Як можна заробити на розширенні відомих брендів

55

Потрібно відразу обмовитися, в статті не розбирається нова бізнес-ідея. Тут ми поговоримо про те:

  • як завжди проходить пошук нових ідей у підприємців-початківців
  • як розширення компаній, які знаходяться на ринку не перший рік, може принести користь підприємцям-початківцям.

Пошукові запити

Що зазвичай шукають підприємці-початківці

Як відкрити свій бізнес? як відкрити бізнес з нуля? з чого почати свою справу? який бізнес відкрити? куди вкласти гроші?

Знайомі питання, чи неправда?

Так зазвичай починається більшість історій про те, як людина, маючи бажання працювати на себе, а не на дядька, пускається в довгу подорож з пошуку підходящої ідеї.

Подібні запити давно вже освоєні маркетологами і зведені в ранг ключових слів, тому зустрічаються в кожній другій статті по бізнесу. Природно, кожен другий сайт, який хоче заволодіти цією аудиторією «шукають» клієнтів, накручує своїх маркетологів, щоб ті працювали з пошуковими машинами за цими запитами, замовляли статті, де зазначені словосполучення виводили б матеріал в топ. Загалом все роблять в масі своїй одне і теж, при цьому насправді, не піклуючись про те, чи знайде людина за цим запитом те, що шукає чи ні. Головне, що він після введення запиту потрапить на їх сайт. А далі — » як попре».

Ось і виходить, що, вбиваючи ці тригери, людина в більшості випадків не отримує нічого того, що сподівався знайти. Точніше не так. Він вбиває невизначені запити, тому що сам не знає, що саме шукати. І отримує посилання на сайти з безліччю бізнес-ідей. Як відкрити бургерную. Як почати виробництво виробів з гіпсу. Як відкрити свій аквапарк. Як почати заробляти на цінних паперах і біткоіни. Як закрутити картоплю в спіральні чіпси і заробляти на цьому мільйони…

І пошук не просувається. Лише відкриваються межі океану всіляких ідей, які можна простудіювати, осмислити, оцінити. Та й то-лише саму ідею. Ніхто вам не надасть повний розрахунок по ідеї, який би підходив під ваші критерії. Аж надто багато факторів впливає на побудову бізнесу. Починаючи від місця і часу, закінчуючи платоспроможністю населення і ставленням до бізнесу муніципальної влади (іноді навіть так, так).

Ні, ніхто не збирається вас відмовляти від вивчення бізнес-ідей. Серед них дійсно можна знайти те, що вас «запалить», те, що захочеться вивчити докладніше. І ось тоді вже ви будете знати, які запити робити в яндексі.

Як можна заробити на розширенні відомих брендів

Як шукати франчайзингові пропозиції

Каталоги франшиз

Інший спосіб знайти відповідь на питання «який бізнес почати» — ознайомитися з популярними франшизами. Для цього підійдуть каталоги франшиз. Шукати окремо за назвами франшиз-справа невдячна, тому що ви ризикуєте пропустити багато цікавого і дійсно вартого.

Ніхто не сперечається, що у франчазингу як способу відкрити свою справу є безліч мінусів. Та й специфіка така, що підприємець може навіть при виборі зробити безліч помилок (докладніше про те, які це помилки, ви можете прочитати в нашому матеріалі тут).

Проте покупка франшизи – справа часто вигідна, і переважує в багатьох нішах можливість начитати свою справу з нуля. Тому франчайзинг в росії продовжує набирати популярність і розвивається вже не орієнтуючись на зарубіжні тенденції.

Каталог франшиз може допомогти в більш конкретному пошуку. Як мінімум, тому що в описі до франшиз є не тільки позначення ніш бізнесу, в який вам пропонують купити путівку. Там є і позначення мінімальної вартості квитків в цей бізнес. Ми говоримо зараз про роялті та паушальний внесок. Причому в більшості каталогів є категорії (наприклад, франшизи дешевше 500 тисяч рублів). Такі поділу значно спрощують пошук потрібного, тому що можна відразу відкинути непідйомні для вас пропозиції.

Найпотужніший плюс франчайзингу, мабуть – супровід на старті. Це таке універсальне поєднання, яке потай хотілося б почути будь-якому підприємцю-початківцю. Коли ти стоїш з невеликими накопиченнями (або кредитом, кому як) і розглядаєш перехрестя ста тисяч ідей, завжди хочеться, щоб хтось взяв за руку і повів у правильному напрямку.

Ось тільки єдино вірного шляху звичайно немає. Тому вибір, який надають каталоги франшиз-плюс, а не мінус.

Ну і потім, каталоги франшиз в наші дні – сайти досить універсальні. Бізнес-ідеї ви можете знайти, просто перейшовши в потрібний розділ.

Як можна заробити на розширенні відомих брендів

Відгуки в інтернеті

Ми не могли пройти повз цього явища, тому що воно, на жаль присутній. Мова про те, що людина задає питання «який бізнес почати» де-небудь в соціальній мережі. Вже, вибачте, але, на наш погляд-це остання справа.

Публікувати пост в якомусь контакті за типом «я тут зібрав пару сотень тисяч рублів, хочу працювати на себе, накидайте ідей»-все одно що питати голосовий помічник одружитися вам чи ні — дадуть відповідь дотепно, але марно.

