Рентабельністю (вище 100 відсотків). Та й витрати на організацію виробництва, хоча і будуть вище, ніж в простому продажу розливного напою, але все ж не такі великі за мірками бізнесу. Розмір інвестицій у виробничу базу і старт не перевищить 120 тисяч доларів.
Невелике виробництво квасу можна організувати з нуля, або ж, якщо у вашому місті є пропозиції, купити готове «під ключ». Для того, щоб запустити робочу платформу, потрібно підготувати приміщення розміром не менше ніж 12м. На 20м. На 6м. В даному випадку підійде і установка на площі в 40 квадратів відповідного ангара. Це для виробництва потужність 5 тисяч літрів за добу.
Також обов’язковими умовами будуть:
- каналізація
- гаряча вода
- холодна вода
- обладнання
Серед потрібного обладнання потрібні
- бродильно-купажні ємності
- сироповарильну котел
- бак для розведення сусла
- мірний бак сиропу
- теплообмінник
- холодильна машина
- гра
- комплект насосів
- мийка
- заправка
Також не забудьте включити до бізнес-план торгове обладнання – бочки або кеги з усією витікаючою нормативною документацією.
Складності бізнесу
Як і в будь-який інший в сфері, у продажу квасу також є ряд проблем, які так чи інакше будуть потрапляти на шляху підприємця. Як було помічено на самому початку-перша проблема розливного бізнесу-сезонність. На жаль так склалося, що квас продавався тільки влітку, тому навіть у свідомості потенційного споживача він позиціонується як літній напій. Взимку ж перевага віддається гарячих страв, в той час як споживання рідини різко падає. Це помічають не тільки торговці квасом, а й виробники пива.
Друга складність, з якою ви обов’язково зіткнетеся-стереотипи достатньої частини потенційних клієнтів. Так звані «міфи», які в першу чергу проявляються в ніші торгівлі з бочок. На жаль, є люди, які вважають, що бочковий квас пити ніяк не слід. Все тому що, існує думка, що бочки, в яких цей квас продається не миються і містяться в антисанітарних умовах. І неважливо навіть що є ліцензія від сес.
Насправді, все йде з точністю та навпаки. Кожна бочка заїжджає на завод, де її будуть заправляти виключно за пропускними документами. Далі її миють з усіх боків. І зовні, і зсередини. У хід йдуть спеціальні розчини. Далі поверхня внутрішньої сторони обробляється парою з високою температурою. І врешті-решт омивають холодною водою. І тільки після всіх цих процедур в неї потрапляє нова партія квасу.
Ніякі мікроби і бактерії не потрапляють в неї. Після заливки продуктом бочка проходить процедуру пломбування.
Тоді виникає закономірне питання, а звідки ж грунт для таких стереотипів? справа в тому, що, як і в будь-якому іншому виді бізнесу, та й не тільки в бізнесі, зустрічаються недобросовісні підприємці. На жаль їх дії псують репутацію всім учасникам ніші. Але для бізнесмена це не повинно стати великою перешкодою, тому що трапляється на кожному кроці. Основним способом боротися з цим залишається хороша якість, за рахунок якого ви і будете залучати до себе клієнтів. Особливо, якщо все-таки вибір припав на відкриття постійної точки харчування з розливом квасу, де за міжсезоння не буде забуватися ваше «ім’я».