Спортивний бар-заклад, що об’єднує звичайний бар і кінозал, де транслюються спортивні заходи. Це улюблене місце серйозних чоловіків до 35-40 років, що мають «невинне хобі». Тут збираються компанії друзів, футбольних або хокейних уболівальників, для перегляду ключових матчів з улюбленою командою. Медальйони зі свинини, бараняча нога, пікантні курячі крильця, гострі ковбаски і смачне пиво — необхідне доповнення, щоб провести вечір зі смаком.
за оцінками експертів, потенціал розвитку спортивних барів становить 70%. Запишіть формулу бізнесу: висока популярність плюс обмеженість цільової аудиторії.
Перед тим, як почнемо
Навіть якщо вам здається, що це безпрограшна ідея, все ж спробуйте оцінити перспективи бізнесу: вивчіть попит і конкурентні пропозиції, визначте цільову аудиторію і її запити, виберіть місце розташування бару, нарешті, подумайте, як ви будете залучати клієнтів, коли в спортивному світі запанує штиль.
Основний ризик: недостатній попит під час відсутності значущих заходів.
Беремося за справу: покрокова інструкція
- складаємо докладний бізнес-план, в якому прописуємо все те, про що думали перед тим, як почнемо.
- реєструємо юридичну особу (оптимально тов) і отримуємо установчу документацію. Подумайте відразу про побутові питання, як мінімум, укладіть договір на вивезення сміття та утилізацію ламп, і застрахуйте себе від проблем з фіскальними органами (картка обліку ккм буде зовсім не зайвою).
- підбираємо відповідне приміщення і оформляємо договір оренди, отримуємо висновок від санепідстанції та пожежної служби.
- розробляємо план розташування приміщень, займаємося дизайном інтер’єру, підбираємо меблі, обладнання, атрибутику. Тут можна дати волю своїй фантазії і додати «родзинок». Ви ж хочете, щоб про вас заговорили, значить потрібно чимось відрізнятися від конкурентів. Найголовніше — не забудьте створити комфортні умови для відвідувачів: хорошу видимість з будь-якої точки і відповідність інтересам.
- отримуємо ліцензію на роздрібний продаж алкогольної продукції, міцніше пива, у федеральній службі з регулювання алкогольного ринку або в місцевому відомстві споживчого ринку товарів і послуг. У перший раз ліцензія видається на один рік, а наступні — на 5 років. Коли буде продовжувати ліцензію, подбайте, щоб на той час у вас не утворилися заборгованості з податків, пені, штрафів. Якщо планується продаж виключно пива і напоїв на його основі, ліцензія не потрібна.
- підбираємо персонал. Для початку можна обмежитися невеликою кількістю людей: два кухарі на зміну, посудомийка, прибиральниця, бармени і офіціанти, охоронці і бухгалтер. Ким ви себе бачите?
Просуваємо: маркетинг нам в допомогу
Формула успіху вашого бізнесу складається з 3 складових:
- швидкого і якісного обслуговування;
- правильно складеного меню;
- можливості групового перегляду спортивних змагань.
Чітке виконання тільки цих умов забезпечить близько 70% успіху вашого підприємства. Хочете збільшити рентабельність? чому б не почати продавати спортивну атрибутику (сувеніри, предмети одягу і т. Д.)?
Не забувайте і про сучасні методи просування: звучна назва, сайт, група в соцмережах, реклама в інтернеті, робота з відгуками відвідувачів. Не забувайте влаштовувати акції, пропонувати знижки, подарунки — клієнти це дуже люблять і готові «ловитися» на маленькі хитрощі.
Резюме
Відкриття невеликого спорт-бару на 60 осіб площею близько 150 м2 обійдеться в 2-2,5 млн рублів. За сприятливого збігу обставин: насиченого подіями спортивного життя, вигідного розташування бару, достатку кулінарних шедеврів від шеф-кухаря, «розумної» маркетингової політики можна вийти на рівень самоокупності вже до кінця першого року.