Інша справа, якщо ви зв’яжетеся з конкретною людиною, хто займається побудовою бізнесу для інших. Але зазвичай такі поради даються за гроші і на сцені (і часто також марні).

Новини компаній

Спосіб може викликати питання – тому що практично ніде не описується. Не описується з простої причини-немає таких порталів, які б зосереджували увагу саме на розширенні компаній по регіонах і містах. І єдино можливий варіант отримувати інформацію по цій темі-самостійно стежити за новинами бізнесу і відзначати потрібне, виловлюючи крупиці в море.

Для чого це потрібно і як може допомогти

Розширення компаній, зростання і відкриття нових філій – це показник розвитку. Фірма, яка має достатній досвід роботи на одному ринку, коли-небудь замислюється про те, щоб збільшити прибуток і охоплення аудиторії за допомогою розширення. Розширення в першу чергу проходить за допомогою відкриття нових філій, пошуку нових партнерів, а також запуску нових проектів.

Якщо фірма велика, то швидше за все буде розширюватися самостійно (скажімо так на власні кошти). Якщо фірма середня або дрібна, то як варіант розширення вона буде розглядати нових партнерів, які могли б в цьому допомогти.

Фактично, продаж франшизи – це якраз приклад такого розширення. Компанія шукає партнерів, які могли б вкласти власні кошти і відкрити філію цієї фірми в новому регіоні.

Але не завжди подібні розширення підносяться як продаж франшизи. Це може бути просто новинна стаття від партнерів, або тих же новинних агрегаторів. Розберемо на конкретному прикладі.

Як можна заробити на розширенні відомих брендів

Франшиза» 220 вольт «

На початку 2019 року велика мережа з продажу електроінструментів» 220 вольт » оголосила про те, що запускається новий формат їх магазинів – так званий магазин-склад.

Суть в тому, що до цього точки продажів «220 вольт» представляли собою невеликі магазини середньою площею 100-200 квадратів. Новий формат має на увазі відразу кілька принципових змін. По-перше, магазини будуть площею близько 1 000 квадратів. По-друге, в такому магазині-складі буде зберігатися до 35 000 одиниць товару. Тобто націлений він буде не тільки на споживачів-клієнтів, але і на виконання замовлень по мережі (забезпечення інших роздрібних точок). По-третє, як такого торгового залу там не буде.

Тобто » 220 вольт» проводять експеримент зі створення нового формату своїх магазинів (ну як нового, просто в росії ще незвичного). Головна мета-створити сервіс зручних і швидких замовлень і відразу на пару кроків випередити конкурентів.

Повернемося до наших пирогів. Що з цього підприємцям-початківцям? а ось що.

Новина ця була подана в січні 2019 року у вигляді заміток і статей на великі ресурси. Ось наприклад так вона виглядала в нашому каталозі.

При цьому сама сторінка франшизи «220 вольт» як була так і є. Знову ж таки, ось вона в нашому каталозі.

Тобто по суті, ті хто цікавився просто варіантами франшиз в цій сфері (або за відповідними параметрами) могли припустимо бачити франшизу, але нічого не знали про розширення фірми в цьому напрямку. А знати було б корисно. Тому що таке розширення — це активна фаза розвитку фірми, і саме там зосереджений зараз самий інтерес. І можливо новий формат підприємця зацікавить більше, ніж звичайний формат, за яким до цього відкривалися франчайзі.

Як можна заробити на розширенні відомих брендів

Ідеї в новинах

Якщо підсумувати, то ось що ми маємо. Стежити за розширенням фірм, як було показано на прикладі магазину «220 вольт» (що до речі свіжо і актуально) – корисно. Так як можна вчасно помітити нові і цікаві пропозиції.

Знову ж таки, на прикладі магазину » 220 вольт» можна помітити важливу інформацію в статті про новий формат.Пілотні проекти зараз запущені в новосибірську і ростові-на-дону. Але конкретно зазначено, що фірма планує найближчим часом відкрити подібні магазини у всіх регіонах країни! а значить, що компанії будуть потрібні свої люди у всіх цих регіонах.

І так, найімовірніше співпраця буде також полягати в покупці франшизи. Але тепер відкривати магазин під брендом «220 вольт» можна буде в абсолютно новому форматі.

Примітка: якщо ви зацікавлені в отриманні більш докладної інформації, то марно шукати її на просторах інтернету. Потрібно відразу запитувати дані безпосередньо у представників фірми. У нашому каталозі це можна зробити безпосередньо на сторінці франшизи – ось тут.

Як можна заробити на розширенні відомих брендів

Висновок

Для підприємців – початківців існує кілька шляхів для пошуку відповіді на питання «який бізнес відкрити, якщо у вас є гроші» (іноді-якщо грошей мало, або взагалі немає).

1. Це ознайомлення з бізнес-ідеями

2. Це вибір відповідної франшизи

3. Це відстеження інформації про розширення фірм

У кожного шляху свої плюси і мінуси. Наша порада — не нехтувати жодним із зазначених варіантів, особливо, якщо ви поки що не визначилися навіть зі сферою майбутньої бажаної діяльності. Все перераховане вище може надати вам наш каталог.