Як відкрити алкогольний магазин нічної торгівлі

13

Цілодобовий магазин алкогольної продукції має масу переваг перед конкурентами. По-перше, алкомаркети покупці відвідують частіше звичайних продуктових точок. Асортимент тут ширше, а спеціалізація на конкретному товарі викликає довіру.

Вибір приміщення

Перший крок на шляху до відкриття магазину нічної торгівлі – пошук відповідного приміщення. Його розташування буде безпосередньо впливати на вашу прибуток, тому до вибору варто поставитися з усією строгістю. Оптимальний варіант, якщо це буде спальний район, а в безпосередній близькості – зупинка громадського транспорту. Важливий високий пішохідний трафік-магазин повинен виходити на прохідну вулицю з активним рухом. Перевагою для приїжджають на авто буде наявність парковки або хоча б дорожньої «кишені» поруч.

Переконайтеся у відсутності прямих конкурентів формату 24/7. Хоча б в пішій доступності. Присутність поруч точок продуктових мереж, а також магазинів, що працюють виключно в денний час, буде тільки перевагою.

Багато обмежень для приміщення під магазин алкоголю існує з боку законодавства:

  1. мінімальна площа приміщення для міста-50 кв.м. Для сільської місцевості – 25 кв. М.
  2. обов’язковим пунктом є відсутність в безпосередній близькості освітніх і медичних установ, а також спортивних об’єктів, спортивних споруд, військових об’єктів, автозаправних станцій. Площа прилеглої території, на якій заборонена торгівля, встановлюється на рівні регіонів.
  3. як і в інших підприємствах, важлива наявність системи вентиляції, пожежного виходу, всіх комунікацій, а також дотримання всіх вимог сес і пожежнагляду.
  4. об’єкт повинен бути стаціонарним. Якщо в свідоцтві про власність зазначено «тимчасова будова«,» кіоск«,» павільйон», приміщення вам не підійде.
  5. для підключення до онлайн-касі і системі егаис в обов’язковому порядку потрібно доступ в інтернет.

Отримання ліцензії

Для отримання ліцензії на роздрібний продаж алкогольної продукції необхідно зареєструвати юридичну особу – тов. Формат іп в даному випадку не підійде.

Перелік документів, необхідний для отримання ліцензії, може варіюватися в залежності від регіону. Зазвичай це:

  • установчі документи: статут, установчий договір, рішення про призначення ген. Директора;
  • реєстраційні документи: свідоцтво про держ. Реєстрації, свідоцтво про взяття на облік в податковому органі, виписка егрюл, документи, що підтверджують наявність статутного фонду та ін.

Крім того, до пакету слід додати договір оренди та свідоцтво про право власності на приміщення, документи з бті, договір з охоронним підприємством, договір на вивезення сміття, квитанцію про оплату ліцензійного збору.

Техніка та обладнання

Наведемо лише необхідний мінімум, який буде потрібно для нормальної роботи магазину.

  1. комп’ютер або ноутбук, принтер.
  2. каса, фіскальний реєстратор, модуль егаис, сканер, що зчитує штрих-коди.  
  3. система безпеки: камери відео-фіксації, а також кнопка виклику групи швидкого реагування.
  4. барна стійка, кілька столів і стільців, а також супроводжуюча цю зону атрибутика: посуд, підставки під напої та пр.
  5. стелажі, полиці для облаштування складу та інші необхідні меблі.
  6. сейф.
  7. куточок покупця.
  8. радіо / музична апаратура (якщо передбачені).

Постачальники та асортимент

Ще одна складова ефективного алкомаркета – ретельно спланований асортимент. На початковому етапі оптимальним буде «стандартний» набір: пиво, вино, шампанське, горілка, коньяк. Як показують маркетингові дослідження, у сфері алкоголю 80% покупців віддають перевагу відомим, перевіреним маркам. Що не дивно — до нових брендів більшість ставиться насторожено, підозрюючи фальсифікацію або низьку якість продукту. Через кілька місяців успішної роботи і появи постійної клієнтури можна починати розширення асортименту, додаючи в нього нові дохідні марки алкоголю.

Вибираючи постачальників, переконайтеся в їх надійності. Якщо ви плануєте довгостроковий бізнес, про якість продукції не може йти й мови-ваша репутація повинна бути на 100% чиста. Згідно з тими ж дослідженнями, більшість покупців вважають за краще купувати алкоголь в перевірених місцях, навіть незважаючи на завищену ціну. Запросіть у оптовика наявність сертифікатів та інших обов’язкових документів на товар.

Плануючи асортимент, беріть до уваги і «сезонність» напоїв. Влітку популярністю користуються слабоалкогольні пиво, вино і шампанське. У холодну пору року краще продається міцний алкоголь.

Скільки грошей потрібно для старту?

Отже, перейдемо до розрахунків.

  1. закладемо в витрати суму на оренду приміщення 50 кв.м в розмірі 50 000 руб. В реальності вона буде варіюватися в залежності від територіального розташування точки, потрібно лише знайти підходящий з фінансів варіант.
  2. реєстрація тов і розрахункового рахунку, а також реєстрація договору оренди для отримання ліцензії обійдеться в 30 000 руб.
  3. пожежна безпека, установка системи відеоспостереження, тривожної кнопки, укладення договору з охоронним підприємством – 70 000 руб.
  4. з 2016 року торгівля алкоголем здійснюється тільки з підключенням до системи егаис. Для нього буде потрібно придбати спеціальний модуль + сканер — в сукупності близько 15 000 руб.
  5. отримання ліцензії на роздрібний продаж алкогольної продукції – 65 000 руб.
  6. комп’ютер + принтер, сейф, підключення до мережі інтернет – 30 000 руб.
  7. фіскальний реєстратор, зчитувач штрих-коду, каса та її реєстрація в податковій — 30 000 руб.
  8. меблі, необхідні для роботи, а також торгове обладнання та холодильники – 200 000 руб.
  9. світлова вивіска, фірмове оформлення вітрин, режим роботи, куточок покупця та інша атрибутика – 30 000 руб.

Назвемо ці витрати інвестиційними витратами. У сукупності вони складуть 520 000 – 550 000 руб.

На закупівлю товарів у постачальників піде від 500 000 до 1 000 000 руб.в залежності від асортименту і наповнення складу.

Змінні витрати

Зарплата продавців, приходить бухгалтера і прибиральниці складе близько 70 000 рублів на місяць. Комунальні послуги та оренда – 60 000 руб. Інтернет, зв’язок, обслуговування розрахункового рахунку в банку, витрати на охорону – 10 000 руб. Разом 140 000 руб.

Термін окупності і дохід

За середніми розрахунками на відкриття магазину нічної торгівлі потрібно 1 300 000 руб.

При середньому чеку 350 руб. І прохідності 2 000 чоловік в місяць виручка складе 700 000 в місяць. При націнці в 40% отримуємо прибуток в розмірі 280 000 руб.

Таким чином, термін окупності проекту складе 5 місяців.

З франшизою або без?

Співпраця з мережами алкомаркетів дає безліч переваг: впізнаваний бренд, покрокове керівництво для відкриття магазину( або декількох точок), технічну та організаційну підтримку, сформований асортимент. До недоліків варто віднести лише витрати на придбання франшизи, які, до слова, окупаються всього за рік, за рахунок більш цікавих умов з боку постачальників, на які домовляється центральний офіс.

На ринку франшиз ми знайшли тільки одну франшизу алкогольного магазину нічної торгівлі — «24 градуси»