Що таке міграційний консалтинг і як на цьому заробляти

15

Консалтинг. Слово популярне, але ось що під ним ховається зрозуміло далеко не завжди. Коли ми бачимо фірму, яка називає себе консалтинговим агентством, то з одного боку розуміємо, що її фахівці когось в чомусь консультують. Але з іншого-взагалі не уявляємо кого і в чому (твердження не відноситься до людей, які в цьому бізнесі зайняті, хоча іноді і до них – теж).

Свій консалтинговий бізнес. Як заробляти на консалтингу

Взагалі консалтинг-діяльність з консультування фірми, а точніше її керівників, або керуючих різних ланок з фінансових, технічних, технологічних, управлінських та інших питань. Тобто по факту, це така всеосяжна сфера, що очі можуть розбігтися. І саме тому відразу незрозуміло, чим фірма займається.

Зате зрозуміло, що працюють в ній фахівці, повинні бути дійсно фахівцями з великої літери. Так як зобов’язані розбиратися в сфері, по якій будуть консультувати краще ніж хто б то не було, включаючи і керівників фірм, так як саме вони – наймачі консультантів.

Відповідно і гроші там крутяться чималі. Зазвичай послуги професійних консультантів коштують ой як не дешево. Адже від їх послуг залежить прибуток всієї фірми і її успіх.

Чому відкрити консалтингове агентство непросто?

Тому що відкрити просто консалтингове агентство – це означає відкрити фірму, яка буде надавати високопрофесійних консультантів у більшості сфер. І просто фізично не вийде знайти стільки фахівців. І навіть якщо ви їх знайдете, то як зможете найняти. Доведеться витрачати величезні кошти, які простіше вкласти в інший бізнес.

Розраховувати на те, що ви знайдете фахівців, а платити їм будете тільки відсоток з угод – так собі варіант. Це невигідно в першу чергу фахівцям, які будуть просиджувати без діла, поки ви намагаєтеся знайти клієнтів. А з нуля їх шукати-справа довга і невдячна.

Є ще варіант – аутсорс. Це коли ви самі наймаєте фахівців на замовлення. Тобто спочатку ви знаходите замовлення на консалтингові послуги. Потім під це замовлення знаходите і наймаєте фахівця. Але знову ж таки, прокотить далеко не завжди. В першу чергу виникне питання у вашого потенційного клієнта-а власне, для чого йому ви? коли він сам може звернутися до цього фахівця і заплатити меншу ціну, адже вона буде без вашої комісії.

Якщо ж не говорити клієнту, що фахівця ви шукайте на стороні, то чим будете козиряти? відсутністю фахівців? питання.

Що таке міграційний консалтинг і як на цьому заробляти

І є ще один спосіб впоратися з проблемою старту. Знайти франчайзингову пропозицію від фірми, яка хоче захопити нішу в недоступних ще для неї регіонах. Тут вже набагато більше шансів знайти дійсно працюючу пропозицію.

Ось тільки навіть якщо ви наберете в пошуковику запит» франшиза консалтингового агентства», то отримаєте невиразний результат. Фактично «гуґляндекс» видасть вам пропозиції щодо купівлі франшизи від різних консалтингових фірм. Ось тільки всі вони займаються не взагалі консалтингом. А цілком собі конкретним. Найчастіше-це юридичний консалтинг, бухгалтерський. Зустрічається і консалтинг з підбору персоналу (читай – hr-агентства), консалтинг з маркетингу та реклами (знову ж таки – чи не краще звернутися в хороше рекламне агентство?).

Трапляються і франшизи, які намагаються об’єднати в собі кілька напрямків консалтингу. Ось тільки немає жодної, яка б зосередила в собі консультації бізнесу по всіх можливих сферах його діяльності. І якщо фірма займається одночасно і юридичним консалтингом і маркетинговим, то ймовірність, що вона ще займається і управлінським – прагне до нуля.

