Як заробити гроші на youtube

18

Ютуб з кожним днем стає все більш популярним майданчиком. І, що зовсім не дивно, багатьох сьогодні цікавить питання, як за допомогою нього можна заробити. Скажемо відразу, легко це не робиться. Як і будь-яка робота, ваша діяльність в сфері популярного відео вимагає часу і зусиль. Але підкуповує зовсім інше. Така робота дійсно може приносити задоволення. А якщо робота приносить задоволення і гроші, то чого ще можна бажати.

Отже, для тих, кому цікаво спробувати себе в цьому тренді, ми коротко опишемо основи для новачків за принципами дії ютуба і заробітку на ньому.

Скільки можна заробити на ютубі?

По ідеї, можна говорити стандартною фразою – верхньої межі заробітку немає. Але на ділі ситуація трохи інша. Відеомейкерів зараз дуже багато. Тих, хто нічого не заробляє, або отримує до 100 доларів на місяць зі свого хобі – переважна більшість. Хоча займатися цим може кожен.

Серед тих, хто займається ці більш-менш постійно і намагається постійно вдосконалювати своє заняття, а також розуміє звідки взагалі там може прийти заробіток, дохід в середньому – до 500 доларів на місяць.

Але є й ті, хто заробляє від 1000 доларів. І це, за мірками сучасного ринку роботи дуже непогано.

Часто користувачі намагаються створити відео, яке стане вірусним, і принести певну популярність.

Примітка: вірусне відео – ролик, який з тих чи інших причин дуже швидко набирає популярність і поширюється в інтернеті.

Але» прожити » тільки на одних лише вірусних відео неможливо. Тим більше, що потрібно володіти не дюжим чуттям, щоб постійно створювати такі відео. Тому, краще напевно знати, які ще фактори впливають на можливість отримання грошей.

7 факторів, які визначають заробіток на ютубі

1. Грошовість ніші

Так, від того, якої тематики ви будете створювати канал і знімати відео залежить загальний прогноз заробітку. Створюючи контент по темі випікання млинчиків, вишивання хрестиком та іншим подібним тематикам, розраховувати на великий заробіток не має сенсу.

А ось якщо вибрати стандартно найприбутковіші ніші-будівельну, бізнес-сферу, медицину, фінанси, вже є можливість будувати великі плани.

Як ви вже здогадалися, пов’язано це з рекламою, яку можна розмістити всередині ваших роликів. А відповідно, чим більше зможе заробити сам рекламодавець, розміщуючи свою рекламу у вас, тим більше він вам буде готовий заплатити. Реклама в «грошових» нішах коштує, як правило, дорожче.

Тому, якщо ви зараз думайте, що розраховуючи на прибуток, людина буде знімати тільки те, що йому подобається, ви помиляйтеся. Відбувається так, що якщо вам хоч трохи важливий заробіток з ютуба, ви будете знімати те, що цей заробіток може хоч трохи гарантувати.

2. Якість відеороликів

Це дуже важливий фактор. І чим далі, тим важливіше він стає. Ми вже говорили, що зараз ютуб все популярніше. Відповідно, відеоділов також стає все більше. А це означає, що прямо підвищується конкуренція. І тепер той хто платить завжди має можливість вибирати. Значить, якщо ви робіть відео абияк, можна знайти таке ж відео, але зроблене відповідально і якісно.

Так, якість вимагає набагато більшого часу і сил. Але краще за один час зробити 3 хороших і якісних відео, ніж 10 на тяп-ляп. З цих трьох ви зможете заробити більше, хоча б навіть і в майбутньому. А з непотрібних десяти тільки нашкодите самі собі.

Основи створення відео-цілий розділ, який тут не має сенсу обговорювати. Але принципи такі ж як і в статтях – повинна бути чітка структура, продуманість та інше, що може благотворно позначитися на сприйнятті глядачем.

Навіть якщо ви будете клепати по 100 роликів на тиждень, не зможете домогтися такого ж результату, як якщо раз на тиждень будете випускати придатний, якісний і головне – цікавий контент.

