай усереднені, так як безліч факторів впливає на підсумкові суми доходів і витрат, починаючи від цін на обладнання та доставку, платоспроможності населення певного регіону, яка буде впливати на ціну одного готового продукту, і закінчуючи ціною оренди, що залежить сильно від місця розташування.

А саме місце розташування вашої точки на карті міста часто впливає на кінцевий результат і популярність всієї мережі.

Варіантів розташування досить багато:

— привокзальні площі. Подібні зони-ласий шматок для будь-якого підприємця, що займається продажем готової і швидкої їжі. Величезна кількість потенційних клієнтів, які знаходяться в режиміОчікування і, відповідно, можуть, щоб скоротати час, перекусити. Але подібні місця, як правило, складні для входу нових учасників ринку і підприємців-початківців. Занадто великий рівень конкуренції з боку тих же торгових точок з шаурмою, пиріжками та іншим. Та й оренда в таких місцях дешевою не буде.

— зупинки громадського транспорту. Також славляться великим попитом серед організаторів торгових точок, особливо, якщо це великі пересадочні вузли, де за день проходить велика кількість народу. Мають схожі характеристики.

— зони поруч з бізнес-центрами. Популярні, хоч і не настільки. Основний плюс-категорія потенційних клієнтів-менеджерів середньої ланки і службовців, у яких обід проходить за розкладом. І не всі вважають за краще носити їжу в контейнерах з собою на роботу, якщо поруч є закусочна, або точка, де на очах за 10-15 хвилин готується смачна піца. Але для організації в подібному місці намету, потрібно буде вирішити всі проблеми з обладнанням. Найчастіше в таких місцях немає попередньо відповідного місця для простої організації робочого місця. І потрібно буде замислюватися про покупки модульного приміщення.

— зони поруч з навчальними закладами. Звичайно, в першу чергу маються на увазі університети, коледжі, технікуми та інше, але не школи. Більшою мірою такі місця схожі з місцями попереднього пункту.

— прохідні вулиці. Будь-які центральні вулиці, де за день проходить безліч людей-гуляють, туристів, відпочиваючих і просто людей, що йдуть на роботу або повертаються додому.

— торгові центри. Основним мінусом є висока орендна плата. Однак є і незаперечні плюси. Наприклад, комфортні умови для роботи в будь-який час року і в будь-яку погоду. Однак, стандартно в кращих торгових комплексах зони фуд-корту вже розподілені між основними великими франшизами-кфс, мак, сбарро та інше. Розглядати рекомендується тільки в тому випадку, якщо ви має мінімальний фінансовий запас міцності і здатні перевірити попит і процеси торгівлі на власному прикладі.

Автомати піци

В іншому ж випадку, для торгових центрів може підійти інший варіант швидкої піци, про який ми говорили спочатку. Це установка вендінгових апаратів, які також готують піцу на очах у покупця. Такі автомати обійдуться вам дорожче, ніж покупка всього обладнання для просто точки продажу. Однак в цьому випадку, ви не будете витрачати кошти на оплату праці продавців-кухарів. Орендна плата буде значно меншою, тому що такі апарати займають небагато місця. Та й в більшості міст на сьогоднішній день апарати з приготування піци-дивина (на відміну від приготування вручну, що вже можна зустріти в рамках гіпермаркетів домашньої їжі). А тому є більше шансів відвоювати значну частину аудиторії у постійних орендарів місця в торговому центрі.

Або ж ви можете розглянути подібний варіант, як наступні кроки розвитку вашого піцерійного бізнесу. Організувавши достатньо для хорошого і стабільного доходу точок продажів піци на винос, можна розглянути варіант установки подібних апаратів, поки це ще не стало настільки популярним (а для цього є всі передумови).