Звідси висновок, до якого ми власне і йшли. Не потрібно відкривати консалтингове агентство широкого профілю. Вигідніше і надійніше зосередити пошук на конкретній ніші. Залишилося зрозуміти — на який.

Що таке міграційний консалтинг і як на цьому заробляти

Який консалтинг краще для бізнесу

Ми вже згадали, що управлінські консультації, пов’язані із загальним напрямком фірми і вектором її розвитку – самі «грошові». А юридичний і бухгалтерський консалтинг — самі часто зустрічаються.

Але що, якщо розглянути нішу, яка ще практично не зайнята? це, по-перше. І, по-друге, орієнтуватися не тільки на сектор бізнес-бізнесу, а охопити аудиторію, яка буде складатися ще й з простих споживачів?

Можна скептично до цього ставитися, але такі ніші є. Найімовірніше, тому що робота в них досить складна, а ще – тому що з першого погляду незрозуміло, скільки потенційних клієнтів є в цій ніші, щоб з превеликим задоволенням вливатися в неї зі своїм стартапом.

Що таке міграційний консалтинг і як на цьому заробляти

Міграційний консалтинг

До таких нішах відноситься якраз міграційний консалтинг. Насправді-сфера може вмістити в себе ще безліч підприємців. А розмір потенційної аудиторії-великий.

Суть міграційного консалтингу в тому, щоб забезпечувати грамотну консультацію громадян з питань перебування та зайнятості на території рф. Природно, іноземних громадян.

Тут може виникнути питання-а що, працювати доведеться з іноземцями? навіщо так ускладнювати бізнес? відповідь проста. Міграційні центри можуть займатися не тільки питаннями для іноземців. Наші громадяни також потребують відповідей на питання, якщо, наприклад, у них виникла ідея переїзду на пмж в іншу країну.

Що добре в першу чергу-клієнтів дійсно може бути багато. Питання пов’язані з міграцією в рф насправді часті. І як показує практика, їх кількість тільки збільшується.

Що добре в другу чергу-поки що тих, хто професійно займається консультацією громадян з таких питань – мало.

Що таке міграційний консалтинг і як на цьому заробляти

Чому в міграційному консалтингу вигідніше купувати франшизу, ніж починати з нуля

Основна причина покупки франшизи – у вас не буде боліти голова, коли ви задумаєтеся над питанням – як систематизувати всі необхідні дані, щоб можна було грамотно проконсультувати людей з питань міграції. Ну і, звичайно, різко постане питання правильного пошуку клієнтів.

Франшиза може допомогти з:

* іменем. Якщо ви відкриєтеся з нуля, про вас знати ніхто не буде. А якщо по франшизі, яка вже має досвід роботи в сфері консалтингу-можна розраховувати на впізнаваність. Хоча, звичайно, говорячи про сферу міграційного консалтингу-впізнаваність-занадто гучне слово. Однак, все одно, люди, що знаходяться в пошуку хорошої консультації, будуть в першу чергу звертатися до великих фірм, а не тим, які відкриті тільки в одному невеликому містечку і зовсім недавно.

* маркетинговою компанією. Якщо ви відкриваєте свій центр з консультацій, вам необхідно буде обзавестися хорошим, працюючим сайтом. Тому що пошук відповідей на питання у клієнтів зараз завжди починається з інтернету. Дійсно хороший сайт-це вкладення. Сайт, який просунутий в пошукових машинах-додаткові вкладення. Якщо ж ви стаєте частиною діючої консалтингової фірми, то напевно зможете розраховувати на готові інструменти в плані інтернет-маркетингу.

* готовою схемою старту і роботи. Зазвичай покупка франшизи має на увазі, що працювати ви будете за схемою головного офісу, відповідаючи регламенту і загальному стилю всієї мережі. Поганого в цьому нічого немає, враховуючи, що найчастіше франчайзер вже встиг до часу вашого старту вивчити всі стандартні ситуації і питання від клієнтів і має на них відповіді. Погодьтеся, набагато вигідніше відразу робити ставки на якісний сервіс для своїх споживачів.