3. Підбір seo-ключів

Для поширення своїх відео передбачено використання так званих тегів. Це як хештеги в соціальних мережах. Ви ставите в поле тега певні слова, які будуть видавати саме ваш контент, якщо користувач в пошуку набере це слово. Тому до вибору таких ключів потрібно підходити серйозно.

Але будьте уважні, обман в такій справі може привести до того, що користувачі не стануть вас більше дивитися. Мається на увазі релевантність-відповідність опису відео його змісту. Якщо у ви знімаєте про те, як полагодити табуретку, а пишіть, що відео про інопланетян, то може бути до вас і прийде більше відвідувачів, але тільки в перший раз. Такий обман зазвичай не прощається.

Пам’ятайте, що кінцева мета будь – якого контентмейкера-створити свою аудиторію з постійних користувачів, а не обходитися одиничними заходами на канал.

Також не забувайте, що можна підключати соціальні мережі для поширення своїх відео.

4. Регулярність відео

Передплатники каналу – люди. І не вам вирішувати, коли людині підписатися на вас, а коли відписатися. Якщо зробити кілька якісних роликів, можна приманити частину аудиторії. Але їх ще потрібно утримати. А для цього знадобиться постійно випускати нові відео. Не обов’язково робити це кожен день. Та й не вийде з цього нічого хорошого. Але і махати рукою на свою аудиторію не варто. Ті, хто підписаний, буде чекати ще і ще.

Тим більше, ютуб влаштований так, що сам розуміє частоту випусків. А значить буде «благоволити» стабільному каналу, ніж тому, який видає новий контент раз на два роки.

До речі, за статистикою користувачі вибирають те, що по свіже у видачі, тому думайте самі.

5. Кількість переглядів

Цей фактор практично безпосередньо впливає на заробіток. Чим більше вас подивляться за конкретний термін, тим більше буде можливість заробити. А при постійному поповненні каналу, можна буде бачити постійний прогрес. Адже чим більше якісного відео, тим більше переглядів. І тим більше буде можливий прибуток.

6. Способи монетизації

Це важлива частина, так як описує безпосередньо варіанти, за допомогою яких можна заробляти на відеохостингу.

До цього моменти, коли ми описували фактори, то використовували словосполучення можливий заробіток. Тому що навіть якщо мати канал з відмінними показниками, на ньому можна нічого не заробляти. Справа в тому, що необхідно підключати монетизацію, щоб йшли гроші.

Якщо ви продаєте який-небудь товар, то за допомогою роликів можна його просувати і на цьому заробляти. А можна підключати рекламу в ролики, яку буде пропонувати сам ютуб. Детальніше про всі варіанти ми поговоримо трохи нижче.

7. Якість монетизації

Просто вибрати один з багатьох способів підключення монетизації – недостатньо. Потрібно вміти правильно скористатися даними інструментами. Якщо ви працюєте за партнерською програмою, то чим краще ви розмістите «партнерку», тим більше її куплять. І відповідно, більше ви зможете на цьому заробити.

Як заробити на ютубі – способи

Варіантів дуже багато. Тут ми розглянемо кілька. Щоб ви розуміли, від правильного використання буде залежати кількість доходу. Це може бути і одна тисяч за місяць, а може бути і тисяча за один день.

Спосіб №1. Пряма реклама

Це або картинка, або текстове повідомлення, або інший варіант посилу до глядача від вашого рекламодавця.
Найпростішим і популярним прикладом можна назвати реклама туристичних агентств в блогах про подорожі. Зазвичай спочатку ролика запускається міні-ролик на кілька секунд від рекламщика.

Оплата визначається індивідуально. Ви можете самі вирішувати-чи буде це фікс по одноразовому розміщенню, або ж цілий комплекс реклами в комплексі ваших відео.

Спосіб № 2. Контекстна реклама google adsense

В даному випадку, сам відеохостинг підбирає спливаючі рекламні повідомлення під тему ваших відео. Оплата стандартно за кожен клік-перехід по оголошенню.

І хоча, за статистикою це самий часто зустрічається метод, він не буде найприбутковішим, але буде найстабільнішим.

Спосіб №3. Просування власного товару

Тут все залежить від того, що і як ви продаєте. З одного боку, на відміну від тієї ж контекстної реклами, ви при продажу отримуєте все, а не тільки частину коштів. З іншого боку не кожен зможе вміло продати.

Спосіб №4. «партнерка»

Такий варіант зазвичай використовують канали зі специфічною тематикою, спрямовані на конкретну аудиторію і з хорошим числом переглядів відео.

Спосіб полягає в рекламі товару стороннього продавця. Або прямим згадуванням, або просто посиланнями. Зазвичай цінники досить високі — від 40 відсотків комісійних.

Спосіб № 5. На чужих відео

Відмітна особливість цього способу-можливо не робити свогоКонтента. Ви просто репостите у себе на каналі чужі відео, а далі включаєте монетизацію.

Плюс незрівнянний-не потрібно витрачати час на зйомку своїх роликів. Однак мінусів набагато більше:

Відсутність власного «бренду» веде до втрати постійних клієнтів.

Можливість отримати повістку до суду через авторські права.

Ютуб може взагалі заблокувати ваш канал за плагіат.

Спосіб №6. Свій блог плюс ютуб

Вище вже згадувалося, що можна працювати з використанням соціальних мереж. Власне потрібно це для того, щоб збільшити потік користувачів.

Якщо ви ведете свій блог, або випускаєте замітки на одному з сайтів типу вордпресса, то люди з нього можуть стати вашою аудиторією на ютубі. Зворотна залежність також діє.

Інтеграція такого типу завжди підвищує ймовірність збільшення заробітку.

Інструкція для новачка. Як почати заробляти на ютубі

Крок №1. Створити канал.

Так як ютуб відноситься до гугл, вам знадобиться власний аккаунт саме на гугл. Для підключення свого каналу потрібно буде увійти в створений аккаунт.

Крок №2. Оформити канал і залити відео

Заповнюємо всі необхідні дані, заливаємо власні відео, прописуємо теги. Чужі відео краще не заливати. Про це ми вже говорили вище. Інакше можливість діяти на своєму каналі може бути заблокована самим хостингом.

При оформленні не забудьте красиво оформити шапку. Це необаятельно повинен бути професійний дизайн, який ви замовите за гроші. Однак краще зробити по можливості якісніше. Або хоча б знайти красиву картинку.

Крок №3. Монетизуємо канал

Наприклад, за допомогою обумовленої функції самого хостингу-контекстної реклами.

Для цього потрібно зайти в профіль свого новоствореного каналу і натиснути на кнопку «менеджер відео».

Далі слід вибрати «канал», потім «статус і функції», а потім – «монетизація». Після цього не поспішайте натискати кнопку»подати заявку».

Примітка: слід повернутися в розділ «канал» і вибрати зі списку країну сша. Це полегшить всю процедуру модерування.

Після повертаємося в «статус і функції», де навпроти кнопки «монетизація» вже повинна з’явитися ще одна – «включити».

Тепер залишається дочекатися, коли ваша заявка буде схвалена хостингом. І після проходження цього нескладного етапу почати заробляти.

Підсумок

Як ми показали в нашій статті, при належному бажанні у кожного є можливість отримувати гроші з власного каналу на відеохостингу. Однак пам’ятайте, що без часу і зусиль нічого не вийде. Орієнтуйтеся на якість і інтерес. Тоді в подальшому зможете просувати свій канал і заробляти більше.

За статистикою перші гроші можна отримати вже через кілька тижнів. Однак це далеко не завжди так. Можливо знадобляться і місяці роботи.

Втім, якщо вам буде приносити задоволення те, чим ви займайтеся, то ніякий час не здасться довгим.