* ексклюзивне право на місто. Відразу обмовимося, таку фішку надають не всі франчайзери. Але у випадку з нішею міграційного маркетингу, вона була б до речі. Тому що мати кілька філій для центру консультацій з міграційних питань-логічно тільки для найбільших міст. У тих же, населення яких ледь становить мільйон чоловік — це ні до чого. А ексклюзивність-хороший спосіб обмежити зростання мережі в «неправильні» сторони.

Що таке міграційний консалтинг і як на цьому заробляти

Мінуси франшизи

Стандартні мінуси покупки франшизи (неважливо в якій сфері):

* бізнес все-таки не стає повністю вашим. Ви дієте під патронажем головного офісу.

* доводиться платити паушальні внески і роялті.

* гарантій, що буде вдалий запуск, швидкий старт, і безпроблемний вихід на чистий прибуток вам все одно ніхто дати не зможе. Єдине, що може гарантувати по-справжньому франчайзер – свою залученість в процес становлення вашого бізнесу.

Втім, всі ці мінуси легко переважуються плюсами, які можна отримати працюючи за договором франчайзингу. Але тільки в тому випадку, якщо і ви, і франчайзер розумієте всю відповідальність вашої спільної роботи. Тут миПлавно підійшли до того, що невпинно повторюємо в кожній статті (інакше – ніяк).

Завжди перевіряйте всю інформацію. Не обмежуйтеся комерційною пропозицією від франчайзера. У ньому описується лише те, що вигідно описувати. Після ознайомлення з кп, не полінуйтеся скласти список питань, на які хотіли б отримати відповіді для повного уявлення про те, як буде будуватися робота по франшизі. А після цього зв’язуйтеся з представниками зацікавила вас фірми і дізнавайтеся все безпосередньо, благо зробити це просто. Наприклад, на сторінці будь-якої перевіреної франшизи в нашому каталозі є форма, за допомогою якої можна це зробити. Переконайтеся самі.

Що таке міграційний консалтинг і як на цьому заробляти

Франшиза «другий паспорт»

Повернемося до теми міграційного консалтингу. Ми вже згадали, що ця ніша ще не до кінця зайнята. Однак навіть там вже можна знайти франчайзингові пропозиції.

Так, наприклад, можна звернути увагу на франшизу «другий паспорт».

Як заявляє сам франчайзер — вони єдина фірма (можливо поки), яка пропонує послуги імміграції для всіх верств населення незалежно від сфери діяльності та рівня доходів.

Якщо це дійсно так (самі ми це не перевіряли, каємося), то пропозиція дійсно цікаве і варте. Знайти незайняту нішу в наш час-завдання складне.

Для майбутніх франайзі буде цікаво

Франшиза не має на увазі стягування роялті. Є тільки паушальний внесок. Він немаленький — 408 тисяч. Але сума за мірками бізнесу все ж не надзвичайна.

Обов’язкове навчання в 2-3 тижні. Насправді-дуже важлива інформація. Франчайзер, який сам навчає своїх франчайзі і піклується про те, що б під його брендом працював професіонал, а не обмежується передачею методичок – заслуговує на увагу як ніхто інший.

Ексклюзивність на територію. Про це ми вже говорили вище.

Але все-таки наша стаття присвячена не рекламі компанії, тому про інші переваги можна почитати на сторінці франшизи в нашому каталозі.

Там, до речі, зверніть увагу на те, що досить докладно розписаний розрахунок прибутку, яку повинен отримати франчайзі.

Що таке міграційний консалтинг і як на цьому заробляти

Міграційний консалтинг з нуля

Повинні визнати, що відкрити з нуля бізнес в такій сфері, як міграційний консалтинг дуже складно без сторонньої допомоги. Занадто багато нюансів. І занадто спеціалізована тематика. Хоча якщо ви до цього працювали безпосередньо в цій сфері, то вам буде значно простіше. Принаймні не доведеться дізнаватися все з нуля.

Іншим же-радимо звернути свій погляд спочатку на франчайзинг.